Naja ! Jij kan goed gokkenquote:
Jeweet als een echte neger die gokt allesquote:
YESquote:Those planning on playing the game on the Xbox 360 or PC who can't wait until mid-October also got some good news. Rhoulette revealed that the Ubi staff is working on PC and Xbox 360 demos of the game. A multiplayer demo is scheduled for the 360 and PCs will get both single-player and multiplayer demos.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:59 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=12260
Damn, die clown is fucked up
Huhquote:
Zet er dan ook ff bij dat de nieuwe release date geplanned is op 19 oktober.quote:
Gisteren een filmpje gezien van het battlesystem.... dat zag er weer minder uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
Eerste trailer van Elveon RPG
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er allemaal wel leuk uit.
Vond het wel meevallen, beetje "standaard" hack n slash systeem, lijkt me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren een filmpje gezien van het battlesystem.... dat zag er weer minder uit
Geen enkele, na de 360 is er geen nextgen meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ga je nog een next gen console halen zoja welke?
» Wii
» Ps3
» Beide
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Meeeeh, dat had ik iei ook, maar ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Geen enkele, na de 360 is er geen nextgen meer
Christmas is ours [afbeelding]
Nieuwe manier om af te gaan en een blauwtje te lopen that is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die Wii-mote biedt nieuwe perspectieven..
Als je eenmaal zo ver bent dat ze bij je thuis komt en je loopt dan nog een blauwtje, dan doe je echt iets niet goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nieuwe manier om af te gaan en een blauwtje te lopen that is.
Ik snap poker niet....Ook niet na het zien van Rounders.... zit er een tutorial bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:31 schreef Atuniel het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat Texas Hold m.. maar 400 punten voor een spel wat eerst gratis zou komen vind ik wel zwaar belachelijk eigenlijk.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap poker niet....Ook niet na het zien van Rounders.... zit er een tutorial bij
Daarbij, wat is poker zonder geld? Tis leuk enzo hoor, maar uhm, de spanning is toch minder.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:31 schreef Atuniel het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat Texas Hold m.. maar 400 punten voor een spel wat eerst gratis zou komen vind ik wel zwaar belachelijk eigenlijk.
Ik snap ook geen kont van pokerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap poker niet....Ook niet na het zien van Rounders.... zit er een tutorial bij
Ik zet m ff in dikke letters voor jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:03 schreef Morthill het volgende:
Die 360 heeft veel te veel toffe games
Ja ik heb een beetje moeite met SR en DR die 2 weken verschillen van release !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:03 schreef Morthill het volgende:
Wat ik wel kut vind trouwens is dat Saints Row, Dead Rising en Star Trek: Legacy in september komen. Die 360 heeft veel te veel toffe games
wrijf het nog maar eens in. Weet je hoeveel geld me dit gaat kostenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zet m ff in dikke letters voor je
Ga kleiner wonenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
wrijf het nog maar eens in. Weet je hoeveel geld me dit gaat kostenIk ben ook maar een arme student, maar ik wil dit najaar nog zeker 7 games halen voor die console.
pokeren met gamerpoints of kudo'squote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarbij, wat is poker zonder geld? Tis leuk enzo hoor, maar uhm, de spanning is toch minder.
Ik denk dat ik de game overigens toch wel download.
Als ik een 4:3 tv had kon ik em ook echt op 480p zetten.... Nee, ik heb 2 16:9 tv's.. 1 EDtv (480p) & 1 SDtv.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt, en wil er ook niet over nadenken
Heb je een 4:3 tv? Zet m dan op 16:9 idd
Ik zei al "Ik heb geen idee wat je bedoelt" ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ik een 4:3 tv had kon ik em ook echt op 480p zetten.... Nee, ik heb 2 16:9 tv's.. 1 EDtv (480p) & 1 SDtv.
MS zet gewoon alles op alles om mensen voor de 360 te laten kiezen zo vlak voor de PS3 en Wii release. En degenen die al een 360 hebben gaan na de komende maanden geen cent meer overhouden om een andere next-gen te kopenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:03 schreef Morthill het volgende:
Wat ik wel kut vind trouwens is dat Saints Row, Dead Rising en Star Trek: Legacy in september komen. Die 360 heeft veel te veel toffe games
Ik ook niet... mijn staat in 720P.... mijn plasma downscaled die naar een resolutie die hij haalt. Uiteraard widescreen.... sterker nog... in HD kan je niet kiezen geloof ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zei al "Ik heb geen idee wat je bedoelt" ..
Spaar dan gewoon door voor de PS3,.. is volledig backwards compatiblequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zal de Wii wel in huis halen, maar ik wacht eerst ff op de prijs en een goede must-have game. PS3 komt er voorlopig nog niet. Wil eerst nog een PS2 kopen
SR ga ik als eerste halen. DR wacht ik nog mee en ST:L haal ik wel voor de pc.
Met component kan ik kiezen tussen 720 en 1080 (in de Xbox 360 menu). Met de vga kabel kan ik weer kiezen tussen diverse resoluties.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook niet... mijn staat in 720P.... mijn plasma downscaled die naar een resolutie die hij haalt. Uiteraard widescreen.... sterker nog... in HD kan je niet kiezen geloof ik.
Ik had het over de widescreen keuzequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met component kan ik kiezen tussen 720 en 1080 (in de Xbox 360 menu). Met de vga kabel kan ik weer kiezen tussen diverse resoluties.
I know. Er zijn twee redenen voor mij om niet voor de PS3 te gaan. De eerste is dat ik echt een hele zooi PS1 games heb. Had mijn psx ooit uitgeleend aan een nichtje en nooit teruggekregen (eigenlijk mocht ze het houden). PS3 is volgens mij niet BC met PS1 games. Nu zijn veel PS2 gewoon goedkoop, waarbij veel klassiekers tussen zitten die ik gewoon moet spelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spaar dan gewoon door voor de PS3,.. is volledig backwards compatible
Wii is zeker de betere aanvullling inderdaad,.... maar de PS3 is wel BC voor PSone games geloof ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
I know. Er zijn twee redenen voor mij om niet voor de PS3 te gaan. De eerste is dat ik echt een hele zooi PS1 games heb. Had mijn psx ooit uitgeleend aan een nichtje en nooit teruggekregen (eigenlijk mocht ze het houden). PS3 is volgens mij niet BC met PS1 games. Nu zijn veel PS2 gewoon goedkoop, waarbij veel klassiekers tussen zitten die ik gewoon moet spelen.
De tweede reden is dat de Xbox 360 en PS3 kwa games en kunnen te veel op elkaar lijken. Dan is een Wii een betere aanvulling, dan een PS3 op mijn Xbox 360. Zeker als de PS3 rond de 600 euro gaat kosten.
Das wel beter. Alleen koop ik nog steeds liever een PS2 voor rond de 100 euro dan een vrij dure PS3.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wii is zeker de betere aanvullling inderdaad,.... maar de PS3 is wel BC voor PSone games geloof ik
Zo nu en danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef SToRM81 het volgende:
Gisteren trouwens eens een paar uur PGR3 op Live zitten spelen, was erg leuk![]()
Zijn er nog FOKkers die regelmatig PGR3 spelen?![]()
Ligt helemaal aan de mensen waar je mee rijd.. kan soms een beukfestijn zijn.. als je dat idee hebt vroeg in de remmen, iedereen voorbij komt, daarna netjes bocht in sturen en op naar de eerste plekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:17 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zal je toevoegen
Ik heb er alleen een hekel aan dat als je vooraan start en dan de eerste bocht moet zien door te komen zonder kleerscheuren
Ik was ook altijd fan van Gran Tourismo... totdat ik PGR2 speelde, die heeft pas een leuke besturing! En dat mis ik weer een beetje in PGR3.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:26 schreef SToRM81 het volgende:
Oke, ik zal het eens proberen.
Ik moet als PS fan wel toegeven dat ik PGR3 de beste racer vind die ik ooit gespeeld heb![]()
Een tijdje geleden ging ik nogeens GT4 spelen, maar de besturing van PGR3 is echt zoveel leuker en beter.
Ehm... ik weet niet of ik je hele verhaal begrijp, maar volgens mij is 480p niet per definitie een 16:9 resolutie. Bij 480p kan er dus nog gekozen worden tussen 4:3 en 16:9quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:08 schreef BMH het volgende:
Ok. nog een keer
Bij 480p heb je de keuze tussen "normal" & "widescreen".. Als je normal selecteerd krijg je goed 16:9 beeld (dvd's zijn in de juiste ratio met grote zwarte balken. Als ik widescreen selecteer krijg ik kleinere balken en is het beeld dus verticaal opgerekt.
Maar als ik de 360 op het SD signaal zet is widescreen juist de goede ratio (op een breedbeeld tv) en normal alleen geschikt voor 4:3 tv's.
Ik denk dat het komt omdat 480p al een breedbeeld resolutie is.. Maar waarom kun je dan uberhaupt in 480p widescreen selecteren als "normal" (4:3 icoontje bij system) eigenlijk 16:9 is...?
Voel je je niet te oud om tijd te besteden aan nutteloze reacties?quote:
Ah welnee, voel me nog steeds 22quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Voel je je niet te oud om tijd te besteden aan nutteloze reacties?
Ja, en nu?quote:
Volgens mij hebben ze daar wat aan veranderd want je staat echt niet gelijk meer achterstevoren na een tikjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik was ook altijd fan van Gran Tourismo... totdat ik PGR2 speelde, die heeft pas een leuke besturing! En dat mis ik weer een beetje in PGR3.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Word ik een beetje moe van 480 dpi shit... Meer plaatjes, minder shit dus!
480p is een SDTV resolutie. Vandaar de verstoring denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:08 schreef BMH het volgende:
Ok. nog een keer
Bij 480p heb je de keuze tussen "normal" & "widescreen".. Als je normal selecteerd krijg je goed 16:9 beeld (dvd's zijn in de juiste ratio met grote zwarte balken. Als ik widescreen selecteer krijg ik kleinere balken en is het beeld dus verticaal opgerekt.
Maar als ik de 360 op het SD signaal zet is widescreen juist de goede ratio (op een breedbeeld tv) en normal alleen geschikt voor 4:3 tv's.
Ik denk dat het komt omdat 480p al een breedbeeld resolutie is.. Maar waarom kun je dan uberhaupt in 480p widescreen selecteren als "normal" (4:3 icoontje bij system) eigenlijk 16:9 is...?
SDTV kan dus ook 4:3 zijn. Als native res. kom je dan dus op 640x480. Vandaar de keuze voor widescreen (704x480).quote:Digital TV - SDTV:
* 480i - 704x480 interlaced
* 480p - 704x480 progressive
Hey grappenbakker!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
480p is een SDTV resolutie. Vandaar de verstoring denk ik.
[..]
Nope, hij wordt morgen pas opgehaald, niet eerder tijd voor gehadquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:09 schreef Smots het volgende:
[..]
Hey grappenbakker!
Jij zou mij nog een keer mailen!![]()
![]()
Oww.. dan moet je niet zeikenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope, hij wordt morgen pas opgehaald, niet eerder tijd voor gehad
JAAAAA!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:18 schreef Robhimself.2 het volgende:
Smots-o-naldus, refereerde u naar dit?
Vals passport
quote:
Ik heb wel eens wat games gekocht, maar nooit pre-orders. Ze zijn in ieder geval wel snel met versturen. Volgens mij heeft FRS rond september weer een3=2 games aktie, net als de vorige 2 jaar. Ik zou eerder daarop wachten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:53 schreef Wessiej het volgende:
Bij Nedgame zijn nu alle 360 spellen met 15% korting, wil daar dan wel Dead Rising bestellen, maar heeft iemand al eens bij die zaak wat gekocht, krijg je het ook op de release date?
480p is een EDtv resolutie. En het is compleet onlogisch dat als je de xbox op widescreen zet je verticaal uitgerekt beeld krijgt (rond word ovaal) op een EDtv.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
480p is een SDTV resolutie. Vandaar de verstoring denk ik.
[..]
SDTV kan dus ook 4:3 zijn. Als native res. kom je dan dus op 640x480. Vandaar de keuze voor widescreen (704x480).
Ik heb daar heel veel besteld en gepreordert. Je krijgt het gewoon op de release date zonder voor de verzendskosten te hoeven betalen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:53 schreef Wessiej het volgende:
Bij Nedgame zijn nu alle 360 spellen met 15% korting, wil daar dan wel Dead Rising bestellen, maar heeft iemand al eens bij die zaak wat gekocht, krijg je het ook op de release date?
Er staat dat de verzendkosten 2,50 zijn in de algemene voorwaarden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb daar heel veel besteld en gepreordert. Je krijgt het gewoon op de release date zonder voor de verzendskosten te hoeven betalen.
quote:Preorders
1 x Dead Rising Xbox 360 nieuw ¤ 59,99 ¤ 59,99
korting á 15% ¤ -9,00 ¤ -9,00
Totaal Pre-Orders ¤ 50,99
Verzendkosten ¤ 0,00
Totaal ¤ 50,99
Bij preorders niet hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er staat dat de verzendkosten 2,50 zijn in de algemene voorwaarden.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:17 schreef twi het volgende:
50,99, dat zal bij gcshop en zuiderpark wel goedkoper worden.
ho es, dan zijn ze goedkoper dan zuiderpark en gcshop.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:13 schreef bluebit het volgende:
ik heb zojuist dead rising bij nedgame besteld...9 euro korting en geen verzendkosten : totaal 50,99 euro = niet duur!
was een goeie tip, dat nedgame!
uit de zojuist ontvangen mail:
[..]
Ik heb een idee dat dat niet zo is.quote:
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:23 schreef Wessiej het volgende:
Nee, als jij je 360 terug hebt hebben we allemaal al Gears of War uitgespeeld.
Waardeloze poll zonder een optie nee en misschienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
Tadaa mooie poll
Oke beide is van Roy, 1x Wii is van mij maar van wie is die ander!
MAAK JE BEKEND SCHAVUIT!
Daar issie al
Maar dan is de poll dus niet representatief meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals ik al zei, als je geen andere next gen console gaat halen stem je niet. Misschien tja daar heb je gelijk in maar fuck it!
Dat zou voor de volledigheid wel zo mooi zijn.. keiharde optie 'NEEE' er bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waardeloze poll zonder een optie nee en misschien
je hebt mijn 2 maanden durende GR:AW bestelling niet meegekregen? En mijn 360 is nu stuk...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was op vakantie, wat is er gebeurd?.
Dat heet Polls beinvloeden door keuzemogelijkheden te 'vergeten'quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
We zien toch allemaal dat de Wii voorstaat
dat lach aan jouwquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt mijn 2 maanden durende GR:AW bestelling niet meegekregen? En mijn 360 is nu stuk...
*inkopertje* door wie denk jij dat jij je rijbewijs niet gehaald hebquote:
Ah ja, het ligt dus aan mij dat ze bij Zuiderpark geen bestellingen kunnen versturen richting amsterdam? Logisch, maar ga maar weer fijn FIFA ofzo spelen ipv dom te reagerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
spellen moet je ook afhalen bij Zuiderpark
Spellen moet je eerst lerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
spellen moet je ook afhalen bij Zuiderpark
Dat eerste wel....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt mijn 2 maanden durende GR:AW bestelling niet meegekregen? En mijn 360 is nu stuk...
DVD kijken en toen kreeg ik de red ring of deathquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat eerste wel....
Dude, het moet je karma zijn.. Wat heb je gedaan?.
Hmm, das wel kut ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef Tain het volgende:
[..]
DVD kijken en toen kreeg ik de red ring of death
Om correct te zijn krijgt hij dan "Les Nederlands"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:14 schreef =HellFire= het volgende:
Whaha. Dat wordt dus Nederlandse lessen nemen met z'n studiefinanciering.
Technisch gezien hebben de boeken Aardrijkskunde ook de correcte Nederlandse spelling, dus daar kan je het ook van leren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Om correct te zijn krijgt hij dan "Les Nederlands"
Want een Nederlandse les zou net zo goed 'Aardrijkskunde' kunnen zijn
Welke film?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef Tain het volgende:
[..]
DVD kijken en toen kreeg ik de red ring of death
Heel toevallig X-Files season 1...quote:
Omdat de korting bij het afrekeken pas verrekend wordtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:32 schreef Morthill het volgende:
Waarom krijg ik hier te zien dat Dead Rising bij nedgame gewoon 60 eurei is?
wat heeft de ltd versie dan voor bijzonder wat een 150% van de normale prijs rechtvaardigtquote:Dus 50 voor de normale editie betalen of 72 euro voor de ltd editie. kut wat een lastige keuze
Zombie meegeleverdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:39 schreef bluebit het volgende:
[..]
wat heeft de ltd versie dan voor bijzonder wat een 150% van de normale prijs rechtvaardigt
Je kan meer dan 4 minuten spelen. Imo is de game het waardquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:41 schreef Yankee_One het volgende:
wat heeft de full version van Geometry Wars meer te bieden dan tracked highscores en achievements?
Tin is lastiger te recyclen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:39 schreef bluebit het volgende:
[..]
wat heeft de ltd versie dan voor bijzonder wat een 150% van de normale prijs rechtvaardigt
Ik bid dat ik daarvan een reviewexemplaar krijg. Dan hoef ik alleen maar Dead Rising en Star Trek: Legacy te kopen. De laatste is echt de belangrijkste overigensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb besloten om Dead Rising niet te halen, misschien een keer als die wat goedkoper is. Iedergeval over 3 weken Saints Row
Hahaha, ben je een trekkie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik bid dat ik daarvan een reviewexemplaar krijg. Dan hoef ik alleen maar Dead Rising en Star Trek: Legacy te kopen. De laatste is echt de belangrijkste overigens
laat ik het zo stellenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hahaha, ben je een trekkie..
Live long and prosper.
Dito.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:07 schreef =HellFire= het volgende:
Vrees dat ik toch meer een Star Wars-liefhebber ben.
KotOR was idd van Bioware, maar KotOR II was uitbesteed. En waarom zouden ze geen deel 3 maken voor een van hun beste games?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Mass Effect aanslaat zal er niet zo snel een nieuwe Kotor komen denk ik (is van dezelfde makers toch?).
Ik dacht dat ze aan MA werkte omdat ze geen toestemming kregen voor een KOTOR 3 van Lucas Arts.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Mass Effect aanslaat zal er niet zo snel een nieuwe Kotor komen denk ik (is van dezelfde makers toch?).
Dan zullen ze eerder doorgaan met een Mass Effect reeks denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
KotOR was idd van Bioware, maar KotOR II was uitbesteed. En waarom zouden ze geen deel 3 maken voor een van hun beste games?
Woon er in de buurt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb daar heel veel besteld en gepreordert. Je krijgt het gewoon op de release date zonder voor de verzendskosten te hoeven betalen.
Geldklopperij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef Atuniel het volgende:
Morgen Pacman op ArcadeLive.. no thank you..
En de aankomende weken:
Aug. 16: Texas Hold ‘em
Aug. 23: Time Pilot
Aug. 30: Scramble
Sept 6: Lumines Live!
KotOR2 was niet van Bioware. Die waren toen bezig met Jade Empire.quote:
Goede reden. Heb hetzelfde met de Dixons.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Woon er in de buurt.
Mag die gasten niet die er werken laat staan die baas.
Dus koop daar nooit wat.
Ga wel naar Dimensionplus.
Dat's zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Goede reden. Heb hetzelfde met de Dixons.
Maar bij het bestellen heb je er geen last van natuurlijk.
Maar ze blijven met hun vervelende tengels aan je game gezeten te hebben, dus de game stinkt dan als 'ie binnen komtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Goede reden. Heb hetzelfde met de Dixons.
Maar bij het bestellen heb je er geen last van natuurlijk.
Heh, in Apeldoorn staan ook volkomen klantonvriendelijke lui. Ik bedoel, ze zijn heel aardig maar het lijkt niet alsof ze veel kaas hebben gegeten van hoe je klanten aan dient te spreken e.d.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Woon er in de buurt.
Mag die gasten niet die er werken laat staan die baas.
Dus koop daar nooit wat.
Ga wel naar Dimensionplus.
Daar is sealen voorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:08 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ze blijven met hun vervelende tengels aan je game gezeten te hebben, dus de game stinkt dan als 'ie binnen komt
Dat heb ik hier in Groningen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heh, in Apeldoorn staan ook volkomen klantonvriendelijke lui. Ik bedoel, ze zijn heel aardig maar het lijkt niet alsof ze veel kaas hebben gegeten van hoe je klanten aan dient te spreken e.d.
Ga er wel altijd heen. Ben nog zo aartsconservatief dat ik graag dingen in winkels koop. Alleen het uitstapje is een goed excuus om mijn hartvaten niet geheel dicht te laten slibben. Ik kan uiteraard ook stoppen met roken....
Namen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier in Groningen.
Die zaak zit er al jaren.
Geen idee hoe ze dat doen.
Hoor ook van andere gamezaken in de buurt dat ze erg onvriendelijk zijn.
Dus het ligt niet allemaal aan ons.
Jij bent tevreden met de kantvriendelijkheid.quote:
Mijn excuses. Had even niet goed gelezen en dus niet door dat het over Dixons ging.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jij bent tevreden met de kantvriendelijkheid.
Zie dat je ook uit Groningen komt.
Kom toch liever bij DimPlus of Hiepnose in Hoogezand.
Ontwikkeling van deel 1 was ook 2x zo lang. Deel 2 werd binnen 11 maanden in elkaar gezet en verkocht. Wel jammer, want als ze het gewoon hadden afgemaakt....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
KotOR2 was niet van Bioware. Die waren toen bezig met Jade Empire.
Hence kwaliteitsverschil met deel 1..
I know, I know. Obsidian he...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
KotOR2 was niet van Bioware. Die waren toen bezig met Jade Empire.
Hence kwaliteitsverschil met deel 1..
Stonerskwaaltje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ben nog steeds niet verder gegaan met Jade Empire. Vind het niet zo'n super diepgaande gameplay eigenlijk. Ik had die hele arena gedaan, was ik daarna dood gegaan. Bleek dat die game tussen de arena gevechten niet auto saved
. Helemaal geen zin meer in nu!
Ik hoop heel erg hard dat deel 3 nog komt... Heel erg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
I know, I know. Obsidian he...
Jade Empire
Okequote:
Het enige forum dat ik nog wilde modden. Dus toen ze het vroegen had ik zoiets van waarom ook niet.quote:
En ik?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daggla! Mod! Hoeveel notes heb ik?
Ik zit denk tegen de 60 hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb er meer dan 30, ik heersch jullie allemaal.
De enige met meer dan 30 van jullie 3 is Ol' Dirty Bastard.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb er meer dan 30, ik heersch jullie allemaal.
ik zit tegen de 30 toch? anders moet ik even notes gaan verzamelen, even BMH weer uitschelden ofzo, dat zijn toch de helft van mijn notesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De enige met meer dan 30 van jullie 3 is Ol' Dirty Bastard.
So can it...
De rest zijn allemaal brave users..
Jij hebt leuke notesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zit tegen de 30 toch? anders moet ik even notes gaan verzamelen, even BMH weer uitschelden ofzo, dat zijn toch de helft van mijn notes
Ik heb er vlgs mij 1 van jouquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij hebt leuke notesik heb alleen maar kutnotes onder andere van Fliepke
Wie nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er vlgs mij 1 van jou
Sterker nog dat was een ban!
Dat is niet moeilijk hoor. Al was die limited edition 100 euro en was het enige verschil dat er de woorden limited edition op stonden had ik hem nog gekochtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:34 schreef Morthill het volgende:
Dus 50 voor de normale editie betalen of 72 euro voor de ltd editie. kut wat een lastige keuze
Dat komt omdat je een dwaas bent.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk hoor. Al was die limited edition 100 euro en was het enige verschil dat er de woorden limited edition op stonden had ik hem nog gekocht.
Ik ben een sucker voor limited editions. Zo heb ik de Oblivion LE gekocht nadat ik de normale al had.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een dwaas bent.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor limited editions. Zo heb ik de Oblivion LE gekocht nadat ik de normale al had.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:42 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een dwaas bent.
Welk icoontje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:25 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Van welk spel is dat icoontje eigenlijk?
Het is natuurlijk lullig, maar anders had je ook altijd de volle pond betaalt.quote:
Zou hem ooit wel es halen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:25 schreef Wessiej het volgende:
Test Drive
Wordt volgens mij gewoon een toptitel, ben denk ik ook de enige die hem koopt.
Welke games ga je halen Gisquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:35 schreef Atuniel het volgende:
Hij ziet er mooi uit.. maar ik ben bezig met sparen voor andere games... Testdrive wellicht ooit eens
Mn hoofd is nog niet helder van vanacht...quote:
Ja... ik ga Saints Row halen eind augustus,....... dan misschien Dead Rising,... en dan in november pas weer GoW en RSquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mn hoofd is nog niet helder van vanacht...
Maar ik dacht Saints row in Sept.. Okt weet ik ff niet meer.. ergens TW, GoW ook maar daar wil ik in die maand een ander voor..
Ik weet het ff nietWat een kutdag word dit
RS inderdaad!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja... ik ga Saints Row halen eind augustus,....... dan misschien Dead Rising,... en dan in november pas weer GoW en RS
Heb er ook een zwak voor maar 70 euro voor een SE? Nee dankje.... haal de 50 euro versie wel hier in Ned.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:44 schreef Morthill het volgende:
Goed, Dead Rising ga ik dan ook maar bestellen op Play.com
wat betaal je er daar voor? ik heb hem op nedgame besteld voor 50,99 inclusief verzending.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:44 schreef Morthill het volgende:
Goed, Dead Rising ga ik dan ook maar bestellen op Play.com
Anders lees je de topic of zo, er is echt al minimaal 3x een prijs genoemd voor de limited edition bij Play.com.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:50 schreef bluebit het volgende:
[..]
wat betaal je er daar voor? ik heb hem op nedgame besteld voor 50,99 inclusief verzending.
het is al betaald dus als ie bij play.com goedkoper is, dan kan ik me er niet druk over maken.
lijkt me wel slim om aan te geven wat ie waar kost, vooral als zoveel fok!kers deze game willen gaan bestellen. Weet tenminste iedereen waar ie het goedkoopst is.
"dief van eigen beurs" tsja, het is een hollands spreekwoord, dat moet ik je nagevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
Echt Hollanders hier hoor... ik haal gewoon een spel op .. 50 euro 60 euro.. who gives a fuck.. ik MOET dat spel dan spelen.
must have missed that one.....ik volg het topic toch vrijwel elke dagquote:Anders lees je de topic of zo, er is echt al minimaal 3x een prijs genoemd voor de limited edition bij Play.com.
quote:1. Zombie Hunter - TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 1,000 zombies.
2. Zombie Killer - TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 10,000 zombies.
3. Zombie Genocider - TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 53,594 zombies.
4. Self Defense - TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 1 psychopath.
5. Peace Keeper - TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 5 psychopaths.
6. Punisher - TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 10 psychopaths.
7. Legendary Soldier - TYPE: 1 Play REQ: ????
8. Hella Copter - TYPE: 1 Play REQ: ????
9. Tour Guide - TYPE: 1 Play REQ: Escort 8 survivors at once.
10. Frank the Pimp - TYPE: 1 Play REQ: Simultaneously escort 8 female survivors.
11. Full Set - TYPE: Total REQ: Collect all portraits in the NOTEBOOK.
12. Humanist - TYPE: 1 Play REQ: Get at least 10 survivors out of the mall.
13. Life Saver - TYPE: 1 Play REQ: Get at least 20 survivors out of the mall...
14. Saint - TYPE: 1 Play REQ: Get at least 50 survivors out of the mall.
15. Strike! - TYPE: 1 Play REQ: Send at least 10 zombies flying with bowling balls.
16. Costume Party - TYPE: 1 Play REQ: Place novelty masks on at least 10 zombies.
17. Raining Zombies - TYPE: 1 Play REQ: Knock at least 30 zombies aside with a parasol.
18. Gourmet - TYPE: 1 Play REQ: Eat all types of food available in the mall.
19. Item Smasher - TYPE: Total REQ: Break at least 100 items.
20. Bullet Point - TYPE: 1 Play REQ: Fire at least 1,000 bullets.
21. Perfect Gunner - TYPE: 1 Play REQ: Don't miss with a machine gun.
22. Photojournalist - TYPE: 1 Play REQ: Score at least 1,500 PP from a single photo.
23. The Artiste - TYPE: 1 Play REQ: Score at least 3,000 PP from a single photo.
24. Group Photo - TYPE: 1 Play REQ: Get 50 Target Markers with the camera.
25. Portraiture - TYPE: 1 Play REQ: Photograph at least 10 survivors.
26. Census Taker - TYPE: 1 Play REQ: Photograph at least 50 survivors.
27. Psycho Photo - TYPE: 1 Play REQ: Photograph at least 4 psychopaths.
28. Psycho Collector - TYPE: 1 Play REQ: Photograph at least 10 psychopaths.
29. PP Collector - TYPE: 1 Play REQ: Photograph all PP Stickers.
30. Snuff Shot B - TYPE: 1 Play REQ: ????
31. Snuff Shot J - TYPE: 1 Play REQ: ????
32. Transmissionary - TYPE: 1 Play REQ: Answer all calls from Otis.
33. Indoorsman - TYPE: 1 Play REQ: Spend at least 24 hours indoors.
34. Outdoorsman - TYPE: 1 Play REQ: Spend at least 24 hours outdoors.
35. Freefall - TYPE: 1 Play REQ: Drop from a height of at least 16 feet (5 meters).
36. Marathon Runner - TYPE: Total REQ: Cover a distance of 26.2 miles (42.195 km).
37. Carjacker - TYPE: 1 Play REQ: Steal the convicts' vehicle.
38. Stunt Driver - TYPE: 1 Play REQ: Jump a car at least 33 feet (10 meters).
39. Stunt Rider - TYPE: 1 Play REQ: Jump a motorcycle at least 33 feet (10 meters).
40. Zombie Road - TYPE: 1 Play REQ: Walk over 33 feet (10 meters) on the backs of zombies using the Zombie Ride.
41. Karate Champ - TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 1,000 zombies barehanded.
42. Sharp Dresser - TYPE: Total REQ: Change into at least 20 different costumes.
43. Clothes Horse - TYPE: Total REQ: Change into all costumes available in the mall.
44. Level Max - TYPE: Total REQ: Reach Lv. 50.
45. Unbreakable - TYPE: 1 Play REQ: Get the ture ending without being knocked out.
46. Overtime Mode - TYPE: 1 Play REQ: Unveil all CASES and be at the heliport at noon.
47. ∞ Mode - TYPE: 1 Play REQ: Get the true ending.
48. 3 Day Survivor - TYPE: 1 Play REQ: Survive for at least 72 hours.
49. 5 Day Survivor - TYPE: 1 Play REQ: Survive for at least 5 days.
50. 7 Day Survivor - TYPE: 1 Play REQ: Survive for at least 7 days.
Viva Piñata, Forza Motorsport, Ninety Nine Nights, Star Trek: Legacy, Enchant Armquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:18 schreef Wessiej het volgende:
Koop denk ik zo deze maanden:
Sept. Saints Row, test drive en dead Rising.
Okt. Pro Evo 6 en Splinter Cell
Nov. Gears Of War, RS, en vast nog veel meer titels.
'quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
50 achievments voor Dead Rising.
Heintje, haal um maar vast uit je broek hoor.. Komt ie.
[..]
Dan zal Hein flink los gegaan zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
'
Is ook de 2e of 3e keer dat die langs komt
Toffe achievements, deze ga ik denk ik wel proberen om zoveel mogelijk te halen, ze zijn beter als bij andere spellen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In de game of met dat ding in zijn broek?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan zal Hein flink los gegaan zijn.
Anyway, ik was op vakantie 3 weken lang dus heb de nodige topics gemist..
Net even doorgenomen...... Ik vind ze geweldig !quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Och, dat zeggen ze wel vaker, maar er is nog niets over bekend dat er rare shit gebeurt met die 360 apparaten?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:40 schreef Wessiej het volgende:, tuurlijk niet.
MS heeft een gesloten verbinding, dus niemand kan erin komen.
Weet ik het, vals spelen met een spelletje, je xbox vast laten lopen, dat soort ongein. De 360 is ook niet meer dan een pc in principe dus er zullen heus wel gekken rondlopen die iets raars uitvreten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:57 schreef Wessiej het volgende:
Nee nog nooit wat gebeurd.
En wat willen ze doen dan, stiekem je achtergrond veranderen?
in de drie jaar dat Xbox Live draait heb ik nog nooit van een virus gehoord. Dat betekent niet dat het onmogelijk is, maar geeft wel aan dat de kans er onwaarschijnlijk isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik het, vals spelen met een spelletje, je xbox vast laten lopen, dat soort ongein. De 360 is ook niet meer dan een pc in principe dus er zullen heus wel gekken rondlopen die iets raars uitvreten.
Is het een:'Haha, ik mep een zombie neerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij hoort DR niet 'eng' te zijn.
Speel je veel PES6 online?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Joog, kom even naar [desbetreffende forum] wil waten weten over LL.
En verder sluit ik me bij Wessiej's lijstje aan, ik ga die ook kopen.
Als je niet gaat dan kielhaal ik je. en verder moet je even de toegangsgegevens mail naar het mailadres in mijn profiel want ik zit op mijn werk en vergeet dat soort dingen met enige regelmaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Joog, kom even naar [desbetreffende forum] wil waten weten over LL.
En verder sluit ik me bij Wessiej's lijstje aan, ik ga die ook kopen.
Het is een game, in een mall, met dik 50.000 zombies die maar een beetje rondstrompelen en op je af komen als je te dicht bij komt waarna je ze met kettingzagen en knuffelbeesten te lijf gaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
Is het een:'Haha, ik mep een zombie neer' game?
Wat mij dan lullig lijkt, zit je op 53,593 en moet je dus nog 1 zombie, en dan loop door een deur en denk je dat daarachter nog wel wat zombie's zijn, heb je het spel uitgespeeldquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat mij dan lullig lijkt, zit je op 53,593 en moet je dus nog 1 zombie, en dan loop door een deur en denk je dat daarachter nog wel wat zombie's zijn, heb je het spel uitgespeeld [afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat mij dan lullig lijkt, zit je op 53,593 en moet je dus nog 1 zombie, en dan loop door een deur en denk je dat daarachter nog wel wat zombie's zijn, heb je het spel uitgespeeld [afbeelding]
quote:3. Zombie Genocider - TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 53,594 zombies.
Roy, als je nu eens de achievements doorleestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
53.593 + 1 = 53.000
Gister iemand die niet kon spellen, nu iemand die niet kan rekenen. Xboxers
We neemen gamen nou eenmaal meer serieuz dan sgool.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
53.593 + 1 = 53.000
Tsja het zijn er meer als ze gerespawned zijn hé ! Je kan dan ook 53000 keer dezelfde zombie slachten. Alleen lijkt mij dat vrij eentonig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor'n dom getal...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:27 schreef Wessiej het volgende:
Anders kijk je even in de achievement lijst, en zie je dat je 53.594 zombie's moet doden wil je de achievement halen.
Xboxers die niet kunnen lezen![]()
[..]
En is het alleen maar in de Mall van de demo dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is een game, in een mall, met dik 50.000 zombies die maar een beetje rondstrompelen en op je af komen als je te dicht bij komt waarna je ze met kettingzagen en knuffelbeesten te lijf gaat.
Ohw!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Roy, als je nu eens de achievements doorleest
Er staat 53.594 zombies te killen
Nee,.... in de demo kan je niet naar buiten... in het spel wel. Diverse grote buiten gebieden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:30 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor'n dom getal...
Maar lijkt me wel een leuk spel, denk dat ik hem wel koop als die wat goedkoper word. In september komen imo betere spellen uit.
[..]
En is het alleen maar in de Mall van de demo dan?
Het exacte inwoneraantal van het stadje (meen ik me te herinneren)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:30 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor'n dom getal...
Dat is dan weer heel coolquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het exacte inwoneraantal van het stadje (meen ik me te herinneren)
Check.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je niet gaat dan kielhaal ik je. en verder moet je even de toegangsgegevens mail naar het mailadres in mijn profiel want ik zit op mijn werk en vergeet dat soort dingen met enige regelmaat.
doet me niks. Ik wil niet sluipen, ik wil de terroristen met het grootste geweld naar Allah knallenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:45 schreef Chocobo het volgende:
Shit.... de nieuwe Splinter Cell komt ook al half OktoberVerdomme......... 1 maand voor release een MP demo geloof ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, op de goorste manieren graag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
Is het een:'Haha, ik mep een zombie neer' game?
quote:
Dat sluipen inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:50 schreef kepler het volgende:
[..]
doet me niks. Ik wil niet sluipen, ik wil de terroristen met het grootste geweld naar Allah knallen
Immers zijn alle terroristen Arabierenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:50 schreef kepler het volgende:
[..]
doet me niks. Ik wil niet sluipen, ik wil de terroristen met het grootste geweld naar Allah knallen
De media beïnvloeden zelfs ook (juist?) de gamertjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Immers zijn alle terroristen Arabieren
je moet wel opletten op de basis-schoolquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Immers zijn alle terroristen Arabieren
Ik ook niet.. werkt op mn zenuwen.. ben meer het type vanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat sluipen inderdaadIk heb dat geduld niet
Enkel 1 gespeeld ja, en dat is genoeg. Ze hebben het vast aangepasst, maar elk sluipen vind ik kut. Zelfs in Windwaker had ik een hekel aan dat kleine stukje, voordat je je zwaard hebtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:13 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij heb je nooit Splinter Cell 3: CT gespeeld als je denkt dat dat nog om sluipen gaat.
ik heb Pandora Tomorrow geloof ik geprobeerd, maar ik vond er dus echt niks aanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:13 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij heb je nooit Splinter Cell 3: CT gespeeld als je denkt dat dat nog om sluipen gaat.
So whatquote:
Wij hebben ook niet het figuur om te sluipen Gisquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enkel 1 gespeeld ja, en dat is genoeg. Ze hebben het vast aangepasst, maar elk sluipen vind ik kut. Zelfs in Windwaker had ik een hekel aan dat kleine stukje, voordat je je zwaard hebt
Je moet binnen 3 dagen het fixen, en de tijd ging best wel snel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
ik denk trouwens dat die 53.000 (jaja fuck die laatste 3 getallen) achievement niet zo heel moeilijk te halen is.
Als je de demo een kwartiertje speelt van DR zit je ook zo op de 300 kills.
Pak de auto in de mall en je splet er 300 in 10 seconde (was te zien in de 1up show)
Ehh nou uhhhquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
So whatPGR2 is ook de beste racer, doet me niets.
waar lees jij dat het in 1 playtrough moet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je moet binnen 3 dagen het fixen, en de tijd ging best wel snel.
En je moet nog al die rare mensen ook nog gaan redden, en dan zitten ze op je rug waardoor je geen zombie's kan knallen.
Het idee dat je ingesloten kunt raken door tientallen zombies en dat ze je langs alle kanten kunnen aanvallen geeft wel een creepy gevoel vind ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij hoort DR niet 'eng' te zijn.
Sterf!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nou uhhh
TALES OF SYMPHONIA ZUIGT!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |