vreemde kijk op de wereld heb jequote:Op zondag 18 september 2005 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno is flink in mijn achting gestegen, prima vent is hij..
Menno en zijn kloppende paal willen haar wel troostenquote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Inca het volgende:
menno bij linda in bad
Tanja ook ... 'hey Roel, mag ik er eentje van je draaien'quote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Danzig het volgende:
Menno ziet weer z'n kans
Ja het werd alleen maar heftiger door die kutChantal ookquote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef teun911 het volgende:
[..]
true, maar ze zat voor dat liedje al te janken
Waarop Joost zei KUT en nu moet ik ook nog raden van wie.quote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Falco het volgende:
Menno stak zijn vinger trouwens zojuist onder die van Menno Joost en zei "KUT OF KONT?".
en dUs moet ze vooral blijven, wanneer leren jullie het nou nsquote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Bld het volgende:
OMG, van mij mag die chantal eruit, damn wat un bitch :S
quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Roel passed out op de bank en Tanja die dan zn shag jat![]()
tanja: dankjewel roelquote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Roel passed out op de bank en Tanja die dan zn shag jat![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt dat Dido hem in bed gaat leggen.
Roel: "Gaat ze bij mij liggen dan?"
Dido: "Nee""
Roel: "Nou, pleur dan maar op dan!"
Goed hequote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel: Gaat Dido mij naar bed brengen
Sjankwal: ja
Roel: Komt Dido dan ook bij me liggen
Sjankwal: nee
Roel: Nou pleur maar op dan..
hahahahahaha![]()
Zaterdagavond is idd veruit de leukste avondquote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef bemeall het volgende:
He bah, heb ik vanavond een leuk filmpje gekeken, heb ik van BB natuurlijk weer een hoop gemist
quote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef __dani het volgende:
ik hoor roel maar ik zie hem niet.. stomme buffers.
wat is hij aan het doen?
Pricelessquote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal tegen Roel: Dido gaat je naar bed brengen
Roel: Gaat Dido dan ook in mijn bed liggen
Dido: Nee
Roel: Laat dan maar.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt dat Dido hem in bed gaat leggen.
Roel: "Gaat ze bij mij liggen dan?"
Dido: "Nee""
Roel: "Nou, pleur dan maar op dan!"
Hij zei eerst nog pleur dan maar op!quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal tegen Roel: Dido gaat je naar bed brengen
Roel: Gaat Dido dan ook in mijn bed liggen
Dido: Nee
Roel: Laat dan maar.![]()
![]()
Goed hč!quote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel: Gaat Dido mij naar bed brengen
Sjankwal: ja
Roel: Komt Dido dan ook bij me liggen
Sjankwal: nee
Roel: Nou pleur maar op dan..
hahahahahaha![]()
nee, ze verpest het juist, zonder haar was er veel meer gebeurdquote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
en dUs moet ze vooral blijven, wanneer leren jullie het nou ns
En dan even met de auto naar die BB huis toe, vol volop aan en genieten maarquote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef Falco het volgende:
Zo en nu ga ik 'mooi liedje' downloaden!
Ik ook!quote:Op zondag 18 september 2005 00:23 schreef bemeall het volgende:
He bah, heb ik vanavond een leuk filmpje gekeken, heb ik van BB natuurlijk weer een hoop gemist
KORT??? Dat gaat dus nóóit lukken!!quote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Mensen, korte samenvatting, PLEASE?
Dat was wel een stoere opmerking van emquote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef KonnieKipke het volgende:
hahahaha, Dido en Naat zitten achter Rob aan... Hoe is je pikkie in staat?![]()
Rob: Met twee vingers in mn neus, jullie alle twee
Straks maar eens even het hele verhaal terug gaan lezenquote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Onmogelijk, teveel gebeurd.quote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
veel te veel drank, ingrid al vroeg out en kotsend op de slaapkamerquote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Het is leuk!quote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |