Saaie lullen dan zeg.quote:Op maandag 19 september 2005 00:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob et Menno.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:15 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Menno moest van Rob.
Nou eigenlijk is het niet waar eigenlijkquote:
Vond het wel een goeiequote:Op maandag 19 september 2005 00:17 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nou eigenlijk is het niet waar eigenlijk![]()
Heel flauw zo achteraf
Hm oké.quote:Op maandag 19 september 2005 00:17 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is het niet waar eigenlijk![]()
Heel flauw zo achteraf
Jij moet de politiek inquote:Op maandag 19 september 2005 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vond het wel een goeie
Het autoritaire gedrag van Rob op een ludieke manier ter sprake stellen
Gisterenavond wat dingetjes. Niets bijzonders.quote:Op maandag 19 september 2005 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo heb ik iets gemist?
Weinig, er gebeurt eigenlijk al een aantal uur hetzelfde...quote:Op maandag 19 september 2005 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallo heb ik iets gemist?
Ja dat heb ik gezien nog die linda die huilde een tijdquote:Op maandag 19 september 2005 00:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Gisterenavond wat dingetjes. Niets bijzonders.
Valt wel mee hoor, iedereen doet mee.quote:Op maandag 19 september 2005 00:23 schreef ks_choice het volgende:
dido vestigt weer graag de aandacht op zich zie ik
Goedenavond allemaal trouwens!
ow hehe. Ik heb het afgelopen uur een paar flitsen gezien en iedere keer zag ik Dido naar voren springen met "ik weet nog een leuke!" of "nu ikke!"quote:Op maandag 19 september 2005 00:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, iedereen doet mee.
Dido doet al heel de dag een Roel imitatiequote:Op maandag 19 september 2005 00:24 schreef MissX het volgende:
heeft Dido die badjas al uitgehad vandaag?
Toen ik vanmiddag weg ging had ze hem nog aan en ik kom net thuis en hij is nog steeds/weer aan.
Het hoogste woordquote:Op maandag 19 september 2005 00:23 schreef ks_choice het volgende:
dido vestigt weer graag de aandacht op zich zie ik
Goedenavond allemaal trouwens!
Tanja ook ????quote:Op maandag 19 september 2005 00:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, iedereen doet mee.
Ach, Linda was maar een uitstapjequote:Op maandag 19 september 2005 00:24 schreef Shirley het volgende:
En nou zit Lieske weer tegen Roel aan? Ik snap er niks meer van...
En Dido heeft hem natuurlijk afgewezen, dus dan blijft Lieske inderdaad over.quote:Op maandag 19 september 2005 00:26 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ach, Linda was maar een uitstapje
Maandag. Luchtalarm. Rob kijkt op jacuzziklok.quote:Op maandag 19 september 2005 00:26 schreef Shirley het volgende:
Hoe kan Roel die tijd weten?
Ik heb het over nunet. Hij zei dat het 10 voor half 1 was.quote:Op maandag 19 september 2005 00:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Maandag. Luchtalarm. Rob kijkt op jacuzziklok.
Het luchtalarm gaat standaard om 12 uur op maandag. Toen dat gebeurde keek Rob op de klok van de jacuzzi waardoor hij wist hoelaat het was. Roel ging net op die klok kijken.quote:Op maandag 19 september 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb het over nunet. Hij zei dat het 10 voor half 1 was.
Aha.... duidelijk.quote:Op maandag 19 september 2005 00:33 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Het luchtalarm gaat standaard om 12 uur op maandag. Toen dat gebeurde keek Rob op de klok van de jacuzzi waardoor hij wist hoelaat het was. Roel ging net op die klok kijken.
Ik ook, welterusten allenquote:Op maandag 19 september 2005 00:34 schreef ks_choice het volgende:
Goed, ik ga wel slapen. Schiet niet echt op dit.
Veel plezier nog mensen!
quote:Op maandag 19 september 2005 00:32 schreef Kolomo het volgende:
Ralph, hup, naar buiten, mooie (strakke) maan te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |