Het was natuurlijk maar een ladder, maar het gaat om het ideequote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft altijd een goed gevoel wanneer je jezelf over angsten heen zet.
De kogel is door de kerk misschien, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was natuurlijk maar een ladder, maar het gaat om het idee
Hmm, zit wat in.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:06 schreef qu63 het volgende:
"Vertrouw op jezelf en vertrouw op morgen. Wees moedig, houd vol en durf! Ons leven is kort en de laatste dag neemt van je weg met een laatste lach ook je laatste zorgen."
- Johan W. Schotman
mn hele mailbox zit vol met dit soort mailtjesquote:
lol hoe kom je daar dan aan?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
mn hele mailbox zit vol met dit soort mailtjes
via www.citaten.net kan je een proefabbo voor 2 weken krijgen, maar ze zijn me vergeten van de lijst te halenquote:
En ze hebben niet intussen je credit card leeg getrokken?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
via www.citaten.net kan je een proefabbo voor 2 weken krijgen, maar ze zijn me vergeten van de lijst te halen
ik heb geen credit cardquote:Op zondag 19 juni 2005 00:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
En ze hebben niet intussen je credit card leeg getrokken?
Dan kan het geen kwaad idd.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb geen credit card
en heb ze verder alleen mn mail gegeven
een happy endquote:Op zondag 19 juni 2005 00:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, film afgelopen. Het snoepje is dooden Nicholas heeft zijn leven naar de galemiesjes geholpen. Eind goed, al goed.
trustequote:
Slaap lekker straksquote:
truste schaapjequote:
nog bedankt!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:44 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo ook een slaapje doen.. Ben er ook wel weer aan toe.
LOL de wereld zal vast niet vergaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
nog bedankt!
gaan we morgen wel weer verder
als er nog iets is om verder te gaan
Op irc ben je al wegquote:
heb ik bijna alles werkend, stopt dat klere ding ermee, en het wil ook niet meer terugquote:
niet doen, je hebt er alleen je zelf maar meequote:Op zondag 19 juni 2005 00:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb ik bijna alles werkend, stopt dat klere ding ermee, en het wil ook niet meer terug
dan wordt ik een beetje boos
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
niet doen, je hebt er alleen je zelf maar mee
nee, nog niet uit. ligt ergens in m'n huis tussen de verbouwingsrotzooiquote:Op zondag 19 juni 2005 01:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fokschaapje heeft Wayne Dyer gelezen.
Hee, Schaap, heb je 'm eik al uit? Wat vond je ervan?
Ho! Dat is niet wat hij beweert. Dan heb je hem toch echt verkeerd begrepen. Wat hij beweert is dat je ziekte niet als excuus moet gebruiken om niks meer te doen. Hij beweert niet dat je jezelf kan genezen van kanker o.i.d.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:05 schreef het_fokschaap het volgende:
was het ook niet helemaal eens met enkele zaken uit het boek zoals gedachtenkracht om ziektes uit te bannen ....brrrrrr....
ow...ok...dan moet ik nog eens beter lezenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ho! Dat is niet wat hij beweert. Dan heb je hem toch echt verkeerd begrepen. Wat hij beweert is dat je ziekte niet als excuus moet gebruiken om niks meer te doen. Hij beweert niet dat je jezelf kan genezen van kanker o.i.d.
die website boeit het verder nietquote:
ik ook niet, maar dat zou een placebo effect kunnen zijn ofzo...quote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat trouwens volgens mij wel zo is, is dat mensen die een positieve houding hebben en hard vechten tegen een ziekte, meer kans hebben om het te overleven (of langer te overleven) dan mensen met exact diezelfde ziekte die het bijltje erbij neer gooien. Maar dat heb ik niet empirisch vastgesteld.
Dan moet je maar eens in tru binnenwandelenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat trouwens volgens mij wel zo is, is dat mensen die een positieve houding hebben en hard vechten tegen een ziekte, meer kans hebben om het te overleven (of langer te overleven) dan mensen met exact diezelfde ziekte die het bijltje erbij neer gooien. Maar dat heb ik niet empirisch vastgesteld.
laten we het hopen ja..quote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die website boeit het verder niet
maar goed, een andere oplossing is doorsukkelen tot je de oplossing hebt en dan is de beloning des te groter
Dat ís ook een placebo-effect, maar wat maakt dat uit? Placebo-effect ís gedachtenkracht. Als iemand door een placebo-effect van zijn hoofdpijn af is, dan is dat alleen maar mooi, want de meeste medicijnen hebben bijwerkingen, placebo's niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:10 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ook niet, maar dat zou een placebo effect kunnen zijn ofzo...
Dit heeft nul komma niks met zweverigheid te maken. Je kunt nu eenmaal meer als je geestelijk sterk bent. Niks zweverigs aan.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:12 schreef qu63 het volgende:
Dan moet je maar eens in tru binnenwandelen
Daar zijn vaak zulk soort topics geweest
Ik 'geloof' erg zelf ook soort van in. Gearstjuh en RC ook wel
De zwevertjes dus
mij maakt het niks uitquote:Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat ís ook een placebo-effect, maar wat maakt dat uit?
mij hoor je niet klagenquote:Placebo-effect ís gedachtenkracht. Als iemand door een placebo-effect van zijn hoofdpijn af is, dan is dat alleen maar mooi, want de meeste medicijnen hebben bijwerkingen, placebo's niet.
zag je die "quote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit heeft nul komma niks met zweverigheid te maken. Je kunt nu eenmaal meer als je geestelijk sterk bent. Niks zweverigs aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |