de volgorde is wel veranderd..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar die zijn helemaal niet veranderd. Niet bij mij in elk geval.
Dat moet je gewoon weten en ze er dan zelf bij zetten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, die staan nog niet in Alicey's copy-en-paste-tekst.
Jij bent dan ook onze professionele topicopener. Maar ik ben daar te lui en te dom voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:04 schreef qu63 het volgende:
Dat moet je gewoon weten en ze er dan zelf bij zetten.
Een échte pro (like me) weet dat, en doet dat gewoon
Alicey heeft er meer geopend geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onze professionele topicopener. Maar ik ben daar te lui en te dom voor.
zal nog wel bij z'nquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar zijn alle anderen? Verzaken zij hun plicht? En Doffy heeft zeker weer een leven, die hebben we de hele dag al niet gezien.
Vind het ook een wat vaag topic...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:14 schreef ATuin-hek het volgende:
Nee, dieren zijn geen mensen! <- is dit van ONZ hierheen getrapt ofzo?
Dat komt wel meer voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:18 schreef ATuin-hek het volgende:
Tis van dat kansloze geruzie...
Ik heb even wat broodjes gepakt enzit weer hierquote:
Ik zit ook met m'n bordje voor de comp. Maar het is errug rustig op Fok...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:19 schreef qu63 het volgende:
Ik heb even wat broodjes gepakt enzit weer hier
Vet cool.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:27 schreef ATuin-hek het volgende:
thx
ding is echt stoer![]()
http://www.grand-illusions.com/dragon.htm
Staat ook een filmpje tussen
Zin wel, geld niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallootjes.
Schoenen niet gekocht, ze waren wel leuk, maar bleken voor geen meter te lopen.
Heeft er ook iemand zin om naar Leeuwarden te komen en met mij tot in de kleine uurtjes op een terras te zitten?
Zo niet, dan zie ik mij genoodzaakt om mij vanavond op de bank te nestelen voor 8 mm metNicholas Cage
.
Ik heb deze ooit half in elkaar gezet, maar bij gebrek aan Pritt stift niet vervolgd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[afbeelding]
ben dat ding aan het bouwenOnderdeel van m'n kado voor de verjaardag waar ik straks heen ga.
hij is idd wel cool!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:27 schreef ATuin-hek het volgende:
thx
ding is echt stoer![]()
http://www.grand-illusions.com/dragon.htm
Staat ook een filmpje tussen
Ik denk dat je dan meer succes hebt ja, helemaal als je het in SEX plaatstquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
Als ik nou eens een topic open "Wie woont er in Friesland en heeft zin..."
Ik zou het doen als het niet zo slecht voor mijn reputatie was.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:45 schreef qu63 het volgende:
Ik denk dat je dan meer succes hebt ja, helemaal als je het in SEX plaatst
Dat laatste maakt niet uit, dan heb je de hele nacht nog voor je.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:45 schreef Alicey het volgende:
Je vraagt het gewoon op een precies verkeerd moment, anders had ik het theoretisch wel gedaan
Praktisch gezien was ik pas rond middennacht in Fryslan geweest![]()
Over reputatie gesproken.. Wat Slarioux vanochtend zei is uitgekomen.. Ook van crewleden zijn nu de notes zichtbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou het doen als het niet zo slecht voor mijn reputatie was.
Ook weer zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat laatste maakt niet uit, dan heb je de hele nacht nog voor je.
Hey ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:47 schreef Alicey het volgende:
Over reputatie gesproken.. Wat Slarioux vanochtend zei is uitgekomen.. Ook van crewleden zijn nu de notes zichtbaar.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Over reputatie gesproken.. Wat Slarioux vanochtend zei is uitgekomen.. Ook van crewleden zijn nu de notes zichtbaar.
Welke reputatiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou het doen als het niet zo slecht voor mijn reputatie was.
Het aantal notes staat achter je username. Bijv. qu63 (12). Op de plaats waar bij crewleden het tagje staat dus. Vroegah kon je dus voor crewleden niet het aantal notes zien. Nu is het er achter gezet en zie je het dus wel.quote:
ah!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het aantal notes staat achter je username. Bijv. qu63 (12). Op de plaats waar bij crewleden het tagje staat dus. Vroegah kon je dus voor crewleden niet het aantal notes zien. Nu is het er achter gezet en zie je het dus wel.
Jij bent lui.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:48 schreef qu63 het volgende:
Lupa, kan jij niet hierheen komen?
Da is veel makkelijker
* qu63 wil ook positieve notes!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik heb je er een positieve note bij gegeven!
idd. En staat er 32 achter mijn tagje.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah!
Dus nu hoef je niet meer op zoek te gaan naar de notes voor de crew
Je FOK!Strafblad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:50 schreef FokCrash het volgende:
Wat zijn notes nou weer.
* Alicey in Rotterdam.quote:ik woon in Groningen![]()
Serieus? Is dat voor jou dan niet erg ver reizen en kost dat ook niet erg veel?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik wil wel helpen met klussen, op zich kan ik meestal wel, maar het hangt er van af of Raymond op de hondjes kan passen.
Doordeweeks kost het me niets. In het weekend wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:53 schreef Alicey het volgende:
Serieus? Is dat voor jou dan niet erg ver reizen en kost dat ook niet erg veel?
nu moeten wij naar jou, dus je kan net zo goed naar ons toe gaan!quote:
Heb er maar ingezet dat je een goede muzieksmaak hebtquote:
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doordeweeks kost het me niets. In het weekend wel.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb er maar ingezet dat je een goede muzieksmaak hebt
Geen dank.
Nee. Het was mijn idee.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:54 schreef qu63 het volgende:
nu moeten wij naar jou, dus je kan net zo goed naar ons toe gaan!
tsskquote:
Omdat het praktisch niet erg haalbaar was. Maar thuis blijven wachten tot jullie er zijn is best haalbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:56 schreef qu63 het volgende:
tssk
De vorige keer dat jij een idee had haakte je ook af
Nietquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
5 euro overmaken naar Danny ovv je userid en notes.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Alicey het volgende:
5 euro overmaken naar Danny ovv je userid en notes.
Ik wil ook crew zijn!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het aantal notes staat achter je username. Bijv. qu63 (12). Op de plaats waar bij crewleden het tagje staat dus. Vroegah kon je dus voor crewleden niet het aantal notes zien. Nu is het er achter gezet en zie je het dus wel.
Dat méén je niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
Het is serieus. Je krijgt ze dan per post opgestuurd. Maar je kunt ook crewleden vragen.
Geen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:05 schreef DionysuZ het volgende:
ik wil weten wat ik allemaal voor kutnotes heb
Noteloosquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan ben je wel je noteloze status kwijt!
Op basis van honderd positieve notes zal een FA niet gauw tot een ban overgaan denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:09 schreef Alicey het volgende:
Er bestaat trouwens niet zoiets als lieve en stoute notes, een note is een note.
Nee, maar ook niet per definitie op honderd negatieve notes.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op basis van honderd positieve notes zal een FA niet gauw tot een ban overgaan denk ik.
ik kan ook wel minder braaf zijn hoorquote:
Nu je het zegt....daar staat me wel iets van bij iddquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is serieus. Je krijgt ze dan per post opgestuurd. Maar je kunt ook crewleden vragen.
Niet minder braaf genoeg!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:23 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik kan ook wel minder braaf zijn hoor![]()
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk niet echt een idee.. Ik ben nogal inspiratieloos geloof ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een topic? Iets controversieels, zoals dat verkrachtingstopic? Kunnen we nog ergere geheime seksuele fantasieën bedenken die toch vaker voorkomen dan we denken?
In plaats van pensioen moeten mensen die 65 jaar zijn verplichte euthanasie ondergaan. Hiermee zijn in een klap een hoop economische problemen opgelost.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een topic? Iets controversieels, zoals dat verkrachtingstopic? Kunnen we nog ergere geheime seksuele fantasieën bedenken die toch vaker voorkomen dan we denken?
Dat vind ik wel heel kansloos. Dan opteer ik liever voor het euthanaseren van alle geestelijk en lichamelijk gehandicapten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
In plaats van pensioen moeten mensen die 65 jaar zijn verplichte euthanasie ondergaan. Hiermee zijn in een klap een hoop economische problemen opgelost.
Dat is een stelling die garant staat voor een succesvolle rel, waarmee je sommige mensen zelfs echt boos kunt krijgen.
Je legt de lat een stuk hoger?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel kansloos. Dan opteer ik liever voor het euthanaseren van alle geestelijk en lichamelijk gehandicapten.
Pinda's zijn voor apenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:44 schreef Alicey het volgende:
Ongepelde pinda's zijn lekker.:Y
Denk dat dat meer controverse oproept. Maar zo'n topic ga ik niet met deze account openen. Ik moet eindelijk eens een kloon aanschaffen.quote:
Misschien kun je anders onder je eigen account ingaan op de meneer die beweert dat dieren geen mensen zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat dat meer controverse oproept. Maar zo'n topic ga ik niet met deze account openen. Ik moet eindelijk eens een kloon aanschaffen.
Dat vond ik een vrij flauw topic...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
Misschien kun je anders onder je eigen account ingaan op de meneer die beweert dat dieren geen mensen zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vond ik een vrij flauw topic...
Waarom moet ik er dan op reageren? Heb jij het geopend soms?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:08 schreef Alicey het volgende:
Ja.
Nee, het is geen clone van mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom moet ik er dan op reageren? Heb jij het geopend soms?![]()
Ik heb er net een geopend met een clone van mij ja (the_clones) verder nietquote:
'k Weet dat dat jouw kloon is ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:13 schreef qu63 het volgende:
Ik heb er net een geopend met een clone van mij ja (the_clones) verder niet
dat andere topic is niet van mijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'k Weet dat dat jouw kloon is ja.
Ik heb dr ook eigenlij kgeen zin meer anquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
Het maakt nog weinig los die topic in POL. Maar POL is ultra-rechts, misschien ligt het daar aan. Je wordt daar al een linkse extremist genoemd als je geen pleurishekel aan buitenlanders hebt.
Waarom is het niet raar als mensen in bikini over straat lopen maar is het wel raar als ze over straat lopen in hun onderbroek? Er is toch geen verschil behalve de de soort stof van het kledingstuk? Net zoiets: waarom is het niet raar als mensen topless zonnen maar is het wel raar als iemand naakt naar de supermarkt gaat?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Van mij mogen mooie mannen en vrouwen naakt supermarkten hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Waarom is het niet raar als mensen in bikini over straat lopen maar is het wel raar als ze over straat lopen in hun onderbroek? Er is toch geen verschil behalve de de soort stof van het kledingstuk? Net zoiets: waarom is het niet raar als mensen topless zonnen maar is het wel raar als iemand naakt naar de supermarkt gaat?
Nouja niet super controversieel, maar ik vroeg het me zomaar af.
Volgende week gaan we wel de reacties van de mensen vragenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Waarom is het niet raar als mensen in bikini over straat lopen maar is het wel raar als ze over straat lopen in hun onderbroek? Er is toch geen verschil behalve de de soort stof van het kledingstuk? Net zoiets: waarom is het niet raar als mensen topless zonnen maar is het wel raar als iemand naakt naar de supermarkt gaat?
Ik vind het sowieso al raar dat naakt rondlopen verboden is... We hebben allemaal een blootje. Wat is er zo vreselijk schokkend aan een naakt mens?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Alleen dan is het dus nog raarder dat het op het ene moment wel 'kan' en op het andere moment weer niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al raar dat naakt rondlopen verboden is... We hebben allemaal een blootje. Wat is er zo vreselijk schokkend aan een naakt mens?
Zeker onder het motto 'Alles voor de wetenschap'?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
My thoughts exactly
Heb me dit idd ook al es afgevraagd. Kom je volgende keer in bikini naar de slinger kijken?
Ja, het is echt not done om in bikini bij een sollicitatiegesprek te verschijnen. Raar hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja dat vind ik ook. Alleen dan is het dus nog raarder dat het op het ene moment wel 'kan' en op het andere moment weer niet.
Alles voor de wetenschapquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zeker onder het motto 'Alles voor de wetenschap'?
Nou ok, daar kan ik me nog iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, het is echt not done om in bikini bij een sollicitatiegesprek te verschijnen. Raar hoor.
Voor volk en vaderland dan?quote:
Kijken of de uitwijking ook groter wordt met mooi gevormd vrouwelijk schoon in de buurtquote:
Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor het volk en het vaderland dat ik in bikini rondloop?quote:
Voor het imago van Fryslan misschien weer goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:44 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor het volk en het vaderland dat ik in bikini rondloop?![]()
Ik kan natuurlijk wel op die manier Fryslân gaan promoten.
Maar het is een beetje slecht voor mijn imago om dat op die manier te doen..
Meer zichtbaar vrouwelijk schoon op straatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:44 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor het volk en het vaderland dat ik in bikini rondloop?![]()
Hoezo zou dat slecht zijn?quote:Ik kan natuurlijk wel op die manier Fryslân gaan promoten.
Maar het is een beetje slecht voor mijn imago om dat op die manier te doen..
Ik denk niet dat de slinger daar zo gevoelig voor isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kijken of de uitwijking ook groter wordt met mooi gevormd vrouwelijk schoon in de buurt
Goed idee, dat ga ik ook ff doen. De tuin in dan, niet het bierquote:Naja, ik ga weer ff bieren in de tuin, dus ciao iedereen.
Er werd me net al door Sidekick gevraagd of ik wist wie er achter the_Clones zit.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:43 schreef FokCrash het volgende:
haha, lol, ut topic is naar ONZ getrapt
Dags!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Het staat een beetje goedkoop; je uiterlijk misbruiken.
Later
en? Wist je dat?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er werd me net al door Sidekick gevraagd of ik wist wie er achter the_Clones zit.
Natuurlijk wist ik het. Omdat ik zo flauw was om het niet te zeggen heeft Sidekick nu heel WFL de schuld gegeven.quote:
Maar daarom niet minder leukquote:
* qu63 nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:04 schreef het_fokschaap het volgende:
iedereen is van het mooie weer aan het genieten of kijkt naar Nicholas Cage
TRUNCATE TABLE <tabelnaam>quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:10 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee hoe ik een tabel kan legen dmv phpmyadmin?
ehm....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
TRUNCATE TABLE <tabelnaam>
is het met SQL.
sgoed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ehm....
is wel sql ja, zullen we even verder gaan op irc?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:04 schreef het_fokschaap het volgende:
iedereen is van het mooie weer aan het genieten of kijkt naar Nicholas Cage
Net ff stukje gezien.. vind het niet echt wat..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Toffe film. En behalve Cage zit er nog een snoepje in.
quote:
Aliceyquote:
Heeft ie het ook gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alicey
Ik heb vandaag mijngevraagd om de ladder te verplaatsen ipv het zelf te doen!
![]()
Tuurlijk! Hij is daar niets te beroerd voor als ik het vraagquote:
Was het eng? Deed hij het? Viel hij flauw van de schrik? Voel je je zwak nu?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alicey
Ik heb vandaag mijngevraagd om de ladder te verplaatsen ipv het zelf te doen!
![]()
quote:
Geef me zijn mailadres of telefoonnummer! Hij heeft hulp nodig!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hij is daar niets te beroerd voor als ik het vraag
Ja, ja, nee, denk ik nog even over naquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was het eng? Deed hij het? Viel hij flauw van de schrik? Voel je je zwak nu?
Nu reageer ik niet meer hoor, ik doe het kennelijk toch niet goedquote:
Wel goedquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ja, nee, denk ik nog even over na
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nu reageer ik niet meer hoor, ik doe het kennelijk toch niet goed
Het was natuurlijk maar een ladder, maar het gaat om het ideequote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft altijd een goed gevoel wanneer je jezelf over angsten heen zet.
De kogel is door de kerk misschien, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was natuurlijk maar een ladder, maar het gaat om het idee
Hmm, zit wat in.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:06 schreef qu63 het volgende:
"Vertrouw op jezelf en vertrouw op morgen. Wees moedig, houd vol en durf! Ons leven is kort en de laatste dag neemt van je weg met een laatste lach ook je laatste zorgen."
- Johan W. Schotman
mn hele mailbox zit vol met dit soort mailtjesquote:
lol hoe kom je daar dan aan?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
mn hele mailbox zit vol met dit soort mailtjes
via www.citaten.net kan je een proefabbo voor 2 weken krijgen, maar ze zijn me vergeten van de lijst te halenquote:
En ze hebben niet intussen je credit card leeg getrokken?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
via www.citaten.net kan je een proefabbo voor 2 weken krijgen, maar ze zijn me vergeten van de lijst te halen
ik heb geen credit cardquote:Op zondag 19 juni 2005 00:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
En ze hebben niet intussen je credit card leeg getrokken?
Dan kan het geen kwaad idd.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb geen credit card
en heb ze verder alleen mn mail gegeven
een happy endquote:Op zondag 19 juni 2005 00:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, film afgelopen. Het snoepje is dooden Nicholas heeft zijn leven naar de galemiesjes geholpen. Eind goed, al goed.
trustequote:
Slaap lekker straksquote:
truste schaapjequote:
nog bedankt!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:44 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo ook een slaapje doen.. Ben er ook wel weer aan toe.
LOL de wereld zal vast niet vergaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
nog bedankt!
gaan we morgen wel weer verder
als er nog iets is om verder te gaan
Op irc ben je al wegquote:
heb ik bijna alles werkend, stopt dat klere ding ermee, en het wil ook niet meer terugquote:
niet doen, je hebt er alleen je zelf maar meequote:Op zondag 19 juni 2005 00:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb ik bijna alles werkend, stopt dat klere ding ermee, en het wil ook niet meer terug
dan wordt ik een beetje boos
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
niet doen, je hebt er alleen je zelf maar mee
nee, nog niet uit. ligt ergens in m'n huis tussen de verbouwingsrotzooiquote:Op zondag 19 juni 2005 01:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fokschaapje heeft Wayne Dyer gelezen.
Hee, Schaap, heb je 'm eik al uit? Wat vond je ervan?
Ho! Dat is niet wat hij beweert. Dan heb je hem toch echt verkeerd begrepen. Wat hij beweert is dat je ziekte niet als excuus moet gebruiken om niks meer te doen. Hij beweert niet dat je jezelf kan genezen van kanker o.i.d.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:05 schreef het_fokschaap het volgende:
was het ook niet helemaal eens met enkele zaken uit het boek zoals gedachtenkracht om ziektes uit te bannen ....brrrrrr....
ow...ok...dan moet ik nog eens beter lezenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ho! Dat is niet wat hij beweert. Dan heb je hem toch echt verkeerd begrepen. Wat hij beweert is dat je ziekte niet als excuus moet gebruiken om niks meer te doen. Hij beweert niet dat je jezelf kan genezen van kanker o.i.d.
die website boeit het verder nietquote:
ik ook niet, maar dat zou een placebo effect kunnen zijn ofzo...quote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat trouwens volgens mij wel zo is, is dat mensen die een positieve houding hebben en hard vechten tegen een ziekte, meer kans hebben om het te overleven (of langer te overleven) dan mensen met exact diezelfde ziekte die het bijltje erbij neer gooien. Maar dat heb ik niet empirisch vastgesteld.
Dan moet je maar eens in tru binnenwandelenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat trouwens volgens mij wel zo is, is dat mensen die een positieve houding hebben en hard vechten tegen een ziekte, meer kans hebben om het te overleven (of langer te overleven) dan mensen met exact diezelfde ziekte die het bijltje erbij neer gooien. Maar dat heb ik niet empirisch vastgesteld.
laten we het hopen ja..quote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die website boeit het verder niet
maar goed, een andere oplossing is doorsukkelen tot je de oplossing hebt en dan is de beloning des te groter
Dat ís ook een placebo-effect, maar wat maakt dat uit? Placebo-effect ís gedachtenkracht. Als iemand door een placebo-effect van zijn hoofdpijn af is, dan is dat alleen maar mooi, want de meeste medicijnen hebben bijwerkingen, placebo's niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ook niet, maar dat zou een placebo effect kunnen zijn ofzo...
Dit heeft nul komma niks met zweverigheid te maken. Je kunt nu eenmaal meer als je geestelijk sterk bent. Niks zweverigs aan.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:12 schreef qu63 het volgende:
Dan moet je maar eens in tru binnenwandelen
Daar zijn vaak zulk soort topics geweest
Ik 'geloof' erg zelf ook soort van in. Gearstjuh en RC ook wel
De zwevertjes dus
mij maakt het niks uitquote:Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat ís ook een placebo-effect, maar wat maakt dat uit?
mij hoor je niet klagenquote:Placebo-effect ís gedachtenkracht. Als iemand door een placebo-effect van zijn hoofdpijn af is, dan is dat alleen maar mooi, want de meeste medicijnen hebben bijwerkingen, placebo's niet.
zag je die "quote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit heeft nul komma niks met zweverigheid te maken. Je kunt nu eenmaal meer als je geestelijk sterk bent. Niks zweverigs aan.
Ja, ik vind RC bijvoorbeeld vrij zweverig. Maar hij interpreteert dingen ook anders, gelooft volgens mij in een metafysische werkelijkheid e.d. Dat heeft bij mij het label 'zweverig'. Placebo-effecten niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:18 schreef qu63 het volgende:
zag je die "" staan? Wij worden hier toch gezien als zwevertjes?
OKquote:Op zondag 19 juni 2005 01:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik vind RC bijvoorbeeld vrij zweverig. Maar hij interpreteert dingen ook anders, gelooft volgens mij in een metafysische werkelijkheid e.d. Dat heeft bij mij het label 'zweverig'. Placebo-effecten niet.
Waarmee? Het zweverige? Of placebo?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind er trouwens niks mis mee ofzo hoor. Ik heb er alleen niks mee.
Het zweverige. Ik kan daar niks mee.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef qu63 het volgende:
Waarmee? Het zweverige? Of placebo?
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef het_fokschaap het volgende:
toch wel lekker zo'n vrijstaand huis alleen een weekje...ongeneerd boeren, winden en van de trap af rennen
Dat wil ik ook!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef het_fokschaap het volgende:
toch wel lekker zo'n vrijstaand huis alleen een weekje...ongeneerd boeren, winden en van de trap af rennen
Het had zeker vrijdag af moeten zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 01:24 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet nou morgen wel even m'n functioneringsgesprekformulier gaan afmaken. ben weer veel te laks...
Winnaars Camaretten 2000 zo te zien..quote:Op zondag 19 juni 2005 01:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is van een theatershow waar ik vorige week was
Sandifort en Klaassen
het is weekendquote:Op zondag 19 juni 2005 01:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal ook maar eens gaan slapen. Het is veel te laat.
jij kan niet slapenquote:
Niet als er honkbal op tv is.quote:
Alles werkt weer ja!quote:
check mn posts maarquote:Op zondag 19 juni 2005 08:28 schreef FokCrash het volgende:
* Net wakker is
Heb je wel eens geslapen vannacht joh?
Lekker in het zonnetje buiten ontbeten!quote:
Hij beweert toch echt ook dat door gedachtenkracht genezing te bevorderen is.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ho! Dat is niet wat hij beweert. Dan heb je hem toch echt verkeerd begrepen. Wat hij beweert is dat je ziekte niet als excuus moet gebruiken om niks meer te doen. Hij beweert niet dat je jezelf kan genezen van kanker o.i.d.
uhuh!quote:
Dat is ook iets wat hij schrijft.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is dus ook de reden dat ik niet kon slapen vannachtquote:Op zondag 19 juni 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik mijn bed uit dreef.
Uitdrijvingen bestaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |