he, scanman volgens mij begin je een beetjequote:Op maandag 19 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Zou je een piemel kunnen breken?"
Ja, ik vind het een ontzettend lekker dingquote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
he, scanman volgens mij begin je een beetjete worden op Chantal
![]()
![]()
![]()
Je hebt wel erg veel aandacht voor haar![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een ontzettend lekker ding
Rustig Scanman!! Het is bijna dinsdagavondquote:Op maandag 19 september 2005 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een ontzettend lekker ding
Het is toch ontzettend gezellig. Dikke pretquote:Op maandag 19 september 2005 12:55 schreef TRiXeS het volgende:
Pff.. saaie boel zeg, laat ze eens iets geks doen BB!
Dat is idd de goden verzoeken zeg...quote:Op maandag 19 september 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
O nee Lies, laat Dido NIET met een naald in je gezicht prikken.....
Ze zei ook nog, als ik dan in Den Haag ben moet ik nog naar het strand zien te komen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Het is voor Lieske niet te doen om een dagje naar het strand te gaan omdat ze een halve dag onderweg is naar Scheveningen...
Ik kan me vergissen hoor, maar als je vanuit Groningen recht omhoog gaat ben je toch zó bij de zee... (of heb je aan de bovenzijde van NL geen stranden?)
Ze doen niet eens een bordspelletjequote:Op maandag 19 september 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch ontzettend gezellig. Dikke pret
Je weet maar nooit wat Dido nog voor opgekropte agressie in zich heeft t.o.v. Lieske....quote:Op maandag 19 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is idd de goden verzoeken zeg...
Een gerstekorrel verwijderen.quote:Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef Falco het volgende:
Wat is die Dido nu bij Lieske aan het doen
ontmaagdenquote:Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef Falco het volgende:
Zal wel een puistje hebben, en deze wordt op deze manier leeg geknepen.quote:Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef Falco het volgende:
Zal toch niet zomaar een puistje zijn, daar heb je toch geen jodium of iets dergelijks nodig..quote:Op maandag 19 september 2005 13:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal wel een puistje hebben, en deze wordt op deze manier leeg geknepen.
Is een gerstekorrel.quote:Op maandag 19 september 2005 13:04 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Zal toch niet zomaar een puistje zijn, daar heb je toch geen jodium of iets dergelijks nodig..
Ik wil die troep ook graag zien jaquote:Op maandag 19 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Is er geen camera die een beter beeld heeft jongens van de regie?
Het is wel de pukkel van Lieske en dat is niet niksquote:Op maandag 19 september 2005 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt goed merken dat de saaiheid toeslaat als 6 bewoners het interessant vinden als er een pukkel uitgeknepen is....
Die zou ik nog wel willen uitknijpenquote:Op maandag 19 september 2005 13:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel de pukkel van Lieske en dat is niet niks![]()
![]()
Ik ook wel, wordt dringenquote:Op maandag 19 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zou ik nog wel willen uitknijpen
Nee daar heb je geen stranden, daar loopt de Waddendijk.quote:Op maandag 19 september 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Het is voor Lieske niet te doen om een dagje naar het strand te gaan omdat ze een halve dag onderweg is naar Scheveningen...
Ik kan me vergissen hoor, maar als je vanuit Groningen recht omhoog gaat ben je toch zó bij de zee... (of heb je aan de bovenzijde van NL geen stranden?)
tnx, heb ik weer iets geleerd....quote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee daar heb je geen stranden, daar loopt de Waddendijk.
[afbeelding]
Even oversteken naar Schiermonnikoog en je hebt meer strand dan je lief is.quote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee daar heb je geen stranden, daar loopt de Waddendijk.
[afbeelding]
Janice is alleen wel leuk. Dat kun je van Chantal niet zeggen.quote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
Mijn man zit nu een friendsdvd te kijken...
En ik hoorde net Janice (die vriendin van Chandler) lachen...
Dat is dus écht als twee druppels water de lach van Chantal!
Zij wel als ze er naar lacht....quote:Op maandag 19 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Ja. Daar heb je volkómen gelijk in, in wat je daar zegt.quote:Op maandag 19 september 2005 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even oversteken naar Schiermonnikoog en je hebt meer strand dan je lief is.
Door het geroddel van chantal stookt ze een aantal bewoners op.quote:Op maandag 19 september 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Janice is alleen wel leuk. Dat kun je van Chantal niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |