Ik zit ook in het noorden.. en hier is het ook een graadje of 17 hoor.. met zonquote:
Dus je hebt je bikini al aan en staat het kinderbadje te vullen voor je koters?quote:Op maandag 19 september 2005 11:03 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik zit ook in het noorden.. en hier is het ook een graadje of 17 hoor.. met zon![]()
![]()
nee, want ik zit niet in een huis wat helemaal omgeven is met hoge hekken.. Wat de koude wind tegenhoud..quote:Op maandag 19 september 2005 11:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je hebt je bikini al aan en staat het kinderbadje te vullen voor je koters?
Ik zou nu makkelijk in de tuin kunnen gaan liggen (bij de katten) tuin op is helemaal afgeschermd dus geen wind.quote:Op maandag 19 september 2005 11:03 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik zit ook in het noorden.. en hier is het ook een graadje of 17 hoor.. met zon![]()
![]()
Wat zou de aap kunnen zijn?quote:Op maandag 19 september 2005 10:30 schreef PID61 het volgende:
Roel verteld de rest over "het geintje" dat Ingrid met Menno heeft uitgehaald.
Ze vinden het wel een goeie.
Ben benieuwd hoe de reactie is als de echte aap uit de mouw komt
niet alleen dom ook erg jammer voor ons als kijkerquote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
Nu Ingrid en Menno vanochtend het grapje van Ingrid vertelden hebben ze hun eigen glazen ingegooid m.b.t. de grap die ze met de rest uit wilden halen. Niemand gaat nu meer geloven dat ze met elkaar getrouwd zijn en Ingrid zwanger is.... Menno dacht immers écht dat Ingrid een kerel was toen ze van haar 'geheim' vertelde.... Beetje dom dus.
En dat zwanger zijn was ook niet geloofwaardig geweest met al die drank.quote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
Nu Ingrid en Menno vanochtend het grapje van Ingrid vertelden hebben ze hun eigen glazen ingegooid m.b.t. de grap die ze met de rest uit wilden halen. Niemand gaat nu meer geloven dat ze met elkaar getrouwd zijn en Ingrid zwanger is.... Menno dacht immers écht dat Ingrid een kerel was toen ze van haar 'geheim' vertelde.... Beetje dom dus.
nou idd, nu is alles verpest, ik kijk niet meerquote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
nou idd, nu is alles verpest, ik kijk niet meer![]()
![]()
Is natuurlijk wel jammer... Chantal was compleet in een stuip geschoten en had tijd tekort gehad om bij alle bewoners een roddelsessie op te starten.quote:Op maandag 19 september 2005 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Denk het niet, maar aan de andere kant verklaart het wel waarom ingrid niet wil neuken met Menno.quote:Op maandag 19 september 2005 11:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nathalie en ralph zijn broer en zus?
Is Lieske al wakker, want dan zet ik ze ook aanquote:Op maandag 19 september 2005 11:36 schreef Gert het volgende:
Ja vervelend zeg, dat het bikini-weer is.
* streams aanslingert.![]()
Jazeker.quote:Op maandag 19 september 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is Lieske al wakker, want dan zet ik ze ook aan![]()
Ik zie daar in de verte wel wat Lieske-achtigs zitten ja.quote:Op maandag 19 september 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is Lieske al wakker, want dan zet ik ze ook aan![]()
Inderdaad. Het ging er vooral om leuk te filosoferen: is het waar of niet waar.quote:Op maandag 19 september 2005 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op maandag 19 september 2005 11:43 schreef scanman01 het volgende:
Niet alleen Dido poseert... Rob kan er ook wat van
[afbeelding]
Ik denk dat Ralph Menno dan uit gaat horen wat zijn intensies zijn... en als het Menno alleen om de sex ging dient Ralph zich als een echte broer op te stellen en Menno een onvrijwillige exit te geven.quote:Op maandag 19 september 2005 11:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het niet, maar aan de andere kant verklaart het wel waarom ingrid niet wil neuken met Menno.
Haar broertje is in de buurt, preutse gedachten misschien.
Facial gehad van Roelquote:Op maandag 19 september 2005 11:38 schreef Gert het volgende:
WTF...
Heeft Dido net een bukake-sessie achter de rug of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |