Volgens BB zijn ze op de goede wegquote:Op woensdag 21 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof ze de opdracht nog kunnen halen
En tóch geloof ik het, ze zijn bloedjefanatiek en misschien dat er hier en daar een klein foutje is gemaakt maar als BB dan steeksproefgewijs net die paar foutjes niet vind kan de opdracht alsnog glorieus slagenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:27 schreef jette het volgende:
Ik heb zon ongelooflijke zin om Tanja een dreun tegen haar kop te geven
welk soort werk is ze dan wel gewend?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
Tan kiest ervoor ff een momentje voor haarzelf te hebben.
De hele dag al die mensen om haar heen, dan kan zo`n individueel kwaliteitsmomentje net dat steuntje in de rug zijn, om door te gaan
Chantal heeft ook al last van haar rug, en die is niet eens zwanger.
Kan je nagaan hoe goed Tan het doet, zeker omdat ze dat soort werk niet gewend is.
De opdracht kan met geen mogelijkheid meer slagen. Dan zullen ze opeens 10x zo snel moeten gaan werken vanaf nu.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En tóch geloof ik het, ze zijn bloedjefanatiek en misschien dat er hier en daar een klein foutje is gemaakt maar als BB dan steeksproefgewijs net die paar foutjes niet vind kan de opdracht alsnog glorieus slagen![]()
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word echt ZO ongelofelijke zenuwachtig van jou, eerlijk waar, echt, argh!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
De hele dag al die mensen om haar heen, dan kan zo`n individueel kwaliteitsmomentje net dat steuntje in de rug zijn, om door te gaan
Kan je nagaan hoe goed Tan het doet, zeker omdat ze dat soort werk niet gewend is.
Dat zou dan echt helemaal nergens op slaanquote:Op woensdag 21 september 2005 14:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ik denk dus dat BB dit criterium aan houdt: "Als ze goed en gemotiveerd doorwerken is de opdracht geslaagd."
Raar dat ze dat zelf ook niet kunnen bedenken, lijkt me nl. dat als ze in de gaten hebben dat ze het mogelijk niet redden ze gewoon de opracht afblazenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De opdracht kan met geen mogelijkheid meer slagen. Dan zullen ze opeens 10x zo snel moeten gaan werken vanaf nu.
BANquote:Op woensdag 21 september 2005 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |