CSI gezien?quote:Op zondag 18 september 2005 00:27 schreef newsman het volgende:
Chantal mag van mijn part in de gehakt molen.
ze zoekt gewoon een vadervoorhetkindjequote:Op zondag 18 september 2005 00:27 schreef style het volgende:
Tanja gaat een deken halen om Roel toe te dekken. Ze is eigenlijk best wel lief.
Ik versta haar prima hoor...quote:Op zondag 18 september 2005 00:27 schreef kavu het volgende:
Kunnen er er geen ondertitels komen als Linda praat?
quote:Op zondag 18 september 2005 00:28 schreef Heleeeeen het volgende:
Dido en Nathalie spanken Rob in de keuken met een pollepel.
Ingridquote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Mensen, korte samenvatting, PLEASE?
Die zit te chillen in een stoel buiten en kijkt alles glimlachend aan .. hij stijgt in mijn lijstjequote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef MissX het volgende:
waar is Ralph?
Dan kan ze volgens mij beter Ralph nemenquote:Op zondag 18 september 2005 00:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zoekt gewoon een vadervoorhetkindje
Goed samengevat!!quote:
Hij stond al op 1 bij mijquote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef kavu het volgende:
[..]
Die zit te chillen in een stoel buiten en kijkt alles glimlachend aan .. hij stijgt in mijn lijstje
wil je ff tolken voor de randstadbewoners dan ajb ...quote:
Iedereen behalve Tanja en chantalquote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef Apie74 het volgende:
Wie zullen er morgen een kater hebben?
Die is zát, zoooooo..quote:
Rob ook niet, die drinkt nietquote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Iedereen behalve Tanja en chantal
Tanja. da's duidelijk
Chantal moest wat ruimte hebben natuurlijk om alles te onthouden om te stoken...
Bij elkaar zijn die twee echt niet te pruimen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:28 schreef Heleeeeen het volgende:
Dido en Nathalie spanken Rob in de keuken met een pollepel.
Je bent de enige nietquote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef korrel het volgende:
ben ik de enige , of snappen jullie de humor van dido en natte lie ook nie ?
Nee... en nooitgesnapt ook. Het is humor van bezopen meiden. Geen humor dus.quote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef korrel het volgende:
meer drinken.. wordt het vanzelf duidelijkerquote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef korrel het volgende:
emjaY kankerhomo!quote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef EmjaY het volgende:
dido kuthoer!
Thx, de rest fantaseer ik er wel bij.quote:Op zondag 18 september 2005 00:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
veel te veel drank, ingrid al vroeg out en kotsend op de slaapkamer
roel bekt linda
linda jankt
chantal troost
roel en tanja opeens dikke vriendjes
en tussendoor een hoop spastisch gedans
zoiets....?
Ze is iedere keer samen met Tanja de enige de nuchter is volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2005 00:31 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is Lieske beste een beetje verdrietig, ze gaat nu al naar bed! Siert haar overigens wel dat ze er niets van laat blijken...
quote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef brummie34 het volgende:
linda probeert van de spa de dodezee te maken met dat gejank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |