om van je nicotine verslaving af te komenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dan nog, een pasgeborene is best saai, het eet, huilt en slaapt, waarom zou je daar de hele dag naar willen kijken?
Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op woensdag 21 september 2005 13:45 schreef BONG4002 het volgende:
en nog een hele boel maar dat moet helaas eerst worden bijgewerkt dus hier moeten we het op dit moment maar even mee doen
nee maar ook al is die baby stil, dan heb je er na 2 minuten ook wel genoeg vanquote:Op woensdag 21 september 2005 14:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
je hoeft er toch niet heel de dag naar te kijken![]()
Als Tanja eruit gestemd wordt dan komt er zo weer een andere zwangere vrouw in...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helemaal met scanman eens, wegstemmen die Tanja![]()
![]()
Yep, daarom weet ik sinds vandaag bijna wis en zeker dat ze cum laude slagen in deze opdrachtquote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
De hele manier van werken komt op mij gestructureerd en georganiseerd over
zou het nog zwaarder kunnen? straks pleegt ze zelfmoordquote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Ze krijgt vast een zware postnatale depressie.
denk het niet, project is misluktquote:Op woensdag 21 september 2005 14:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als Tanja eruit gestemd wordt dan komt er zo weer een andere zwangere vrouw in... [afbeelding]
Daar kun je inderdaad op wachten....quote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Tanja:quote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Ze liggen wel 'iets' achter op schema nu hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 14:13 schreef BONG4002 het volgende:
Yep, daarom weet ik sinds vandaag bijna wis en zeker dat ze cum laude slagen in deze opdracht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |