Het is óf die aparte kamer, óf ze gaat weg. BB zal die keus dan moeten maken, want Tanja aarzelt echt niet om het zover op de spits te drijven.quote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef milagro het volgende:
Tanja kan beter oordopjes vragen
Een andere kamer gaan ze niet doen.
gewoon laten gaanquote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is óf die aparte kamer, óf ze gaat weg. BB zal die keus dan moeten maken, want Tanja aarzelt echt niet om het zover op de spits te drijven.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja idd. Heb het compilatiefilmpje gezien, echt fantastisch. Hmm. Nu ben ik in dubio, kom ik nog op terug.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:26 schreef pinkplatinum het volgende:
http://img150.imageshack.us/img150/8149/image16cb.jpg
is dit lichter? jammer zeg.. heeft niemand em zien krabben daarzow haha
verbaasd me niks ik vind roel een beetje sloomquote:Op zondag 18 september 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
tandpasta tube.... ja, die weet lieske wel
Roel draait helemaal door dat ze zo veel dingen raden.
Dat verbaasd me niet echt na gisteravond/nachtquote:Op zondag 18 september 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
verbaasd me niks ik vind roel een beetje sloom
Het ging gisteravond en afgelopen nacht beláchelijk snel.quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
er gebeurd niet veel is ook te merken aan de snelheid van postings.
Vannacht ging het zo snel dat ik op sommige momenten niet alles heb zitten lezen.
Mij net zoquote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
er gebeurd niet veel is ook te merken aan de snelheid van postings.
Vannacht ging het zo snel dat ik op sommige momenten niet alles heb zitten lezen.
zo is hij altijd geweest volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat verbaasd me niet echt na gisteravond/nacht![]()
En nu beláchelijk rustigquote:Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ging gisteravond en afgelopen nacht beláchelijk snel.
Rob sommeert de rest naar bed te gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 23:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Straks komen Rob & Menno er ook weer bijzitten en dan is het gezelschap weer compleet![]()
heb gewoon een tijdje alleen maar lachend naar de streams zitten kijken.quote:Op zondag 18 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja, het was niet eens leuk meer om wat te posten, want als het eindelijk erin stond, was je al 5 delen verder...![]()
Zou voor mij reden zijn om de kurk van een fles wijn te laten ploppen, kater of geen kater.quote:Op zondag 18 september 2005 23:57 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Rob sommeert de rest naar bed te gaan.
Ja, ik lach me soms ook rot om de commentaren hierzo, echt zo grappigquote:Op zondag 18 september 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb gewoon een tijdje alleen maar lachend naar de streams zitten kijken.
Het ging mij veel te snel, gelukkig gingen er in de loop van de nacht veel mensen slapen.
Hierdoor werd het rustige en kon je weer lekker posten.
Voor t eggie of als je in dat huis zit? Ik vat 'm niet helemaal.quote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou voor mij reden zijn om de kurk van een fles wijn te laten ploppen, kater of geen kater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |