Och, dat zeggen ze wel vaker, maar er is nog niets over bekend dat er rare shit gebeurt met die 360 apparaten?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:40 schreef Wessiej het volgende:, tuurlijk niet.
MS heeft een gesloten verbinding, dus niemand kan erin komen.
Weet ik het, vals spelen met een spelletje, je xbox vast laten lopen, dat soort ongein. De 360 is ook niet meer dan een pc in principe dus er zullen heus wel gekken rondlopen die iets raars uitvreten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:57 schreef Wessiej het volgende:
Nee nog nooit wat gebeurd.
En wat willen ze doen dan, stiekem je achtergrond veranderen?
in de drie jaar dat Xbox Live draait heb ik nog nooit van een virus gehoord. Dat betekent niet dat het onmogelijk is, maar geeft wel aan dat de kans er onwaarschijnlijk isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik het, vals spelen met een spelletje, je xbox vast laten lopen, dat soort ongein. De 360 is ook niet meer dan een pc in principe dus er zullen heus wel gekken rondlopen die iets raars uitvreten.
Is het een:'Haha, ik mep een zombie neerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij hoort DR niet 'eng' te zijn.
Speel je veel PES6 online?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Joog, kom even naar [desbetreffende forum] wil waten weten over LL.
En verder sluit ik me bij Wessiej's lijstje aan, ik ga die ook kopen.
Als je niet gaat dan kielhaal ik je. en verder moet je even de toegangsgegevens mail naar het mailadres in mijn profiel want ik zit op mijn werk en vergeet dat soort dingen met enige regelmaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Joog, kom even naar [desbetreffende forum] wil waten weten over LL.
En verder sluit ik me bij Wessiej's lijstje aan, ik ga die ook kopen.
Het is een game, in een mall, met dik 50.000 zombies die maar een beetje rondstrompelen en op je af komen als je te dicht bij komt waarna je ze met kettingzagen en knuffelbeesten te lijf gaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
Is het een:'Haha, ik mep een zombie neer' game?
Wat mij dan lullig lijkt, zit je op 53,593 en moet je dus nog 1 zombie, en dan loop door een deur en denk je dat daarachter nog wel wat zombie's zijn, heb je het spel uitgespeeldquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat mij dan lullig lijkt, zit je op 53,593 en moet je dus nog 1 zombie, en dan loop door een deur en denk je dat daarachter nog wel wat zombie's zijn, heb je het spel uitgespeeld [afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat mij dan lullig lijkt, zit je op 53,593 en moet je dus nog 1 zombie, en dan loop door een deur en denk je dat daarachter nog wel wat zombie's zijn, heb je het spel uitgespeeld [afbeelding]
quote:3. Zombie Genocider - TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 53,594 zombies.
Roy, als je nu eens de achievements doorleestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
53.593 + 1 = 53.000
Gister iemand die niet kon spellen, nu iemand die niet kan rekenen. Xboxers
We neemen gamen nou eenmaal meer serieuz dan sgool.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
53.593 + 1 = 53.000
Tsja het zijn er meer als ze gerespawned zijn hé ! Je kan dan ook 53000 keer dezelfde zombie slachten. Alleen lijkt mij dat vrij eentonig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor'n dom getal...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:27 schreef Wessiej het volgende:
Anders kijk je even in de achievement lijst, en zie je dat je 53.594 zombie's moet doden wil je de achievement halen.
Xboxers die niet kunnen lezen![]()
[..]
En is het alleen maar in de Mall van de demo dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is een game, in een mall, met dik 50.000 zombies die maar een beetje rondstrompelen en op je af komen als je te dicht bij komt waarna je ze met kettingzagen en knuffelbeesten te lijf gaat.
Ohw!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Roy, als je nu eens de achievements doorleest
Er staat 53.594 zombies te killen
Nee,.... in de demo kan je niet naar buiten... in het spel wel. Diverse grote buiten gebieden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:30 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor'n dom getal...
Maar lijkt me wel een leuk spel, denk dat ik hem wel koop als die wat goedkoper word. In september komen imo betere spellen uit.
[..]
En is het alleen maar in de Mall van de demo dan?
Het exacte inwoneraantal van het stadje (meen ik me te herinneren)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:30 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor'n dom getal...
Dat is dan weer heel coolquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het exacte inwoneraantal van het stadje (meen ik me te herinneren)
Check.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je niet gaat dan kielhaal ik je. en verder moet je even de toegangsgegevens mail naar het mailadres in mijn profiel want ik zit op mijn werk en vergeet dat soort dingen met enige regelmaat.
doet me niks. Ik wil niet sluipen, ik wil de terroristen met het grootste geweld naar Allah knallenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:45 schreef Chocobo het volgende:
Shit.... de nieuwe Splinter Cell komt ook al half OktoberVerdomme......... 1 maand voor release een MP demo geloof ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, op de goorste manieren graag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
Is het een:'Haha, ik mep een zombie neer' game?
quote:
Dat sluipen inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:50 schreef kepler het volgende:
[..]
doet me niks. Ik wil niet sluipen, ik wil de terroristen met het grootste geweld naar Allah knallen
Immers zijn alle terroristen Arabierenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:50 schreef kepler het volgende:
[..]
doet me niks. Ik wil niet sluipen, ik wil de terroristen met het grootste geweld naar Allah knallen
De media beïnvloeden zelfs ook (juist?) de gamertjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Immers zijn alle terroristen Arabieren
je moet wel opletten op de basis-schoolquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Immers zijn alle terroristen Arabieren
Ik ook niet.. werkt op mn zenuwen.. ben meer het type vanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat sluipen inderdaadIk heb dat geduld niet
Enkel 1 gespeeld ja, en dat is genoeg. Ze hebben het vast aangepasst, maar elk sluipen vind ik kut. Zelfs in Windwaker had ik een hekel aan dat kleine stukje, voordat je je zwaard hebtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:13 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij heb je nooit Splinter Cell 3: CT gespeeld als je denkt dat dat nog om sluipen gaat.
ik heb Pandora Tomorrow geloof ik geprobeerd, maar ik vond er dus echt niks aanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:13 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij heb je nooit Splinter Cell 3: CT gespeeld als je denkt dat dat nog om sluipen gaat.
So whatquote:
Wij hebben ook niet het figuur om te sluipen Gisquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enkel 1 gespeeld ja, en dat is genoeg. Ze hebben het vast aangepasst, maar elk sluipen vind ik kut. Zelfs in Windwaker had ik een hekel aan dat kleine stukje, voordat je je zwaard hebt
Je moet binnen 3 dagen het fixen, en de tijd ging best wel snel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
ik denk trouwens dat die 53.000 (jaja fuck die laatste 3 getallen) achievement niet zo heel moeilijk te halen is.
Als je de demo een kwartiertje speelt van DR zit je ook zo op de 300 kills.
Pak de auto in de mall en je splet er 300 in 10 seconde (was te zien in de 1up show)
Ehh nou uhhhquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
So whatPGR2 is ook de beste racer, doet me niets.
waar lees jij dat het in 1 playtrough moet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je moet binnen 3 dagen het fixen, en de tijd ging best wel snel.
En je moet nog al die rare mensen ook nog gaan redden, en dan zitten ze op je rug waardoor je geen zombie's kan knallen.
Het idee dat je ingesloten kunt raken door tientallen zombies en dat ze je langs alle kanten kunnen aanvallen geeft wel een creepy gevoel vind ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij hoort DR niet 'eng' te zijn.
Sterf!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nou uhhh
TALES OF SYMPHONIA ZUIGT!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |