abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44575713
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:54 schreef Sade het volgende:En nu maar hopen dat ik het snel binnen heb!
Nog steeds niets
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_44595374
Even wat aangepast

* Whip Stick één keer gebruikt
* Figs & Leaves 130 gr
* Avowash 160 gr
* Enchanted eye cream 2 keer gebruikt.
* Godiva Shampoobar

De stukken zeep zijn ongebruikt. Ik snij namelijk altijd de eerste keer een stukje af om te proberen.

[ Bericht 51% gewijzigd door Sade op 20-12-2006 17:03:47 ]
pi_44595443
Oh ja, en zoals jullie merken: Ik heb de tüte binnen, of eigenlijk, de 'Try it, love it!' uit Duitsland!

Inhoud:
Therapy
Shimmy Shimmy
Godiva
Ultimate shine
Honey Trap
Flying Fox Temple balm
Bada Bing Bada Boom
The Sicilian bath ballistic
You Snap the wip
You've been mangoed

Toch best netjes voor 30 eurie
pi_44597736
yay for you Veel plezier ermee!

Klopt het trouwens dat Flying Fox net zo ruikt als Godiva?
It's amazing what we can do with love...
pi_44605795
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:08 schreef Moonchildje het volgende:
yay for you Veel plezier ermee!

Klopt het trouwens dat Flying Fox net zo ruikt als Godiva?
Dat klopt
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_44606880
Wat kunnen jullie iemand die Lush nog nooit heeft geprobeerd kunnen aanraden ? Hebben zij ook producten in hun assortiment die speciaal voor een droge huid zijn ?
pi_44609187
Bedoel je een droge gezichthuid of een droge lichaamshuid?

En ja er zijn best wel wat produkten voor een droge huid te vinden bij Lush, van speciale creme voor je gezicht, voor je lichaam en ook bad en doucheprodukten die hiervoor zeker geschikt zijn.
Gek op mooie kleding.
pi_44610298
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:01 schreef MissFrodo het volgende:
Bedoel je een droge gezichthuid of een droge lichaamshuid?

En ja er zijn best wel wat produkten voor een droge huid te vinden bij Lush, van speciale creme voor je gezicht, voor je lichaam en ook bad en doucheprodukten die hiervoor zeker geschikt zijn.
Beide . Maar voornamelijk mijn gezicht is tijdens de herfst/winter super droog. Ik heb dus het liefst producten die extra hydraterend zijn tijdens het douchen en voor na het douchen goeie vochtinbrengende creme (voor dus gezicht en lichaam). Wat raden jullie me aan??
  donderdag 21 december 2006 @ 12:47:39 #109
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_44624877
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:32 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Beide . Maar voornamelijk mijn gezicht is tijdens de herfst/winter super droog. Ik heb dus het liefst producten die extra hydraterend zijn tijdens het douchen en voor na het douchen goeie vochtinbrengende creme (voor dus gezicht en lichaam). Wat raden jullie me aan??
Skin Drink!!
Ik heb zelf ook een superdroge huis, en Skin Drink werkt echt supergoed daartegen

Voor mn lijf gebruik ik Sympathy for the skin, die smeert lekker, maar is niet speciaal voor droge huid.
Ik doe ook vaak 'savonds King of SKin gebruiken, dat is wel weer voor droge huid, maar dat is echt vettig, dus vandaar dat ik het snachts gebruik, zodat het niet mn kleren komt
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_44626323
Dank je Vava, Flying Fox komt dus op mijn lijstje.

Burbujas, ik heb ook een erg droge huid vooral in deze tijd.
Ik gebruik de Dreamcream gewoon voor mijn gezicht.
(Doe er wel een drupje water bij)
Nog nooit zo'n zacht en gaaf huidje gehad in de herfst.
pi_44643275
Wanneer is er in engeland dat je bij elek 25 euro een kadoo erbij krijgt? Vorig jaar kregen ze daar de grootste kadoo's. Was dat nou net na kerst, of al ver in het nieuwe jaar?
En krijg je dit jaar bij je bestelling daar ook een leuk gevuld extraatje? (was vorig ajar toch ook zo?)
Die tute in england ziet er ook wel leuk uit, maar wel erg veel badprodukten.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2006 @ 23:00:59 #112
43556 miss_dynastie
pi_44643416
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef jessie het volgende:
Wanneer is er in engeland dat je bij elek 25 euro een kadoo erbij krijgt? Vorig jaar kregen ze daar de grootste kadoo's. Was dat nou net na kerst, of al ver in het nieuwe jaar?
En krijg je dit jaar bij je bestelling daar ook een leuk gevuld extraatje? (was vorig ajar toch ook zo?)
Die tute in england ziet er ook wel leuk uit, maar wel erg veel badprodukten.
Welke tute in Engeland bedoel je
Volgens mij was die actie vorig jaar vrij snel na Kerst in elk geval.
pi_44644847
Ehhh die tute in duitsland bedoel ik Ik draai een beetje door in al het tute en kadoo gedoe geloof ik
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44645398
Vanavond weer heerlijk geshopt.

De oogst:
Flying Fox
klein flesje Snow Fairy (kon het niet laten, wil hem proberen)
The Soft Touch
Honey Trap lippenbalsem
En 2x Secret Santa (voor de moeders op eerste kerstdag)

Kreeg nog een lading proefjes mee, dus de komende tijd ben ik wel voorzien.
(zegt ze hoopvol, zucht)

Net heerlijk gedoucht met Flying Fox en Godiva en ga nog net niet in mijn blootje op een paard
(Ben nogal bang voor paarden, vandaar )
pi_44650382
Waar kan je die tute eigenlijk bestellen? Iemand een linkje?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_44655447
Hier is mijn pakketje Lush ook binnengekomen de christmas Candy box echt mier en mier zoet...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44673123
Dat klinkt lekker Bar mierzoet
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44693636
het is te mierzoet heel eerlijk
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44694246
M'n Rock Star is helemaal gaan soppen . Beetje ranzig. Het hele papiertje was doorweekt, hij was echt helemaal zeiknat. Hij is ook iets lichter verkleud.. Er zaten allemaal donkerroze druppels zeep op. Hij ligt nu uit te drogen op een schaaltje op de badkamer, en het is echt een hele goede luchtverfrisser. Ik ruik hem op de trap al .
Tap tap tap
pi_44766424
Wat een stilte hier
Anyways:

Hi Lushers,

De Wilde Winter Weggeefactie is weer begonnen!!!!
Dat betekent veel gratis kerstproducten en kado's......alle winkels & mailorder doen mee.......het werkt als volgt:

Besteding boven 20 euro:
gratis los kerstproduct

Besteding boven 40 euro:
gratis kerstkado t.w.v. maximaal ¤ 50.00 of twee gratis losse kerstproducten

Besteding boven 80 euro:
gratis kerstkado met waarde van boven ¤ 50.00 of twee gratis kerstkado’s ter waarde van maximaal ¤ 50.00 of vier gratis losse kerstproducten.

Kijk bij de online shop onder het kopje Winteractie links op de pagina, klik daar je gratis producten aan.

Is je product naar keuze er niet meer? Dan krijg je iets anders.......

Hoop dat jullie allemaal leuke kerstdaagjes gehad hebben Laughing

Liefs,

Sweetie Pie
Tap tap tap
  woensdag 27 december 2006 @ 13:55:05 #121
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_44766429
Hebben jullie het al gezien? Lush.nl heeft een leuke actie!
Wilde winter weggeefactie
pi_44766475
.
GMTA .
Tap tap tap
  woensdag 27 december 2006 @ 13:57:15 #123
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_44766480
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat een stilte hier
Anyways:

Hi Lushers,

De Wilde Winter Weggeefactie is weer begonnen!!!!
Dat betekent veel gratis kerstproducten en kado's......alle winkels & mailorder doen mee.......het werkt als volgt:

Besteding boven 20 euro:
gratis los kerstproduct

Besteding boven 40 euro:
gratis kerstkado t.w.v. maximaal ¤ 50.00 of twee gratis losse kerstproducten

Besteding boven 80 euro:
gratis kerstkado met waarde van boven ¤ 50.00 of twee gratis kerstkado’s ter waarde van maximaal ¤ 50.00 of vier gratis losse kerstproducten.

Kijk bij de online shop onder het kopje Winteractie links op de pagina, klik daar je gratis producten aan.

Is je product naar keuze er niet meer? Dan krijg je iets anders.......

Hoop dat jullie allemaal leuke kerstdaagjes gehad hebben Laughing

Liefs,

Sweetie Pie
Hihi..Ik plaatste het net ook al
  woensdag 27 december 2006 @ 13:58:56 #124
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_44766525
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:57 schreef CherryLips het volgende:
.
GMTA .
Inderdaad!
  woensdag 27 december 2006 @ 14:03:03 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44766616
Ik heb m'n bestelling al de deur uitgedaan vanochtend
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_44766657
hm, mijn herbalism is bijna op, ik moet dus eigenlijk wel bestellen.... Nog even nadenken, maar ik bestel denk ik ook nog ff...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 27 december 2006 @ 14:27:45 #127
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_44767198
Ik heb ook besteld
Mijn cadeautjes worden (als het goed is) een grote fles snowfairy en een grote fles ol' blue skies
pi_44767347
Hm.. ik denk dat ik nu dan toch maar ga bestellen, heb al eeuwen niks nieuws meer gekocht!
pi_44767369
Ooh en ik kan nu ook eindelijk bad spullen kopen! Ik ga verhuizen naar een huis met bad binnenkort!
pi_44767525
Aanstaande zaterdag vertrek ik naar London, en ik wil eigenlijk wat kerstspulletjes kopen daar, weten jullie misschien of ze die dan nog hebben?
pi_44767566
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:39 schreef Coam het volgende:
Aanstaande zaterdag vertrek ik naar London, en ik wil eigenlijk wat kerstspulletjes kopen daar, weten jullie misschien of ze die dan nog hebben?
Ik denk het wel, meestal zijn de kerstspullen een tijd na kerst nog wel te krijgen.
pi_44767629
Gelukkig maar! Scheelt toch wel een hoop geld om het in London te kopen. Bedankt!
pi_44771496
ook besteld, alleen waren alle duurdere dingen al weg... , dan mag je iets uitzoeken tot maximaal 50 euro, maar met 25 euro ben je wel klaar....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2006 @ 19:25:51 #134
43556 miss_dynastie
pi_44771648
Wel een leuke actie, maar ik hoop nog steeds dat Duitsland nog met de tutes komt. Maar ja, alle leuke (dure) dingen zijn nu toch al weg
pi_44772005
Ik hoop dat het in de winkel wordt aangevuld, de losse produkten dan. Heb afgelopen januari nog wat dingen kunnen halen nl, maar de cadeaus zullen wel op zijn.
Tap tap tap
pi_44772010
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:21 schreef teigan het volgende:
ook besteld, alleen waren alle duurdere dingen al weg... , dan mag je iets uitzoeken tot maximaal 50 euro, maar met 25 euro ben je wel klaar....
mwah... .
Tap tap tap
pi_44777389
Ik had vanmiddag voor boven de 80 euro geshopt in de Kalverstraat en heb de Snow Wonder box als cadeau gekozen, ik ken niks van wat er in zit, maar het ruikt allemaal heerlijk
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_44779133
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

mwah... .
ja, ok, zo erg is het eigenljk ook niet, het is nog steeds veel voor niets... Maarja, er vielen ook al een aantal dingen af doordat ik geen bad had, en tja, ik weet niet, het viel even tegen...
pi_44779231
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:41 schreef teigan het volgende:

[..]

ja, ok, zo erg is het eigenljk ook niet, het is nog steeds veel voor niets... Maarja, er vielen ook al een aantal dingen af doordat ik geen bad had, en tja, ik weet niet, het viel even tegen...
die halve literflessen van douchegels tikken wel aan, net zoals massagebars. Maar als je net daarvoor al ¤80 of zo aan dingen hebt uitgegeven heb je alles al wel ongeveer .
Tap tap tap
pi_44779526
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

die halve literflessen van douchegels tikken wel aan, net zoals massagebars. Maar als je net daarvoor al ¤80 of zo aan dingen hebt uitgegeven heb je alles al wel ongeveer .
die stonden er helemaal niet meer bij op de website van lush volgens mij hoor.. Anders had ik daar wel wat van meegenomen...
pi_44779725
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:52 schreef teigan het volgende:

[..]

die stonden er helemaal niet meer bij op de website van lush volgens mij hoor.. Anders had ik daar wel wat van meegenomen...
ah nee, dan schiet het niet op nee.
Tap tap tap
pi_44795133
Vers van de pers van het NL forum :
quote:
Hi Lushers!

Het is zover......we krijgen klantenkaarten!! Vanaf 2 januari kun je je klantenkaartje ophalen in de winkels...spaar de stempeltjes....en krijg een speciale Lushverrassing (en nee, ik ga nog niet vertellen wat het is....maar het is iets exclusiefs Laughing )
Helaas kan mailorder nog niet meedoen aan de klantenkaarten, maar er wordt gewerkt aan een speciaal spaarsysteem voor de onlineshoppers.....(niet tegen de buitenlandse lushies vertellen he....want binnen Europa zijn we geloof ik de enige die klantenkaarten hebben Surprised )

Liefs,

Sweetie Pie
Tap tap tap
pi_44796245
Oeh, dat is leuk nieuws!
pi_44797805
Hoe zit met de maskers eigenlijk? zijn die nog een beetje te doen?

Of moet ik er het beste maar voor langsgaan en daar zelf es vragen en bekijken...

(het word steeds gekker)
  donderdag 28 december 2006 @ 16:55:26 #145
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_44797830
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hoe zit met de maskers eigenlijk? zijn die nog een beetje te doen?

Of moet ik er het beste maar voor langsgaan en daar zelf es vragen en bekijken...

(het word steeds gekker)
ik heb nog nooit een masker gehaald, omdat het zo een groot potje is, en maar 3 weken houdbaar. dat krijg ik dus nooit op
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_44798130
degene die ik had (cup cake geloof ik) was errug lekker, maarja, het moet wel redelijk snel op, zolang is het niet houdbaar...
pi_44799376
Ik heb bij de laatste keer shoppen o.a. proefjes gehad van Ring of Roses en Skinny Dip.
Maar hoe gebruik ik dat nou het beste / makkelijkste?
pi_44808030
Om die reden koop ik ook nooit een masker, 100 gram krijg ik niet op in 3 weken en om elke dag dat spul op mijn gezicht te smeren omdat het per se op moet, dat zie ik ook echt niet zitten.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_44808275
Ik had Love Lettuce, ik gebruikte het maximaal drie keer in de week (m'n moeder gebruikte het eens in de week of zo) maar ik kreeg het niet op voor de datum. Heb het ook nog een paar keer op m'n voeten en zo gesmeerd . Maar hij was me iets te pittig en daarom, en omdat ik het niet op tijd op krijg, koop ik ze niet meer. Misschien als ze kleinere potjes verkochten wel. Mask of Magnaminty gaat langer mee, maar die hoeft niet in de koelkast en zo .
Tap tap tap
pi_44808417
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:46 schreef Moonchildje het volgende:
Ik heb bij de laatste keer shoppen o.a. proefjes gehad van Ring of Roses en Skinny Dip.
Maar hoe gebruik ik dat nou het beste / makkelijkste?
Geen idee. ik heb Lemslip en Heavenly Bodies maar al sla je me dood.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')