Yep, en dat was dan ook meteen het enige leuke van de avond.quote:Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie dat ik een goede actie van Ingrid heb gemist??
Dat weten we toch al lang.quote:Op zondag 18 september 2005 22:43 schreef ImPrEzA het volgende:
Joost denkt dat Dido's hand van Roel is, waar blijven de opmerkingen "zie je! Dido is de man!" ?
Jij ook al?quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 22:43 schreef pinkplatinum het volgende:
22:00Het geheim
Menno en Ingrid verzinnen een plan om hun mede-Bewoners in de maling te nemen. Ze willen de anderen laten geloven dat ze elkaar al acht jaar kennen en dat Ingrid zwanger van hem is. "Dat zou echt leuk zijn. Dan doen we alsof we het wel goed hebben, maar dat we de geldbonus goed kunnen gebruiken", zegt Menno. Ze denken het helemaal uit en kunnen niet wachten tot ze hun plan ten uitvoering kunnen brengen.
Zou BB hieraan meewerken het staat nu wel al op big-brother.nl
Moeten ze vooral doen..levert ze vroeg of laat een nominatie opquote:Op zondag 18 september 2005 22:43 schreef pinkplatinum het volgende:
22:00Het geheim
Menno en Ingrid verzinnen een plan om hun mede-Bewoners in de maling te nemen. Ze willen de anderen laten geloven dat ze elkaar al acht jaar kennen en dat Ingrid zwanger van hem is. "Dat zou echt leuk zijn. Dan doen we alsof we het wel goed hebben, maar dat we de geldbonus goed kunnen gebruiken", zegt Menno. Ze denken het helemaal uit en kunnen niet wachten tot ze hun plan ten uitvoering kunnen brengen.
Zou BB hieraan meewerken het staat nu wel al op big-brother.nl
en een vrijbrief voor sex?quote:Op zondag 18 september 2005 22:47 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Moeten ze vooral doen..levert ze vroeg of laat een nominatie op
Dat heeft hij al vaker gezegd. Als hij dat echt gaat doen heeft ie wat mij betreft heel erg afgdaan.quote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef pinkplatinum het volgende:
Menno niest wie hij gaat nomineren haha lieske
Leuk hè.. die filters van Adobe..quote:
Yep. De moeder van Dido is toch schilderes?quote:Op zondag 18 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk hè.. die filters van Adobe..
Alles beter dan andere woorden voor poepen te moeten aanhoren enzo.
Wat hangt daar dan tussen haar benen?quote:Op zondag 18 september 2005 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. De moeder van Dido is toch schilderes?
Dan zal ze dit aquarelletje van dochterlief vast kunnen waarderen.
[afbeelding]
Ze kunnen beter een potje gaan neuken.quote:Op zondag 18 september 2005 22:48 schreef Falco het volgende:
Het gesprek tussen Menno en Ingrid lijkt me nu wat boeiender!
helaas kan het niet elke avond feest zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 22:57 schreef kwakveense het volgende:
er gebuert net geen kloot...
Suc6 ermeequote:Op zondag 18 september 2005 22:59 schreef Flakkie01 het volgende:
Zal toch wel niet meer veel gebeuren, ga mijn blaf maar eens uitlaten![]()
ach, de Dido ziekte:(quote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Rob wil graag weten of hij populair is in de 'buitenwereld' ... hij wil mensen zijn naam horen schreeuwen![]()
*Schreeuwt :"Rob go Home!!"quote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Rob wil graag weten of hij populair is in de 'buitenwereld' ... hij wil mensen zijn naam horen schreeuwen![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef twentemeisje het volgende:
Dolce & Gabbana Rob!
Valt me trouwens wel op dat ze aan de ranja zitten ipv wijn en bier dat er nog is.quote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
helaas kan het niet elke avond feest zijn.
Ja, daar ben ik ook naar het luisterenquote:Op zondag 18 september 2005 23:04 schreef milagro het volgende:
Leuk gesprek zo met Rob, Menno & Ingrid
quote:Op zondag 18 september 2005 23:05 schreef kwakveense het volgende:
zeg, roel, er is niks mis met grafsteenkerver.....mijn pa is toevallig steenhouwer en verdient daarmee een zeer verdienstelijke boterham...
Ze doen het heel rustig an sinds gisteren en morgen een drukke dag, schoonmaken en mss een weekopdracht dus om 0:00uur is het muisstil in BB denk ikquote:Op zondag 18 september 2005 23:04 schreef Katth het volgende:
[..]
Valt me trouwens wel op dat ze aan de ranja zitten ipv wijn en bier dat er nog is.
Ja en dat klinkt als........quote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef twentemeisje het volgende:
Dolce & Gabbana Rob!
verbaasd me niks ze willen waarschijnlijk nog een borretje drinken deze week.quote:Op zondag 18 september 2005 23:04 schreef Katth het volgende:
[..]
Valt me trouwens wel op dat ze aan de ranja zitten ipv wijn en bier dat er nog is.
Helemaal mee eens.Mischien is Rob wel bang voor de dood,dan kan ie niet meer zoveel lullenquote:Op zondag 18 september 2005 23:05 schreef kwakveense het volgende:
zeg, roel, er is niks mis met grafsteenkerver.....mijn pa is toevallig steenhouwer en verdient daarmee een zeer verdienstelijke boterham...
Haha! Ik zat me ook al af te vragen waar het nou op lijkt..quote:Op zondag 18 september 2005 23:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja en dat klinkt als........
Verdeelstekkertje...
Handig zo'n ezelsbruggetje![]()
mooi beroepquote:Op zondag 18 september 2005 23:05 schreef kwakveense het volgende:
Waar moet Rob zich nou aan irriteren. Rob is tenslotte al 46. Ofzo.quote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij Rob valt het me altijd op dat hij wel vertelt wat hem opvalt of wat hij mist of gek vind, maar hij ergert of irriteert zich NOOIT daaraan..
Preciesquote:Op zondag 18 september 2005 23:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Waar moet Rob zich nou aan irriteren. Rob is tenslotte al 46. Ofzo.
Aan rommel kan rob zich heel erg irriteren.quote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij Rob valt het me altijd op dat hij wel vertelt wat hem opvalt of wat hij mist of gek vind, maar hij ergert of irriteert zich NOOIT daaraan..
Als ze dat nou ook eens deden met de peuken.quote:Op zondag 18 september 2005 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
verbaasd me niks ze willen waarschijnlijk nog een borretje drinken deze week.
Er zal niet veel meer over zijn het ging gisteren wel erg hard.
kan toch?quote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
je neemt mij toch hoop ik niet serieus? zeker niet als ik het heb tegen the roelquote:
Ja dat bedoel ik dus, was synisch bedoeltquote:Op zondag 18 september 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Aan rommel kan rob zich heel erg irriteren.
Werd vanacht kwaad om de rotzooi in de badkamer.
Was te verwachten na zo'n knaller als gisteravondquote:Op zondag 18 september 2005 23:14 schreef bemeall het volgende:
Hmmm lekker saai vanavond.
Heb het wel een beetje gevolgd, maar redelijk slaapverwekkend![]()
Kunnen we lekker vroeg naar bed vandaagquote:Op zondag 18 september 2005 23:14 schreef bemeall het volgende:
Hmmm lekker saai vanavond.
Heb het wel een beetje gevolgd, maar redelijk slaapverwekkend![]()
Mja, maar om het contrast nou zo groot te maken...quote:Op zondag 18 september 2005 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was te verwachten na zo'n knaller als gisteravond
Kan ik dadelijk niet eens slapen, zo vroegquote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Kunnen we lekker vroeg naar bed vandaag![]()
Tsja.. slecht zet voor beide. Maar meer kans voor Lieske om het einde te halenquote:
Om 0:00 knalt mij internet eruit wegens vervangingswerkzaamheden.quote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Viel mij ook op, echt een hullepkutje...quote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef BtheBest het volgende:
Wat me wel opvalt zijn die vrouwelijke maniertjes van Dido.. Zoals ze huppelt om weer een ander woord uit te beelden. raar dat ik die maniertjes nooit bijechte vrouwen zie ?!?
Zou best kunnen Linda komt bij mij over al een geile doos.quote:
Je moet wel hele goeie ogen hebben om dit te zien...quote:Op zondag 18 september 2005 23:20 schreef pinkplatinum het volgende:
http://xs46.xs.to/pics/05370/lekkerdan.PNG
erg donkere foto hoor.. misschien kan ik em wat lichter maken
Rob zat net lekker in zn kont te krabben
Het grappige is, is dat die foto lichter is op me computer.. maar het uploaden maakt het donkerder ofzo o_0quote:Op zondag 18 september 2005 23:22 schreef Djoj het volgende:
[..]
Je moet wel hele goeie ogen hebben om dit te zien...
En dat is bijna gebeurd want meneer Rob klaagde dat de groep te luid aan het praten was met het spelletje hintsquote:Op zondag 18 september 2005 23:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Om 0:00 knalt mij internet eruit wegens vervangingswerkzaamheden.
Dus ik ben blij dat het rustig is, ook weet je nooit de flam kan snel in de pan slaan.
Nou, weltrusten. géén slecht ideequote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef kwakveense het volgende:
ik ga maar slapen denk ik....
prima houden zoquote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Chantal is niet in haar element vanaaf....
Precies, ik kom net binnen vallen en vind dat hints gedoe niks aan, dan ga ik nog liever meteen slapen. Maar ja, dan lees je hier dat Rob, Menno & Ingrid een leuk gesprek hebben... Tot nu toe hoor ik ze bijna niet, gelukkig maar, kan ik rustig slapenquote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik kom uit op de beginpagina...?quote:Op zondag 18 september 2005 23:26 schreef pinkplatinum het volgende:
http://img150.imageshack.us/img150/8149/image16cb.jpg
is dit lichter? jammer zeg.. heeft niemand em zien krabben daarzow haha
Maar nu hoor ik niemand pratenquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
"als jij een keer je bek houdt" zegt Menno tegen Ingrid![]()
Zo denken ze ernu over, kan zo veranderen het is BBquote:Op zondag 18 september 2005 23:22 schreef kwakveense het volgende:
vaochtend hebben roel en linda t er toch over gehad?
zij vond het een domme actie. hij vodn t niet persé dom maar wel ondoordacht, beetje impulsief, niet zo handig....
Nee, dat kan kloppen, want die opmerking was omdat Ingrid wil gaan slapenquote:
Ik denk dinsdag want tot nu toe is bijna elke 'weekopdracht' pas dinsdag gestartquote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Morgen weer een nieuwe weekopdracht, ik ben benieuwd mensen.... zou het een opdracht zijn waar Tanja ook eens deel aan mag nemen...?
tja dat leer je niet bij economie hè.quote:
Volgens mij wordt het dinsdag, de heren moeten morgen het huis schoon maken.quote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Morgen weer een nieuwe weekopdracht, ik ben benieuwd mensen.... zou het een opdracht zijn waar Tanja ook eens deel aan mag nemen...?
FF serieus man. Rob krabt aan zn kont, so fokkin wat. Ik begrijp dat het saai is hoor nu, maar probeer het niveau enigzins hoog te houden alsjeblieft..quote:Op zondag 18 september 2005 23:30 schreef pinkplatinum het volgende:
http://xs46.xs.to/pics/05370/ffkrabbuh.jpg
Misschien voelt ze zich een beetje schuldig over dat constante gestook?quote:Op zondag 18 september 2005 23:35 schreef Marrije het volgende:
Zonet las ik dat Chantal niet in d'r element was vanavond, wat is er loos? (los van de gebruikelijke irritante lach etc etc).
Moeten van? Rob of BB?quote:Op zondag 18 september 2005 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het dinsdag, de heren moeten morgen het huis schoon maken.
denk het niet, het mens heeft een bord voor de kop.quote:Op zondag 18 september 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien voelt ze zich een beetje schuldig over dat constante gestook?
Alles is noemenswaardig en al helemaal als je een foto hebtquote:Op zondag 18 september 2005 23:35 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
FF serieus man. Rob krabt aan zn kont, so fokkin wat. Ik begrijp dat het saai is hoor nu, maar probeer het niveau enigzins hoog te houden alsjeblieft..
wel wanneer je iets voor een appel en een ei kooptquote:Op zondag 18 september 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
tja dat leer je niet bij economie hè.![]()
Leuk idee inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2005 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sorry idd dinsdag ja.
Weet je wat een leuke is, die eens niet lichamelijk is maar geestelijk. Geef ze allemaal 1 [afbeelding]
En dan moeten bv. 10 van de 12 deze zien op te lossen. Best saai maar wel leuk lijkt me.
gaat ze nooit lukkenquote:Op zondag 18 september 2005 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sorry idd dinsdag ja.
Weet je wat een leuke is, die eens niet lichamelijk is maar geestelijk. Geef ze allemaal 1 [afbeelding]
En dan moeten bv. 10 van de 12 deze zien op te lossen. Best saai maar wel leuk lijkt me.
en dat ze Linda (volgens haarzelf) heeft opgehitst om met Roel te bekken?quote:Op zondag 18 september 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien voelt ze zich een beetje schuldig over dat constante gestook?
glasbaklegerquote:Op zondag 18 september 2005 23:39 schreef Marrije het volgende:
Joost: mooi beroep, asbakleger, die hadden we ook wel kunnen doen. Joost, dat wordt al gedaan door Tanja als de peuken op zijn![]()
I'm completly Zen.quote:
Heeft BB zaterdag medegedeeld om de boel erg op te stoken.quote:
In haar eigen slaapkamer thuisquote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Tanja wil vanaf volgende week in een andere kamer slapen?
quote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
In haar eigen slaapkamer thuis![]()
gewoon buiten laten slapenquote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Tanja wil vanaf volgende week in een andere kamer slapen?
Dat is waarquote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik vind dat ze n denkopdracht moeten doen, die niet zomaar op te lossen is. Ze leven al veel te lang als koningen.
Dat is ook weer zo ja idd. Heb het compilatiefilmpje gezien, echt fantastisch. Hmm. Nu ben ik in dubio, kom ik nog op terug.quote:Op zondag 18 september 2005 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is waarmáár een voordeel heeft het wel en dat is namelijk dat er stevig gezopen kan worden, wat gisteren historische BB tafrelen opleverde die bij lange na niet gehaald zullen worden zonder alcohol denk ik
Het is óf die aparte kamer, óf ze gaat weg. BB zal die keus dan moeten maken, want Tanja aarzelt echt niet om het zover op de spits te drijven.quote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef milagro het volgende:
Tanja kan beter oordopjes vragen
Een andere kamer gaan ze niet doen.
gewoon laten gaanquote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is óf die aparte kamer, óf ze gaat weg. BB zal die keus dan moeten maken, want Tanja aarzelt echt niet om het zover op de spits te drijven.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja idd. Heb het compilatiefilmpje gezien, echt fantastisch. Hmm. Nu ben ik in dubio, kom ik nog op terug.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:26 schreef pinkplatinum het volgende:
http://img150.imageshack.us/img150/8149/image16cb.jpg
is dit lichter? jammer zeg.. heeft niemand em zien krabben daarzow haha
verbaasd me niks ik vind roel een beetje sloomquote:Op zondag 18 september 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
tandpasta tube.... ja, die weet lieske wel
Roel draait helemaal door dat ze zo veel dingen raden.
Dat verbaasd me niet echt na gisteravond/nachtquote:Op zondag 18 september 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
verbaasd me niks ik vind roel een beetje sloom
Het ging gisteravond en afgelopen nacht beláchelijk snel.quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
er gebeurd niet veel is ook te merken aan de snelheid van postings.
Vannacht ging het zo snel dat ik op sommige momenten niet alles heb zitten lezen.
Mij net zoquote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
er gebeurd niet veel is ook te merken aan de snelheid van postings.
Vannacht ging het zo snel dat ik op sommige momenten niet alles heb zitten lezen.
zo is hij altijd geweest volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat verbaasd me niet echt na gisteravond/nacht![]()
En nu beláchelijk rustigquote:Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ging gisteravond en afgelopen nacht beláchelijk snel.
Rob sommeert de rest naar bed te gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 23:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Straks komen Rob & Menno er ook weer bijzitten en dan is het gezelschap weer compleet![]()
heb gewoon een tijdje alleen maar lachend naar de streams zitten kijken.quote:Op zondag 18 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja, het was niet eens leuk meer om wat te posten, want als het eindelijk erin stond, was je al 5 delen verder...![]()
Zou voor mij reden zijn om de kurk van een fles wijn te laten ploppen, kater of geen kater.quote:Op zondag 18 september 2005 23:57 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Rob sommeert de rest naar bed te gaan.
Ja, ik lach me soms ook rot om de commentaren hierzo, echt zo grappigquote:Op zondag 18 september 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb gewoon een tijdje alleen maar lachend naar de streams zitten kijken.
Het ging mij veel te snel, gelukkig gingen er in de loop van de nacht veel mensen slapen.
Hierdoor werd het rustige en kon je weer lekker posten.
Voor t eggie of als je in dat huis zit? Ik vat 'm niet helemaal.quote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou voor mij reden zijn om de kurk van een fles wijn te laten ploppen, kater of geen kater.
Rob: "Jongens ga nou naar bed, we hebben morgen een sware dag, het is beter voor ons allemaal als iedereeen er een beetje op tijd in legt."quote:Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Voor t eggie of als je in dat huis zit? Ik vat 'm niet helemaal.
Precies, bek houden, ouwe!quote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou voor mij reden zijn om de kurk van een fles wijn te laten ploppen, kater of geen kater.
dat denk ik ook, hoor, ze heeft weer iets om mee te schermen c.q. dreigen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is óf die aparte kamer, óf ze gaat weg. BB zal die keus dan moeten maken, want Tanja aarzelt echt niet om het zover op de spits te drijven.
Point takenquote:Op maandag 19 september 2005 00:01 schreef milagro het volgende:
[..]
dat denk ik ook, hoor, ze heeft weer iets om mee te schermen c.q. dreigen.
oordopjes is het meest logische en ook meest adequate, maar daar zal ze niets van willen weten
"Ja, maar ik word ook wakker doordat jullie binnen komen en de deur open laten en het daardoor binnenvallende licht, door het dreunen van jullie voetstappen wat ik voel in mijn rug, door de luchtstroom als je langs mijn bed loopt, en daar helpen oordopjes niet tegen, dus ik wil gewoon een andere kamer ander ben ik weg, ik bedoel, jullie hebben al mijn verrassing verpest, het was het enige waar ik nog naar uit kon kijken, wat de laatste weken de moeite waard zou maken, en nu gunnen jullie me ook geen goede nachtrust????.... oh en nu ik hier toch ben, mocht er de komende weken een weekopdracht níet gehaald worden, ik ga een volgend rantsoen écht niet trekken, dus ik zeg het maar alvast, als jullie van mij verwachten dat ik daar dan aan mee doe, echt niet dus, hè! dus ik hoop dat dat duidelijk is? mooi, en die kamer die komt er, hè, ik laat me niet afschepen met oordopjes, ik moet al alles alleen doen, en devadervanhetkindje, of liever de verwekker laat het al afweten, dat heb ik al moeten verwerken en heeft me veel energie gekost, ik laat dit echt niet over mijn kant gaan, ik ben zo weg, dus ik wil gewoon die aparte kamer... en geen rantsoen...dus"
Ik heb tot dusver nergens last van gehad, welk adres gebruik je om naar de streams te kijken?quote:Op maandag 19 september 2005 00:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Is de kwaliteit van de streams vanavond ook zo slecht bij jullie?
Ik drink dan gezellig een glaasje wijn mee. In de jacuzzi, lallend en schreeuwend. O en ik zou om het kwartier gaan vragen of Rob ook zin heeft om in bad te gaan. Of nee, nog beter, in de kamer lopen waar Rob slaapt, aan iedereen vragen of ze zin hebben om in bad te gaan. En na het stellen van de vraag iets te hard fluisteren dat Rob niet mee mag.quote:Op maandag 19 september 2005 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob: "Jongens ga nou naar bed, we hebben morgen een sware dag, het is beter voor ons allemaal als iedereeen er een beetje op tijd in legt."
Gert: "Plop".
![]()
Iemand moest 'm inkoppen hequote:Op maandag 19 september 2005 00:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
die uitnodiging zou ik niet laten liggen![]()
Preciesquote:Op maandag 19 september 2005 00:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Iemand moest 'm inkoppen he
Saaie lullen dan zeg.quote:Op maandag 19 september 2005 00:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob et Menno.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:15 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Menno moest van Rob.
Nou eigenlijk is het niet waar eigenlijkquote:
Vond het wel een goeiequote:Op maandag 19 september 2005 00:17 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nou eigenlijk is het niet waar eigenlijk![]()
Heel flauw zo achteraf
Hm oké.quote:Op maandag 19 september 2005 00:17 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is het niet waar eigenlijk![]()
Heel flauw zo achteraf
Jij moet de politiek inquote:Op maandag 19 september 2005 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vond het wel een goeie
Het autoritaire gedrag van Rob op een ludieke manier ter sprake stellen
Gisterenavond wat dingetjes. Niets bijzonders.quote:Op maandag 19 september 2005 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo heb ik iets gemist?
Weinig, er gebeurt eigenlijk al een aantal uur hetzelfde...quote:Op maandag 19 september 2005 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo heb ik iets gemist?
Ja dat heb ik gezien nog die linda die huilde een tijdquote:Op maandag 19 september 2005 00:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Gisterenavond wat dingetjes. Niets bijzonders.
Valt wel mee hoor, iedereen doet mee.quote:Op maandag 19 september 2005 00:23 schreef ks_choice het volgende:
dido vestigt weer graag de aandacht op zich zie ik
Goedenavond allemaal trouwens!
ow hehe. Ik heb het afgelopen uur een paar flitsen gezien en iedere keer zag ik Dido naar voren springen met "ik weet nog een leuke!" of "nu ikke!"quote:Op maandag 19 september 2005 00:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, iedereen doet mee.
Dido doet al heel de dag een Roel imitatiequote:Op maandag 19 september 2005 00:24 schreef MissX het volgende:
heeft Dido die badjas al uitgehad vandaag?
Toen ik vanmiddag weg ging had ze hem nog aan en ik kom net thuis en hij is nog steeds/weer aan.
Het hoogste woordquote:Op maandag 19 september 2005 00:23 schreef ks_choice het volgende:
dido vestigt weer graag de aandacht op zich zie ik
Goedenavond allemaal trouwens!
Tanja ook ????quote:Op maandag 19 september 2005 00:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, iedereen doet mee.
Ach, Linda was maar een uitstapjequote:Op maandag 19 september 2005 00:24 schreef Shirley het volgende:
En nou zit Lieske weer tegen Roel aan? Ik snap er niks meer van...
En Dido heeft hem natuurlijk afgewezen, dus dan blijft Lieske inderdaad over.quote:Op maandag 19 september 2005 00:26 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ach, Linda was maar een uitstapje
Maandag. Luchtalarm. Rob kijkt op jacuzziklok.quote:Op maandag 19 september 2005 00:26 schreef Shirley het volgende:
Hoe kan Roel die tijd weten?
Ik heb het over nunet. Hij zei dat het 10 voor half 1 was.quote:Op maandag 19 september 2005 00:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Maandag. Luchtalarm. Rob kijkt op jacuzziklok.
Het luchtalarm gaat standaard om 12 uur op maandag. Toen dat gebeurde keek Rob op de klok van de jacuzzi waardoor hij wist hoelaat het was. Roel ging net op die klok kijken.quote:Op maandag 19 september 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb het over nunet. Hij zei dat het 10 voor half 1 was.
Aha.... duidelijk.quote:Op maandag 19 september 2005 00:33 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Het luchtalarm gaat standaard om 12 uur op maandag. Toen dat gebeurde keek Rob op de klok van de jacuzzi waardoor hij wist hoelaat het was. Roel ging net op die klok kijken.
Ik ook, welterusten allenquote:Op maandag 19 september 2005 00:34 schreef ks_choice het volgende:
Goed, ik ga wel slapen. Schiet niet echt op dit.
Veel plezier nog mensen!
quote:Op maandag 19 september 2005 00:32 schreef Kolomo het volgende:
Ralph, hup, naar buiten, mooie (strakke) maan te zien!
komt van de hormonen denk ik ... hij is de omgebouwdequote:Op maandag 19 september 2005 00:42 schreef kissa het volgende:
Mag ik even kwijt dat ik Joost vadsig vind?
Dank u.
djeez ... Roel ... Herken-De-Psychopaatquote:
Het 'badje'quote:Op maandag 19 september 2005 00:26 schreef Shirley het volgende:
Hoe kan Roel die tijd weten?
moest wel gebeuren ... weet je wel hoe vermoeiend dat is, de hele dag azijnpissen?!quote:Op maandag 19 september 2005 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
Tan zit gezellig bij de groep, en praat langzamerhand wat meer
[afbeelding]
En in z'n exit filmpje ookquote:Op maandag 19 september 2005 00:49 schreef FlowKey het volgende:
Ik neem aan dat we morgen bij de uitzending wel een leuke Roel-en-de-vrouwtjes montage tegemoet kunnen zien ...
als die ooit komt duurt dat nog wel evenquote:
Hopelijk wel.quote:Op maandag 19 september 2005 00:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
als die ooit komt duurt dat nog wel even
Roel gaat als één na laatste het huis uit... Ralph als laatstequote:Op maandag 19 september 2005 00:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
als die ooit komt duurt dat nog wel even
Of andersom, maar dat worden inderdaad de twee finalisten denk ik.quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel gaat als één na laatste het huis uit... Ralph als laatste
Veel zal afhangen van hoe hij maandag in beeld komt, als de snol, het afgewezen jochie of de zingende dronkenlap ...quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost ging naast Menno liggen en deed dus alsoffie Ingrid was. Menno trapte er niet in.quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Er gebeurt iets grappigs in de slaapkamer, maar ik heb niet precies door wat
Kloptyquote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sjantal is een jaloerse opgedroogde ouwe heks ... maar dat is ook maar een meningquote:Op maandag 19 september 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
Chantal is wel mega jaloers he ?? van die steek opmerkingen enzo![]()
Zal wel meevallen, hij kreeg ook niet een enorme sanctie wegens dat akkefietje met het bierflesje.quote:Op maandag 19 september 2005 00:54 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Veel zal afhangen van hoe hij maandag in beeld komt, als de snol, het afgewezen jochie of de zingende dronkenlap ...
Een mening is nooit maar. Vind ik dan.quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Sjantal is een jaloerse opgedroogde ouwe heks ... maar dat is ook [b]maar een mening[//b]
Hope so...quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie is op Roel! Hummie is op Roel!quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, hij kreeg ook niet een enorme sanctie wegens dat akkefietje met het bierflesje.
u miste mijn verwijzing naar de Prins van Oranjequote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Een mening is nooit maar. Vind ik dan.
Mijn favorieten zijn Ralph, Lieske en Roel... en de kans is heel goed aanwezig dat die alle drie op de bank zitten donderdag.quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hope so...
Ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen, of hij (Ralph) echt zoals het er nu naar uitziet iedere keer op de bank zal zitten enzo... En of hij niet een keer pech heeft met de verkeerde(n) op de bank te zitten. Ik heb nl geen idee hoe het grote publiek dat alleen tv-kijkt hem ziet.
Ook heel benieuwd trouwens hoe er genomineerd gaat worden, hij krijgt zeker minder stemmen, maar wie nomineren hem nog wel??
Rob, Nathalie, Dido en Menno. Gokje.quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hope so...
Ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen, of hij (Ralph) echt zoals het er nu naar uitziet iedere keer op de bank zal zitten enzo... En of hij niet een keer pech heeft met de verkeerde(n) op de bank te zitten. Ik heb nl geen idee hoe het grote publiek dat alleen tv-kijkt hem ziet.
Ook heel benieuwd trouwens hoe er genomineerd gaat worden, hij krijgt zeker minder stemmen, maar wie nomineren hem nog wel??
En dan nog 2 op Menno ook, die helemaal niets ligt te doen.quote:Op maandag 19 september 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Waarom alleen maar slaapkamerstreams, niet iedereen ligt al in bed toch?
Sprak de vrouw die zelf de hele tijd praat als een klein kind...quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Joost is echt een kind... echt een kind"
Zal Joost blij mee zijn.
Mja, btje kansloos idd.quote:Op maandag 19 september 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Waarom alleen maar slaapkamerstreams, niet iedereen ligt al in bed toch?
quote:Op maandag 19 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid en Roel bij elkaar. Chantal tegen Roel: "Ja, die had je nog niet gehad"
[afbeelding]
Joh, doe niet zo rigide.quote:Op maandag 19 september 2005 01:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het nomineren word nu echt steeds lastiger. Flikker toch op man. Alleen Dido heeft op Rikkert gestemd vorige keer. Iedereen zou dus in principe bij zn nomitatiepersoon moeten blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |