Mja, maar om het contrast nou zo groot te maken...quote:Op zondag 18 september 2005 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was te verwachten na zo'n knaller als gisteravond
Kan ik dadelijk niet eens slapen, zo vroegquote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Kunnen we lekker vroeg naar bed vandaag![]()
Tsja.. slecht zet voor beide. Maar meer kans voor Lieske om het einde te halenquote:
Om 0:00 knalt mij internet eruit wegens vervangingswerkzaamheden.quote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Kunnen we lekker vroeg naar bed vandaag![]()
Viel mij ook op, echt een hullepkutje...quote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef BtheBest het volgende:
Wat me wel opvalt zijn die vrouwelijke maniertjes van Dido.. Zoals ze huppelt om weer een ander woord uit te beelden. raar dat ik die maniertjes nooit bijechte vrouwen zie ?!?
Zou best kunnen Linda komt bij mij over al een geile doos.quote:
Je moet wel hele goeie ogen hebben om dit te zien...quote:Op zondag 18 september 2005 23:20 schreef pinkplatinum het volgende:
http://xs46.xs.to/pics/05370/lekkerdan.PNG
erg donkere foto hoor.. misschien kan ik em wat lichter maken
Rob zat net lekker in zn kont te krabben
Het grappige is, is dat die foto lichter is op me computer.. maar het uploaden maakt het donkerder ofzo o_0quote:Op zondag 18 september 2005 23:22 schreef Djoj het volgende:
[..]
Je moet wel hele goeie ogen hebben om dit te zien...
En dat is bijna gebeurd want meneer Rob klaagde dat de groep te luid aan het praten was met het spelletje hintsquote:Op zondag 18 september 2005 23:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Om 0:00 knalt mij internet eruit wegens vervangingswerkzaamheden.
Dus ik ben blij dat het rustig is, ook weet je nooit de flam kan snel in de pan slaan.
Nou, weltrusten. géén slecht ideequote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef kwakveense het volgende:
ik ga maar slapen denk ik....
prima houden zoquote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Chantal is niet in haar element vanaaf....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |