Voor het imago van Fryslan misschien weer goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:44 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor het volk en het vaderland dat ik in bikini rondloop?![]()
Ik kan natuurlijk wel op die manier Fryslân gaan promoten.
Maar het is een beetje slecht voor mijn imago om dat op die manier te doen..
Meer zichtbaar vrouwelijk schoon op straatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:44 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor het volk en het vaderland dat ik in bikini rondloop?![]()
Hoezo zou dat slecht zijn?quote:Ik kan natuurlijk wel op die manier Fryslân gaan promoten.
Maar het is een beetje slecht voor mijn imago om dat op die manier te doen..
Ik denk niet dat de slinger daar zo gevoelig voor isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kijken of de uitwijking ook groter wordt met mooi gevormd vrouwelijk schoon in de buurt
Goed idee, dat ga ik ook ff doen. De tuin in dan, niet het bierquote:Naja, ik ga weer ff bieren in de tuin, dus ciao iedereen.
Er werd me net al door Sidekick gevraagd of ik wist wie er achter the_Clones zit.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:43 schreef FokCrash het volgende:
haha, lol, ut topic is naar ONZ getrapt
Dags!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Het staat een beetje goedkoop; je uiterlijk misbruiken.
Later
en? Wist je dat?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er werd me net al door Sidekick gevraagd of ik wist wie er achter the_Clones zit.
Natuurlijk wist ik het. Omdat ik zo flauw was om het niet te zeggen heeft Sidekick nu heel WFL de schuld gegeven.quote:
Maar daarom niet minder leukquote:
* qu63 nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:04 schreef het_fokschaap het volgende:
iedereen is van het mooie weer aan het genieten of kijkt naar Nicholas Cage
TRUNCATE TABLE <tabelnaam>quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:10 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee hoe ik een tabel kan legen dmv phpmyadmin?
ehm....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
TRUNCATE TABLE <tabelnaam>
is het met SQL.
sgoed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ehm....
is wel sql ja, zullen we even verder gaan op irc?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:04 schreef het_fokschaap het volgende:
iedereen is van het mooie weer aan het genieten of kijkt naar Nicholas Cage
Net ff stukje gezien.. vind het niet echt wat..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Toffe film. En behalve Cage zit er nog een snoepje in.
quote:
Aliceyquote:
Heeft ie het ook gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alicey
Ik heb vandaag mijngevraagd om de ladder te verplaatsen ipv het zelf te doen!
![]()
Tuurlijk! Hij is daar niets te beroerd voor als ik het vraagquote:
Was het eng? Deed hij het? Viel hij flauw van de schrik? Voel je je zwak nu?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alicey
Ik heb vandaag mijngevraagd om de ladder te verplaatsen ipv het zelf te doen!
![]()
quote:
Geef me zijn mailadres of telefoonnummer! Hij heeft hulp nodig!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hij is daar niets te beroerd voor als ik het vraag
Ja, ja, nee, denk ik nog even over naquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was het eng? Deed hij het? Viel hij flauw van de schrik? Voel je je zwak nu?
Nu reageer ik niet meer hoor, ik doe het kennelijk toch niet goedquote:
Wel goedquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ja, nee, denk ik nog even over na
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nu reageer ik niet meer hoor, ik doe het kennelijk toch niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |