Yep. De moeder van Dido is toch schilderes?quote:Op zondag 18 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk hè.. die filters van Adobe..
Alles beter dan andere woorden voor poepen te moeten aanhoren enzo.
Wat hangt daar dan tussen haar benen?quote:Op zondag 18 september 2005 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. De moeder van Dido is toch schilderes?
Dan zal ze dit aquarelletje van dochterlief vast kunnen waarderen.
[afbeelding]
Ze kunnen beter een potje gaan neuken.quote:Op zondag 18 september 2005 22:48 schreef Falco het volgende:
Het gesprek tussen Menno en Ingrid lijkt me nu wat boeiender!
helaas kan het niet elke avond feest zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 22:57 schreef kwakveense het volgende:
er gebuert net geen kloot...
Suc6 ermeequote:Op zondag 18 september 2005 22:59 schreef Flakkie01 het volgende:
Zal toch wel niet meer veel gebeuren, ga mijn blaf maar eens uitlaten![]()
ach, de Dido ziekte:(quote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Rob wil graag weten of hij populair is in de 'buitenwereld' ... hij wil mensen zijn naam horen schreeuwen![]()
*Schreeuwt :"Rob go Home!!"quote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Rob wil graag weten of hij populair is in de 'buitenwereld' ... hij wil mensen zijn naam horen schreeuwen![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef twentemeisje het volgende:
Dolce & Gabbana Rob!
Valt me trouwens wel op dat ze aan de ranja zitten ipv wijn en bier dat er nog is.quote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
helaas kan het niet elke avond feest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |