quote:Op maandag 19 september 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Strategische blote schouder nog steeds in tact....
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 10:17 schreef yvonne het volgende:
Mogguh, ben je er een dagje niet, kun je 7 topics doorlezen, stelletje ouwebeppen
Klopt! Maar dat gaat volgens mij alleen om de wedstrijden van Feyenoordquote:Op maandag 19 september 2005 03:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoorde laats ergens dat je voetbal streams ook van het net kan plukken zegmaariets van pptv! (wel commentaar in het chinees)
Ja, maar wel lekker wakker worden zoquote:Op maandag 19 september 2005 10:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Kan je nu een beetje voorstellen wat ik vrijdagavond had toen ik een week weg was geweest?
![]()
OT, ik wacht nog even met het geluid aanzetten van de streams, wat een herrie![]()
Hier (zo'n 20 kilometer ervandaan) schijnt de zon behoorlijk sterk en is het in de zo 26 gradenquote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet dat er bewoners in bikini rondlopen. Het is 13 graden buiten!
Toch een 2de Kelly?quote:Op maandag 19 september 2005 10:30 schreef PID61 het volgende:
Roel verteld de rest over "het geintje" dat Ingrid met Menno heeft uitgehaald.
Ze vinden het wel een goeie.
Ben benieuwd hoe de reactie is als de echte aap uit de mouw komt
Waar is daar?quote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet dat er bewoners in bikini rondlopen. Het is 13 graden buiten!
De koffie heeft mijn hersenen nog niet bereikt dus ik wacht nog heel evenquote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar wel lekker wakker worden zo
Enne MilagroRalph
Het ijzige noorden.quote:Op maandag 19 september 2005 10:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Waar is daar?
Want hier (Ralph City) is het zonnig en lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |