Linda laat zich wel overhalen door Menno om alsnog op Liesje te stemmen,quote:Op maandag 19 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Linda zei eerder vanavond dat ze waarschijnlijk niet meer op dezelfde gaat stemmen (Lieske) maar dat ze eigenlijk iemand anders wil kiezen. Ze twijfels echter, omdat ze weet dat die persoon er nooit uitgaat (Tanja). Wat mij betreft kiest ze voor de tweede
Ik hoop het van harte. Ik weet namelijk zeker dat als Chantal op de bank komt, zij er uit ligt.quote:Op maandag 19 september 2005 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb maar chello easy van ¤ 19, 28 p/maand
Ik doe nooit rare dingen op internet, behalve nu dus het BB gebeuren.
Ik hoop dat Tanja Sjankwal doorziet en haar stemt, want die greppelhoer heeft totaal geen respect voor Tanja. Ik zou die kachelpijp wel eens willen zien als ze ooit nog zwanger kan worden.
Er zijn in feite al een paar stemafspraken gemaakt, dus hopelijk grijpt BB weer in.quote:Op maandag 19 september 2005 02:36 schreef Wup het volgende:
[..]
Linda laat zich wel overhalen door Menno om alsnog op Liesje te stemmen,
hij is als de dood om weer met 1 of 2 stemmen op de bank terecht te komen
Gelukkig!! Anders moeten we toch iets anders hebben, dit wil ik nog wel tot december blijven volgenquote:Op maandag 19 september 2005 02:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is classic. Heb nog nooit iets gemerkt van limieten.
Je vervalt in herhalingen, dat stond ook al in het vorige topic. Of voel je je nu heel stoer en ben je bang dat niemand dat heeft gelezen.quote:Op maandag 19 september 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Scanman!!!! Tietuh!!!!!! deel 2
Samen met deel 1 meer dan 100.000 views.![]()
Dikke vinger!![]()
Die lamp doet me aan een tepel denken.quote:Op maandag 19 september 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Strategische blote schouder nog steeds in tact.... Dido vertelt weer een (sterk) verhaal
[afbeelding]
offtopic@lekkersimmpelquote:Op maandag 19 september 2005 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb maar chello easy van ¤ 19, 28 p/maand
Ik doe nooit rare dingen op internet, behalve nu dus het BB gebeuren.
ik ben benieuwd....quote:Op maandag 19 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn in feite al een paar stemafspraken gemaakt, dus hopelijk grijpt BB weer in.
Meer aan een hele borst... Het paarse/rose is de tepelquote:Op maandag 19 september 2005 02:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die lamp doet me aan een tepel denken.
Ik zal morgen is vragen aan mijn vrouw hoeveel wij mogen voor die 50 euro en op hoeveel we nu al zittenquote:Op maandag 19 september 2005 02:40 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ik heb xs4all 8Mbit binnenkort 12Mbitmaar is wel 79,95 maar ik doe wel rare dingen 40GB in de maand download
![]()
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 19 september 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meer aan een hele borst... Het paarse/rose is de tepel
Herhaling is belangrijk, om het er in te stampen.quote:Op maandag 19 september 2005 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je vervalt in herhalingen, dat stond ook al in het vorige topic. Of voel je je nu heel stoer en ben je bang dat niemand dat heeft gelezen.
Ik had mijn tekst al aangepast ik downlaod 40GB per dagquote:Op maandag 19 september 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal morgen is vragen aan mijn vrouw hoeveel wij mogen voor die 50 euro en op hoeveel we nu al zitten![]()
Dit is ongeveer het enige wat ik download, eigenlijk nooit muziek of films dus het zal wel meevallen![]()
Helemaal mee eens! Ik heb ook XS4ALLquote:Op maandag 19 september 2005 02:48 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Ik had mijn tekst al aangepast ik downlaod 40GB per dag1TB in de maand maar heb ook geen limiet ik had hiervoor FUP maar nooit iets van gehoord xs4all doet nooit moeilijk is ook niet voor niets de beste provider van nederland
![]()
Van de chello site:quote:Op maandag 19 september 2005 02:48 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Ik had mijn tekst al aangepast ik downlaod 40GB per dag1TB in de maand maar heb ook geen limiet ik had hiervoor FUP maar nooit iets van gehoord xs4all doet nooit moeilijk is ook niet voor niets de beste provider van nederland
![]()
Ik ben aan het uitzoeken om toch maar versatel te nemenquote:Op maandag 19 september 2005 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik heb ook XS4ALL![]()
Nopequote:Op maandag 19 september 2005 02:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
De streams doen het niet meer hier, klopt dat?
Thanksquote:Op maandag 19 september 2005 02:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
offtopic@lekkersimmpel
Minuutje streams is al bijna 12mbdownload met 4 streams at 448k/bits! Je zou eens een programmatje als Netlimiter kunnen gebruiken hiermee kan je precies in de gaten houden wat je up of download per uur dag! (gebruik het altijd voor mijn 200GB max/pmaand usenet abo
)
Chips eten?quote:Op maandag 19 september 2005 02:53 schreef Shirley het volgende:
Wat is Roel aan het doen?
nee dat klopt niet, maar iedereen minus Roel ligt al op bedquote:Op maandag 19 september 2005 02:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
versatel is slecht ze zeggen meer dan dat ze kunnen waar maken. Er is al een speciaal tel nummer voor klachten en die stromen ook binnen heb ik op tv gehoord.quote:Op maandag 19 september 2005 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben aan het uitzoeken om toch maar versatel te nemenKan het voetbal eigenlijk niet meer missen
![]()
BBstreams2005 doen het perfectquote:Op maandag 19 september 2005 02:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik wou een andere stream en nu doen ze het niet meer
Maar ze gaan toch slapen dus het valt mee...
Zoals bij elke move die hij doet aan het nadenken en de slimste van het hele stel te zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 02:53 schreef Shirley het volgende:
Wat is Roel aan het doen?
Ik moet nog even wachten (van mijn vrouwquote:Op maandag 19 september 2005 02:56 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
versatel is slecht ze zeggen meer dan dat ze kunnen waar maken. Er is al een speciaal tel nummer voor klachten en die stromen ook binnen heb ik op tv gehoord.
Als je iets goed wil moet je xs4all nemen is niet goedkoop maar het ligt erook aan wat je wil ik heb het er iedergeval wel voor over.
Geen problemen hier hoor met versatel. Upload en download prima, alle voetbalwedstrijden nog kunnen bekijken. 24/7 bigbrother in digi kwaliteit, bb-uitzendingen terug kunnen kijken wanneer je wil.quote:Op maandag 19 september 2005 02:56 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
versatel is slecht ze zeggen meer dan dat ze kunnen waar maken. Er is al een speciaal tel nummer voor klachten en die stromen ook binnen heb ik op tv gehoord.
Als je iets goed wil moet je xs4all nemen is niet goedkoop maar het ligt erook aan wat je wil ik heb het er iedergeval wel voor over.
Hehe.. je eet maar nooit, toch ??quote:Op maandag 19 september 2005 03:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
4 bedstreams met slapende mensen noem je fun![]()
![]()
http://www.webwereld.nl/articles/36627quote:Op maandag 19 september 2005 03:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Geen problemen hier hoor met versatel. Upload en download prima, alle voetbalwedstrijden nog kunnen bekijken. 24/7 bigbrother in digi kwaliteit, bb-uitzendingen terug kunnen kijken wanneer je wil.
Hoorde laats ergens dat je voetbal streams ook van het net kan plukken zegmaarquote:Op maandag 19 september 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten (van mijn vrouw) mijn Canal+ loopt pas in maart af, misschien is tegen die tijd wat meer duidelijkheid over Versatel, de livewedstrijden op zaterdag en zondag waren altijd heerlijk om naar te kijken
![]()
Over het internet van Chello zijn we zeer tevreden, 2 x een storing in 3 jaar (laatste keer 10 dagen geleden maar moest toch een week naar het ziekenhuis)
Het gaat me alleen om het voetbal![]()
Ja, ik heb het ook over mijn verbinding.quote:Op maandag 19 september 2005 03:05 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
http://www.webwereld.nl/articles/36627
Begrijp ikquote:Op maandag 19 september 2005 03:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook over mijn verbinding.![]()
Wat voor snelheden haal je met je Versatel op speedtest.nl?quote:Op maandag 19 september 2005 03:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook over mijn verbinding.![]()
Probeer deze maar is van mijn Payserver voor newsgroepen en is wel betrouwbaarquote:Op maandag 19 september 2005 03:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Speedtest is een beetje onbruikbaar omdat ze je zo'n klein bestandje laten downloaden dat er met geen mogelijkheid vast te stellen valt wat de exacte snelheid is. Als ik echt grote bestanden van een FTP download dan haal ik maximaal 1200-1500KByte (met BitTorrent 500/600), upload is altijd strak 100KB.
Pff over ouwe koeien uit de sloot halenquote:Op maandag 19 september 2005 03:05 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Dat is van 5 augustus he, inmiddels loopt alles zo goed als prima. Ik heb thuis nog geen enkele storing gehad en het voetbal & BB gaat ook als een tierelier...quote:Op maandag 19 september 2005 03:05 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
1650 down en 110upquote:Op maandag 19 september 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat voor snelheden haal je met je Versatel op speedtest.nl?
Haal met mijn Quicknet 8Mbit 856.0 KByte/sec Down & 97.5 KByte/sec Up. Ben er zeer tevreden over![]()
ik geloof ook niet dat dat alles is denk dat hij weer een geheime opdracht heeft(maar dat is mijn idee)quote:Op maandag 19 september 2005 08:51 schreef teamlead het volgende:Goedemorgen allemaal
Ik heb nog niet alles teruggelezen van gisteravond/-nacht, maar ik heb niet de indruk dat ik veel gemist heb... (als wel: geef even een hint)
wat is dat trouwens voor een bagger-sanctie voor roel? Ik had liever een rookverbod gezien voor de rest van de week ofzo
Als er een piitige sanctie zou zijn gekomen dan had het schokeffect er voor gezorgd dat de bewoners een stuk voorzichtiger zouden worden. Ik denk dat de makers daar geen baat bij hebben.quote:Op maandag 19 september 2005 08:51 schreef teamlead het volgende:Goedemorgen allemaal
Ik heb nog niet alles teruggelezen van gisteravond/-nacht, maar ik heb niet de indruk dat ik veel gemist heb... (als wel: geef even een hint)
wat is dat trouwens voor een bagger-sanctie voor roel? Ik had liever een rookverbod gezien voor de rest van de week ofzo
idd ... hoewel ik moet zeggen dat geen sigaretten meer verstrekken volgens mij ook wel spannende tv kan opleveren bij deze mensenquote:Op maandag 19 september 2005 09:26 schreef PID61 het volgende:
[..]
Als er een piitige sanctie zou zijn gekomen dan had het schokeffect er voor gezorgd dat de bewoners een stuk voorzichtiger zouden worden. Ik denk dat de makers daar geen baat bij hebben.
Kortom, even bestraffend toespreken en hopen dat ze komende week weer met z'n alle dronken worden.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Strategische blote schouder nog steeds in tact....
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 10:17 schreef yvonne het volgende:
Mogguh, ben je er een dagje niet, kun je 7 topics doorlezen, stelletje ouwebeppen
Klopt! Maar dat gaat volgens mij alleen om de wedstrijden van Feyenoordquote:Op maandag 19 september 2005 03:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoorde laats ergens dat je voetbal streams ook van het net kan plukken zegmaariets van pptv! (wel commentaar in het chinees)
Ja, maar wel lekker wakker worden zoquote:Op maandag 19 september 2005 10:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Kan je nu een beetje voorstellen wat ik vrijdagavond had toen ik een week weg was geweest?
![]()
OT, ik wacht nog even met het geluid aanzetten van de streams, wat een herrie![]()
Hier (zo'n 20 kilometer ervandaan) schijnt de zon behoorlijk sterk en is het in de zo 26 gradenquote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet dat er bewoners in bikini rondlopen. Het is 13 graden buiten!
Toch een 2de Kelly?quote:Op maandag 19 september 2005 10:30 schreef PID61 het volgende:
Roel verteld de rest over "het geintje" dat Ingrid met Menno heeft uitgehaald.
Ze vinden het wel een goeie.
Ben benieuwd hoe de reactie is als de echte aap uit de mouw komt
Waar is daar?quote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet dat er bewoners in bikini rondlopen. Het is 13 graden buiten!
De koffie heeft mijn hersenen nog niet bereikt dus ik wacht nog heel evenquote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar wel lekker wakker worden zo
Enne MilagroRalph
Het ijzige noorden.quote:Op maandag 19 september 2005 10:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Waar is daar?
Want hier (Ralph City) is het zonnig en lekker
Ik zit ook in het noorden.. en hier is het ook een graadje of 17 hoor.. met zonquote:
Dus je hebt je bikini al aan en staat het kinderbadje te vullen voor je koters?quote:Op maandag 19 september 2005 11:03 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik zit ook in het noorden.. en hier is het ook een graadje of 17 hoor.. met zon![]()
![]()
nee, want ik zit niet in een huis wat helemaal omgeven is met hoge hekken.. Wat de koude wind tegenhoud..quote:Op maandag 19 september 2005 11:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je hebt je bikini al aan en staat het kinderbadje te vullen voor je koters?
Ik zou nu makkelijk in de tuin kunnen gaan liggen (bij de katten) tuin op is helemaal afgeschermd dus geen wind.quote:Op maandag 19 september 2005 11:03 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik zit ook in het noorden.. en hier is het ook een graadje of 17 hoor.. met zon![]()
![]()
Wat zou de aap kunnen zijn?quote:Op maandag 19 september 2005 10:30 schreef PID61 het volgende:
Roel verteld de rest over "het geintje" dat Ingrid met Menno heeft uitgehaald.
Ze vinden het wel een goeie.
Ben benieuwd hoe de reactie is als de echte aap uit de mouw komt
niet alleen dom ook erg jammer voor ons als kijkerquote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
Nu Ingrid en Menno vanochtend het grapje van Ingrid vertelden hebben ze hun eigen glazen ingegooid m.b.t. de grap die ze met de rest uit wilden halen. Niemand gaat nu meer geloven dat ze met elkaar getrouwd zijn en Ingrid zwanger is.... Menno dacht immers écht dat Ingrid een kerel was toen ze van haar 'geheim' vertelde.... Beetje dom dus.
En dat zwanger zijn was ook niet geloofwaardig geweest met al die drank.quote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
Nu Ingrid en Menno vanochtend het grapje van Ingrid vertelden hebben ze hun eigen glazen ingegooid m.b.t. de grap die ze met de rest uit wilden halen. Niemand gaat nu meer geloven dat ze met elkaar getrouwd zijn en Ingrid zwanger is.... Menno dacht immers écht dat Ingrid een kerel was toen ze van haar 'geheim' vertelde.... Beetje dom dus.
nou idd, nu is alles verpest, ik kijk niet meerquote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
nou idd, nu is alles verpest, ik kijk niet meer![]()
![]()
Is natuurlijk wel jammer... Chantal was compleet in een stuip geschoten en had tijd tekort gehad om bij alle bewoners een roddelsessie op te starten.quote:Op maandag 19 september 2005 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Denk het niet, maar aan de andere kant verklaart het wel waarom ingrid niet wil neuken met Menno.quote:Op maandag 19 september 2005 11:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nathalie en ralph zijn broer en zus?
Is Lieske al wakker, want dan zet ik ze ook aanquote:Op maandag 19 september 2005 11:36 schreef Gert het volgende:
Ja vervelend zeg, dat het bikini-weer is.
* streams aanslingert.![]()
Jazeker.quote:Op maandag 19 september 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is Lieske al wakker, want dan zet ik ze ook aan![]()
Ik zie daar in de verte wel wat Lieske-achtigs zitten ja.quote:Op maandag 19 september 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is Lieske al wakker, want dan zet ik ze ook aan![]()
Inderdaad. Het ging er vooral om leuk te filosoferen: is het waar of niet waar.quote:Op maandag 19 september 2005 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op maandag 19 september 2005 11:43 schreef scanman01 het volgende:
Niet alleen Dido poseert... Rob kan er ook wat van
[afbeelding]
Ik denk dat Ralph Menno dan uit gaat horen wat zijn intensies zijn... en als het Menno alleen om de sex ging dient Ralph zich als een echte broer op te stellen en Menno een onvrijwillige exit te geven.quote:Op maandag 19 september 2005 11:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het niet, maar aan de andere kant verklaart het wel waarom ingrid niet wil neuken met Menno.
Haar broertje is in de buurt, preutse gedachten misschien.
Facial gehad van Roelquote:Op maandag 19 september 2005 11:38 schreef Gert het volgende:
WTF...
Heeft Dido net een bukake-sessie achter de rug of zo?
lijkt wel een Tokkie zoquote:Op maandag 19 september 2005 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie daar in de verte wel wat Lieske-achtigs zitten ja.
[afbeelding]
Of misschien toch maar niet.quote:Op maandag 19 september 2005 11:45 schreef Gert het volgende:
Ja hoor Peter, slinger die streams maar aan.
[afbeelding]
Volgens mij is mijn post niet helemaal begrepen...quote:Op maandag 19 september 2005 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het ging er vooral om leuk te filosoferen: is het waar of niet waar.
Dat is nu van ons afgenomen![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nathalie en ralph zijn broer en zus?
Hoooo wacht evenquote:Op maandag 19 september 2005 11:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het niet, maar aan de andere kant verklaart het wel waarom ingrid niet wil neuken met Menno.
jahquote:Op maandag 19 september 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook dat als Rob het over 'stringetjes' enzo heeft, dat het meteen zo smerig klinkt?
Ja. Sowieso als hij het over iets met betrekking tot sex heeft, dan klinkt het meteen ranzig.quote:Op maandag 19 september 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook dat als Rob het over 'stringetjes' enzo heeft, dat het meteen zo smerig klinkt?
Dit doet ze zeker ook om te poseren?quote:
Heb liever dat Lieske het zegtquote:Op maandag 19 september 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
boeiuh!!!quote:Op maandag 19 september 2005 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn post niet helemaal begrepen...
Ingrid en Menno bedachten gisteren de grap om de andere bewoners duidelijk te maken dat ze getrouwd waren en Ingrid nu ook zwanger bleek te zijn. Dit voornamelijk om Chantal te stangen. Ze hebben namelijk erg goed door dat Chantal nogal een roddeltante is.
Doordat ze vanochtend aan Roel vertelden dat Ingrid vooraf Menno te pakken had met haar 'geheim' hebben ze dat eerste plannetje dus onuitvoerbaar gemaakt. Dát bedoelde ik te zeggen.
Ik persoonlijk had het namelijk hilarisch gevonden om Chantal van hot naar haar te zien rennen met het bewuste 'nieuws'![]()
nee ik bedoelde Nathalie en Ralphquote:Op maandag 19 september 2005 11:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
[..]
Hoooo wacht even
Mag ik hieruit opmaken dat Nathalie Ingrid is en andersom?
zo had ik um wel begrepen vind het ook wel jammer had Chantal ook wel gestressed rond willen zien rennenquote:Op maandag 19 september 2005 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ingrid en Menno bedachten gisteren de grap om de andere bewoners duidelijk te maken dat ze getrouwd waren en Ingrid nu ook zwanger bleek te zijn. Dit voornamelijk om Chantal te stangen. Ze hebben namelijk erg goed door dat Chantal nogal een roddeltante is.
Doordat ze vanochtend aan Roel vertelden dat Ingrid vooraf Menno te pakken had met haar 'geheim' hebben ze dat eerste plannetje dus onuitvoerbaar gemaakt. Dát bedoelde ik te zeggen.
Ik persoonlijk had het namelijk hilarisch gevonden om Chantal van hot naar haar te zien rennen met het bewuste 'nieuws'![]()
Om mezelf maar even te quoten:quote:Op maandag 19 september 2005 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Sowieso als hij het over iets met betrekking tot sex heeft, dan klinkt het meteen ranzig.
quote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Rob: "Stel dat ik nou enorm opgewonden zou raken... dan is een van jullie hier de lul"
![]()
Jammer bijna nieuwe roddelquote:Op maandag 19 september 2005 11:50 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee ik bedoelde Nathalie en Ralph
Je snapt het niet, Menno is eigenlijk Nathalie en Ingrid is de neef van Ralphquote:Op maandag 19 september 2005 11:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
[..]
Hoooo wacht even
Mag ik hieruit opmaken dat Nathalie Ingrid is en andersom?
Dit doet ze om straks weer mooi te kunnen poseren en dialogen uit te lokken van:quote:Op maandag 19 september 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit doet ze zeker ook om te poseren?
te veel bb gekeken dit weekend begin iedereen door elkaar te halen.quote:Op maandag 19 september 2005 11:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Datalimietquote:Op maandag 19 september 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
La di da di daaaa
Ik kan de streams ook weer zien. Ff snel UPC gebeld en telefonische upgrade gedaan, tijdens het gesprek was ik van mijn datalimiet af.
Schrok me wel meteen de touwtandjes dat ik meteen Sjankwal in beeld kreeg, maar dat mag zelfs de pret niet drukken.
Gaat dat zo makkelijk? Niet verwacht van UPCquote:Op maandag 19 september 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
La di da di daaaa
Ik kan de streams ook weer zien. Ff snel UPC gebeld en telefonische upgrade gedaan, tijdens het gesprek was ik van mijn datalimiet af.
Schrok me wel meteen de touwtandjes dat ik meteen Sjankwal in beeld kreeg, maar dat mag zelfs de pret niet drukken.
mannen haren zijn dikker dus moeilijker te verwijderen ofzoquote:Op maandag 19 september 2005 11:57 schreef Ireth het volgende:
Staat Chantal het gras te maaien met dat scheermesje ofzo!
niet kijken ze doet het...een beetje danquote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Katth het volgende:
Als ze maar niet haar poes gaat scheren na haar benen o.O
Nee jij begreep mijn post niet helemaalquote:Op maandag 19 september 2005 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2005 11:54 schreef Marrije het volgende:
Dido: ik heb nog een hele lekkere scrub, voor onder de douche
Chantal: oooh, mag ik die gebnuiken? om mooi van te worden?
Bespaar je de moeite Chatntal.
Dat doet ze dus wél volgens mij....quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Katth het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Katth het volgende:
Sorry, nét wakkerquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee jij begreep mijn post niet helemaal![]()
Het was slechts sarcasme![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
[[url=http://img137.imageshack.us/img137/8195/mwsnap1366id.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Knurkie het volgende:
[..]
mannen haren zijn dikker dus moeilijker te verwijderen ofzo![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Katth het volgende:
Kreunde ze nou net?
Ik heb niks gehadquote:
Lekker idee als je nu aan je lunch bezig bent.quote:Op maandag 19 september 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat zal die Chantal een lekkere schone poes hebben met dat gedouche in badpak.
Woensdag pas.quote:Op maandag 19 september 2005 12:01 schreef avotar het volgende:
hmm ik kijk ook een weekendje niet.. gelijk alles gemist...
is er al genomineerd?
Nee ik vond hem ook erg goedquote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry, nét wakker![]()
was ik nu écht de enige die het wél een goeie grap vond van Ingrid en Menno?
Ik vond Ingrids grap wel echt goed gister. Ook lekker slachtoffer vor gekozen en keihard volhouden. Daar hou ik wel van.quote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze dacht aan de pik van roelquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Katth het volgende:
Kreunde ze nou net?
*offtopic* forward gedaan heeft naar je chelloquote:Op maandag 19 september 2005 12:01 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb niks gehad
De grap van Ingrid was heel erg goed, de grap van Ingrid en Menno te flauw en te doorzichtig, dus boeiuh dat die nu niet meer zal werkenquote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry, nét wakker![]()
Het lijkt meer op een afgekapte grap.quote:Op maandag 19 september 2005 12:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vond Ingrids grap wel echt goed gister. Ook lekker slachtoffer vor gekozen en keihard volhouden. Daar hou ik wel van.
Grappig ook dat ze ws nauwelijks doorheeft dat hij niet de enige was die het moest weten![]()
ttss.. jij bent paranoiaquote:Op maandag 19 september 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een afgekapte grap.
Er gaat meer volgen, Ingrid werd bang dat menno zou vertrekken.
dit is preciezer en gaat niet opquote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ouderwets om het zo te doen stripje is sneller en minder pijnlijk
hou nou toch es op manquote:Op maandag 19 september 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een afgekapte grap.
Er gaat meer volgen, Ingrid werd bang dat menno zou vertrekken.
stripje op maat knippenquote:Op maandag 19 september 2005 12:08 schreef milagro het volgende:
[..]
dit is preciezer en gaat niet op
MINDER pijnlijk????quote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ouderwets om het zo te doen stripje is sneller en minder pijnlijk
quote:
Het werd wijselijk genegeerdquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
En niemand in het huis die er iets van zei??
![]()
nee, dat niet maar ik heb het gevoel dat ze niet het achtste van haar tong heeft laten zien.quote:
Maar is wél duur en het stinkt....quote:Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb er verder geen verstand van, maar met mijn knie-ingreep werd er destijds met ontharingscreme gewerkt, is dat niet veel praktischer.
(beetje offtopic wel, maar toch)
quote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die mensen moeten toch ook beseffen dat als je met je rug naar de camera gaat staan dat handiger is dan fullfrontal er naar toe gedraaid? Zeker chantal die zo camerafoob is dat ze nog steeds met badpak doucht.
Ik heb mijn strategie al klaar hoor voor wanneer ik huis inga. In mijn koffer1 pak ik een luxe poncho. Die doe ik aan bij het douchen. Je kunt uitgebreid de poes wassen, scheren en de fleptietjes schrobben, maar streamend nederland ziet alleen je gelegenheidsburka.
wat denk jij dat de reacties geweest waren als Chantal naakt was gaan douchenquote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die mensen moeten toch ook beseffen dat als je met je rug naar de camera gaat staan dat handiger is dan fullfrontal er naar toe gedraaid? Zeker chantal die zo camerafoob is dat ze nog steeds met badpak doucht.
Ik heb mijn strategie al klaar hoor voor wanneer ik huis inga. In mijn koffer1 pak ik een luxe poncho. Die doe ik aan bij het douchen. Je kunt uitgebreid de poes wassen, scheren en de fleptietjes schrobben, maar streamend nederland ziet alleen je gelegenheidsburka.
precies ben blij dat ze dr badpak aan heeftquote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
wat denk jij dat de reacties geweest waren als Chantal naakt was gaan douchen
Oud wijf, gadverdamme, hangmemmen, kots braak, ouwe lijk, oud vel, doe je toch niet, nee als Lies of Dido dat nu doen, okay, maar hallo zeg, doe effe normaal, bedekken die handel, smerige tieten, kots braak , check je sell by date, Sjankwal![]()
![]()
Ik vermoed dat ze diezelfde reacties krijgt als ze topless op het strand ligtquote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Oud wijf, gadverdamme, hangmemmen, kots braak, ouwe lijk, oud vel, doe je toch niet, nee als Lies of Dido dat nu doen, okay, maar hallo zeg, doe effe normaal, bedekken die handel, smerige tieten, kots braak , check je sell by date, Sjankwal![]()
![]()
gelukkig draait de regie haar wegquote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Zou toch iets voor Menno moeten zijnquote:
Exact hetzelfde zei ik gisteren en toen werd ik namelijk paranoia genoemdquote:Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dat niet maar ik heb het gevoel dat ze niet het achtste van haar tong heeft laten zien.
Ingrid is een type dat graag alles naar haar hand zet en geen tegenspraak duld
geen idee, ik kan haar borsten niet inschatten.quote:Op maandag 19 september 2005 12:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze diezelfde reacties krijgt als ze topless op het strand ligt.
Wie weet wat ze doet in 'het badje'quote:Op maandag 19 september 2005 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn backup strategie (indien hummie mijn poncho zou afpakken) is dan ook, hup in het bad, lekker opschuimen en boenen die poes. Ook dat zie ik chantal niet doen.
Mij persoonlijk zou het trouwens jeuken dat mensen me in mijn blote kont zouden zien. Douchen met een bikini aan is wel zo verschrikkelijk irritantquote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee, ik kan haar borsten niet inschatten.
zo mooi als de mijne zullen ze niet zijn![]()
(1,2,3,4.............. hand achter oor legt)
Leuk toch om zo genoemd te wordenquote:Op maandag 19 september 2005 12:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Exact hetzelfde zei ik gisteren en toen werd ik namelijk paranoia genoemd
Wat ik niet snap is dat sommigen wel hun topje uitdoen, maar dan niet het broekjequote:Op maandag 19 september 2005 12:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mij persoonlijk zou het trouwens jeuken dat mensen me in mijn blote kont zouden zien. Douchen met een bikini aan is wel zo verschrikkelijk irritant.
zou wel cool zijn... Alle vrouwen blijken mannen te zijn en alle mannen (behalve Ralphquote:Op maandag 19 september 2005 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat sommigen wel hun topje uitdoen, maar dan niet het broekje
Wat zie je daar nu helemaal op afstand
Ik denk dan ook dat het allemaal kerels zijn stiekem![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 12:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
zou wel cool zijn... Alle vrouwen blijken mannen te zijn en alle mannen (behalve Ralph) vrouwen...
Sja, ze weten alles zooo goed van alle voorgaande BB's, maar dit weten ze kennelijk nietquote:Op maandag 19 september 2005 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat sommigen wel hun topje uitdoen, maar dan niet het broekje
Wat zie je daar nu helemaal op afstand
Ik denk dan ook dat het allemaal kerels zijn stiekem![]()
juist Ralphquote:Op maandag 19 september 2005 12:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
zou wel cool zijn... Alle vrouwen blijken mannen te zijn en alle mannen (behalve Ralph) vrouwen...
mwoah, die pik was best aan de maat, hoorquote:Op maandag 19 september 2005 12:25 schreef farceman het volgende:
wat isd at toch met die Ralph... is toch gewoon een super saaie pik....?!
het is gewoon een leuke droogklootquote:Op maandag 19 september 2005 12:25 schreef farceman het volgende:
wat isd at toch met die Ralph... is toch gewoon een super saaie pik....?!
quote:Op maandag 19 september 2005 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost: "Menno heeft last van zijn rug. En Linda heeft schimmels..... Jij hebt toch ook een SOA Linnn..."
vandaar de rugpijn van Mennoquote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
Was het vandaag geen schoonmaakdag voor de heren.
Deze opdracht hebben ze zaterdagavond van BB gekregen.
Om de boel verder op te hitsen, alleen had het een averechtse werking.
Iedereen is nu alweer vergeten
Volgens mij is het een opdracht voor iedereen, maar hebben de dames hiervan gemaakt dat ie alleen voor de heren is...quote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
Condooms vragen, of een camara loze sexavondquote:Op maandag 19 september 2005 12:34 schreef Marrije het volgende:
Menno mag naar de dbk. Hij stond al een tijdje voor de deur te wachten. Iemand enig idee wat ie daar moet?
Dus als er vanavond niet is schoongemaakt krijgen de heren een sanctie, week lang op rantsoen en rookwaar afstaan aan de damesquote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij waren er gisteravond een paar dames aan het schoonmakenquote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
de sancties zijn niet erg hard tot nu toe, dus ik verwacht er niet veel van.quote:Op maandag 19 september 2005 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus als er vanavond niet is schoongemaakt krijgen de heren een sanctie, week lang op rantsoen en rookwaar afstaan aan de dames![]()
Ja, misschien krijgen ze voor straf wel bier en muziek...quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
de sancties zijn niet erg hard tot nu toe, dus ik verwacht er niet veel van.![]()
En een grote kotsemmer voor Ingridquote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, misschien krijgen ze voor straf wel bier en muziek...
Ik denk eerder dat het komt door een aantal dansjes van zaterdagavond....quote:Op maandag 19 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
De hele dag lui op je reet liggen, daar krijg je ook rugpijn van ja![]()
Er zijn veel meer manieren om leven in de brouwerij te krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, misschien krijgen ze voor straf wel bier en muziek...
Zolang hij nog kan lopen heeft hij niet echt last van zijn rugquote:Op maandag 19 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
De hele dag lui op je reet liggen, daar krijg je ook rugpijn van ja![]()
Dat over naar dat andere huisje wel, die rugpijn schijnt hij wel te hebbenquote:
Yep, en ik hoop van harte dat BB dit uitbuit en hem werkelijk een paar dagen in dat huisje zet... Moet hij er maar niet mee spotten....quote:
he, scanman volgens mij begin je een beetjequote:Op maandag 19 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Zou je een piemel kunnen breken?"
Ja, ik vind het een ontzettend lekker dingquote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
he, scanman volgens mij begin je een beetjete worden op Chantal
![]()
![]()
![]()
Je hebt wel erg veel aandacht voor haar![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een ontzettend lekker ding
Rustig Scanman!! Het is bijna dinsdagavondquote:Op maandag 19 september 2005 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een ontzettend lekker ding
Het is toch ontzettend gezellig. Dikke pretquote:Op maandag 19 september 2005 12:55 schreef TRiXeS het volgende:
Pff.. saaie boel zeg, laat ze eens iets geks doen BB!
Dat is idd de goden verzoeken zeg...quote:Op maandag 19 september 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
O nee Lies, laat Dido NIET met een naald in je gezicht prikken.....
Ze zei ook nog, als ik dan in Den Haag ben moet ik nog naar het strand zien te komen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Het is voor Lieske niet te doen om een dagje naar het strand te gaan omdat ze een halve dag onderweg is naar Scheveningen...
Ik kan me vergissen hoor, maar als je vanuit Groningen recht omhoog gaat ben je toch zó bij de zee... (of heb je aan de bovenzijde van NL geen stranden?)
Ze doen niet eens een bordspelletjequote:Op maandag 19 september 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch ontzettend gezellig. Dikke pret
Je weet maar nooit wat Dido nog voor opgekropte agressie in zich heeft t.o.v. Lieske....quote:Op maandag 19 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is idd de goden verzoeken zeg...
Een gerstekorrel verwijderen.quote:Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef Falco het volgende:
Wat is die Dido nu bij Lieske aan het doen
ontmaagdenquote:Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef Falco het volgende:
Zal wel een puistje hebben, en deze wordt op deze manier leeg geknepen.quote:Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef Falco het volgende:
Zal toch niet zomaar een puistje zijn, daar heb je toch geen jodium of iets dergelijks nodig..quote:Op maandag 19 september 2005 13:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal wel een puistje hebben, en deze wordt op deze manier leeg geknepen.
Is een gerstekorrel.quote:Op maandag 19 september 2005 13:04 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Zal toch niet zomaar een puistje zijn, daar heb je toch geen jodium of iets dergelijks nodig..
Ik wil die troep ook graag zien jaquote:Op maandag 19 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Is er geen camera die een beter beeld heeft jongens van de regie?
Het is wel de pukkel van Lieske en dat is niet niksquote:Op maandag 19 september 2005 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt goed merken dat de saaiheid toeslaat als 6 bewoners het interessant vinden als er een pukkel uitgeknepen is....
Die zou ik nog wel willen uitknijpenquote:Op maandag 19 september 2005 13:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel de pukkel van Lieske en dat is niet niks![]()
![]()
Ik ook wel, wordt dringenquote:Op maandag 19 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zou ik nog wel willen uitknijpen
Nee daar heb je geen stranden, daar loopt de Waddendijk.quote:Op maandag 19 september 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Het is voor Lieske niet te doen om een dagje naar het strand te gaan omdat ze een halve dag onderweg is naar Scheveningen...
Ik kan me vergissen hoor, maar als je vanuit Groningen recht omhoog gaat ben je toch zó bij de zee... (of heb je aan de bovenzijde van NL geen stranden?)
tnx, heb ik weer iets geleerd....quote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee daar heb je geen stranden, daar loopt de Waddendijk.
[afbeelding]
Even oversteken naar Schiermonnikoog en je hebt meer strand dan je lief is.quote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee daar heb je geen stranden, daar loopt de Waddendijk.
[afbeelding]
Janice is alleen wel leuk. Dat kun je van Chantal niet zeggen.quote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
Mijn man zit nu een friendsdvd te kijken...
En ik hoorde net Janice (die vriendin van Chandler) lachen...
Dat is dus écht als twee druppels water de lach van Chantal!
Zij wel als ze er naar lacht....quote:Op maandag 19 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Ja. Daar heb je volkómen gelijk in, in wat je daar zegt.quote:Op maandag 19 september 2005 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even oversteken naar Schiermonnikoog en je hebt meer strand dan je lief is.
Door het geroddel van chantal stookt ze een aantal bewoners op.quote:Op maandag 19 september 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Janice is alleen wel leuk. Dat kun je van Chantal niet zeggen.
Chantal zou een goede verpleegster zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |