Rob: "Jongens ga nou naar bed, we hebben morgen een sware dag, het is beter voor ons allemaal als iedereeen er een beetje op tijd in legt."quote:Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Voor t eggie of als je in dat huis zit? Ik vat 'm niet helemaal.
Precies, bek houden, ouwe!quote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou voor mij reden zijn om de kurk van een fles wijn te laten ploppen, kater of geen kater.
dat denk ik ook, hoor, ze heeft weer iets om mee te schermen c.q. dreigen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is óf die aparte kamer, óf ze gaat weg. BB zal die keus dan moeten maken, want Tanja aarzelt echt niet om het zover op de spits te drijven.
Point takenquote:Op maandag 19 september 2005 00:01 schreef milagro het volgende:
[..]
dat denk ik ook, hoor, ze heeft weer iets om mee te schermen c.q. dreigen.
oordopjes is het meest logische en ook meest adequate, maar daar zal ze niets van willen weten
"Ja, maar ik word ook wakker doordat jullie binnen komen en de deur open laten en het daardoor binnenvallende licht, door het dreunen van jullie voetstappen wat ik voel in mijn rug, door de luchtstroom als je langs mijn bed loopt, en daar helpen oordopjes niet tegen, dus ik wil gewoon een andere kamer ander ben ik weg, ik bedoel, jullie hebben al mijn verrassing verpest, het was het enige waar ik nog naar uit kon kijken, wat de laatste weken de moeite waard zou maken, en nu gunnen jullie me ook geen goede nachtrust????.... oh en nu ik hier toch ben, mocht er de komende weken een weekopdracht níet gehaald worden, ik ga een volgend rantsoen écht niet trekken, dus ik zeg het maar alvast, als jullie van mij verwachten dat ik daar dan aan mee doe, echt niet dus, hè! dus ik hoop dat dat duidelijk is? mooi, en die kamer die komt er, hè, ik laat me niet afschepen met oordopjes, ik moet al alles alleen doen, en devadervanhetkindje, of liever de verwekker laat het al afweten, dat heb ik al moeten verwerken en heeft me veel energie gekost, ik laat dit echt niet over mijn kant gaan, ik ben zo weg, dus ik wil gewoon die aparte kamer... en geen rantsoen...dus"
Ik heb tot dusver nergens last van gehad, welk adres gebruik je om naar de streams te kijken?quote:Op maandag 19 september 2005 00:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Is de kwaliteit van de streams vanavond ook zo slecht bij jullie?
Ik drink dan gezellig een glaasje wijn mee. In de jacuzzi, lallend en schreeuwend. O en ik zou om het kwartier gaan vragen of Rob ook zin heeft om in bad te gaan. Of nee, nog beter, in de kamer lopen waar Rob slaapt, aan iedereen vragen of ze zin hebben om in bad te gaan. En na het stellen van de vraag iets te hard fluisteren dat Rob niet mee mag.quote:Op maandag 19 september 2005 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob: "Jongens ga nou naar bed, we hebben morgen een sware dag, het is beter voor ons allemaal als iedereeen er een beetje op tijd in legt."
Gert: "Plop".
![]()
Iemand moest 'm inkoppen hequote:Op maandag 19 september 2005 00:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
die uitnodiging zou ik niet laten liggen![]()
Preciesquote:Op maandag 19 september 2005 00:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Iemand moest 'm inkoppen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |