Oh.... dus haar lichaam vraag om al die sigaretten......quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef stil het volgende:
[..]
Wat weet een deskundige nu van hoe je je lichamelijk voelt, Je moet altijd nog zlf naar je lichaam luisteren.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef mazaru het volgende:
Je denkt toch zeker niet dat Talpa het risico wil lopen dat ze live een miskraam krijgt door winnie the poo stickers?
Tanja is gestopt met rokenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Drie dagen streams gemist. Maar ik ben er nu weer klaar voor.
En Tanja wilde toch liever een jongetjequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef NG het volgende:
Een doodgeboren kindje op de tv is toch ook een primeur... John om het even
Neeeej, dat meen je niet.. Heeft ze het licht gezien?quote:
Hey Rubyquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Drie dagen streams gemist. Maar ik ben er nu weer klaar voor.
Nee, dat meende ik inderdaad nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Neeeej, dat meen je niet.. Heeft ze het licht gezien?
Daar ging het niet over, maar over de hele dag in de zelfde houding zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Oh.... dus haar lichaam vraag om al die sigaretten......
Hebben we het nou nog over dat eten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef stil het volgende:
[..]
Wat weet een deskundige nu van hoe je je lichamelijk voelt, Je moet altijd nog zlf naar je lichaam luisteren.
witlof ham / kaas, alles zeer systematisch, ja laat ome Rob maar schuifelen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef Tovaho het volgende:
rob maakt er wel werk van.....
Mooi voorbeeld, dat de rest nooit iets doet en men altijd over Rob klaagt, maar die uiteindelijk een van de actieve personen in het huis is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef Darklight het volgende:
Waarom is Rob alleen in de keuken bezig? Ze hebben toch van die groepjes?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef jalla het volgende:
bijna elke keer dat ik kijk is het rob die aan het koken is. kan de rest dat niet of zo?
Dat mag niet van Robquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef jalla het volgende:
bijna elke keer dat ik kijk is het rob die aan het koken is. kan de rest dat niet of zo?
edit: nattelie helpt idd, ze zet iets op het vuur en vraagt dan aan rob hoe hoog het moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |