*eens is.quote:Op zondag 18 september 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Helaas, ik vind het een drankorgel en een sloerie.![]()
Ik wist niet dat het geheim was o_0quote:Op zondag 18 september 2005 00:18 schreef Shirley het volgende:
Waarom ontkent Menno dat ie met Ingrid heeft gezoend?
ja en in een keer je geile bui over als je dat zietquote:Op zondag 18 september 2005 00:18 schreef Inca het volgende:
lieske poetsbeurtttttt
ja dat doen ze de halve dagquote:Op zondag 18 september 2005 00:18 schreef Shirley het volgende:
Waarom ontkent Menno dat ie met Ingrid heeft gezoend?
Doe effe een linkiequote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef Falco het volgende:
Zo en nu ga ik 'mooi liedje' downloaden!
op de zitzakkenquote:Op zondag 18 september 2005 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Roel?
wie gaat erbij zitten om haar te troostenquote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef KonnieKipke het volgende:
oef, drank op , geil en dan in een warme jacuzzi
Mooi is dat, lekker het hele bad vol brakenquote:Op zondag 18 september 2005 00:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Heel dom Linda om dronken in bad te gaan![]()
Die viel naar binnen op de kussensquote:Op zondag 18 september 2005 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Roel?
Het is een nacht, die je normaal allen in BB zit, het is een nacht ....quote:Op zondag 18 september 2005 00:21 schreef teun911 het volgende:
Dit wordt een lange nacht...
cd ligt in de autoquote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef Falco het volgende:
Wat zeiden Dido en Linda dan?quote:Op zondag 18 september 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Dido en Linda zaten net Lieske voor lul te zetten. Blijkbaar heeft Lieske er weinig last van, gezien haar reactie in de badkamer.
Menno is minder dronken dan hij zich voordoet ... 'Ingrid is echt mijn maatje en meer niet'quote:Op zondag 18 september 2005 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno is hilarisch wanneer hij stomdronken is.
vraag ik me ook afquote:Op zondag 18 september 2005 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Roel?
true, maar ze zat voor dat liedje al te jankenquote:Op zondag 18 september 2005 00:20 schreef Falco het volgende:
Linda heeft wel smaak hoor, tis ook echt een gevoelig en mooi liedje
ik vind tanja een beetje eng vandaag.... menselijk enzo....quote:Op zondag 18 september 2005 00:21 schreef flugeltje het volgende:
Zit Tanja Linda nu te troosten??? Ze blijft vandaag in m'n achting stijgen!!
Ja wie dacht je?quote:Op zondag 18 september 2005 00:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
wie gaat erbij zitten om haar te troosten![]()
vreemde kijk op de wereld heb jequote:Op zondag 18 september 2005 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno is flink in mijn achting gestegen, prima vent is hij..
Menno en zijn kloppende paal willen haar wel troostenquote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Inca het volgende:
menno bij linda in bad
Tanja ook ... 'hey Roel, mag ik er eentje van je draaien'quote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Danzig het volgende:
Menno ziet weer z'n kans
Ja het werd alleen maar heftiger door die kutChantal ookquote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef teun911 het volgende:
[..]
true, maar ze zat voor dat liedje al te janken
Waarop Joost zei KUT en nu moet ik ook nog raden van wie.quote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Falco het volgende:
Menno stak zijn vinger trouwens zojuist onder die van Menno Joost en zei "KUT OF KONT?".
en dUs moet ze vooral blijven, wanneer leren jullie het nou nsquote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Bld het volgende:
OMG, van mij mag die chantal eruit, damn wat un bitch :S
quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Roel passed out op de bank en Tanja die dan zn shag jat![]()
tanja: dankjewel roelquote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Roel passed out op de bank en Tanja die dan zn shag jat![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt dat Dido hem in bed gaat leggen.
Roel: "Gaat ze bij mij liggen dan?"
Dido: "Nee""
Roel: "Nou, pleur dan maar op dan!"
Goed hequote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel: Gaat Dido mij naar bed brengen
Sjankwal: ja
Roel: Komt Dido dan ook bij me liggen
Sjankwal: nee
Roel: Nou pleur maar op dan..
hahahahahaha![]()
Zaterdagavond is idd veruit de leukste avondquote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef bemeall het volgende:
He bah, heb ik vanavond een leuk filmpje gekeken, heb ik van BB natuurlijk weer een hoop gemist
quote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef __dani het volgende:
ik hoor roel maar ik zie hem niet.. stomme buffers.
wat is hij aan het doen?
Pricelessquote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal tegen Roel: Dido gaat je naar bed brengen
Roel: Gaat Dido dan ook in mijn bed liggen
Dido: Nee
Roel: Laat dan maar.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt dat Dido hem in bed gaat leggen.
Roel: "Gaat ze bij mij liggen dan?"
Dido: "Nee""
Roel: "Nou, pleur dan maar op dan!"
Hij zei eerst nog pleur dan maar op!quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal tegen Roel: Dido gaat je naar bed brengen
Roel: Gaat Dido dan ook in mijn bed liggen
Dido: Nee
Roel: Laat dan maar.![]()
![]()
Goed hè!quote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel: Gaat Dido mij naar bed brengen
Sjankwal: ja
Roel: Komt Dido dan ook bij me liggen
Sjankwal: nee
Roel: Nou pleur maar op dan..
hahahahahaha![]()
nee, ze verpest het juist, zonder haar was er veel meer gebeurdquote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
en dUs moet ze vooral blijven, wanneer leren jullie het nou ns
En dan even met de auto naar die BB huis toe, vol volop aan en genieten maarquote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef Falco het volgende:
Ik ook!quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef bemeall het volgende:
He bah, heb ik vanavond een leuk filmpje gekeken, heb ik van BB natuurlijk weer een hoop gemist
KORT??? Dat gaat dus nóóit lukken!!quote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Mensen, korte samenvatting, PLEASE?
Dat was wel een stoere opmerking van emquote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef KonnieKipke het volgende:
hahahaha, Dido en Naat zitten achter Rob aan... Hoe is je pikkie in staat?![]()
Rob: Met twee vingers in mn neus, jullie alle twee
Straks maar eens even het hele verhaal terug gaan lezenquote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Onmogelijk, teveel gebeurd.quote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
veel te veel drank, ingrid al vroeg out en kotsend op de slaapkamerquote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Het is leuk!quote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
CSI gezien?quote:Op zondag 18 september 2005 00:27 schreef newsman het volgende:
Chantal mag van mijn part in de gehakt molen.
ze zoekt gewoon een vadervoorhetkindjequote:Op zondag 18 september 2005 00:27 schreef style het volgende:
Tanja gaat een deken halen om Roel toe te dekken. Ze is eigenlijk best wel lief.
Ik versta haar prima hoor...quote:Op zondag 18 september 2005 00:27 schreef kavu het volgende:
Kunnen er er geen ondertitels komen als Linda praat?
quote:Op zondag 18 september 2005 00:28 schreef Heleeeeen het volgende:
Dido en Nathalie spanken Rob in de keuken met een pollepel.
Ingridquote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Die zit te chillen in een stoel buiten en kijkt alles glimlachend aan .. hij stijgt in mijn lijstjequote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef MissX het volgende:
waar is Ralph?
Dan kan ze volgens mij beter Ralph nemenquote:Op zondag 18 september 2005 00:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zoekt gewoon een vadervoorhetkindje
Goed samengevat!!quote:
Hij stond al op 1 bij mijquote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef kavu het volgende:
[..]
Die zit te chillen in een stoel buiten en kijkt alles glimlachend aan .. hij stijgt in mijn lijstje
wil je ff tolken voor de randstadbewoners dan ajb ...quote:
Iedereen behalve Tanja en chantalquote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef Apie74 het volgende:
Wie zullen er morgen een kater hebben?
Die is zát, zoooooo..quote:
Rob ook niet, die drinkt nietquote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Iedereen behalve Tanja en chantal
Tanja. da's duidelijk
Chantal moest wat ruimte hebben natuurlijk om alles te onthouden om te stoken...
Bij elkaar zijn die twee echt niet te pruimen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:28 schreef Heleeeeen het volgende:
Dido en Nathalie spanken Rob in de keuken met een pollepel.
Je bent de enige nietquote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef korrel het volgende:
ben ik de enige , of snappen jullie de humor van dido en natte lie ook nie ?
Nee... en nooitgesnapt ook. Het is humor van bezopen meiden. Geen humor dus.quote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef korrel het volgende:
meer drinken.. wordt het vanzelf duidelijkerquote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef korrel het volgende:
emjaY kankerhomo!quote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef EmjaY het volgende:
dido kuthoer!
Thx, de rest fantaseer ik er wel bij.quote:Op zondag 18 september 2005 00:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
veel te veel drank, ingrid al vroeg out en kotsend op de slaapkamer
roel bekt linda
linda jankt
chantal troost
roel en tanja opeens dikke vriendjes
en tussendoor een hoop spastisch gedans
zoiets....?
Ze is iedere keer samen met Tanja de enige de nuchter is volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2005 00:31 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is Lieske beste een beetje verdrietig, ze gaat nu al naar bed! Siert haar overigens wel dat ze er niets van laat blijken...
quote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef brummie34 het volgende:
linda probeert van de spa de dodezee te maken met dat gejank
Rob is dan ook de enige die niet drinkt (op tanja na)quote:Op zondag 18 september 2005 00:31 schreef pinkplatinum het volgende:
Nat en Dido beginnen irritant te worden..
Rob speelt nu echt voor vader
En uit dat huis.quote:Op zondag 18 september 2005 00:32 schreef Marrije het volgende:
Joost, opdonderen uit dat bad nu!
Ingridquote:Op zondag 18 september 2005 00:32 schreef lennardn het volgende:
Wie ligt er nu half met haar poten uit bed ?
Totáál niet volgens mijquote:Op zondag 18 september 2005 00:32 schreef Shirley het volgende:
Lieske heeft een kutavond achter de rug,dus gaat slapen?
ik dacht dat Rob wat had laten liggenquote:Op zondag 18 september 2005 00:32 schreef lennardn het volgende:
Is dat Ingrid die haar benen vergeten is?quote:
Ingridquote:Op zondag 18 september 2005 00:32 schreef lennardn het volgende:
weet jij het? weet ik het?quote:Op zondag 18 september 2005 00:33 schreef Apie74 het volgende:
ik volg het pas sinds een half uurtje, maar waarom zit Linda zo te snikken?
quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Falco het volgende:
Dido en Natte Lie: "Wij hebben twee grote bloemkoluh"
Hadden ze vast gewild
Whahhahaaaa. Ik heb 2 uur gemist.....jammer zegquote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid
Ze was aan het proberen te kotsen en toen werd ze moe![]()
Ralph is ook nog in redelijke staat.quote:Op zondag 18 september 2005 00:33 schreef milagro het volgende:
Rob is dan ook de enige die niet drinkt (op tanja na)
Ik zit ook vol verbazing na de Passievrucht terug te lezen en zie nu op de streams 2 strontvervelende dronken vrouwen die de boel nog verder opnaaiene.quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wacht even, ho! Ik moest natuurlijk even de Passievrucht kijken op TV. Logisch.
Maar wat lees ik nú?? Linda en Roel? Gezoend????
kwartiertje..hooguit...quote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
zal mij benieuwen wanneer de stemming omslaat
morgenochtendquote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
Carice van Houten is dan ook wel erg prettig in die filmquote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Zodra de kater komt, of het besef van "gister" komt, of de haan om 8 uur gaat kraaienquote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
Ja man! hij zorgt tenminste voor de plantjesquote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef svann het volgende:
[..]
Ralph is ook nog in redelijke staat.
De rest:![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zodra de kater komt, of het besef van "gister" komt, of de haan om 8 uur gaat kraaien![]()
Zo'n opmerking was dus te verwachten van hemquote:
Menno maakte een grote plons.quote:Op zondag 18 september 2005 00:36 schreef Gert het volgende:
Ik miste de aanleiding net: flikkerde Dido nou zo in de bosjes met d'r dronken harses?
Nee, vaak is het zo dat ineens de stemming omslaat... Dat zijn mooie momenten voor de streamers.. Kan omslaan in botergeil of agressief of ruziemakend en dingen roepen enzo..quote:
Roept ze bij alle vrouwen in het huis.quote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef Wishjuh het volgende:
Natalie vind Linda een lekker wijf? hmzzz
goffer... je kan niet eens meer een pilsje gaan pakken zonder allerlei hilarische opmerkingen te missenquote:Op zondag 18 september 2005 00:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Nathaltie heeft een natte kut gekregen zegt ze
Dat had je dus echt moeten zien !quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar wat lees ik nú?? Linda en Roel? Gezoend????
Menno is juist vervelend!!quote:Op zondag 18 september 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Joost gaat er gelukkig uit.
Ik vind hem vervelend
Wrijf het er maar in, hoorquote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef -Delta- het volgende:
Iedereen die net pas ingeschakeld heeft, heeft echt veel gemist
Een kotsende Ingrid? Menno die daarom met een ander probeert te zoenen, Linda....Dido. Linda is wellicht een beetje te ver ingegaan op Menno zijn advances en is nu helemaal de weg kwijt en wordt daarom weer getroost door Menno. Roel viel in slaap terwijl hij tegen Tanja aan het hangen was en Lieske heeft wel gedanst maar wellict niet de aandacht gekregen die ze wilde.quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef LissaP het volgende:
whuahahaha ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik lach me alsnog dood![]()
wie kan mij in 4 zinnen op de hoogte brengen van wat ik in 2 uur afwezigheid gemist heb?
Ik ruik het alcohol volgens mij hier...
Roel-Lindaquote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef LissaP het volgende:
Wie kan mij even in 3 zinnen op de hoogte brengen?![]()
Hmm is ze maybe toch een lesbo?quote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roept ze bij alle vrouwen in het huis.![]()
Drankquote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef LissaP het volgende:
Wie kan mij even in 3 zinnen op de hoogte brengen?![]()
Mét blote tietenquote:Op zondag 18 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Carice van Houten is dan ook wel erg prettig in die film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |