wel wanneer je iets voor een appel en een ei kooptquote:Op zondag 18 september 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
tja dat leer je niet bij economie hè.![]()
Leuk idee inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2005 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sorry idd dinsdag ja.
Weet je wat een leuke is, die eens niet lichamelijk is maar geestelijk. Geef ze allemaal 1 [afbeelding]
En dan moeten bv. 10 van de 12 deze zien op te lossen. Best saai maar wel leuk lijkt me.
gaat ze nooit lukkenquote:Op zondag 18 september 2005 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sorry idd dinsdag ja.
Weet je wat een leuke is, die eens niet lichamelijk is maar geestelijk. Geef ze allemaal 1 [afbeelding]
En dan moeten bv. 10 van de 12 deze zien op te lossen. Best saai maar wel leuk lijkt me.
en dat ze Linda (volgens haarzelf) heeft opgehitst om met Roel te bekken?quote:Op zondag 18 september 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien voelt ze zich een beetje schuldig over dat constante gestook?
glasbaklegerquote:Op zondag 18 september 2005 23:39 schreef Marrije het volgende:
Joost: mooi beroep, asbakleger, die hadden we ook wel kunnen doen. Joost, dat wordt al gedaan door Tanja als de peuken op zijn![]()
I'm completly Zen.quote:
Heeft BB zaterdag medegedeeld om de boel erg op te stoken.quote:
In haar eigen slaapkamer thuisquote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Tanja wil vanaf volgende week in een andere kamer slapen?
quote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
In haar eigen slaapkamer thuis![]()
gewoon buiten laten slapenquote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Tanja wil vanaf volgende week in een andere kamer slapen?
Dat is waarquote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik vind dat ze n denkopdracht moeten doen, die niet zomaar op te lossen is. Ze leven al veel te lang als koningen.
Dat is ook weer zo ja idd. Heb het compilatiefilmpje gezien, echt fantastisch. Hmm. Nu ben ik in dubio, kom ik nog op terug.quote:Op zondag 18 september 2005 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is waarmáár een voordeel heeft het wel en dat is namelijk dat er stevig gezopen kan worden, wat gisteren historische BB tafrelen opleverde die bij lange na niet gehaald zullen worden zonder alcohol denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |