Precies, ik kom net binnen vallen en vind dat hints gedoe niks aan, dan ga ik nog liever meteen slapen. Maar ja, dan lees je hier dat Rob, Menno & Ingrid een leuk gesprek hebben... Tot nu toe hoor ik ze bijna niet, gelukkig maar, kan ik rustig slapenquote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Kunnen we lekker vroeg naar bed vandaag![]()
Ik kom uit op de beginpagina...?quote:Op zondag 18 september 2005 23:26 schreef pinkplatinum het volgende:
http://img150.imageshack.us/img150/8149/image16cb.jpg
is dit lichter? jammer zeg.. heeft niemand em zien krabben daarzow haha
Maar nu hoor ik niemand pratenquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
"als jij een keer je bek houdt" zegt Menno tegen Ingrid![]()
Zo denken ze ernu over, kan zo veranderen het is BBquote:Op zondag 18 september 2005 23:22 schreef kwakveense het volgende:
vaochtend hebben roel en linda t er toch over gehad?
zij vond het een domme actie. hij vodn t niet persé dom maar wel ondoordacht, beetje impulsief, niet zo handig....
Nee, dat kan kloppen, want die opmerking was omdat Ingrid wil gaan slapenquote:
Ik denk dinsdag want tot nu toe is bijna elke 'weekopdracht' pas dinsdag gestartquote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Morgen weer een nieuwe weekopdracht, ik ben benieuwd mensen.... zou het een opdracht zijn waar Tanja ook eens deel aan mag nemen...?
tja dat leer je niet bij economie hè.quote:
Volgens mij wordt het dinsdag, de heren moeten morgen het huis schoon maken.quote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Morgen weer een nieuwe weekopdracht, ik ben benieuwd mensen.... zou het een opdracht zijn waar Tanja ook eens deel aan mag nemen...?
FF serieus man. Rob krabt aan zn kont, so fokkin wat. Ik begrijp dat het saai is hoor nu, maar probeer het niveau enigzins hoog te houden alsjeblieft..quote:Op zondag 18 september 2005 23:30 schreef pinkplatinum het volgende:
http://xs46.xs.to/pics/05370/ffkrabbuh.jpg
Misschien voelt ze zich een beetje schuldig over dat constante gestook?quote:Op zondag 18 september 2005 23:35 schreef Marrije het volgende:
Zonet las ik dat Chantal niet in d'r element was vanavond, wat is er loos? (los van de gebruikelijke irritante lach etc etc).
Moeten van? Rob of BB?quote:Op zondag 18 september 2005 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het dinsdag, de heren moeten morgen het huis schoon maken.
denk het niet, het mens heeft een bord voor de kop.quote:Op zondag 18 september 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien voelt ze zich een beetje schuldig over dat constante gestook?
Alles is noemenswaardig en al helemaal als je een foto hebtquote:Op zondag 18 september 2005 23:35 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
FF serieus man. Rob krabt aan zn kont, so fokkin wat. Ik begrijp dat het saai is hoor nu, maar probeer het niveau enigzins hoog te houden alsjeblieft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |