Yep, daarom weet ik sinds vandaag bijna wis en zeker dat ze cum laude slagen in deze opdrachtquote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
De hele manier van werken komt op mij gestructureerd en georganiseerd over
zou het nog zwaarder kunnen? straks pleegt ze zelfmoordquote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Ze krijgt vast een zware postnatale depressie.
denk het niet, project is misluktquote:Op woensdag 21 september 2005 14:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als Tanja eruit gestemd wordt dan komt er zo weer een andere zwangere vrouw in... [afbeelding]
Daar kun je inderdaad op wachten....quote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Tanja:quote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Ze liggen wel 'iets' achter op schema nu hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 14:13 schreef BONG4002 het volgende:
Yep, daarom weet ik sinds vandaag bijna wis en zeker dat ze cum laude slagen in deze opdracht![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
of Tanja blijft er gewoon in en dan worden we allemaal getuige van hoe Tanja haar baby het shaken-baby-syndrom geeft
Ik zit ook al te wachten...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef BlaBlub het volgende:
Wanneer komt de spectaculaire ruzie met Tanja nou?
Koude VOET!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:15 schreef mr-maxi het volgende:
Ik hoorde net roel tegen rob zeggen '' he rob heb je last van koude voeten''
![]()
![]()
Ben benieuwd of hij 'cold feet' bedoelde...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:15 schreef mr-maxi het volgende:
Ik hoorde net roel tegen rob zeggen '' he rob heb je last van koude voeten''
![]()
![]()
HAHA Ik ben er klaar voor ACTIE nuquote:Op woensdag 21 september 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij 'cold feet' bedoelde...
Zou kunnen betekenen dat Roel een aansporing geeft om het 'Tanja-verhaal' aan te snijden. In dat geval... Ik ben er helemaal klaar voor![]()
Ik zit ook al soortgelijke details te spotten, bij gebrek aan communicatieve aktiequote:Op woensdag 21 september 2005 14:18 schreef jalla het volgende:
niet om de fans te profoceren, maar vind die ralph wel een beetje een gladde kop hebben. zoals die af en toe opkijkt, beetje gluiperig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |