ze zou ook ff een broodje kunnen nemen om de eerste honger te stillen maar meedenken met de groep ligt niet in haar aard...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Rob klaagt nu ook tegen Tanja.
Tanja reageert: "Is iedereen zwanger dan. Ik kan er niets aan doen en wil wel even met big brother gaan praten dan! Iki moet gewooon even eten nu"
Nou, volgens mij zei ze dat Rob dan maar ff met BB moest pratenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef NG het volgende:
Tanja: "Is iedereen zwanger"... Ze wil dus gewoon niet werken, maar ze 'gaat wel ff met Big Brother praten'
Oke, nu mag ze van mij best wel dood.
Het ging haar erover dat ze wilde/moest eten omdat ze zwanger is en dus wellicht wat sneller honger heeft.... Ging niet om het wel/niet willen werken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef NG het volgende:
Tanja: "Is iedereen zwanger"... Ze wil dus gewoon niet werken, maar ze 'gaat wel ff met Big Brother praten'
Oke, nu mag ze van mij best wel dood.
Moed?? om de groep te laten barsten? ff denken Lieske werd genomineerd omdat ze aan zichzelf dacht ipv aan de groep zou ze dan zichzelf nomineren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Harstikke goed van Tan, dat ze tegen de stroom in voor haar belang opkomt
Zoiets vergt moed.![]()
Dude....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
Zoiets heet egoïsme.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
Onzin.. het straalt er gewoon vanaf dat ze niet wil werken en haar zwangerschap als excuus gebruikt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging haar erover dat ze wilde/moest eten omdat ze zwanger is en dus wellicht wat sneller honger heeft.... Ging niet om het wel/niet willen werken.
Ze staat in de keuken alleen zichzelf te helpen jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze staat in de keuken te helpen hoorNiet zo snel oordelen.
Jij hebt geen vrienden irl zeker?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
Ze had toch ook even een bammetje kunnen pakken, of een plakje kaas?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:12 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze heeft gelijk dat ze gaat eten, zou ik ook doen..
alleen had ze niet zo bot hoefen doen tegen rob..
Ja, en de rest doet alles wat ze zeggen. Net als vorige keer dat ze Tanja wel ff de waarheid zouden zeggen. En het waren stuk voor stuk lafbekken, want niemand die er na die tijd op terug kwam.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom stond ze dan net niets te doen terwijl iedereen aan het werk was?
Volgens mij heeft ze juist weinig te vrezen van het noodrantsoen, zij krijgt haar spulletjes toch wel. Ze heeft inderdaad wel eens gezegd dat ze een tweede keer niet zou trekken, maar ze heeft ook wel eens eerder gezegd dat ze zou vetrekken. Tussen wat Tanja zegt en wat Tanja doet is dus best wat speling![]()
Ik ben géén Tanja-fan... En ze had idd ff een broodje ofzo kunnen pakken, maar ik kan mezelf voorstellen dat je als zwangere vrouw tegen HALF TIEN 's avonds best wel honger hebt. (allemaal trouwens)quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:11 schreef NG het volgende:
[..]
Onzin.. het straalt er gewoon vanaf dat ze niet wil werken en haar zwangerschap als excuus gebruikt.
Ze hadden ook het makkelijkste klusje met de minste handelingenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:11 schreef Kimske het volgende:
En buiten dat: Tanja en Ralph hebben een hoger tempo dan de anderen, las ik op BB-site.
Ze moet wel even goed eten, het kind moet wel gezond blijven he..quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze had toch ook even een bammetje kunnen pakken, of een plakje kaas?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden irl zeker?
Ze worden ook pas laat wakker hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben géén Tanja-fan... En ze had idd ff een broodje ofzo kunnen pakken, maar ik kan mezelf voorstellen dat je als zwangere vrouw tegen HALF TIEN 's avonds best wel honger hebt. (allemaal trouwens)
tering wat word ik moe van jouquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
wil niet flauw zijn maar ze hebben niets gezegd omdat ze als een blad aan de boom veranderde helaas was het van korte duurquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, en de rest doet alles wat ze zeggen. Net als vorige keer dat ze Tanja wel ff de waarheid zouden zeggen. En het waren stuk voor stuk lafbekken, want niemand die er na die tijd op terug kwam.
Niet dat ik deze aktie van haar goed wil praten, maar laat er dan nog iemand zijn die het voor haar opneemt, anders wordt dit topic straks ook nog saai.
Activiaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:15 schreef elskreeft het volgende:
Gaat onze Tan nu ook eerst nog even rustig een toetje eten?? een activia ofzo?
en ze hebben al een stuk of 6 rook, eet en drinkpauzes gehad vanaf 12.30 uur hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:15 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze worden ook pas laat wakker hoor.
Roel was in de DBK geweest vanmiddag en de pauze's worden niet meegerekendquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Ze mogen dus doorwerken tot de acht uur vol zijn en mogen pauzes eraf halen als ik het goed begrijp?
Ook weer een kutsmoes he? Er waren anderen met het zelfde klusje bezig en deden dat beduidend langzamer. Maar je moet toch iets zoeken he? Om alleen maar tegen Tanja aan te schoppen. Begint allemaal wel een beetje doorzichtig te worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hadden ook het makkelijkste klusje met de minste handelingen
Rob en Roel waren het efficientst bezig.
exclusief anderhalf uur pauze: dus 9,5 uur per dagquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:17 schreef Inca het volgende:
ik dacht dat ze maar 8 uurtjes per dag mochten werken?
In dat geval zou ik dus kiezen voor korte perioden van stampwerk om vervolgens een redelijke pauze te nemen... Dus nu gewoon ff allemaal stoppen om te eten, het tempo is er helemaal uit...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Roel was in de DBK geweest vanmiddag en de pauze's worden niet meegerekend
Is ook nergens goeed voor. De opdracht is toch al mislukt. Ze moeten gewoon heel relaxt doorgaan die laatste twee dagen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Het werktempo ligt niet echt hoog meer zo
Ze denken zelfs dat wij klonen zijn lekkersimpelquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook weer een kutsmoes he? Er waren anderen met het zelfde klusje bezig en deden dat beduidend langzamer. Maar je moet toch iets zoeken he? Om alleen maar tegen Tanja aan te schoppen. Begint allemaal wel een beetje doorzichtig te worden.
"Ja maar zij deden dat ook, boehoehoe". Het ging even over Tanja, niet over de rest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, en de rest doet alles wat ze zeggen. Net als vorige keer dat ze Tanja wel ff de waarheid zouden zeggen. En het waren stuk voor stuk lafbekken, want niemand die er na die tijd op terug kwam.
Niet dat ik deze aktie van haar goed wil praten, maar laat er dan nog iemand zijn die het voor haar opneemt, anders wordt dit topic straks ook nog saai.
Wat is daar nou aan voor ons kijkers? Het lijkt me veel leuker als ze toch nog alles op alles zetten, waardoor er vast wel spanningen tussen de mensen komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook nergens goeed voor. De opdracht is toch al mislukt. Ze moeten gewoon heel relaxt doorgaan die laatste twee dagen.
Rob is in de keuken bezig omdat hij niet mag werken... Omdat Tanja er niet isquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:20 schreef Kimske het volgende:
Ach ja, tis zo simpel: je kan alles wel negatief lullen, Rob is in de keuken bezig, vast ook een smoes om niet te hoeven werken. Tis idd al half tien, en je houdt t beter vol als je ff wat eet. Zeker als zwangere vrouw
Okee, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook weer een kutsmoes he? Er waren anderen met het zelfde klusje bezig en deden dat beduidend langzamer. Maar je moet toch iets zoeken he? Om alleen maar tegen Tanja aan te schoppen. Begint allemaal wel een beetje doorzichtig te worden.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen omdat we zien dat Tan veel positieve kanten heeft
hij is in de keuken bezig omdat ze in paren moeten werken en als 1 aan het eten is is het geen paar meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:20 schreef Kimske het volgende:
Ach ja, tis zo simpel: je kan alles wel negatief lullen, Rob is in de keuken bezig, vast ook een smoes om niet te hoeven werken. Tis idd al half tien, en je houdt t beter vol als je ff wat eet. Zeker als zwangere vrouw
Voor ons misschien wel, maar het is volkomen zinloos om door te gaan aangezien het al niet meer kán lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:20 schreef NG het volgende:
[..]
Wat is daar nou aan voor ons kijkers? Het lijkt me veel leuker als ze toch nog alles op alles zetten, waardoor er vast wel spanningen tussen de mensen komen.
Nee, Tanja zei dat ze na haar eten wel even naar de DBK zou gaan om over haar situatie te praten en hoe dat nu van invloed is op het werk van de groep.quote:Rob zei dat Tanja naar de dbk moest gaan omdat wellicht de opdracht door haar naar de filistijnen gaat...... !
Ik hoop niet alleen door Tanjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:23 schreef elskreeft het volgende:
nu wordt Rob op zeker genomineerd door Tanja!!
met andere woorden: hoe ze zich ook onder deze opdracht kan uitlullen.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:23 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, Tanja zei dat ze na haar eten wel even naar de DBK zou gaan om over haar situatie te praten en hoe dat nu van invloed is op het werk van de groep.
Je bent zelf ook best wel moedig Peet, door tegen de stroom in voor Tan te blijven opkomen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent zelf ook best wel moedig Peet, door tegen de stroom in voor Tan te blijven opkomen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |