Lekker idee als je nu aan je lunch bezig bent.quote:Op maandag 19 september 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat zal die Chantal een lekkere schone poes hebben met dat gedouche in badpak.
Woensdag pas.quote:Op maandag 19 september 2005 12:01 schreef avotar het volgende:
hmm ik kijk ook een weekendje niet.. gelijk alles gemist...
is er al genomineerd?
Nee ik vond hem ook erg goedquote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry, nét wakker![]()
was ik nu écht de enige die het wél een goeie grap vond van Ingrid en Menno?
Ik vond Ingrids grap wel echt goed gister. Ook lekker slachtoffer vor gekozen en keihard volhouden. Daar hou ik wel van.quote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze dacht aan de pik van roelquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Katth het volgende:
Kreunde ze nou net?
*offtopic* forward gedaan heeft naar je chelloquote:Op maandag 19 september 2005 12:01 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb niks gehad
De grap van Ingrid was heel erg goed, de grap van Ingrid en Menno te flauw en te doorzichtig, dus boeiuh dat die nu niet meer zal werkenquote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry, nét wakker![]()
Het lijkt meer op een afgekapte grap.quote:Op maandag 19 september 2005 12:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vond Ingrids grap wel echt goed gister. Ook lekker slachtoffer vor gekozen en keihard volhouden. Daar hou ik wel van.
Grappig ook dat ze ws nauwelijks doorheeft dat hij niet de enige was die het moest weten![]()
ttss.. jij bent paranoiaquote:Op maandag 19 september 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een afgekapte grap.
Er gaat meer volgen, Ingrid werd bang dat menno zou vertrekken.
dit is preciezer en gaat niet opquote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ouderwets om het zo te doen stripje is sneller en minder pijnlijk
hou nou toch es op manquote:Op maandag 19 september 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een afgekapte grap.
Er gaat meer volgen, Ingrid werd bang dat menno zou vertrekken.
stripje op maat knippenquote:Op maandag 19 september 2005 12:08 schreef milagro het volgende:
[..]
dit is preciezer en gaat niet op
MINDER pijnlijk????quote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ouderwets om het zo te doen stripje is sneller en minder pijnlijk
quote:
Het werd wijselijk genegeerdquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
En niemand in het huis die er iets van zei??
![]()
nee, dat niet maar ik heb het gevoel dat ze niet het achtste van haar tong heeft laten zien.quote:
Maar is wél duur en het stinkt....quote:Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb er verder geen verstand van, maar met mijn knie-ingreep werd er destijds met ontharingscreme gewerkt, is dat niet veel praktischer.
(beetje offtopic wel, maar toch)
quote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die mensen moeten toch ook beseffen dat als je met je rug naar de camera gaat staan dat handiger is dan fullfrontal er naar toe gedraaid? Zeker chantal die zo camerafoob is dat ze nog steeds met badpak doucht.
Ik heb mijn strategie al klaar hoor voor wanneer ik huis inga. In mijn koffer1 pak ik een luxe poncho. Die doe ik aan bij het douchen. Je kunt uitgebreid de poes wassen, scheren en de fleptietjes schrobben, maar streamend nederland ziet alleen je gelegenheidsburka.
wat denk jij dat de reacties geweest waren als Chantal naakt was gaan douchenquote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die mensen moeten toch ook beseffen dat als je met je rug naar de camera gaat staan dat handiger is dan fullfrontal er naar toe gedraaid? Zeker chantal die zo camerafoob is dat ze nog steeds met badpak doucht.
Ik heb mijn strategie al klaar hoor voor wanneer ik huis inga. In mijn koffer1 pak ik een luxe poncho. Die doe ik aan bij het douchen. Je kunt uitgebreid de poes wassen, scheren en de fleptietjes schrobben, maar streamend nederland ziet alleen je gelegenheidsburka.
precies ben blij dat ze dr badpak aan heeftquote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
wat denk jij dat de reacties geweest waren als Chantal naakt was gaan douchen
Oud wijf, gadverdamme, hangmemmen, kots braak, ouwe lijk, oud vel, doe je toch niet, nee als Lies of Dido dat nu doen, okay, maar hallo zeg, doe effe normaal, bedekken die handel, smerige tieten, kots braak , check je sell by date, Sjankwal![]()
![]()
Ik vermoed dat ze diezelfde reacties krijgt als ze topless op het strand ligtquote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
wat denk jij dat de reacties geweest waren als Chantal naakt was gaan douchen
Oud wijf, gadverdamme, hangmemmen, kots braak, ouwe lijk, oud vel, doe je toch niet, nee als Lies of Dido dat nu doen, okay, maar hallo zeg, doe effe normaal, bedekken die handel, smerige tieten, kots braak , check je sell by date, Sjankwal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |