Nog steeds nietsquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:54 schreef Sade het volgende:En nu maar hopen dat ik het snel binnen heb!
Dat kloptquote:Op woensdag 20 december 2006 14:08 schreef Moonchildje het volgende:
yay for you
Veel plezier ermee!
Klopt het trouwens dat Flying Fox net zo ruikt als Godiva?
Beidequote:Op woensdag 20 december 2006 21:01 schreef MissFrodo het volgende:
Bedoel je een droge gezichthuid of een droge lichaamshuid?
En ja er zijn best wel wat produkten voor een droge huid te vinden bij Lush, van speciale creme voor je gezicht, voor je lichaam en ook bad en doucheprodukten die hiervoor zeker geschikt zijn.
Skin Drink!!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:32 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Beide. Maar voornamelijk mijn gezicht is tijdens de herfst/winter super droog. Ik heb dus het liefst producten die extra hydraterend zijn tijdens het douchen en voor na het douchen goeie vochtinbrengende creme (voor dus gezicht en lichaam). Wat raden jullie me aan??
Welke tute in Engeland bedoel jequote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef jessie het volgende:
Wanneer is er in engeland dat je bij elek 25 euro een kadoo erbij krijgt? Vorig jaar kregen ze daar de grootste kadoo's. Was dat nou net na kerst, of al ver in het nieuwe jaar?
En krijg je dit jaar bij je bestelling daar ook een leuk gevuld extraatje? (was vorig ajar toch ook zo?)
Die tute in england ziet er ook wel leuk uit, maar wel erg veel badprodukten.
Hihi..Ik plaatste het net ook alquote:Op woensdag 27 december 2006 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat een stilte hier
Anyways:
Hi Lushers,
De Wilde Winter Weggeefactie is weer begonnen!!!!
Dat betekent veel gratis kerstproducten en kado's......alle winkels & mailorder doen mee.......het werkt als volgt:
Besteding boven 20 euro:
gratis los kerstproduct
Besteding boven 40 euro:
gratis kerstkado t.w.v. maximaal ¤ 50.00 of twee gratis losse kerstproducten
Besteding boven 80 euro:
gratis kerstkado met waarde van boven ¤ 50.00 of twee gratis kerstkado’s ter waarde van maximaal ¤ 50.00 of vier gratis losse kerstproducten.
Kijk bij de online shop onder het kopje Winteractie links op de pagina, klik daar je gratis producten aan.
Is je product naar keuze er niet meer? Dan krijg je iets anders.......
Hoop dat jullie allemaal leuke kerstdaagjes gehad hebben Laughing
Liefs,
Sweetie Pie
Ik denk het wel, meestal zijn de kerstspullen een tijd na kerst nog wel te krijgen.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:39 schreef Coam het volgende:
Aanstaande zaterdag vertrek ik naar London, en ik wil eigenlijk wat kerstspulletjes kopen daar, weten jullie misschien of ze die dan nog hebben?
mwah...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:21 schreef teigan het volgende:
ook besteld, alleen waren alle duurdere dingen al weg..., dan mag je iets uitzoeken tot maximaal 50 euro, maar met 25 euro ben je wel klaar....
ja, ok, zo erg is het eigenljk ook niet, het is nog steeds veel voor niets... Maarja, er vielen ook al een aantal dingen af doordat ik geen bad had, en tja, ik weet niet, het viel even tegen...quote:
die halve literflessen van douchegels tikken wel aan, net zoals massagebars. Maar als je net daarvoor al ¤80 of zo aan dingen hebt uitgegeven heb je alles al wel ongeveerquote:Op woensdag 27 december 2006 22:41 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, ok, zo erg is het eigenljk ook niet, het is nog steeds veel voor niets... Maarja, er vielen ook al een aantal dingen af doordat ik geen bad had, en tja, ik weet niet, het viel even tegen...
die stonden er helemaal niet meer bij op de website van lush volgens mij hoor.. Anders had ik daar wel wat van meegenomen...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die halve literflessen van douchegels tikken wel aan, net zoals massagebars. Maar als je net daarvoor al ¤80 of zo aan dingen hebt uitgegeven heb je alles al wel ongeveer.
ah nee, dan schiet het niet op nee.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:52 schreef teigan het volgende:
[..]
die stonden er helemaal niet meer bij op de website van lush volgens mij hoor.. Anders had ik daar wel wat van meegenomen...
quote:Hi Lushers!
Het is zover......we krijgen klantenkaarten!! Vanaf 2 januari kun je je klantenkaartje ophalen in de winkels...spaar de stempeltjes....en krijg een speciale Lushverrassing (en nee, ik ga nog niet vertellen wat het is....maar het is iets exclusiefs Laughing )
Helaas kan mailorder nog niet meedoen aan de klantenkaarten, maar er wordt gewerkt aan een speciaal spaarsysteem voor de onlineshoppers.....(niet tegen de buitenlandse lushies vertellen he....want binnen Europa zijn we geloof ik de enige die klantenkaarten hebben Surprised )
Liefs,
Sweetie Pie
ik heb nog nooit een masker gehaald, omdat het zo een groot potje is, en maar 3 weken houdbaar. dat krijg ik dus nooit opquote:Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hoe zit met de maskers eigenlijk? zijn die nog een beetje te doen?
Of moet ik er het beste maar voor langsgaan en daar zelf es vragen en bekijken...
(het word steeds gekker)
Geen idee. ik heb Lemslip en Heavenly Bodies maar al sla je me dood.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:46 schreef Moonchildje het volgende:
Ik heb bij de laatste keer shoppen o.a. proefjes gehad van Ring of Roses en Skinny Dip.
Maar hoe gebruik ik dat nou het beste / makkelijkste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |