Gaat dat zo makkelijk? Niet verwacht van UPCquote:Op maandag 19 september 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
La di da di daaaa
Ik kan de streams ook weer zien. Ff snel UPC gebeld en telefonische upgrade gedaan, tijdens het gesprek was ik van mijn datalimiet af.
Schrok me wel meteen de touwtandjes dat ik meteen Sjankwal in beeld kreeg, maar dat mag zelfs de pret niet drukken.
mannen haren zijn dikker dus moeilijker te verwijderen ofzoquote:Op maandag 19 september 2005 11:57 schreef Ireth het volgende:
Staat Chantal het gras te maaien met dat scheermesje ofzo!
niet kijken ze doet het...een beetje danquote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Katth het volgende:
Als ze maar niet haar poes gaat scheren na haar benen o.O
Nee jij begreep mijn post niet helemaalquote:Op maandag 19 september 2005 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn post niet helemaal begrepen...
Ingrid en Menno bedachten gisteren de grap om de andere bewoners duidelijk te maken dat ze getrouwd waren en Ingrid nu ook zwanger bleek te zijn. Dit voornamelijk om Chantal te stangen. Ze hebben namelijk erg goed door dat Chantal nogal een roddeltante is.
Doordat ze vanochtend aan Roel vertelden dat Ingrid vooraf Menno te pakken had met haar 'geheim' hebben ze dat eerste plannetje dus onuitvoerbaar gemaakt. Dát bedoelde ik te zeggen.
Ik persoonlijk had het namelijk hilarisch gevonden om Chantal van hot naar haar te zien rennen met het bewuste 'nieuws'![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:54 schreef Marrije het volgende:
Dido: ik heb nog een hele lekkere scrub, voor onder de douche
Chantal: oooh, mag ik die gebnuiken? om mooi van te worden?
Bespaar je de moeite Chatntal.
Dat doet ze dus wél volgens mij....quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Katth het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Katth het volgende:
Sorry, nét wakkerquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee jij begreep mijn post niet helemaal![]()
Het was slechts sarcasme![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
[[url=http://img137.imageshack.us/img137/8195/mwsnap1366id.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Knurkie het volgende:
[..]
mannen haren zijn dikker dus moeilijker te verwijderen ofzo![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Katth het volgende:
Kreunde ze nou net?
Ik heb niks gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |