Ja, ik vind RC bijvoorbeeld vrij zweverig. Maar hij interpreteert dingen ook anders, gelooft volgens mij in een metafysische werkelijkheid e.d. Dat heeft bij mij het label 'zweverig'. Placebo-effecten niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:18 schreef qu63 het volgende:
zag je die "" staan? Wij worden hier toch gezien als zwevertjes?
OKquote:Op zondag 19 juni 2005 01:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik vind RC bijvoorbeeld vrij zweverig. Maar hij interpreteert dingen ook anders, gelooft volgens mij in een metafysische werkelijkheid e.d. Dat heeft bij mij het label 'zweverig'. Placebo-effecten niet.
Waarmee? Het zweverige? Of placebo?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind er trouwens niks mis mee ofzo hoor. Ik heb er alleen niks mee.
Het zweverige. Ik kan daar niks mee.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef qu63 het volgende:
Waarmee? Het zweverige? Of placebo?
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef het_fokschaap het volgende:
toch wel lekker zo'n vrijstaand huis alleen een weekje...ongeneerd boeren, winden en van de trap af rennen
Dat wil ik ook!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef het_fokschaap het volgende:
toch wel lekker zo'n vrijstaand huis alleen een weekje...ongeneerd boeren, winden en van de trap af rennen
Het had zeker vrijdag af moeten zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 01:24 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet nou morgen wel even m'n functioneringsgesprekformulier gaan afmaken. ben weer veel te laks...
Winnaars Camaretten 2000 zo te zien..quote:Op zondag 19 juni 2005 01:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is van een theatershow waar ik vorige week was
Sandifort en Klaassen
het is weekendquote:Op zondag 19 juni 2005 01:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal ook maar eens gaan slapen. Het is veel te laat.
jij kan niet slapenquote:
Niet als er honkbal op tv is.quote:
Alles werkt weer ja!quote:
check mn posts maarquote:Op zondag 19 juni 2005 08:28 schreef FokCrash het volgende:
* Net wakker is
Heb je wel eens geslapen vannacht joh?
Lekker in het zonnetje buiten ontbeten!quote:
Hij beweert toch echt ook dat door gedachtenkracht genezing te bevorderen is.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ho! Dat is niet wat hij beweert. Dan heb je hem toch echt verkeerd begrepen. Wat hij beweert is dat je ziekte niet als excuus moet gebruiken om niks meer te doen. Hij beweert niet dat je jezelf kan genezen van kanker o.i.d.
uhuh!quote:
Dat is ook iets wat hij schrijft.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat trouwens volgens mij wel zo is, is dat mensen die een positieve houding hebben en hard vechten tegen een ziekte, meer kans hebben om het te overleven (of langer te overleven) dan mensen met exact diezelfde ziekte die het bijltje erbij neer gooien. Maar dat heb ik niet empirisch vastgesteld.
Dat is dus ook de reden dat ik niet kon slapen vannachtquote:Op zondag 19 juni 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik mijn bed uit dreef.
Uitdrijvingen bestaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |