abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45112477
gaa er mensen in de buurt van almere/amsterdam op de duitse site bestellen?

Ik heb iets op het oog van 30 euries, dus als ik met ene groepje mee kan bestellen en de verzendkosten zijn dan redelijk...
pi_45114207
Snowqueen, ik ga of in Duitsland of in Engeland bestellen ik weet niet wat je wilt hebben.
Maar ik woon in de buurt van Amsterdam en het kan er dan wel bij.
Duurt nog wel even hoor
Gek op mooie kleding.
pi_45115219
Zit net even prijzen te vergelijke ne als er 1 of meer mensen mee willen bestellen kies ik voor Engeland.
Gek op mooie kleding.
pi_45116736
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:44 schreef MissFrodo het volgende:
Snowqueen, ik ga of in Duitsland of in Engeland bestellen ik weet niet wat je wilt hebben.
Maar ik woon in de buurt van Amsterdam en het kan er dan wel bij.
Duurt nog wel even hoor
watworden voor mij dan de verzendkosten? en wat is je mail adres dat ik je kan mailen als je gaat bestellen (hoop ik dat ze dat tegen die tijd nog hebben...)
pi_45116808
ik zat nl hier aan te denken:
Try It. Love It: SMALL BOX
voor 30 euro krijg je:
2 Shampoo Bars, 2 Massage Bars, 1 Body Butter, 1 Luxury Bath Melt, 1 Shower Jelly, 1 Bath Ballistic, 1 Lip Balm, 1 Temple Balm.

leek me wel wat

maar ik ga morgen nog even naar de lush winkel.
stel dat ik morgen daar leuke dingen zie, dan laat ik die tute denk ik zitten
pi_45118699
Snowqueen, Engeland heeft die tuten volgens mij niet dus dat schiet voor jou dan niet op. Verzendkosten Engeland zijn 12 pond en dan wordt dan verdeeld natuurlijk.
Eventuele meebestellers, email: emeelesther apestaartje hotmail puntje com
Gek op mooie kleding.
pi_45135197
Tot wanneer zijn die tutes (of is het tuten ) eigenlijk te bestellen??
En kun je online bestellen of alleen in de winkel?
pi_45135413
Volgens mij zijn de enige tuten de Try it tuten in Duitsland en die zullen waarschijnlijk zolang de voorraad strekt zijn. Alleen via internet Duitsland dus.
Gek op mooie kleding.
  maandag 8 januari 2007 @ 10:27:11 #259
3185 Adelante
To let it go now
pi_45136281

voel me net violet beauregarde uit charlie's cocolade fabriek:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_45136370
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:27 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

voel me net violet beauregarde uit charlie's cocolade fabriek:

[afbeelding]

Gek op mooie kleding.
pi_45137739
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:33 schreef MissFrodo het volgende:
Volgens mij zijn de enige tuten de Try it tuten in Duitsland en die zullen waarschijnlijk zolang de voorraad strekt zijn. Alleen via internet Duitsland dus.
Iemand een linkje?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_45137803
ik heb voor het eerst de heavenly bodies gebruikt die ik in december bij de VIP-avond heb gekregen, en eigenlijk vond ik hem zo als zeep of butter of wat het ook is best meuren, maar op m'n huid ruikt ie best lekker .
Tap tap tap
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2007 @ 14:57:31 #263
43556 miss_dynastie
pi_45143384
Iemand enig idee wat het verschil is met de oude UK-site?
Hij linkt niet meer naar Bnever dus waarschijnlijk is hij klaar, maar wat er anders is
pi_45145499
Bnever staat nu op dezelfde site
Gek op mooie kleding.
pi_45166562
na alle verhalen van enthousiaste lush gebruikers moest ik er ook maar eens aan geloven

vandaag mijn eerste lush aankoop gedaan, en dit is de buit:

150 g honey, I washed the kids soap
100g skin sin
100g american cream
stukje fresh farmacy(cadeautje voor mn zusje)
een proefje van BIG
gratis stuksnowcake (cadeau bij 20 euro besteding)

jeeej

en nu al verslaafd aan de geur
pi_45173151
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:43 schreef snowqueen911 het volgende:
na alle verhalen van enthousiaste lush gebruikers moest ik er ook maar eens aan geloven

vandaag mijn eerste lush aankoop gedaan, en dit is de buit:

150 g honey, I washed the kids soap
100g skin sin
100g american cream
stukje fresh farmacy(cadeautje voor mn zusje)
een proefje van BIG
gratis stuksnowcake (cadeau bij 20 euro besteding)

jeeej

en nu al verslaafd aan de geur
heb al vast mijn wishlist gemaakt

erggg

maarja voorlopig even geen geld meer uitgeven aan dingen die ik niet nodig heb : maar over 3 maandjes ben ik jarig

Lush wish list (langer dan ik dacht nu ik het zo opschrijf)

-Lemslip (zal niet voor niets een bestseller zijn?)
-Soic Death Monkey (ben benieuwd..)
-The Olive Branch (had een vriendin ooit, lekkerrr)
-You snap the whip
-Skin Sin 500 ml (heb al 100 ml maar het is fijnnn spul)
-BIG (onder voorbehoud, ik heb een proefje dus ik moet m eerst proberen)
-Cup Cake (weer bestseller)
-een scrub (zal ik voor AOBS gaan of voor Japanese girl? Wie heeft ervaring met Japanese girl?)
-Sweetie soap stack (is goedkoper dan los kopen toch?)

Hoe is Japanese girl?
Hoe zijn Recon en retread? helpen ze tegen roos en wat doet het voor je haar? hoe is de geur?
pi_45173242
Olive Branch
Japanese girl weet ik niet, ik heb voor AOBS gekozen. Sweetie Soap Stack heb ik los, dus ik weet niet in hoeverre de luchtjes elkaar 'besmetten' en Lemslip is lekker . Let erop dat Cupcake maar een maandje ofzo houdbaar is. Skin Sin vond ik best ranzig, ik heb gisteren nog heen laatste restje weggegooid want ik moest het echt uit het flesje schrapen, het was heel klodderig geworden en ik vond het toch al niet zo lekker ruiken.
Tap tap tap
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 12:17:59 #268
43556 miss_dynastie
pi_45173486
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:01 schreef MissFrodo het volgende:
Bnever staat nu op dezelfde site
Stond er toch al een hele poos op? Wel toen ik mijn laatste lushbestelling op de oude site deed, althans. Niet dat het me veel uitmaakt, maar het viel me gewoon op...
pi_45173560
De zeepjes in zo'n stack nemen elkaars geuren wel een beetje over. Het is idd wel goedkoper maar dan heb ik ze liever gewoon los.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_45173740
Ik heb een vraag, ik heb (denk ik) in een eerder LUSH-topic gelezen dat jullie douchegel (??) maken van een stuk LUSH (??)? Hoe moet dat? Ik heb een stuk angel's delight gekregen van mn zus maar die stukjes die ik afsnij voor tijdens het douchen, vallen steeds uit mn puff...
pi_45176978
ik heb trouwens nog een mailtje gestuurt over mijn glamrock, en ik kan een nieuwe opgestuurt krijgen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45183121
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een vraag, ik heb (denk ik) in een eerder LUSH-topic gelezen dat jullie douchegel (??) maken van een stuk LUSH (??)? Hoe moet dat? Ik heb een stuk angel's delight gekregen van mn zus maar die stukjes die ik afsnij voor tijdens het douchen, vallen steeds uit mn puff...
Ik geloof neit dat je douche gel kunt maken van zeepjes. Ik stopte trouwens nooit een stukje zeep in de puff, maar ik nam gewoon de zeep mee, en ging met de puff een paar keer over de zeep heen en dan schuimde het als een gek.
pi_45183190
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:03 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

Hoe is Japanese girl?
Japanese girl vind ik zelf niet zo lekker, het schuurde een beetje als ik met dat blokje over mijn gezicht ging.
pi_45185019
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:33 schreef Bob. het volgende:

[..]

Japanese girl vind ik zelf niet zo lekker, het schuurde een beetje als ik met dat blokje over mijn gezicht ging.
maar dat schuren lijkt me juist fijn. ik zoek een goede scrubbende scrub. of bedoel je dat niet?
pi_45187580
Ik vond Sweet Japanes Girl wel oke. Scubt als een tierelier en als je het te heftig vind kun je het ook eerst tussen je handen wrijven en dan pas je gezicht ermee bewerken.
Gek op mooie kleding.
pi_45203476
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:33 schreef MissFrodo het volgende:
Ik vond Sweet Japanes Girl wel oke. Scubt als een tierelier en als je het te heftig vind kun je het ook eerst tussen je handen wrijven en dan pas je gezicht ermee bewerken.
scrubt dus wel lekker stevig? Maar hoe zit het nou met dat vettige laagje?
pi_45203546
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:03 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

Lush wish list (langer dan ik dacht nu ik het zo opschrijf)

-Lemslip (zal niet voor niets een bestseller zijn?)
-Soic Death Monkey (ben benieuwd..)
-The Olive Branch (had een vriendin ooit, lekkerrr)
-You snap the whip
-Skin Sin 500 ml (heb al 100 ml maar het is fijnnn spul)
-BIG (onder voorbehoud, ik heb een proefje dus ik moet m eerst proberen)
-een scrub (zal ik voor AOBS gaan of voor Japanese girl? Wie heeft ervaring met Japanese girl?)
-Sweetie soap stack (is goedkoper dan los kopen toch?)
heb je een of meerdere dingen uit mijn lijstje die je kwijt wil? Of een lekkere massagebar? (Ben eigenlijk wel geinteresseerd in alles behalve badspullen en gezichts dagverzorging)

Ik heb nog een nieuwe 50 ml flesje Clinique DDML en een Juicy Tube kleur 33 (pomplemoes, had er 2 besteld op i-net maar 1 in de verkeerde kleur gekregen)

iemand die in omgeving almere/adam woont en wil ruilen?
pi_45223600
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

scrubt dus wel lekker stevig? Maar hoe zit het nou met dat vettige laagje?
Das juist lekker, dan is je huid al een beetje ingevet en het is maar minimaal omdat je er daarna (ik in ieder geval wel) met een washandje en warm water overheen gaat.
Gek op mooie kleding.
pi_45233671
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:35 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

heb je een of meerdere dingen uit mijn lijstje die je kwijt wil? Of een lekkere massagebar? (Ben eigenlijk wel geinteresseerd in alles behalve badspullen en gezichts dagverzorging)

Ik heb nog een nieuwe 50 ml flesje Clinique DDML (verkocht) en een Juicy Tube kleur 33 (pomplemoes, had er 2 besteld op i-net maar 1 in de verkeerde kleur gekregen)

iemand die in omgeving almere/adam woont en wil ruilen?
pi_45238406
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
De douchegels werden gemaakt van stukjes BBS = Bubble Bar Slice, dus geen zeep.
Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 11 januari 2007 @ 07:47:59 #281
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_45238435
mogge
ik ga douchen, met tramp
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_45238469
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 07:47 schreef Muck het volgende:
mogge
ik ga douchen, met tramp
Goedemorgen!
Ik ga me me The Olive Branch douchen, I love Juicy, Coalface, Herbalism, Babyface en....dat was het wel weer!!!
Ik heb weer zin om heel veel inkopen te doen bij Lush maar heb me voorgenomen om eerst even mijn verzameling op te maken, tot nu toe kan ik me nog inhouden
Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 11 januari 2007 @ 07:56:01 #283
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_45238494
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 07:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Goedemorgen!
Ik ga me me The Olive Branch douchen, I love Juicy, Coalface, Herbalism, Babyface en....dat was het wel weer!!!
Ik heb weer zin om heel veel inkopen te doen bij Lush maar heb me voorgenomen om eerst even mijn verzameling op te maken, tot nu toe kan ik me nog inhouden
mijn geld is ontzettend op, dus ik koop voorlopig niks...
ik heb hier nog een half flesje tramp (doe ik heeeel zuinig mee ), een stukje cherry tree lane, stukje oohlala en voor de rest niks meer
naja, komt wel weer als ik loon/stufi krijg
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_45240121
Hoi! Ik heb snowcake te ruil (ong 105 g) tis me iets te kruidig.
Iemand een bodybutter of wiccy muscles/douchegel of iets anders fijns te ruil?

[ Bericht 2% gewijzigd door snowqueen911 op 11-01-2007 16:14:03 ]
pi_45277291
Zo, ik heb net mijn nieuwe glamrock gekregen.. En er zat ook nog een proefje Trichomania bij, ik ben benieuwd..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45278049
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:00 schreef snowqueen911 het volgende:
Hoi! Ik heb snowcake te ruil (ong 105 g) tis me iets te kruidig.
Iemand een bodybutter of wiccy muscles/douchegel of iets anders fijns te ruil?
Ik heb nog een stuk Rockstar en een stuk HIWTK ongebruikt hier liggen die ik zou willen ruilen. Ook heb ik nog een waving,not drowning bruisbal liggen die ik niet gebruik
pi_45280197
Ik heb gisteren een fors proefje van een haarmasker gekregen maar hij begon te lekken in m'n tas .
Tap tap tap
pi_45286448
Ik heb nog 40 eurie aan Lushbonnen liggen hier en morgen ga ik lekker naar Den Bosch: JEEJ!
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_45286922
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:07 schreef Sade het volgende:
Ik heb nog 40 eurie aan Lushbonnen liggen hier en morgen ga ik lekker naar Den Bosch: JEEJ!
Lushbonnen, kun je daarvoor sparen ofzo? Of bedoel je kadobonnen?
pi_45293543
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:57 schreef MissBehave het volgende:

[..]

Ik heb nog een stuk Rockstar en een stuk HIWTK ongebruikt hier liggen die ik zou willen ruilen. Ook heb ik nog een waving,not drowning bruisbal liggen die ik niet gebruik
Hoi! Ik had wel interesse in Rockstar, maar ik heb de snowcake gisterenavond verkocht op het lush forum. Sorry!
pi_45324356
Wat een rust hier....
Gek op mooie kleding.
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 20:26:10 #292
43556 miss_dynastie
pi_45324490
Tis gewoon tijd voor nieuwe producten.
Ik merkte dat ik in het begin echt dacht: 'o, nee, dan verdwijnen er allemaal leuke dingen!', maar inmiddels vind ik het er echt zwaar tijd voor worden.
pi_45326999
Binnenkort komen de Valentijnsprodukten weer
Gek op mooie kleding.
pi_45327113
Ik wil binnenkort zsm gaan bestellen in Duitsland. Er zijn een paar dingen in de aanbieding die ik nodig heb. Zijn er mensen die mee willen bestellen en zo de verzendkosten laag willen houden?
Gek op mooie kleding.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 22:25:13 #295
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_45328697
missfrodo, ik houd me aanbevolen voor een duitslandorder... wil graag de try it love it bestellen namelijk...
ik houd het topic wel ff in gaten
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 13 januari 2007 @ 22:25:44 #296
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_45328713
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Tis gewoon tijd voor nieuwe producten.
Ik merkte dat ik in het begin echt dacht: 'o, nee, dan verdwijnen er allemaal leuke dingen!', maar inmiddels vind ik het er echt zwaar tijd voor worden.
Hier nog eentje... Al moet ik eerlijk toegeven dat ik Ginger wel heel erg mis. Ik heb nog een stukje zeep en ook nog wat creme, maar ik mis de bruisballen behoorlijk....

Vind het sowieso al raar dat er nog maar één geurlijn over is nu. (en die vind ik ook nog eens goor)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_45329254
Beesie-Jen volgens mij is de Try it Love it niet meer
Althans ik heb hem nog niet kunnen ontdekken op de site.
Gek op mooie kleding.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 22:48:20 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_45329373
hmmm das dan mooi balen... dat was eigenlijk het enige wat ik momenteel graag zou willen hebben...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_45329492
edit, ik dacht hem nog te zien staan, maar was nog in de oude winkel van lush duitsland aan het kijken geloof ik...

[ Bericht 47% gewijzigd door teigan op 13-01-2007 23:02:04 ]
pi_45329781
Dat is het oude webadres waar je gekeken hebt.
De nieuwe webwinkel is www.lush-shop.de
Gek op mooie kleding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')