wie weet hoelang ze al honger had...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef E.T. het volgende:
Alsof een zwangere doodgaat van een half uurtje honger hebben..
Juist!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef E.T. het volgende:
Alsof een zwangere doodgaat van een half uurtje honger hebben..
Precies...... Het is tekenend dat we niet meer bijhouden hoeveel sigaretten de ZWANGERE rookt........quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alweer? Ze heeft er net een op.
Nog erger dan een kloon dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik besta ik (zie mijn cu2)
Ook moedig van jou om mij moedig te vinden trouwens![]()
Dat je je eigen stukje ego aan de kant durft te schuiven, om tegen de stroom in mij een bescheiden hartje onder mijn riem durft te steken![]()
Dat doet hij omdat hij hezetfde een beetje aan het doen is met Didoquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik besta ik (zie mijn cu2)
Ook moedig van jou om mij moedig te vinden trouwens![]()
Dat je je eigen stukje ego aan de kant durft te schuiven, om tegen de stroom in mij een bescheiden hartje onder mijn riem durft te steken![]()
dan had ze de vorige rookpauze even een mandarijntje of appeltje moeten eten..quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Kimske het volgende:
[..]
wie weet hoelang ze al honger had...
Dan had ze tijdens een van de vele pauzes moeten eten. Maar toen was ze vast te druk met roken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Kimske het volgende:
[..]
wie weet hoelang ze al honger had...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan had ze de vorige rookpauze even een mandarijntje of appeltje moeten eten..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan had ze de vorige rookpauze even een mandarijntje of appeltje moeten eten..
Kom, da's nergens voor nodigquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Darklight het volgende:
haha, 32jaar en dan een cu2 profiel
Net zo triest alsTanja
Pfff je kunt ook PROBEREN iets van meerdere kanten te bekijken. Maar nee, tis veel makkelijker zo, lekker Tanja afkafferen.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan had ze tijdens een van de vele pauzes moeten eten. Maar toen was ze vast te druk met roken.
Voor haar normaal? Op d'r rug liggend zal het tellen moeilijk gaan hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat Tanja straks alles mag gaan tellen in een normale positie.
En een doublecheck natuurlijk !!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat Tanja straks alles mag gaan tellen in een normale positie.
Ik herken veel in haar onvermogen in een groep te integreren, en dat er dan onbedoeld een uitzonderingspositie ontstaat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens.
Zolang je maar niet tegen de stroom in gaat voor het "tegen de stroom in gaan" , dat zou een beetje stom zijn, ook voor jezelf.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Darklight het volgende:
haha, 32jaar en dan een cu2 profiel
Net zo triest alsTanja
't is toch gewoon zo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef Kimske het volgende:
[..]
Pfff je kunt ook PROBEREN iets van meerdere kanten te bekijken. Maar nee, tis veel makkelijker zo, lekker Tanja afkafferen.....
![]()
So ?????? Work on it !!!!!! Do something ! Je kunt het als je erin gelooft !!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik herken veel in haar onvermogen in een groep te integreren, en dat er dan onbedoeld een uitzonderingspositie ontstaat.
En ook het ontbreken van basale sociale vaardigheden (belangstelling tonen voor andere, alleen gaan eten terwijl de groep werkt), en dat zelf niet doorhebben.
en DIT beeld gaat Ruud dan in de live uitzending (als die lukt...) weer aandikken!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef mazaru het volgende:
Ze wordt wel weer lekker genegeerd op het moment
Ze krijgt geen aandacht van de bewonersquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom in hemelsnaam kijkt ze zo vuil. ze krijgt ongeveer alles wat ze wil, wordt bij alles ontzien...
Ik herken daar 1 woord in... Egoisme... Maar ik zie wel een verandering in haar sinds dit weekend. Er is nog hoop, denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik herken veel in haar onvermogen in een groep te integreren, en dat er dan onbedoeld een uitzonderingspositie ontstaat.
En ook het ontbreken van basale sociale vaardigheden (belangstelling tonen voor andere, alleen gaan eten terwijl de groep werkt), en dat zelf niet doorhebben.
Kan jij ook nog wat anders dan zieken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef NG het volgende:
[..]
Voor haar normaal? Op d'r rug liggend zal het tellen moeilijk gaan hoor.
Nouja, het is natuurlijk niet zo makkelijk. Maar anders dan Tanja gaat Peter niet in het BB huis zitten waar je WEET dat je over de juiste sociale vaardigheden moet beschikken. Maar Tanja zit daar omdat haar moeder vindt "dat dit de beste plek voor haar is gezien de omstandigheden en de zwangerschap"quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
So ?????? Work on it !!!!!! Do something ! Je kunt het als je erin gelooft !!
Volgens mij moeten ze alleen tijdens het werken aan elkaar vastzitten, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef Darklight het volgende:
ze moeten toch aan elkaar blijven? Is de opdracht nu mislukt? Of zijn die 8uur al voorbij?
snap er niks meer van
Ja hoor..quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef Kimske het volgende:
[..]
Kan jij ook nog wat anders dan zieken?
Ik denk dat Talpa Tanja een beetje zat wordt, dus Ruud zal ook wel instructies krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef elskreeft het volgende:
[..]
en DIT beeld gaat Ruud dan in de live uitzending (als die lukt...) weer aandikken!!
wat een rotgroep toch
Maar die is dan ook niet zwanger!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Nu wil Lieske wat eten en mag niet van Rob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |