quote:Op woensdag 21 september 2005 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
of Tanja blijft er gewoon in en dan worden we allemaal getuige van hoe Tanja haar baby het shaken-baby-syndrom geeft
Ik zit ook al te wachten...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef BlaBlub het volgende:
Wanneer komt de spectaculaire ruzie met Tanja nou?
Koude VOET!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:15 schreef mr-maxi het volgende:
Ik hoorde net roel tegen rob zeggen '' he rob heb je last van koude voeten''
![]()
![]()
Ben benieuwd of hij 'cold feet' bedoelde...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:15 schreef mr-maxi het volgende:
Ik hoorde net roel tegen rob zeggen '' he rob heb je last van koude voeten''
![]()
![]()
HAHA Ik ben er klaar voor ACTIE nuquote:Op woensdag 21 september 2005 14:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij 'cold feet' bedoelde...
Zou kunnen betekenen dat Roel een aansporing geeft om het 'Tanja-verhaal' aan te snijden. In dat geval... Ik ben er helemaal klaar voor![]()
Ik zit ook al soortgelijke details te spotten, bij gebrek aan communicatieve aktiequote:Op woensdag 21 september 2005 14:18 schreef jalla het volgende:
niet om de fans te profoceren, maar vind die ralph wel een beetje een gladde kop hebben. zoals die af en toe opkijkt, beetje gluiperig
Dido vind Ralph okayquote:Op woensdag 21 september 2005 14:22 schreef jalla het volgende:
kijk die ralph en dido, was toch ff contact
Alsof ze de opdracht nog kunnen halenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
Die 'dwangbuis' van Menno en Lieske is wel erg afgezakt (wat jalla ook had opgemerkt), ik denk dat ze moeten opassen dat hierdoor niet de opdracht mogelijk een klein beetje in gevaar komt
Ben er wel voorstander van, bij voorkeur vanaf 17 december live op Internetquote:Op woensdag 21 september 2005 14:23 schreef regenworm het volgende:
In belgie willen een aantal mensen geen BB4 meer
http://www.petitiononline.com/zvnabb/petition.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |