watworden voor mij dan de verzendkosten? en wat is je mail adres dat ik je kan mailen als je gaat bestellen (hoop ik dat ze dat tegen die tijd nog hebben...)quote:Op zondag 7 januari 2007 17:44 schreef MissFrodo het volgende:
Snowqueen, ik ga of in Duitsland of in Engeland bestellen ik weet niet wat je wilt hebben.
Maar ik woon in de buurt van Amsterdam en het kan er dan wel bij.
Duurt nog wel even hoor
quote:Op maandag 8 januari 2007 10:27 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
voel me net violet beauregarde uit charlie's cocolade fabriek:
[afbeelding]
Iemand een linkje?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:33 schreef MissFrodo het volgende:
Volgens mij zijn de enige tuten de Try it tuten in Duitsland en die zullen waarschijnlijk zolang de voorraad strekt zijn. Alleen via internet Duitsland dus.
heb al vast mijn wishlist gemaaktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:43 schreef snowqueen911 het volgende:
na alle verhalen van enthousiaste lush gebruikers moest ik er ook maar eens aan geloven
vandaag mijn eerste lush aankoop gedaan, en dit is de buit:
150 g honey, I washed the kids soap
100g skin sin
100g american cream
stukje fresh farmacy(cadeautje voor mn zusje)
een proefje van BIG
gratis stuksnowcake (cadeau bij 20 euro besteding)
jeeej
en nu al verslaafd aan de geur
Stond er toch al een hele poos op? Wel toen ik mijn laatste lushbestelling op de oude site deed, althans. Niet dat het me veel uitmaakt, maar het viel me gewoon op...quote:Op maandag 8 januari 2007 16:01 schreef MissFrodo het volgende:
Bnever staat nu op dezelfde site
Ik geloof neit dat je douche gel kunt maken van zeepjes. Ik stopte trouwens nooit een stukje zeep in de puff, maar ik nam gewoon de zeep mee, en ging met de puff een paar keer over de zeep heen en dan schuimde het als een gek.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een vraag, ik heb (denk ik) in een eerder LUSH-topic gelezen dat jullie douchegel (??) maken van een stuk LUSH (??)? Hoe moet dat? Ik heb een stuk angel's delight gekregen van mn zus maar die stukjes die ik afsnij voor tijdens het douchen, vallen steeds uit mn puff...
Japanese girl vind ik zelf niet zo lekker, het schuurde een beetje als ik met dat blokje over mijn gezicht ging.quote:
maar dat schuren lijkt me juist fijn. ik zoek een goede scrubbende scrub. of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Japanese girl vind ik zelf niet zo lekker, het schuurde een beetje als ik met dat blokje over mijn gezicht ging.
scrubt dus wel lekker stevig?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:33 schreef MissFrodo het volgende:
Ik vond Sweet Japanes Girl wel oke. Scubt als een tierelier en als je het te heftig vind kun je het ook eerst tussen je handen wrijven en dan pas je gezicht ermee bewerken.
heb je een of meerdere dingen uit mijn lijstje die je kwijt wil? Of een lekkere massagebar? (Ben eigenlijk wel geinteresseerd in alles behalve badspullen en gezichts dagverzorging)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:03 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
Lush wish list (langer dan ik dacht nu ik het zo opschrijf)
-Lemslip (zal niet voor niets een bestseller zijn?)
-Soic Death Monkey (ben benieuwd..)
-The Olive Branch (had een vriendin ooit, lekkerrr)
-You snap the whip
-Skin Sin 500 ml (heb al 100 ml maar het is fijnnn spul)
-BIG (onder voorbehoud, ik heb een proefje dus ik moet m eerst proberen)
-een scrub (zal ik voor AOBS gaan of voor Japanese girl? Wie heeft ervaring met Japanese girl?)
-Sweetie soap stack (is goedkoper dan los kopen toch?)
Das juist lekker, dan is je huid al een beetje ingevet en het is maar minimaal omdat je er daarna (ik in ieder geval wel) met een washandje en warm water overheen gaat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
scrubt dus wel lekker stevig?Maar hoe zit het nou met dat vettige laagje?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:35 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
heb je een of meerdere dingen uit mijn lijstje die je kwijt wil? Of een lekkere massagebar? (Ben eigenlijk wel geinteresseerd in alles behalve badspullen en gezichts dagverzorging)
Ik heb nog een nieuwe 50 ml flesje Clinique DDML (verkocht) en een Juicy Tube kleur 33 (pomplemoes, had er 2 besteld op i-net maar 1 in de verkeerde kleur gekregen)
iemand die in omgeving almere/adam woont en wil ruilen?
De douchegels werden gemaakt van stukjes BBS = Bubble Bar Slice, dus geen zeep.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een vraag, ik heb (denk ik) in een eerder LUSH-topic gelezen dat jullie douchegel (??) maken van een stuk LUSH (??)? Hoe moet dat? Ik heb een stuk angel's delight gekregen van mn zus maar die stukjes die ik afsnij voor tijdens het douchen, vallen steeds uit mn puff...
Goedemorgen!quote:
mijn geld is ontzettend op, dus ik koop voorlopig niks...quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik ga me me The Olive Branch douchen, I love Juicy, Coalface, Herbalism, Babyface en....dat was het wel weer!!!
Ik heb weer zin om heel veel inkopen te doen bij Lush maar heb me voorgenomen om eerst even mijn verzameling op te maken, tot nu toe kan ik me nog inhouden
Ik heb nog een stuk Rockstar en een stuk HIWTK ongebruikt hier liggen die ik zou willen ruilen. Ook heb ik nog een waving,not drowning bruisbal liggen die ik niet gebruikquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:00 schreef snowqueen911 het volgende:
Hoi! Ik heb snowcake te ruil (ong 105 g) tis me iets te kruidig.
Iemand een bodybutter of wiccy muscles/douchegel of iets anders fijns te ruil?
Lushbonnen, kun je daarvoor sparen ofzo? Of bedoel je kadobonnen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:07 schreef Sade het volgende:
Ik heb nog 40 eurie aan Lushbonnen liggen hier en morgen ga ik lekker naar Den Bosch: JEEJ!![]()
Hoi! Ik had wel interesse in Rockstar, maar ik heb de snowcake gisterenavond verkocht op het lush forum. Sorry!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:57 schreef MissBehave het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk Rockstar en een stuk HIWTK ongebruikt hier liggen die ik zou willen ruilen. Ook heb ik nog een waving,not drowning bruisbal liggen die ik niet gebruik
Hier nog eentje... Al moet ik eerlijk toegeven dat ik Ginger wel heel erg mis. Ik heb nog een stukje zeep en ook nog wat creme, maar ik mis de bruisballen behoorlijk....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Tis gewoon tijd voor nieuwe producten.
Ik merkte dat ik in het begin echt dacht: 'o, nee, dan verdwijnen er allemaal leuke dingen!', maar inmiddels vind ik het er echt zwaar tijd voor worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |