Ik denk dat ze direct nį werktijd haar bed induikt.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk niet dat Tanja boos word, ze heeft al haar kruit al verschoten dus niet genoeg energie voor een uitbarsting
Ja het wordt tijd voorquote:Op woensdag 21 september 2005 13:49 schreef mr-maxi het volgende:
1 ding is zeker ik erger me dood aan Tanja. Maar aan de andere kant hoop ik wel dat ze blijft zodat er hopelijk iemand een keer ontploft, en Tanja is lekker de waarheid vertelt!![]()
Misschien kunnen ze dan zien wie het meeste gedaan heeft.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:53 schreef jalla het volgende:
ik snap die kleuren van de truien niet.
ze hebben 3 soorten blauw en dan nog rood groen en roze
waarom 3 soorten blauw en niet paars of zo??, (niet dat het relevant is, maar ik vraag het me ineens af)
met een klein kind naar bedquote:Op woensdag 21 september 2005 13:51 schreef Darklight het volgende:
ze moet toch ook nog eten? of gaat ze dit keer zonder eten naar bed, als een klein kind
lieverlingskleur van hummyquote:Op woensdag 21 september 2005 13:53 schreef jalla het volgende:
ik snap die kleuren van de truien niet.
ze hebben 3 soorten blauw en dan nog rood groen en roze
waarom 3 soorten blauw en niet paars of zo??, (niet dat het relevant is, maar ik vraag het me ineens af)
Dat is nog maar de vraag?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
zal wel meevallen want de baby mag maar een paar uur gefilmd worden
Daar ben ik mee eens, maar ik hoop het niet. Het lijkt me toch leuk als tanja ineens gaat zeggen na de bevalling, dat er niet meer gerookt mag worden!!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef jalla het volgende:
Tanja blijft en als de baby er is staat de hele show in het teken van de baby. baby voor en baby na en lief en schattig enz. denk dat dan veel kijkers van hier alsnog gaan afhaken.
correctie:quote:Op woensdag 21 september 2005 13:59 schreef jalla het volgende:
snap ook niet hoe volksgezondheid erbij komt dat de baby 8 uur per dag in beeld mag
een baby slaapt 16 uur en is 8 uur wakker
dus gewoon de hele tijd dat die baby wakker is wordt die gefilmt
lila!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:01 schreef jalla het volgende:
ha ha dat klopt wel, het is een soort lichte kleur paars dan,
Nog meer reden om haar weg te stemmen dus. Dit heeft niets meer met BB te makenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:03 schreef fantastrick het volgende:
[..]
correctie:
Endemol krijgt slechts een beperkte ontheffing en wel voor maximaal acht dagen, één keer per dag voor maximaal twee uur. Endemol heeft afspraken gemaakt met de Arbeidsinspectie over de praktische uitwerking van de beperkte ontheffing. De baby zal worden ondergebracht in een aparte kamer bij het Big Brother huis waar niet mag worden gefilmd. Moeder Tanja zal daar onbeperkt toegang hebben (ondanks de Big Brother regel dat wie zich buiten de camera's begeeft onmiddellijk uit de race is). Daarnaast zal ook een verzorgster van buiten (vermoedelijk één van de grootmoeders) toegang tot de kamer hebben. Zij mag de baby onbeperkt bezoeken en meenemen naar buiten.
bron
Helemaal met scanman eens, wegstemmen die Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog meer reden om haar weg te stemmen dus. Dit heeft niets meer met BB te maken
dan nog, een pasgeborene is best saai, het eet, huilt en slaapt, waarom zou je daar de hele dag naar willen kijken?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:05 schreef jalla het volgende:
2 urr per dag is wel te overzien met die baby. was echt ff bang dat die dan de hele tijd dat die wakker was in beeld was en alles om de baby zou draaien. zou dan echt definitief afhalen
om van je nicotine verslaving af te komenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dan nog, een pasgeborene is best saai, het eet, huilt en slaapt, waarom zou je daar de hele dag naar willen kijken?
Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op woensdag 21 september 2005 13:45 schreef BONG4002 het volgende:
en nog een hele boel maar dat moet helaas eerst worden bijgewerkt dus hier moeten we het op dit moment maar even mee doen
nee maar ook al is die baby stil, dan heb je er na 2 minuten ook wel genoeg vanquote:Op woensdag 21 september 2005 14:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
je hoeft er toch niet heel de dag naar te kijken![]()
Als Tanja eruit gestemd wordt dan komt er zo weer een andere zwangere vrouw in...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helemaal met scanman eens, wegstemmen die Tanja![]()
![]()
Yep, daarom weet ik sinds vandaag bijna wis en zeker dat ze cum laude slagen in deze opdrachtquote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
De hele manier van werken komt op mij gestructureerd en georganiseerd over
zou het nog zwaarder kunnen? straks pleegt ze zelfmoordquote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Ze krijgt vast een zware postnatale depressie.
denk het niet, project is misluktquote:Op woensdag 21 september 2005 14:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als Tanja eruit gestemd wordt dan komt er zo weer een andere zwangere vrouw in... [afbeelding]
Daar kun je inderdaad op wachten....quote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Tanja:quote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Ze liggen wel 'iets' achter op schema nu hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 14:13 schreef BONG4002 het volgende:
Yep, daarom weet ik sinds vandaag bijna wis en zeker dat ze cum laude slagen in deze opdracht![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
of Tanja blijft er gewoon in en dan worden we allemaal getuige van hoe Tanja haar baby het shaken-baby-syndrom geeft
Ik zit ook al te wachten...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef BlaBlub het volgende:
Wanneer komt de spectaculaire ruzie met Tanja nou?
Koude VOET!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:15 schreef mr-maxi het volgende:
Ik hoorde net roel tegen rob zeggen '' he rob heb je last van koude voeten''
![]()
![]()
Ben benieuwd of hij 'cold feet' bedoelde...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:15 schreef mr-maxi het volgende:
Ik hoorde net roel tegen rob zeggen '' he rob heb je last van koude voeten''
![]()
![]()
HAHA Ik ben er klaar voor ACTIE nuquote:Op woensdag 21 september 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij 'cold feet' bedoelde...
Zou kunnen betekenen dat Roel een aansporing geeft om het 'Tanja-verhaal' aan te snijden. In dat geval... Ik ben er helemaal klaar voor![]()
Ik zit ook al soortgelijke details te spotten, bij gebrek aan communicatieve aktiequote:Op woensdag 21 september 2005 14:18 schreef jalla het volgende:
niet om de fans te profoceren, maar vind die ralph wel een beetje een gladde kop hebben. zoals die af en toe opkijkt, beetje gluiperig
Dido vind Ralph okayquote:Op woensdag 21 september 2005 14:22 schreef jalla het volgende:
kijk die ralph en dido, was toch ff contact
Alsof ze de opdracht nog kunnen halenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
Die 'dwangbuis' van Menno en Lieske is wel erg afgezakt (wat jalla ook had opgemerkt), ik denk dat ze moeten opassen dat hierdoor niet de opdracht mogelijk een klein beetje in gevaar komt
Ben er wel voorstander van, bij voorkeur vanaf 17 december live op Internetquote:Op woensdag 21 september 2005 14:23 schreef regenworm het volgende:
In belgie willen een aantal mensen geen BB4 meer
http://www.petitiononline.com/zvnabb/petition.html
Volgens BB zijn ze op de goede wegquote:Op woensdag 21 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof ze de opdracht nog kunnen halen
En tóch geloof ik het, ze zijn bloedjefanatiek en misschien dat er hier en daar een klein foutje is gemaakt maar als BB dan steeksproefgewijs net die paar foutjes niet vind kan de opdracht alsnog glorieus slagenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:27 schreef jette het volgende:
Ik heb zon ongelooflijke zin om Tanja een dreun tegen haar kop te geven
welk soort werk is ze dan wel gewend?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
Tan kiest ervoor ff een momentje voor haarzelf te hebben.
De hele dag al die mensen om haar heen, dan kan zo`n individueel kwaliteitsmomentje net dat steuntje in de rug zijn, om door te gaan
Chantal heeft ook al last van haar rug, en die is niet eens zwanger.
Kan je nagaan hoe goed Tan het doet, zeker omdat ze dat soort werk niet gewend is.
De opdracht kan met geen mogelijkheid meer slagen. Dan zullen ze opeens 10x zo snel moeten gaan werken vanaf nu.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En tóch geloof ik het, ze zijn bloedjefanatiek en misschien dat er hier en daar een klein foutje is gemaakt maar als BB dan steeksproefgewijs net die paar foutjes niet vind kan de opdracht alsnog glorieus slagen![]()
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word echt ZO ongelofelijke zenuwachtig van jou, eerlijk waar, echt, argh!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
De hele dag al die mensen om haar heen, dan kan zo`n individueel kwaliteitsmomentje net dat steuntje in de rug zijn, om door te gaan
Kan je nagaan hoe goed Tan het doet, zeker omdat ze dat soort werk niet gewend is.
Dat zou dan echt helemaal nergens op slaanquote:Op woensdag 21 september 2005 14:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ik denk dus dat BB dit criterium aan houdt: "Als ze goed en gemotiveerd doorwerken is de opdracht geslaagd."
Raar dat ze dat zelf ook niet kunnen bedenken, lijkt me nl. dat als ze in de gaten hebben dat ze het mogelijk niet redden ze gewoon de opracht afblazenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De opdracht kan met geen mogelijkheid meer slagen. Dan zullen ze opeens 10x zo snel moeten gaan werken vanaf nu.
BANquote:Op woensdag 21 september 2005 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |