wat heeft de ltd versie dan voor bijzonder wat een 150% van de normale prijs rechtvaardigtquote:Dus 50 voor de normale editie betalen of 72 euro voor de ltd editie. kut wat een lastige keuze
Zombie meegeleverdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:39 schreef bluebit het volgende:
[..]
wat heeft de ltd versie dan voor bijzonder wat een 150% van de normale prijs rechtvaardigt
Je kan meer dan 4 minuten spelen. Imo is de game het waardquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:41 schreef Yankee_One het volgende:
wat heeft de full version van Geometry Wars meer te bieden dan tracked highscores en achievements?
Tin is lastiger te recyclen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:39 schreef bluebit het volgende:
[..]
wat heeft de ltd versie dan voor bijzonder wat een 150% van de normale prijs rechtvaardigt
Ik bid dat ik daarvan een reviewexemplaar krijg. Dan hoef ik alleen maar Dead Rising en Star Trek: Legacy te kopen. De laatste is echt de belangrijkste overigensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb besloten om Dead Rising niet te halen, misschien een keer als die wat goedkoper is. Iedergeval over 3 weken Saints Row
Hahaha, ben je een trekkie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik bid dat ik daarvan een reviewexemplaar krijg. Dan hoef ik alleen maar Dead Rising en Star Trek: Legacy te kopen. De laatste is echt de belangrijkste overigens
laat ik het zo stellenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hahaha, ben je een trekkie..
Live long and prosper.
Dito.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:07 schreef =HellFire= het volgende:
Vrees dat ik toch meer een Star Wars-liefhebber ben.
KotOR was idd van Bioware, maar KotOR II was uitbesteed. En waarom zouden ze geen deel 3 maken voor een van hun beste games?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Mass Effect aanslaat zal er niet zo snel een nieuwe Kotor komen denk ik (is van dezelfde makers toch?).
Ik dacht dat ze aan MA werkte omdat ze geen toestemming kregen voor een KOTOR 3 van Lucas Arts.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Mass Effect aanslaat zal er niet zo snel een nieuwe Kotor komen denk ik (is van dezelfde makers toch?).
Dan zullen ze eerder doorgaan met een Mass Effect reeks denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
KotOR was idd van Bioware, maar KotOR II was uitbesteed. En waarom zouden ze geen deel 3 maken voor een van hun beste games?
Woon er in de buurt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb daar heel veel besteld en gepreordert. Je krijgt het gewoon op de release date zonder voor de verzendskosten te hoeven betalen.
Geldklopperij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef Atuniel het volgende:
Morgen Pacman op ArcadeLive.. no thank you..
En de aankomende weken:
Aug. 16: Texas Hold ‘em
Aug. 23: Time Pilot
Aug. 30: Scramble
Sept 6: Lumines Live!
KotOR2 was niet van Bioware. Die waren toen bezig met Jade Empire.quote:
Goede reden. Heb hetzelfde met de Dixons.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Woon er in de buurt.
Mag die gasten niet die er werken laat staan die baas.
Dus koop daar nooit wat.
Ga wel naar Dimensionplus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |