abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 22:22:24 #151
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_44808832
gewoon een stukje erafbreken en in een puff doen en schuimen

ik vind het rotspul
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_44810635
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Geen idee. ik heb Lemslip en Heavenly Bodies maar al sla je me dood.
Dat lijkt me wel een beetje drastisch
Een beetje een mede-lushie platstampen Nee hoor, dat doen we niet

Ik vind het maar raar spul, het smeer niet lekker of zo.
Misschien toch eens in een puff proppen, want het ruikt wel heel erg lekker.
Al denk ik niet dat ik ze ooit ga halen, omdat ze zo lastig te gebruiken zijn.

*duikt zo het bad in met een stuk Comforter, dat kan niet misgaan*
It's amazing what we can do with love...
pi_44811464
In een puff proppen werkt goed hoor maar vanwege het lastige gebruik koop ik het ook niet meer. Douchegels en zeepjes blijven toch veel handiger.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_44814871
Ik heb vanmiddag m'n nichtjes(9 en 10 jaar) in een Comforter bad gegooid en ze waren er helemaal weg van!
''Ooooh roze badwater, en het ruikt zo lekker!''

Ik moet zelf eerlijk bekennen dat m'n Lushgekte weg is. Ik gebruik het nog wel, maar de ''hype'' is weg. Denk ook deels omdat ik hier niet meer zoveel post en ik nog een aardige voorraad heb liggen. Maar ik zal het niet afzweren hoor.
En ik gebruik deze post meteen om iedereen alvast een goed, gezond en gezellig 2007 te wensen!
Back in business.
pi_44846339
Heys, ik heb een vraagje. Ik heb met kerst een 200 gram stuk angels delight gekregen van mn zus. Nu ben ik lush-noob, dus wat moet ik ermee? Met een mesje/aardappelschiller plakjes maken en in een puff doen en wassen? Of met het stuk zeep zelf? Hoe werkt Lush?
pi_44846399
Ik snij een stukje af om te gebruiken, dan gaat ie minder snel op. Ik heb zelf het idee dat als je dat hele blok gelijk onder de douche gebruikt, dat ie dan sneller op gaat. Ik gebruik het gewoon als ouderwetse zeep, beetje nat maken onder de douche en over je lichaam soppen, maar anderen proppen weer wat in een puff, het ligt eraan wat je zelf het lekkerst vindt .
En Angels Delight is lekker . Veel plezier ermee .
Tap tap tap
pi_44847140
okay dan nog geen masker ik ben nog niet zo een tut om elke dag verplicht een masker op te doen omdat het potje op moet
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44916392
Ik hoop dat iedereen een fijn 2007 heeft.

*tevens stiekeme topickick*
It's amazing what we can do with love...
  maandag 1 januari 2007 @ 16:30:48 #159
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44916492
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 01:18 schreef Shirley het volgende:
Ik moet zelf eerlijk bekennen dat m'n Lushgekte weg is. Ik gebruik het nog wel, maar de ''hype'' is weg. Denk ook deels omdat ik hier niet meer zoveel post en ik nog een aardige voorraad heb liggen. Maar ik zal het niet afzweren hoor.
En ik gebruik deze post meteen om iedereen alvast een goed, gezond en gezellig 2007 te wensen!
Hier hetzelfde, de hype is er vanaf. Ik gebruik de spullen nog steeds, maar alleen nog de dingen die ik écht nodig heb. Bruisballen enzo blijven heerlijk, maar eigenlijk zijn ze gewoon te duur om voor de fun te blijven kopen. Heb nu ook vaak badzout van de IKEA ofzo in m'n bad. Voor m'n huid en haar blijft Lush de enige overigens, maar daarvoor hoef ik maar een paar keer per jaar een nieuwe voorraad aan te schaffen.

Gelukkig was ik echter aan een nieuwe voorraad toe en heb ik nogal wat gratis dingen kunnen aanschaffen, dat zijn dus voornamelijk bruisballen geworden.

En verder ook van mij een mooi 2007 voor iedereen!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_44916924
Een goed 2007 iedereen, en lang leve de klantenkaart!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_44925011
Ik heb mijn vaste producten die ik altijd in huis wil hebben maar alles wat dan weer nieuw is valt tegen. Er wordt iig niks aan mijn basis toegevoegd.
De parfums van de laatste ronde vond ik zelfs helemaal niks. Ga ook nooit meer parfums bij Lush bestellen. De enige uitzondering zou hiwtk zijn.
Zelfs TOB gaat me tegenstaan.

Ook de kerstproducten vielen enorm tegen omdat het veelal gepimte bbs-en zijn die al bestonden. Jammer!

Ma bar, hiwtk, Sympathy, aquamarina, RRS en cristmas kisses blijven..
Go hard or go home
pi_44935950
Ik hoor steeds meer positieve reacties over Lush, dus misschien dat ik ondanks de belachelijke prijs toch maar iets ga kopen daar

LUSH! wat is de fijnste...

-gezichtscrub?
-douchezeep/bar/gel?
-bodycreme/lotion ?
-masker ?

LUSH wat is de fijnste...
pi_44935964
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een goed 2007 iedereen, en lang leve de klantenkaart!
hey, bestaat die? is dat online of voor de winkels? en wat kan je er precies mee?
pi_44935997
snowqueen911, dit stond er op het forum van de lush site..
quote:
Hi Lushers!

Het is zover......we krijgen klantenkaarten!! Vanaf 2 januari kun je je klantenkaartje ophalen in de winkels...spaar de stempeltjes....en krijg een speciale Lushverrassing (en nee, ik ga nog niet vertellen wat het is....maar het is iets exclusiefs Laughing )
Helaas kan mailorder nog niet meedoen aan de klantenkaarten, maar er wordt gewerkt aan een speciaal spaarsysteem voor de onlineshoppers.....(niet tegen de buitenlandse lushies vertellen he....want binnen Europa zijn we geloof ik de enige die klantenkaarten hebben Surprised )

Liefs,

Sweetie Pie
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44936108
Hopelijk zijn die klantenkaarten wel lang geldig, want die krijg ik met een jaar niet vol gespaard.
pi_44936173
hmm ik vraag me ook af bij welk bedrag je steeds ene stempeltje krijgt, en hoevele stempels je moet sparen voor ene cadeau
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:08:11 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44936200
Ws. bij besteding van 100 euro 1 stempeltje, zo zijn ze wel
pi_44936677
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:08 schreef Aventura het volgende:
dat bedoel ik.
en dan na 100 stempeljes 1 zeepje

wie kent:
Snake Oil for Scalps 55g
Soft 55g shampoo bar
Cupcake Bio Fresh Masker 100g (met cacao, modder en mint)
Cosmetic Warrior Masker 100g (met knoflook en witte klei)
pi_44939808
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:51 schreef snowqueen911 het volgende:
LUSH! wat is de fijnste...

-gezichtscrub?
-douchezeep/bar/gel?
-bodycreme/lotion ?
-masker ?
-Angels on bare skin
- Ik vind zelf snowcake het lekkerste ruiken, maar dat is een kerstproduct, denk dat ze het in de winkels nog wel hebben maar niet meer in de online shop.
- Dreamcream is fijn, al vind ik hem wel stinken, maar hij werkt verderl erg goed.
- Cupcake! Mijn huid word er lekker zacht van en hij ruikt heerlijk.
quote:
wie kent:
Snake Oil for Scalps 55g
Soft 55g shampoo bar
- Stinkt! Heel erg! Daarom heb ik hem pas 1x gebruikt, dus ik kan ook ngo niet echt zeggen of het goed werkt..
- Heb ik nog nooit gebruikt.
- Lekker.
- Ook een lekker masker.
pi_44940107
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:08 schreef Aventura het volgende:
Ja, en dan is het kaartje maar 1 jaar geldig ofzo.
pi_44949394
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:38 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

dat bedoel ik.
en dan na 100 stempeljes 1 zeepje

wie kent:
Snake Oil for Scalps 55g
Soft 55g shampoo bar
Snake Oil: Tegen roos of een kriebelige hoofdhuid. (ik heb het zelf nog niet gebruikt, ik adviseer het altijd écht op de hoofdhuid te smeren en zo min mogelijk op het haar.)
Soft: Voor volume, een beetje hetzelfde als Big (die heb ik wel gebruikt, ik moet weer een nieuwe kopen, mijn haar wordt weer slap...) maar dan in vaste vorm.
Cupcake: Voor de wat vettere tot acne huid. Ik gebruik hem wel eens bij extreme noodgevallen maar mijn favoriet is wel Catastrophe Cosmetic, ruikt naar bosbessen en is heel verzachtend!!!
Cosmetic Warrior bevat knoflook en die ruik je, ik kan er niet aan wennen, maar hij werkt (schijnbaar) wel heel goed!
Zeer reinigend.

Het ligt bij Lush ook vaak aan wat voor huid/haartype je hebt om de perfecte creme, shampoo of wat dan ook te gebruiken, succes ermee!
pi_44949421
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:00 schreef Bob. het volgende:

[..]

-Angels on bare skin
- Ik vind zelf snowcake het lekkerste ruiken, maar dat is een kerstproduct, denk dat ze het in de winkels nog wel hebben maar niet meer in de online shop.
- Dreamcream is fijn, al vind ik hem wel stinken, maar hij werkt verderl erg goed.
- Cupcake! Mijn huid word er lekker zacht van en hij ruikt heerlijk.
[..]

- Stinkt! Heel erg! Daarom heb ik hem pas 1x gebruikt, dus ik kan ook ngo niet echt zeggen of het goed werkt..
- Heb ik nog nooit gebruikt.
- Lekker.
- Ook een lekker masker.
Sorry Bob, ik had je reactie niet gelezen (zie mijn reactie hieronder).
In de Leidsestraat hebben we nog meer dan genoeg Snowcake liggen!
pi_44949433
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:06 schreef snowqueen911 het volgende:
hmm ik vraag me ook af bij welk bedrag je steeds ene stempeltje krijgt, en hoevele stempels je moet sparen voor ene cadeau
Ik zal het eens vragen, ik ben zelf ook wel benieuwd
pi_44951941
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Sorry Bob, ik had je reactie niet gelezen (zie mijn reactie hieronder).
In de Leidsestraat hebben we nog meer dan genoeg Snowcake liggen!
je krijgt hem gratis als je bij de online shop voor meer dan 20 euro besteed
pi_44952009
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:30 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

je krijgt hem gratis als je bij de online shop voor meer dan 20 euro besteed
Dat weet ik, maar ook in de winkel hoor
pi_44952403
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ook in de winkel hoor
aaaaaaw dan ga ik mssn binnekort maar ff rondsnuffelen in de winkel

al vind ik het wel erg duur allemaal, en dan ook meteen 20 euro eraan spenderen...tsk tsk
pi_44955361
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:44 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

aaaaaaw dan ga ik mssn binnekort maar ff rondsnuffelen in de winkel

al vind ik het wel erg duur allemaal, en dan ook meteen 20 euro eraan spenderen...tsk tsk
Begrijpelijk.
Maar goed, dan weet je in ieder geval dat het er nog is in Amsterdam, Leidsestraat .
pi_44966731
Eh, lama. Zat nie top te letten.
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 11:18:49 #179
43556 miss_dynastie
pi_44966828
Bij 20 euro krijg je een stempel en bij 10 stempels een cadeautje. Ik ben benieuwd wat ze cadeau gaan doen, mag hopen dat je meer krijgt dan een bruisbal of zo
pi_44966912
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij 20 euro krijg je een stempel en bij 10 stempels een cadeautje. Ik ben benieuwd wat ze cadeau gaan doen, mag hopen dat je meer krijgt dan een bruisbal of zo
Waar is jouw ondertitel ook weer van?

Kill Bill?

[ Bericht 3% gewijzigd door Sweetsixteen16 op 03-01-2007 11:24:33 (aanvulling) ]
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 13:25:05 #181
43556 miss_dynastie
pi_44970232
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Waar is jouw ondertitel ook weer van?

Kill Bill?
Yep.
pi_44982451
Hier een nieuwe fan!
Aqua mirablis is zalig en coulaulin die werkt heel erg goed voor mn krullen .
Welke massagebars hebben jullie al ervaring mee?

Little_angel_nr1
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
pi_44986349
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Yep.
Goeie film!
pi_45031511
joepie, hopelijk komt vandaag mijn pakketje binnen!!!

En anders morgen... Ik zit nu ook echt te twijfelen, ga ik nog even douchen of niet? De pakketjesbezorger is hier meestal rond deze tijd...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:27:28 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_45031814
Ik heb m'n pakketjes binnen

Ik had overigens vooraf even gebeld hoe het zat met die kadootjes, ik had namelijk een bestelling van 160 euro klaarliggen (voorraadbeheer ) en wilde weten of ik dan 1 of 2 keer recht had op de kadootjes die bij 80 euro horen. Dat was maar één keer. Vandaar dat ik 2 bestellingen gedaan heb... Je bent hollander of je bent het niet

Ik mag van mezelf overigens maar 1x per jaar (als de 13e maand binnen is) bruisballen bestellen, die vind ik namelijk eigenlijk veel te duur. Vandaar dus relatief veel bruisballen.

Maar goed, de bestellingen bij elkaar:

Bruisballen en bathmelts:
2x ne worry ne pas
2x tea and Sympathy (nog niet eerder gebruikt)
3x Waving not drowning
1x Blackberry bath bomb
1x Avobath
2x bathmelt 'something wicked'
2x bathmelt 'You've been mangoed'
1x bathmelt 'In the nude'

Voorraadbeheer:
1x Big
1x retread
1x coolaulin grote fles
1x recon
1x The Strokes
1x Angels on bare skin
1x Aquamarina
1x Dream Cream (dit is een nieuw product voor mij)
1x Whoosh temple balm (ook voor de eerste keer gekocht)

En de kadootjes:
2x Snow Fairy 500 gram
2x Green wing
2x Christmas Party (8 bruisballen dus in totaal en hierbij dus ook 2x de 10% kortingbon)

Ik ben dus best wel blij nu, vooral het aantal bruisballen is eigenlijk aso, maar ik kan er erg lang mee vooruit. 10 bruisballen extra gewoon En wat te denken van Snow Fairy, gewoon een hele liter nu. M'n haar zal heerlijk ruiken. (de combi met coolaulin is geweldig)
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:36:10 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_45031966
Klinkt goed flugel! Geniet ervan!

@Vava: gaan wij nog een übertute bestellen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_45032019
Mijn pakketje is ook net binnen!!!

Doos wel wat beschadigd, en nu eens kijken wat er allemaal inzit...

ik heb:
Herbalism
Tramp
17 cherry tree lane soap
honey i washed the kids
godiva
coalface(voor vriendje)
flying fox shower gel
en nog twee cadeautjes erbij, yule dude(bob soap, ol blue skies is back, wish upon a star en ambrosia) en twinkle(shimmy shimmy en twinkle bath ballistic).

[ Bericht 31% gewijzigd door teigan op 05-01-2007 10:45:22 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:40:17 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_45032038
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:39 schreef teigan het volgende:
Mijn pakketje is ook net binnen!!!

Doos wel wat beschadigd, en nu eens kijken wat er allemaal inzit...
Bij mij ook een doos beschadigd, daardoor wat bruisballen met deukjes...Maar dat mocht de pret dus niet drukken.
pi_45032350
hm, en nu de grote vraag... Waar ga ik nou toch eens mee douchen....
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:59:49 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_45032466
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:53 schreef teigan het volgende:
hm, en nu de grote vraag... Waar ga ik nou toch eens mee douchen....
Ik zit hier ook naar die stapel te kijken met in m'n achterhoofd de vraag: "wat moet er in bad zometeen"
pi_45033611
jezus 160 euro! wat ene bestelling! Ik vind het al te duur om er 1 dingetje van te kopen, eigenlijk! maarja als ik jullie zo enthousiast hoor, mssn toch wel. HIWTK schijnt geweldig te zijn?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:44:06 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_45033700
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:40 schreef snowqueen911 het volgende:
jezus 160 euro! wat ene bestelling! Ik vind het al te duur om er 1 dingetje van te kopen, eigenlijk! maarja als ik jullie zo enthousiast hoor, mssn toch wel. HIWTK schijnt geweldig te zijn?
Ja maar Lush is dan ook het enige wat ik gebruik. Ik kan hier ongeveer een half jaar mee vooruit. (op de conditioner na) tel zelf alles in je kastjes m.b.t. haar/huid e.d. eens bij elkaar op
pi_45033865
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ja maar Lush is dan ook het enige wat ik gebruik. Ik kan hier ongeveer een half jaar mee vooruit. (op de conditioner na) tel zelf alles in je kastjes m.b.t. haar/huid e.d. eens bij elkaar op
ik ben per jaar kwijt:

clinique voor mijn gezicht (2 keer 3 stappen plan) ongeveer 80 euro (ik koop het meeste in amerika, is iets goedkoper)
maskertjes/bodylotions:30 euro per jaar
shampoo, denk 6 flessen per jaar: 15 euro
gel etc gebruik ik nooit
dus ben ik ongeveer de 125 euro kwijt per jaar
en jij doet met 160 euro een halfjaar
niet echt goedkoop dus
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:52:53 #194
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45033964
Ach je kan je spul ook bij Kruidvat halen, kost het nog minder
Ik geef lang niet zoveel uit aan Lush, maar sommige producten blijf ik kopen, ook al vind ik ze excorbitant duur. Maar daar staat tegenover vaak extreem lekkere geuren en producten. Ik ben nog steeds helemaal verrukt als ik een potje Retread open...Daar kan niks tegenop. Je mag jezelf echt wel een beetje kietelen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:58:54 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_45034137
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ik ben per jaar kwijt:

clinique voor mijn gezicht (2 keer 3 stappen plan) ongeveer 80 euro (ik koop het meeste in amerika, is iets goedkoper)
maskertjes/bodylotions:30 euro per jaar
shampoo, denk 6 flessen per jaar: 15 euro
gel etc gebruik ik nooit
dus ben ik ongeveer de 125 euro kwijt per jaar
en jij doet met 160 euro een halfjaar
niet echt goedkoop dus
Als dat voor jou werkt is dat natuurlijk prima, maar sinds ik Lush gebruik zijn mijn haar en huid dermate verbeterd dat ik het er graag voor over heb. Lush is gewoon duur, het is aan jezelf of je het ervoor over hebt. Ik wel, jij niet. Dat maakt toch allemaal niets uit? Om dan met smilies te gaan smijten omdat ik ergens geld voor over heb vind ik dan ook wat extreem overkomen...
pi_45034368
Jaja en sommigen kopen een Wii en anderen kopen Lush en weer anderen kopen veel dure parfummetjes en anderen hebben weer Oilily-tassen of een enorme home cinema set.
Begint dat gezeik over de prijs van Lush hier nou ook al, moet het van m'n vriendin ook altijd aanhoren terwijl ze zelf ontzettend veel uitgeeft aan dingen waarbij ik zoiets heb van .
Tap tap tap
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:10:33 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_45034511
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Jaja en sommigen kopen een Wii en anderen kopen Lush en weer anderen kopen veel dure parfummetjes en anderen hebben weer Oilily-tassen of een enorme home cinema set.
Begint dat gezeik over de prijs van Lush hier nou ook al, moet het van m'n vriendin ook altijd aanhoren terwijl ze zelf ontzettend veel uitgeeft aan dingen waarbij ik zoiets heb van .
Tja, Lush is gewoon duur. Zoals gezegd heb ik het ervoor over omdat m'n haar en m'n huid zo ontzettend verbetert zijn sinds ik Lush gebruik. Ik ga bijvoorbeeld minder vaak naar de kapper sinds ik Lush gebruik en ik ben ook niet meer bij de schoonheidsspecialiste geweest om m'n huid te laten behandelen voor onzuiverheden. Wat mij betreft is het dan ook een wondermiddel gebleken

Bovendien lig ik liever in een heerlijk geurend bad met een maskertje op m'n snoet dan dat ik op stap ga. Iedereen heeft z'n eigen dingen om zichzelf mee te verwennen, voor mij is dat Lush...
pi_45035145
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:52 schreef Aventura het volgende:
Ach je kan je spul ook bij Kruidvat halen, kost het nog minder
Ik geef lang niet zoveel uit aan Lush, maar sommige producten blijf ik kopen, ook al vind ik ze excorbitant duur. Maar daar staat tegenover vaak extreem lekkere geuren en producten. Ik ben nog steeds helemaal verrukt als ik een potje Retread open...Daar kan niks tegenop. Je mag jezelf echt wel een beetje kietelen
neej maar kruidvat is niet echt lief voor je huid

ga denk ik wel een keer wat kopen bij lush
zit te denken aan HIWTK of Skin sin

maar 160 euro voor een half jaar uhhh..nee
pi_45035260
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als dat voor jou werkt is dat natuurlijk prima, maar sinds ik Lush gebruik zijn mijn haar en huid dermate verbeterd dat ik het er graag voor over heb. Lush is gewoon duur, het is aan jezelf of je het ervoor over hebt. Ik wel, jij niet. Dat maakt toch allemaal niets uit? Om dan met smilies te gaan smijten omdat ik ergens geld voor over heb vind ik dan ook wat extreem overkomen...
maakt mij ook niet uit, hoor, haha dat het duur is

maar hoe je het schreef, dat je er maarliefst een halfjaar mee doet, kwam het over alsof je het helemaal niet duur vond
En je zei :tel je eigen beautyspullen in je kast maar bij mekaar op
Tsja, ik kom dan lang niet aan dat bedrag

enige wat ik wou zeggen: ik vind het NIET goedkoop
pi_45035336
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:10 schreef flugeltje het volgende:

[..]

en m'n huid zo ontzettend verbetert zijn sinds ik Lush gebruik. [...] ik ben ook niet meer bij de schoonheidsspecialiste geweest om m'n huid te laten behandelen voor onzuiverheden. Wat mij betreft is het dan ook een wondermiddel gebleken
welk wondermiddel is dat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')