Hoorde laats ergens dat je voetbal streams ook van het net kan plukken zegmaarquote:Op maandag 19 september 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten (van mijn vrouw) mijn Canal+ loopt pas in maart af, misschien is tegen die tijd wat meer duidelijkheid over Versatel, de livewedstrijden op zaterdag en zondag waren altijd heerlijk om naar te kijken
![]()
Over het internet van Chello zijn we zeer tevreden, 2 x een storing in 3 jaar (laatste keer 10 dagen geleden maar moest toch een week naar het ziekenhuis)
Het gaat me alleen om het voetbal![]()
Ja, ik heb het ook over mijn verbinding.quote:Op maandag 19 september 2005 03:05 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
http://www.webwereld.nl/articles/36627
Begrijp ikquote:Op maandag 19 september 2005 03:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook over mijn verbinding.![]()
Wat voor snelheden haal je met je Versatel op speedtest.nl?quote:Op maandag 19 september 2005 03:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook over mijn verbinding.![]()
Probeer deze maar is van mijn Payserver voor newsgroepen en is wel betrouwbaarquote:Op maandag 19 september 2005 03:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Speedtest is een beetje onbruikbaar omdat ze je zo'n klein bestandje laten downloaden dat er met geen mogelijkheid vast te stellen valt wat de exacte snelheid is. Als ik echt grote bestanden van een FTP download dan haal ik maximaal 1200-1500KByte (met BitTorrent 500/600), upload is altijd strak 100KB.
Pff over ouwe koeien uit de sloot halenquote:Op maandag 19 september 2005 03:05 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Dat is van 5 augustus he, inmiddels loopt alles zo goed als prima. Ik heb thuis nog geen enkele storing gehad en het voetbal & BB gaat ook als een tierelier...quote:Op maandag 19 september 2005 03:05 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
1650 down en 110upquote:Op maandag 19 september 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat voor snelheden haal je met je Versatel op speedtest.nl?
Haal met mijn Quicknet 8Mbit 856.0 KByte/sec Down & 97.5 KByte/sec Up. Ben er zeer tevreden over![]()
ik geloof ook niet dat dat alles is denk dat hij weer een geheime opdracht heeft(maar dat is mijn idee)quote:Op maandag 19 september 2005 08:51 schreef teamlead het volgende:Goedemorgen allemaal
Ik heb nog niet alles teruggelezen van gisteravond/-nacht, maar ik heb niet de indruk dat ik veel gemist heb... (als wel: geef even een hint)
wat is dat trouwens voor een bagger-sanctie voor roel? Ik had liever een rookverbod gezien voor de rest van de week ofzo
Als er een piitige sanctie zou zijn gekomen dan had het schokeffect er voor gezorgd dat de bewoners een stuk voorzichtiger zouden worden. Ik denk dat de makers daar geen baat bij hebben.quote:Op maandag 19 september 2005 08:51 schreef teamlead het volgende:Goedemorgen allemaal
Ik heb nog niet alles teruggelezen van gisteravond/-nacht, maar ik heb niet de indruk dat ik veel gemist heb... (als wel: geef even een hint)
wat is dat trouwens voor een bagger-sanctie voor roel? Ik had liever een rookverbod gezien voor de rest van de week ofzo
idd ... hoewel ik moet zeggen dat geen sigaretten meer verstrekken volgens mij ook wel spannende tv kan opleveren bij deze mensenquote:Op maandag 19 september 2005 09:26 schreef PID61 het volgende:
[..]
Als er een piitige sanctie zou zijn gekomen dan had het schokeffect er voor gezorgd dat de bewoners een stuk voorzichtiger zouden worden. Ik denk dat de makers daar geen baat bij hebben.
Kortom, even bestraffend toespreken en hopen dat ze komende week weer met z'n alle dronken worden.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Strategische blote schouder nog steeds in tact....
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 10:17 schreef yvonne het volgende:
Mogguh, ben je er een dagje niet, kun je 7 topics doorlezen, stelletje ouwebeppen
Klopt! Maar dat gaat volgens mij alleen om de wedstrijden van Feyenoordquote:Op maandag 19 september 2005 03:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoorde laats ergens dat je voetbal streams ook van het net kan plukken zegmaariets van pptv! (wel commentaar in het chinees)
Ja, maar wel lekker wakker worden zoquote:Op maandag 19 september 2005 10:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Kan je nu een beetje voorstellen wat ik vrijdagavond had toen ik een week weg was geweest?
![]()
OT, ik wacht nog even met het geluid aanzetten van de streams, wat een herrie![]()
Hier (zo'n 20 kilometer ervandaan) schijnt de zon behoorlijk sterk en is het in de zo 26 gradenquote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet dat er bewoners in bikini rondlopen. Het is 13 graden buiten!
Toch een 2de Kelly?quote:Op maandag 19 september 2005 10:30 schreef PID61 het volgende:
Roel verteld de rest over "het geintje" dat Ingrid met Menno heeft uitgehaald.
Ze vinden het wel een goeie.
Ben benieuwd hoe de reactie is als de echte aap uit de mouw komt
Waar is daar?quote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet dat er bewoners in bikini rondlopen. Het is 13 graden buiten!
De koffie heeft mijn hersenen nog niet bereikt dus ik wacht nog heel evenquote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar wel lekker wakker worden zo
Enne MilagroRalph
Het ijzige noorden.quote:Op maandag 19 september 2005 10:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Waar is daar?
Want hier (Ralph City) is het zonnig en lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |