gelukkig draait de regie haar wegquote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
wat denk jij dat de reacties geweest waren als Chantal naakt was gaan douchen
Oud wijf, gadverdamme, hangmemmen, kots braak, ouwe lijk, oud vel, doe je toch niet, nee als Lies of Dido dat nu doen, okay, maar hallo zeg, doe effe normaal, bedekken die handel, smerige tieten, kots braak , check je sell by date, Sjankwal![]()
![]()
Zou toch iets voor Menno moeten zijnquote:
Exact hetzelfde zei ik gisteren en toen werd ik namelijk paranoia genoemdquote:Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dat niet maar ik heb het gevoel dat ze niet het achtste van haar tong heeft laten zien.
Ingrid is een type dat graag alles naar haar hand zet en geen tegenspraak duld
geen idee, ik kan haar borsten niet inschatten.quote:Op maandag 19 september 2005 12:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze diezelfde reacties krijgt als ze topless op het strand ligt.
Wie weet wat ze doet in 'het badje'quote:Op maandag 19 september 2005 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn backup strategie (indien hummie mijn poncho zou afpakken) is dan ook, hup in het bad, lekker opschuimen en boenen die poes. Ook dat zie ik chantal niet doen.
Mij persoonlijk zou het trouwens jeuken dat mensen me in mijn blote kont zouden zien. Douchen met een bikini aan is wel zo verschrikkelijk irritantquote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee, ik kan haar borsten niet inschatten.
zo mooi als de mijne zullen ze niet zijn![]()
(1,2,3,4.............. hand achter oor legt)
Leuk toch om zo genoemd te wordenquote:Op maandag 19 september 2005 12:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Exact hetzelfde zei ik gisteren en toen werd ik namelijk paranoia genoemd
Wat ik niet snap is dat sommigen wel hun topje uitdoen, maar dan niet het broekjequote:Op maandag 19 september 2005 12:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mij persoonlijk zou het trouwens jeuken dat mensen me in mijn blote kont zouden zien. Douchen met een bikini aan is wel zo verschrikkelijk irritant.
zou wel cool zijn... Alle vrouwen blijken mannen te zijn en alle mannen (behalve Ralphquote:Op maandag 19 september 2005 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat sommigen wel hun topje uitdoen, maar dan niet het broekje
Wat zie je daar nu helemaal op afstand
Ik denk dan ook dat het allemaal kerels zijn stiekem![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 12:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
zou wel cool zijn... Alle vrouwen blijken mannen te zijn en alle mannen (behalve Ralph) vrouwen...
Sja, ze weten alles zooo goed van alle voorgaande BB's, maar dit weten ze kennelijk nietquote:Op maandag 19 september 2005 12:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat sommigen wel hun topje uitdoen, maar dan niet het broekje
Wat zie je daar nu helemaal op afstand
Ik denk dan ook dat het allemaal kerels zijn stiekem![]()
juist Ralphquote:Op maandag 19 september 2005 12:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
zou wel cool zijn... Alle vrouwen blijken mannen te zijn en alle mannen (behalve Ralph) vrouwen...
mwoah, die pik was best aan de maat, hoorquote:Op maandag 19 september 2005 12:25 schreef farceman het volgende:
wat isd at toch met die Ralph... is toch gewoon een super saaie pik....?!
het is gewoon een leuke droogklootquote:Op maandag 19 september 2005 12:25 schreef farceman het volgende:
wat isd at toch met die Ralph... is toch gewoon een super saaie pik....?!
quote:Op maandag 19 september 2005 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost: "Menno heeft last van zijn rug. En Linda heeft schimmels..... Jij hebt toch ook een SOA Linnn..."
vandaar de rugpijn van Mennoquote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
Was het vandaag geen schoonmaakdag voor de heren.
Deze opdracht hebben ze zaterdagavond van BB gekregen.
Om de boel verder op te hitsen, alleen had het een averechtse werking.
Iedereen is nu alweer vergeten
Volgens mij is het een opdracht voor iedereen, maar hebben de dames hiervan gemaakt dat ie alleen voor de heren is...quote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
Condooms vragen, of een camara loze sexavondquote:Op maandag 19 september 2005 12:34 schreef Marrije het volgende:
Menno mag naar de dbk. Hij stond al een tijdje voor de deur te wachten. Iemand enig idee wat ie daar moet?
Dus als er vanavond niet is schoongemaakt krijgen de heren een sanctie, week lang op rantsoen en rookwaar afstaan aan de damesquote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij waren er gisteravond een paar dames aan het schoonmakenquote:Op maandag 19 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
de sancties zijn niet erg hard tot nu toe, dus ik verwacht er niet veel van.quote:Op maandag 19 september 2005 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus als er vanavond niet is schoongemaakt krijgen de heren een sanctie, week lang op rantsoen en rookwaar afstaan aan de dames![]()
Ja, misschien krijgen ze voor straf wel bier en muziek...quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
de sancties zijn niet erg hard tot nu toe, dus ik verwacht er niet veel van.![]()
En een grote kotsemmer voor Ingridquote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, misschien krijgen ze voor straf wel bier en muziek...
Ik denk eerder dat het komt door een aantal dansjes van zaterdagavond....quote:Op maandag 19 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
De hele dag lui op je reet liggen, daar krijg je ook rugpijn van ja![]()
Er zijn veel meer manieren om leven in de brouwerij te krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, misschien krijgen ze voor straf wel bier en muziek...
Zolang hij nog kan lopen heeft hij niet echt last van zijn rugquote:Op maandag 19 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
De hele dag lui op je reet liggen, daar krijg je ook rugpijn van ja![]()
Dat over naar dat andere huisje wel, die rugpijn schijnt hij wel te hebbenquote:
Yep, en ik hoop van harte dat BB dit uitbuit en hem werkelijk een paar dagen in dat huisje zet... Moet hij er maar niet mee spotten....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |