quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Falco het volgende:
Dido en Natte Lie: "Wij hebben twee grote bloemkoluh"
Hadden ze vast gewild
Whahhahaaaa. Ik heb 2 uur gemist.....jammer zegquote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid
Ze was aan het proberen te kotsen en toen werd ze moe![]()
Ralph is ook nog in redelijke staat.quote:Op zondag 18 september 2005 00:33 schreef milagro het volgende:
Rob is dan ook de enige die niet drinkt (op tanja na)
Ik zit ook vol verbazing na de Passievrucht terug te lezen en zie nu op de streams 2 strontvervelende dronken vrouwen die de boel nog verder opnaaiene.quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wacht even, ho! Ik moest natuurlijk even de Passievrucht kijken op TV. Logisch.
Maar wat lees ik nú?? Linda en Roel? Gezoend????
kwartiertje..hooguit...quote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
zal mij benieuwen wanneer de stemming omslaat
morgenochtendquote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
Carice van Houten is dan ook wel erg prettig in die filmquote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Zodra de kater komt, of het besef van "gister" komt, of de haan om 8 uur gaat kraaienquote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
Ja man! hij zorgt tenminste voor de plantjesquote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef svann het volgende:
[..]
Ralph is ook nog in redelijke staat.
De rest:![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zodra de kater komt, of het besef van "gister" komt, of de haan om 8 uur gaat kraaien![]()
Zo'n opmerking was dus te verwachten van hemquote:
Menno maakte een grote plons.quote:Op zondag 18 september 2005 00:36 schreef Gert het volgende:
Ik miste de aanleiding net: flikkerde Dido nou zo in de bosjes met d'r dronken harses?
Nee, vaak is het zo dat ineens de stemming omslaat... Dat zijn mooie momenten voor de streamers.. Kan omslaan in botergeil of agressief of ruziemakend en dingen roepen enzo..quote:
Roept ze bij alle vrouwen in het huis.quote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef Wishjuh het volgende:
Natalie vind Linda een lekker wijf? hmzzz
goffer... je kan niet eens meer een pilsje gaan pakken zonder allerlei hilarische opmerkingen te missenquote:Op zondag 18 september 2005 00:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Nathaltie heeft een natte kut gekregen zegt ze
Dat had je dus echt moeten zien !quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar wat lees ik nú?? Linda en Roel? Gezoend????
Menno is juist vervelend!!quote:Op zondag 18 september 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Joost gaat er gelukkig uit.
Ik vind hem vervelend
Wrijf het er maar in, hoorquote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef -Delta- het volgende:
Iedereen die net pas ingeschakeld heeft, heeft echt veel gemist
Een kotsende Ingrid? Menno die daarom met een ander probeert te zoenen, Linda....Dido. Linda is wellicht een beetje te ver ingegaan op Menno zijn advances en is nu helemaal de weg kwijt en wordt daarom weer getroost door Menno. Roel viel in slaap terwijl hij tegen Tanja aan het hangen was en Lieske heeft wel gedanst maar wellict niet de aandacht gekregen die ze wilde.quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef LissaP het volgende:
whuahahaha ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik lach me alsnog dood![]()
wie kan mij in 4 zinnen op de hoogte brengen van wat ik in 2 uur afwezigheid gemist heb?
Ik ruik het alcohol volgens mij hier...
Roel-Lindaquote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef LissaP het volgende:
Wie kan mij even in 3 zinnen op de hoogte brengen?![]()
Hmm is ze maybe toch een lesbo?quote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roept ze bij alle vrouwen in het huis.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |