ze zou ook ff een broodje kunnen nemen om de eerste honger te stillen maar meedenken met de groep ligt niet in haar aard...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Rob klaagt nu ook tegen Tanja.
Tanja reageert: "Is iedereen zwanger dan. Ik kan er niets aan doen en wil wel even met big brother gaan praten dan! Iki moet gewooon even eten nu"
Nou, volgens mij zei ze dat Rob dan maar ff met BB moest pratenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef NG het volgende:
Tanja: "Is iedereen zwanger"... Ze wil dus gewoon niet werken, maar ze 'gaat wel ff met Big Brother praten'
Oke, nu mag ze van mij best wel dood.
Het ging haar erover dat ze wilde/moest eten omdat ze zwanger is en dus wellicht wat sneller honger heeft.... Ging niet om het wel/niet willen werken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef NG het volgende:
Tanja: "Is iedereen zwanger"... Ze wil dus gewoon niet werken, maar ze 'gaat wel ff met Big Brother praten'
Oke, nu mag ze van mij best wel dood.
Moed?? om de groep te laten barsten? ff denken Lieske werd genomineerd omdat ze aan zichzelf dacht ipv aan de groep zou ze dan zichzelf nomineren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Harstikke goed van Tan, dat ze tegen de stroom in voor haar belang opkomt
Zoiets vergt moed.![]()
Dude....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
Zoiets heet egoïsme.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
Onzin.. het straalt er gewoon vanaf dat ze niet wil werken en haar zwangerschap als excuus gebruikt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging haar erover dat ze wilde/moest eten omdat ze zwanger is en dus wellicht wat sneller honger heeft.... Ging niet om het wel/niet willen werken.
Ze staat in de keuken alleen zichzelf te helpen jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze staat in de keuken te helpen hoorNiet zo snel oordelen.
Jij hebt geen vrienden irl zeker?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
Ze had toch ook even een bammetje kunnen pakken, of een plakje kaas?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:12 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze heeft gelijk dat ze gaat eten, zou ik ook doen..
alleen had ze niet zo bot hoefen doen tegen rob..
Ja, en de rest doet alles wat ze zeggen. Net als vorige keer dat ze Tanja wel ff de waarheid zouden zeggen. En het waren stuk voor stuk lafbekken, want niemand die er na die tijd op terug kwam.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom stond ze dan net niets te doen terwijl iedereen aan het werk was?
Volgens mij heeft ze juist weinig te vrezen van het noodrantsoen, zij krijgt haar spulletjes toch wel. Ze heeft inderdaad wel eens gezegd dat ze een tweede keer niet zou trekken, maar ze heeft ook wel eens eerder gezegd dat ze zou vetrekken. Tussen wat Tanja zegt en wat Tanja doet is dus best wat speling![]()
Ik ben géén Tanja-fan... En ze had idd ff een broodje ofzo kunnen pakken, maar ik kan mezelf voorstellen dat je als zwangere vrouw tegen HALF TIEN 's avonds best wel honger hebt. (allemaal trouwens)quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:11 schreef NG het volgende:
[..]
Onzin.. het straalt er gewoon vanaf dat ze niet wil werken en haar zwangerschap als excuus gebruikt.
Ze hadden ook het makkelijkste klusje met de minste handelingenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:11 schreef Kimske het volgende:
En buiten dat: Tanja en Ralph hebben een hoger tempo dan de anderen, las ik op BB-site.
Ze moet wel even goed eten, het kind moet wel gezond blijven he..quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze had toch ook even een bammetje kunnen pakken, of een plakje kaas?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden irl zeker?
Ze worden ook pas laat wakker hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben géén Tanja-fan... En ze had idd ff een broodje ofzo kunnen pakken, maar ik kan mezelf voorstellen dat je als zwangere vrouw tegen HALF TIEN 's avonds best wel honger hebt. (allemaal trouwens)
tering wat word ik moe van jouquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
wil niet flauw zijn maar ze hebben niets gezegd omdat ze als een blad aan de boom veranderde helaas was het van korte duurquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, en de rest doet alles wat ze zeggen. Net als vorige keer dat ze Tanja wel ff de waarheid zouden zeggen. En het waren stuk voor stuk lafbekken, want niemand die er na die tijd op terug kwam.
Niet dat ik deze aktie van haar goed wil praten, maar laat er dan nog iemand zijn die het voor haar opneemt, anders wordt dit topic straks ook nog saai.
Activiaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:15 schreef elskreeft het volgende:
Gaat onze Tan nu ook eerst nog even rustig een toetje eten?? een activia ofzo?
en ze hebben al een stuk of 6 rook, eet en drinkpauzes gehad vanaf 12.30 uur hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:15 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze worden ook pas laat wakker hoor.
Roel was in de DBK geweest vanmiddag en de pauze's worden niet meegerekendquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Ze mogen dus doorwerken tot de acht uur vol zijn en mogen pauzes eraf halen als ik het goed begrijp?
Ook weer een kutsmoes he? Er waren anderen met het zelfde klusje bezig en deden dat beduidend langzamer. Maar je moet toch iets zoeken he? Om alleen maar tegen Tanja aan te schoppen. Begint allemaal wel een beetje doorzichtig te worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hadden ook het makkelijkste klusje met de minste handelingen
Rob en Roel waren het efficientst bezig.
exclusief anderhalf uur pauze: dus 9,5 uur per dagquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:17 schreef Inca het volgende:
ik dacht dat ze maar 8 uurtjes per dag mochten werken?
In dat geval zou ik dus kiezen voor korte perioden van stampwerk om vervolgens een redelijke pauze te nemen... Dus nu gewoon ff allemaal stoppen om te eten, het tempo is er helemaal uit...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Roel was in de DBK geweest vanmiddag en de pauze's worden niet meegerekend
Is ook nergens goeed voor. De opdracht is toch al mislukt. Ze moeten gewoon heel relaxt doorgaan die laatste twee dagen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Het werktempo ligt niet echt hoog meer zo
Ze denken zelfs dat wij klonen zijn lekkersimpelquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook weer een kutsmoes he? Er waren anderen met het zelfde klusje bezig en deden dat beduidend langzamer. Maar je moet toch iets zoeken he? Om alleen maar tegen Tanja aan te schoppen. Begint allemaal wel een beetje doorzichtig te worden.
"Ja maar zij deden dat ook, boehoehoe". Het ging even over Tanja, niet over de rest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, en de rest doet alles wat ze zeggen. Net als vorige keer dat ze Tanja wel ff de waarheid zouden zeggen. En het waren stuk voor stuk lafbekken, want niemand die er na die tijd op terug kwam.
Niet dat ik deze aktie van haar goed wil praten, maar laat er dan nog iemand zijn die het voor haar opneemt, anders wordt dit topic straks ook nog saai.
Wat is daar nou aan voor ons kijkers? Het lijkt me veel leuker als ze toch nog alles op alles zetten, waardoor er vast wel spanningen tussen de mensen komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook nergens goeed voor. De opdracht is toch al mislukt. Ze moeten gewoon heel relaxt doorgaan die laatste twee dagen.
Rob is in de keuken bezig omdat hij niet mag werken... Omdat Tanja er niet isquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:20 schreef Kimske het volgende:
Ach ja, tis zo simpel: je kan alles wel negatief lullen, Rob is in de keuken bezig, vast ook een smoes om niet te hoeven werken. Tis idd al half tien, en je houdt t beter vol als je ff wat eet. Zeker als zwangere vrouw
Okee, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook weer een kutsmoes he? Er waren anderen met het zelfde klusje bezig en deden dat beduidend langzamer. Maar je moet toch iets zoeken he? Om alleen maar tegen Tanja aan te schoppen. Begint allemaal wel een beetje doorzichtig te worden.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen omdat we zien dat Tan veel positieve kanten heeft
hij is in de keuken bezig omdat ze in paren moeten werken en als 1 aan het eten is is het geen paar meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:20 schreef Kimske het volgende:
Ach ja, tis zo simpel: je kan alles wel negatief lullen, Rob is in de keuken bezig, vast ook een smoes om niet te hoeven werken. Tis idd al half tien, en je houdt t beter vol als je ff wat eet. Zeker als zwangere vrouw
Voor ons misschien wel, maar het is volkomen zinloos om door te gaan aangezien het al niet meer kán lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:20 schreef NG het volgende:
[..]
Wat is daar nou aan voor ons kijkers? Het lijkt me veel leuker als ze toch nog alles op alles zetten, waardoor er vast wel spanningen tussen de mensen komen.
Nee, Tanja zei dat ze na haar eten wel even naar de DBK zou gaan om over haar situatie te praten en hoe dat nu van invloed is op het werk van de groep.quote:Rob zei dat Tanja naar de dbk moest gaan omdat wellicht de opdracht door haar naar de filistijnen gaat...... !
Ik hoop niet alleen door Tanjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:23 schreef elskreeft het volgende:
nu wordt Rob op zeker genomineerd door Tanja!!
met andere woorden: hoe ze zich ook onder deze opdracht kan uitlullen.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:23 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, Tanja zei dat ze na haar eten wel even naar de DBK zou gaan om over haar situatie te praten en hoe dat nu van invloed is op het werk van de groep.
Je bent zelf ook best wel moedig Peet, door tegen de stroom in voor Tan te blijven opkomen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent zelf ook best wel moedig Peet, door tegen de stroom in voor Tan te blijven opkomen!![]()
Er moest sowieso door een paar gestopt worden om te koken. Mee eens: ze had ook een plakkie kaas kunnen nemen, maar ik vind wel dat ze gewoon wat moet eten als ze honger heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:22 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hij is in de keuken bezig omdat ze in paren moeten werken en als 1 aan het eten is is het geen paar meer
Wij klonen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze denken zelfs dat wij klonen zijn lekkersimpel(las ik in een Tanja topic)
Alleen omdat we zien dat Tan veel positieve kanten heeft, en een stukje gewoontegedrag waar niemand haar op wijst.
w8 nog minimaal een kwartier Tanja gaat dan vertellen wat BB heeft gezegdquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
Nee, geen rel...
Ik wilde vandaag eens vroeg gaan slapen
Waarom over een kwartier?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is terug en zegt dat ze over een kwartier vertelt wat BB over het eten van haar heeft gezegd.
Pauserenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef NG het volgende:
Maar wat zijn ze ondertussen dan aan het doen?
ze moet ff rokenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom over een kwartier?
The suspense is killing me![]()
Jou feessie vandaagquote:met andere woorden: hoe ze zich ook onder deze opdracht kan uitlullen.....
Alweer? Ze heeft er net een op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Ja hoor de bitchbuik staat weer buiten sigaretje te roken.........
als ze het niet halen zitten ze volgende week op rantsoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef Inca het volgende:
ze blijven met deze opdracht toch gewoon op 50 euro per week per persoon zitten dit werk is gewoon een extraatje
Ze moesten de zaak in een kwartier opruimen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom over een kwartier?
The suspense is killing me![]()
Ik ben geen kloon, ik besta ik (zie mijn cu2)quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
Je bent zelf ook best wel moedig Peet, door tegen de stroom in voor Tan te blijven opkomen!![]()
En ja je bent een kloon, maar dat geeft niet, je doet het leuk.
wie weet hoelang ze al honger had...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef E.T. het volgende:
Alsof een zwangere doodgaat van een half uurtje honger hebben..
Juist!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef E.T. het volgende:
Alsof een zwangere doodgaat van een half uurtje honger hebben..
Precies...... Het is tekenend dat we niet meer bijhouden hoeveel sigaretten de ZWANGERE rookt........quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alweer? Ze heeft er net een op.
Nog erger dan een kloon dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik besta ik (zie mijn cu2)
Ook moedig van jou om mij moedig te vinden trouwens![]()
Dat je je eigen stukje ego aan de kant durft te schuiven, om tegen de stroom in mij een bescheiden hartje onder mijn riem durft te steken![]()
Dat doet hij omdat hij hezetfde een beetje aan het doen is met Didoquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik besta ik (zie mijn cu2)
Ook moedig van jou om mij moedig te vinden trouwens![]()
Dat je je eigen stukje ego aan de kant durft te schuiven, om tegen de stroom in mij een bescheiden hartje onder mijn riem durft te steken![]()
dan had ze de vorige rookpauze even een mandarijntje of appeltje moeten eten..quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Kimske het volgende:
[..]
wie weet hoelang ze al honger had...
Dan had ze tijdens een van de vele pauzes moeten eten. Maar toen was ze vast te druk met roken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Kimske het volgende:
[..]
wie weet hoelang ze al honger had...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan had ze de vorige rookpauze even een mandarijntje of appeltje moeten eten..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan had ze de vorige rookpauze even een mandarijntje of appeltje moeten eten..
Kom, da's nergens voor nodigquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Darklight het volgende:
haha, 32jaar en dan een cu2 profiel
Net zo triest alsTanja
Pfff je kunt ook PROBEREN iets van meerdere kanten te bekijken. Maar nee, tis veel makkelijker zo, lekker Tanja afkafferen.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan had ze tijdens een van de vele pauzes moeten eten. Maar toen was ze vast te druk met roken.
Voor haar normaal? Op d'r rug liggend zal het tellen moeilijk gaan hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat Tanja straks alles mag gaan tellen in een normale positie.
En een doublecheck natuurlijk !!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat Tanja straks alles mag gaan tellen in een normale positie.
Ik herken veel in haar onvermogen in een groep te integreren, en dat er dan onbedoeld een uitzonderingspositie ontstaat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens.
Zolang je maar niet tegen de stroom in gaat voor het "tegen de stroom in gaan" , dat zou een beetje stom zijn, ook voor jezelf.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Darklight het volgende:
haha, 32jaar en dan een cu2 profiel
Net zo triest alsTanja
't is toch gewoon zo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef Kimske het volgende:
[..]
Pfff je kunt ook PROBEREN iets van meerdere kanten te bekijken. Maar nee, tis veel makkelijker zo, lekker Tanja afkafferen.....
![]()
So ?????? Work on it !!!!!! Do something ! Je kunt het als je erin gelooft !!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik herken veel in haar onvermogen in een groep te integreren, en dat er dan onbedoeld een uitzonderingspositie ontstaat.
En ook het ontbreken van basale sociale vaardigheden (belangstelling tonen voor andere, alleen gaan eten terwijl de groep werkt), en dat zelf niet doorhebben.
en DIT beeld gaat Ruud dan in de live uitzending (als die lukt...) weer aandikken!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef mazaru het volgende:
Ze wordt wel weer lekker genegeerd op het moment
Ze krijgt geen aandacht van de bewonersquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom in hemelsnaam kijkt ze zo vuil. ze krijgt ongeveer alles wat ze wil, wordt bij alles ontzien...
Ik herken daar 1 woord in... Egoisme... Maar ik zie wel een verandering in haar sinds dit weekend. Er is nog hoop, denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik herken veel in haar onvermogen in een groep te integreren, en dat er dan onbedoeld een uitzonderingspositie ontstaat.
En ook het ontbreken van basale sociale vaardigheden (belangstelling tonen voor andere, alleen gaan eten terwijl de groep werkt), en dat zelf niet doorhebben.
Kan jij ook nog wat anders dan zieken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef NG het volgende:
[..]
Voor haar normaal? Op d'r rug liggend zal het tellen moeilijk gaan hoor.
Nouja, het is natuurlijk niet zo makkelijk. Maar anders dan Tanja gaat Peter niet in het BB huis zitten waar je WEET dat je over de juiste sociale vaardigheden moet beschikken. Maar Tanja zit daar omdat haar moeder vindt "dat dit de beste plek voor haar is gezien de omstandigheden en de zwangerschap"quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
So ?????? Work on it !!!!!! Do something ! Je kunt het als je erin gelooft !!
Volgens mij moeten ze alleen tijdens het werken aan elkaar vastzitten, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef Darklight het volgende:
ze moeten toch aan elkaar blijven? Is de opdracht nu mislukt? Of zijn die 8uur al voorbij?
snap er niks meer van
Ja hoor..quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef Kimske het volgende:
[..]
Kan jij ook nog wat anders dan zieken?
Ik denk dat Talpa Tanja een beetje zat wordt, dus Ruud zal ook wel instructies krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef elskreeft het volgende:
[..]
en DIT beeld gaat Ruud dan in de live uitzending (als die lukt...) weer aandikken!!
wat een rotgroep toch
Maar die is dan ook niet zwanger!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Nu wil Lieske wat eten en mag niet van Rob.
Rob heeft behoorlijke adolf-neigingen hoor...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt ook alles te kunnen bepalenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Tenminsteeeeeee.........quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar die is dan ook niet zwanger!!![]()
Alsof een zwangere vrouw dan niet nog thuis een huishouden en eventuele andere kinderen heeft om zich mee bezig te houden. Dat is net zo goed hard werken als een gewone baan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Officieel hoeft een zwangere een week of 4 voor de bevalling niet meer te werken natuurlijk. Is zelfs wettelijk verboden meen ik. Dus Tanja hoeft eigenlijk niets meer te doen van deze opdracht.
qo_obquote:
Hahaha, dat mág niet? Vertel eens, dat heb ik gemist. En lúisterde ze naar die potentaat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze haar voor de bevalling laten gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:35 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Talpa Tanja een beetje zat wordt, dus Ruud zal ook wel instructies krijgen.
Is niet waar, want dan kun je stoppen op ieder ogen blik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:38 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Alsof een zwangere vrouw dan niet nog thuis een huishouden en eventuele andere kinderen heeft om zich mee bezig te houden. Dat is net zo goed hard werken als een gewone baan.
Bovendien probeert ze het niet eens.
pardon? ze heeft de hele dag net zo goed gewerkt als anderenquote:Bovendien probeert ze het niet eens.
Daarnaast werken-ze-nu-niet-hard! Het is supermakkelijk werk waarin geenzins zware lichamelijke inspanning is vereist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:38 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Alsof een zwangere vrouw dan niet nog thuis een huishouden en eventuele andere kinderen heeft om zich mee bezig te houden. Dat is net zo goed hard werken als een gewone baan.
Bovendien probeert ze het niet eens.
Ik hoorde het alleen, heb niets gezien. Misschien was het wel een geintjequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, dat mág niet? Vertel eens, dat heb ik gemist. En lúisterde ze naar die potentaat?
Ze zit toch niet tegen haar zin in het huis?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet waar, want dan kun je stoppen op ieder ogen blik.
Het is verboden voor een werkgever om een zwangere vrouw tegen haar zin in te laten werken tijdens zwangerschapsverlof.
Als het echt Adolf-trekjes waren, dan zou Rob zelf alleen commando's uitdelen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Rob heeft behoorlijke adolf-neigingen hoor...
(misschien kan iemand wel een Rob/Adolf smilie maken voor dit topic)
True...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als het echt Adolf-trekjes waren, dan zou Rob zelf alleen commando's uitdelen.![]()
Hij doet echt veel in het huis altijd, dus tja... logisch dat ie wilt dat de rest ook wat doet, ipv lui op hun reet zitten de hele dag.
Het gaat er ook om dat ze lange tijd op een stoel moet zitten. Lijkt me ook geen pretje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Daarnaast werken-ze-nu-niet-hard! Het is supermakkelijk werk waarin geenzins zware lichamelijke inspanning is vereist.
Dan zou je nu zitten zeuren dat ze zich weer afzonderd...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef Tovaho het volgende:
tsjonge...als je niet mee wilt helpen, ga dan niet met je lelijke junkekop en plofbuik lekker in de weg staan. Ga dan in een hoekje je jong zitten verkankeren..... !!!!!!
Wat een kutwijf.....
Dat ze niet tegen haar zin in het huis zit, wil niet zeggen dat ze niet mag aangeven wanneer het genoeg is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef NG het volgende:
Ze zit toch niet tegen haar zin in het huis?
Ja, als je kinderen in de gordijnen klimmen of je in de super staat met je volle karretje bij de kassa kan je ook even zeggen "Nu even niet jongens, ik trek het niet meer, over een kwartier weer verder".quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet waar, want dan kun je stoppen op ieder ogen blik.
Het is verboden voor een werkgever om een zwangere vrouw tegen haar zin in te laten werken tijdens zwangerschapsverlof.
Jij doet dus hetzelfde als ik... De algemene stemming in de topics is voortaan zo dat je jezelf wél ff moet verontschuldigen als je iets positiefs over Tanja zegt...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat ze lange tijd op een stoel moet zitten. Lijkt me ook geen pretje.
Ik ben eigenlijk van mening dat Tanja's opstelling hierin lang zo verkeerd niet is. Ze heeft het wel gedaan, terwijl het volgens mij niet had gehoeven.
Neemt niet weg dat ik nog steeds haar absoluut niet mag.
*wijn uitproestend*quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef stil het volgende:
Nu snap ik eindelijk ook waarom die dochter van Rob zo huilde, toen het leek dat hij er uit moest.
Ze willen hem niet thuis![]()
dat ze niet goed is in tellen wisten we al ze rookt ook maar 3 sigaretten per uurdagquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:44 schreef Tovaho het volgende:
hoeveel minuten zitten er bij tanja in een kwartier ????
Nogmaals: hier moet ze lange tijd achtereen in dezelfde houding een handeling verrichten. Thuis kan ze op ieder ogenblik even gaan liggen of wat dan ook. Tijdens die opdracht kan dat niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, als je kinderen in de gordijnen klimmen of je in de super staat met je volle karretje bij de kassa kan je ook even zeggen "Nu even niet jongens, ik trek het niet meer, over een kwartier weer verder".
Je denkt toch zeker niet dat Talpa het risico wil lopen dat ze live een miskraam krijgt door winnie the poo stickers?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat ze niet tegen haar zin in het huis zit, wil niet zeggen dat ze niet mag aangeven wanneer het genoeg is.
Handig is het idd niet, maar het feit dat ze vrijwillig in het huis zit wil niet zeggen dat ze alles MOET doen wat haar opgedragen wordt
Wat weet een deskundige nu van hoe je je lichamelijk voelt, Je moet altijd nog zlf naar je lichaam luisteren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat Talpa het risico wil lopen dat ze live een miskraam krijgt door winnie the poo stickers?
Daar is heus wel over gesproken met een deskundige.
Als ze verstandig zijn, dan halen ze alle rookwaar uit het huis, zodat ze ook niet meer kan roken.
In elke groep moet er iemand de leiding nemen, was hij het niet, dan zou bv Roel zich wel nog irritanter gaan gedragen, want die heeft het vaak ook uitgevonden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
True...![]()
Maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat de rest hem zo makkelijk als meewerkend voorman accepteert...
Ze moet nog een week of vier, ik denk dat stoppen met roken niet veel zin meer heeft. Kwaad is toch al geschied... Ik denk dat het minder slecht is om nóg vier weken rook in die baby te pompen dan de baby blootstellen aan de stress die bij het verplicht stoppen komt kijken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat Talpa het risico wil lopen dat ze live een miskraam krijgt door winnie the poo stickers?
Daar is heus wel over gesproken met een deskundige.
Als ze verstandig zijn, dan halen ze alle rookwaar uit het huis, zodat ze ook niet meer kan roken.
Oh.... dus haar lichaam vraag om al die sigaretten......quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef stil het volgende:
[..]
Wat weet een deskundige nu van hoe je je lichamelijk voelt, Je moet altijd nog zlf naar je lichaam luisteren.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef mazaru het volgende:
Tanja is gestopt met rokenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Drie dagen streams gemist. Maar ik ben er nu weer klaar voor.
En Tanja wilde toch liever een jongetjequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef NG het volgende:
Een doodgeboren kindje op de tv is toch ook een primeur... John om het even
Neeeej, dat meen je niet.. Heeft ze het licht gezien?quote:
Hey Rubyquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Drie dagen streams gemist. Maar ik ben er nu weer klaar voor.
Nee, dat meende ik inderdaad nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Neeeej, dat meen je niet.. Heeft ze het licht gezien?
Daar ging het niet over, maar over de hele dag in de zelfde houding zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Oh.... dus haar lichaam vraag om al die sigaretten......
Hebben we het nou nog over dat eten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef stil het volgende:
[..]
Wat weet een deskundige nu van hoe je je lichamelijk voelt, Je moet altijd nog zlf naar je lichaam luisteren.
witlof ham / kaas, alles zeer systematisch, ja laat ome Rob maar schuifelen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef Tovaho het volgende:
rob maakt er wel werk van.....
Mooi voorbeeld, dat de rest nooit iets doet en men altijd over Rob klaagt, maar die uiteindelijk een van de actieve personen in het huis is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef Darklight het volgende:
Waarom is Rob alleen in de keuken bezig? Ze hebben toch van die groepjes?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef jalla het volgende:
bijna elke keer dat ik kijk is het rob die aan het koken is. kan de rest dat niet of zo?
Dat mag niet van Robquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef jalla het volgende:
bijna elke keer dat ik kijk is het rob die aan het koken is. kan de rest dat niet of zo?
edit: nattelie helpt idd, ze zet iets op het vuur en vraagt dan aan rob hoe hoog het moet
Ah...het was ook te mooi om waar te wezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat meende ik inderdaad niet
welcome back
Talpa loopt wel vaker uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef Knurkie het volgende:
't wordt wel een erg lang kwartier
Nee wel het vlammetje van haar aansteker... gemiddeld 3x per uurquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Neeeej, dat meen je niet.. Heeft ze het licht gezien?
Ze moeten ook eerst allemaal smekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef Knurkie het volgende:
't wordt wel een erg lang kwartier
ze KAN het wel, maar het moet op de Rob-manier allemaal!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie woont toch al een jaar samen? Kookt die thuis nooit?
* flugeltje staat er versteld van dat ze voor alles toestemming aan Rob moet vragen, ze kan toch zelf wel een gehaktballetje braden?
jaja die rob heeft wel sociale vaardigheden hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef Inca het volgende:
joost: ik heb ook in de horeca gewerkt
rob: nou leuk jongen
als BB echt zo streng is als ze beloofd hebben is de opdracht nu mislukt maar het gaat om Tanja dus het zal wel niet zo zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
Is er trouwens enigzins zicht op die opdracht, of hij gaat lukken ja of de nee?![]()
Ik hoop op het laatste, is goed voor de groep, ze zijn toch alleen maar lui, plus dat het meer irritaties oplevert![]()
Die gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
Is er trouwens enigzins zicht op die opdracht, of hij gaat lukken ja of de nee?![]()
Ik hoop op het laatste, is goed voor de groep, ze zijn toch alleen maar lui, plus dat het meer irritaties oplevert![]()
Misschien heeft BB in de DBK wel gezegd dat ze haar laatst ook wel ff wilden spreken en stijf hun kiezen op elkaar hebben gehouden. En dat ze dat nu precies hetzelfde doet.... Komt ze zo binnen en zegt ze... Hallo, we mogen nog 2 uurtjes doorwerken, allemaal de dwangbuizen weer aan. Het eten kan wel even wachten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:52 schreef Quembel het volgende:
Volgens mij heeft ze nu zo de pest in dat ze helemaal niets meer zegt, het duurt... en het duurt...
Die wijfen doen sowieso geen fuck.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef Darklight het volgende:
Waarom is Rob alleen in de keuken bezig? Ze hebben toch van die groepjes?
Zelf denk ik van welquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
Rob denkt dat ie God's gift is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef Kimske het volgende:
[..]
jaja die rob heeft wel sociale vaardigheden hoor![]()
Vooralsnog alleen Roel. Rikkert moest er een nominieren toen ie eruit ging en "omdat Roel populair is en toch in het huis blijft" heeft ie Roel genomineerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef ruby het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal genomineerd?
roelquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef ruby het volgende:
Alleen Roel, door Rikkert tijdens de uitzending vorige week, nominaties zijn nog niet geweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef ruby het volgende:
Flikker toch op man, zij en Ralph waren het hardst aan het werk vanmiddag.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:57 schreef Inca het volgende:
als ze nu ff tegen tanja zeggen als de opdracht niet slaagd heb je volgende week niks te roken dan werkt ze morgen wel voor 5![]()
Als het lukt hebben ze zaterdag weer veel drankquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
Als ik Rob zou helpen in de keuken zou ik het ook op zijn manier doen, ben niet zo moeilijk ingesteld, zolang er gewoon eten op tafel komt is het prima denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef elskreeft het volgende:
[..]
ze KAN het wel, maar het moet op de Rob-manier allemaal!
Gaat er wel iemand uit deze week of volgende week pas?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen Roel. Rikkert moest er een nominieren toen ie eruit ging en "omdat Roel populair is en toch in het huis blijft" heeft ie Roel genomineerd.
Maar dat komt omdat hij Lieske niet kon krijgen en Roel - inmiddels - wel.
Nee. Als hij Adhd had was ie niet zo scherp qua praten (met zoveel details en verhalen) en doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef mazaru het volgende:
Heeft Joost ADHD?
Probleem is dus dat ALS Tanja op de bank zit tegenover Roel en bijvoorbeeld Ralph... Dat er dus per definitie één van mijn favorieten zal moeten vertrekken. Tanja mag écht wel blijven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zegt Joost nu dat hij op Tanja gaat stemmen.... Ongeacht wat NL denkt.
O my god, daar gaat m'n nachtrustquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef Djoj het volgende:
Ze is haar koffer aan ut pakken..
Ja, volgens mij is hij ook een van de slimmere mensen in het huis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee. Als hij Adhd had was ie niet zo scherp qua praten (met zoveel details en verhalen) en doen.
Was ie een stuk chaotiser.
Deze week ws nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Gaat er wel iemand uit deze week of volgende week pas?
Ik was net aan het afwassen, WAAROM is ze aan het inpakken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
BB laat het niet meer zien. Tanja was haar spullen aanet het pakken..
Ha-le-lu-jah, de eerste heeft het licht gezienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zegt Joost nu dat hij op Tanja gaat stemmen.... Ongeacht wat NL denkt.
ganz geilquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Dat weet ik niet. Joost doet nu iig zijn beklag over Tanja tegen Menno tijdens het afwassen op stream 1.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was net aan het afwassen, WAAROM is ze aan het inpakken?![]()
![]()
sjips niet gezienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was net aan het afwassen, WAAROM is ze aan het inpakken?![]()
![]()
Hij zei ook: "Als ik als kijker moest stemmen dan zou ik ook op Tanja stemmen, gewoon omdat ik het rete-irritant vindt."quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Joost vindt dat hij op haar moet stemmen omdat hij daar de meeste reden voor heeft. Hij denkt wel dat NL haar er nooit uit zal stemmen!
mag ze weer naar het 'huisje'?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
BB laat het niet meer zien. Tanja was haar spullen aanet het pakken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |