Ah...het was ook te mooi om waar te wezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat meende ik inderdaad niet
welcome back
Talpa loopt wel vaker uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef Knurkie het volgende:
't wordt wel een erg lang kwartier
Nee wel het vlammetje van haar aansteker... gemiddeld 3x per uurquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Neeeej, dat meen je niet.. Heeft ze het licht gezien?
Ze moeten ook eerst allemaal smekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef Knurkie het volgende:
't wordt wel een erg lang kwartier
ze KAN het wel, maar het moet op de Rob-manier allemaal!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie woont toch al een jaar samen? Kookt die thuis nooit?
* flugeltje staat er versteld van dat ze voor alles toestemming aan Rob moet vragen, ze kan toch zelf wel een gehaktballetje braden?
jaja die rob heeft wel sociale vaardigheden hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef Inca het volgende:
joost: ik heb ook in de horeca gewerkt
rob: nou leuk jongen
als BB echt zo streng is als ze beloofd hebben is de opdracht nu mislukt maar het gaat om Tanja dus het zal wel niet zo zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
Is er trouwens enigzins zicht op die opdracht, of hij gaat lukken ja of de nee?![]()
Ik hoop op het laatste, is goed voor de groep, ze zijn toch alleen maar lui, plus dat het meer irritaties oplevert![]()
Die gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
Is er trouwens enigzins zicht op die opdracht, of hij gaat lukken ja of de nee?![]()
Ik hoop op het laatste, is goed voor de groep, ze zijn toch alleen maar lui, plus dat het meer irritaties oplevert![]()
Misschien heeft BB in de DBK wel gezegd dat ze haar laatst ook wel ff wilden spreken en stijf hun kiezen op elkaar hebben gehouden. En dat ze dat nu precies hetzelfde doet.... Komt ze zo binnen en zegt ze... Hallo, we mogen nog 2 uurtjes doorwerken, allemaal de dwangbuizen weer aan. Het eten kan wel even wachten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:52 schreef Quembel het volgende:
Volgens mij heeft ze nu zo de pest in dat ze helemaal niets meer zegt, het duurt... en het duurt...
Die wijfen doen sowieso geen fuck.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef Darklight het volgende:
Waarom is Rob alleen in de keuken bezig? Ze hebben toch van die groepjes?
Zelf denk ik van welquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
Rob denkt dat ie God's gift is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef Kimske het volgende:
[..]
jaja die rob heeft wel sociale vaardigheden hoor![]()
Vooralsnog alleen Roel. Rikkert moest er een nominieren toen ie eruit ging en "omdat Roel populair is en toch in het huis blijft" heeft ie Roel genomineerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef ruby het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal genomineerd?
roelquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef ruby het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal genomineerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |