Een combinatie van producten.quote:
Ik zou voor HIWTK gaan, die is echt zó lekker. Skin Sin vind ik niet echt lekker ruiken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:26 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
neej maar kruidvat is niet echt lief voor je huid
ga denk ik wel een keer wat kopen bij lush
zit te denken aan HIWTK of Skin sin
maar 160 euro voor een half jaar uhhh..nee
Ach wel ja, van die mensen die een pakje per dag wegroken en dan tegen mij gaan zitten zeiken dat Lush/ mijn katten/ whatever zo duur zijn (irl dus)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Begint dat gezeik over de prijs van Lush hier nou ook al, moet het van m'n vriendin ook altijd aanhoren terwijl ze zelf ontzettend veel uitgeeft aan dingen waarbij ik zoiets heb van.
Gaaf!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef seilram het volgende:Trouwens voor mijn bad... zie net dat er iemand eindelijke en bad heeftheb ik mezelf ook een kerst kadootje gegeven: http://www.bestthings.nl/product/Badkamer-14/Spa-lights-1196/.
En dan met je lush spulletjes erin! Who needs a spa!! Als je dit thuis hebt. Heerlijk.
Binnenkort eens even kijken iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt goed flugel! Geniet ervan!
@Vava: gaan wij nog een übertute bestellen?
Ik vind ze ook kei tofquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:19 schreef seilram het volgende:
Hihi ja ik vind het ook echt geweldig. Al mijn bezoek heeft het al moeten aanschouwen. Ik heb ze nu 1 week en al heerlijk 3 keer in bad gelegen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef Koningin het volgende:
Flugeltje, wat gebruik je precies voor je gezicht?
Dat dus... Is een prima combiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een combinatie van producten.
Voor m'n huid heb ik fresh farmacy om de boel te 'wassen'. Daarna gebruik ik angels on bare skin en/of aqua miralis. Als creme gebruik ik meestal imperialis, maar ik heb nu dream cream gekocht omdat ik daar hele goeie verhalen over gehoord heb.
yup, maar het werkt bij mijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:06 schreef snowqueen911 het volgende:
maar fresh farmacy en aqua miralis, is dat niet een beetje dubbelop achter mekaar?
LUSH *125* Wachten op de KerstTute....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:08 schreef snowqueen911 het volgende:
wat is ubertute?
wauw!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
LUSH *125* Wachten op de KerstTute....
oh ahaquote:Op zondag 10 december 2006 00:05 schreef Vava het volgende:
Een groot pakket voor relatief weinig geld. De kersttute was na kerst te bestellen vorig jaar, soort uitverkoop dus.
Foto van vorig jaar:
[afbeelding]
Ik weet niet meer precies wat we betaald hebben, ik meen rond de 120 euro. De waarde van de producten bij elkaar was in ieder geval veel en veel meer.
50 producten voor 120 euro (t-shirts niet meegerekend) is zo'n 2,40 per product. Zelfs het goedkoopste kerstproduct is niet zo goedkoop. Maar normaalgesproken is een cadeauverpakking niet goedkoper dan los kopen, dit was gewoon een heel geweldige actie. En je kan natuurlijk niet kiezen, dus hou je niet van bepaalde producten, dan kan je weleens pech hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
wauw!![]()
maarehm... als je zo'n heel pakket koopt, is het dan in verhouding goedkoper dan alles los kopen?![]()
Je hebt er eentje terugquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:15 schreef imago het volgende:
Even heel erg afschuwelijk offtopic tussendoor... XcUZ_Me heeft een PM
Is een goeie startquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:08 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik heb even op even rondgevraagd naar wat toppers zijn en ik denk dat ik enkel van deze producten ga proberen:
Cupcake
Angels on bare skin (face scrub)
Honey, I washed the kids
Big
wat vinden jullie van deze lush spulletjes?
Cupcake is niet te lang houdbaar (moet je wel even rekening mee houden)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:08 schreef snowqueen911 het volgende:
Cupcake
Ik gebruik veganese als conditioner bij Big..het bevalt mij goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is een goeie start
Ik zou alleen als je lang haar hebt wel een conditioner erbij nemen. Big is geweldig, maar bij lang haar veroorzaakt het best wel wat klitten.
nouja ik wil dus eigenlijk juist een stevige voor 1 keer in de weekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Hij is mild, maar ikzelf gebruik hem niet dagelijks, dat trekt m'n poezelige huidje niet helemaal. Maar als je er wat beter tegen kunt, kun je hem wel dagelijks gebruiken. Niet te hard ermee over je gezicht rausen helpt ook wel
.
Dan kun je misschien beter Ocean Salt gebruiken, ook een lekkere scrub al is hij voor mijn huid misschien wel net iets te stevig..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:37 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
nouja ik wil dus eigenlijk juist een stevige voor 1 keer in de week
kijk, voor gezichtsreiniging gebruik ik iedere dag al clinique, en dat is super
maar wekelijkse face scrub heb ik nog geen favoriet van, dus dat wil ik wel bij lush kopen, als ze een fijne hebben
hoe lang ongeveer?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Cupcake is niet te lang houdbaar (moet je wel even rekening mee houden)
Ongeveer een maand dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:31 schreef CherryLips het volgende:
idd, een maand ofzo geloof ik, in de koelkast.
ik heb nog een flesje rozezooi voor jequote:Op zondag 7 januari 2007 14:48 schreef PeRi het volgende:
Ik heb al bedacht dat ik in London een paar potten Retread ga inslaan. Scheelt grofweg zo'n 4 euro per pot!
I know! Die ga ik dan ook niet halen want ik kom 'm gewoon nog ophalen bij jou! Of op een andere manier ofzo!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb nog een flesje rozezooi voor je![]()
komt wel goedquote:Op zondag 7 januari 2007 14:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
I know! Die ga ik dan ook niet halen want ik kom 'm gewoon nog ophalen bij jou! Of op een andere manier ofzo!
En de datum?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
Mijn sympathy for the skin is bedorven, hij was nog halfvolhij stinkt
![]()
ja, ik moet ook gewoon niet zo zuunig zijnquote:
Ze geven nu vanaf ¤20 gratis kerstproducten weg. De gifts zijn volgens mij al allemaal op, maar het is toch leuk nogquote:Op zondag 7 januari 2007 15:05 schreef Sade het volgende:
Mijn vriendinnetjes zijn geweldig!
Belt er gisteren eentje op: Ik sta nu in de Lush, moet ik nog iets voor je meenemen?
En ze had blijkbaar zoveel gekocht dat ze wat producten gratis mocht uitkiezen, allemaal voorzien van een gele sticker. Was in Den Bosh. Iemand die hier meer over weet?
Wat heb je gekregen? Ben benieuwdquote:Op zondag 7 januari 2007 15:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
In maastricht heb ik toch echt gifts gekregen hoor
* Bar_en_Mar gaat nu even uitgebreid lushen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |