Ik heb eigenlijk niet echt een idee.. Ik ben nogal inspiratieloos geloof ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een topic? Iets controversieels, zoals dat verkrachtingstopic? Kunnen we nog ergere geheime seksuele fantasieën bedenken die toch vaker voorkomen dan we denken?
In plaats van pensioen moeten mensen die 65 jaar zijn verplichte euthanasie ondergaan. Hiermee zijn in een klap een hoop economische problemen opgelost.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een topic? Iets controversieels, zoals dat verkrachtingstopic? Kunnen we nog ergere geheime seksuele fantasieën bedenken die toch vaker voorkomen dan we denken?
Dat vind ik wel heel kansloos. Dan opteer ik liever voor het euthanaseren van alle geestelijk en lichamelijk gehandicapten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
In plaats van pensioen moeten mensen die 65 jaar zijn verplichte euthanasie ondergaan. Hiermee zijn in een klap een hoop economische problemen opgelost.
Dat is een stelling die garant staat voor een succesvolle rel, waarmee je sommige mensen zelfs echt boos kunt krijgen.
Je legt de lat een stuk hoger?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel kansloos. Dan opteer ik liever voor het euthanaseren van alle geestelijk en lichamelijk gehandicapten.
Pinda's zijn voor apenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:44 schreef Alicey het volgende:
Ongepelde pinda's zijn lekker.:Y
Denk dat dat meer controverse oproept. Maar zo'n topic ga ik niet met deze account openen. Ik moet eindelijk eens een kloon aanschaffen.quote:
Misschien kun je anders onder je eigen account ingaan op de meneer die beweert dat dieren geen mensen zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat dat meer controverse oproept. Maar zo'n topic ga ik niet met deze account openen. Ik moet eindelijk eens een kloon aanschaffen.
Dat vond ik een vrij flauw topic...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
Misschien kun je anders onder je eigen account ingaan op de meneer die beweert dat dieren geen mensen zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vond ik een vrij flauw topic...
Waarom moet ik er dan op reageren? Heb jij het geopend soms?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:08 schreef Alicey het volgende:
Ja.
Nee, het is geen clone van mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom moet ik er dan op reageren? Heb jij het geopend soms?![]()
Ik heb er net een geopend met een clone van mij ja (the_clones) verder nietquote:
'k Weet dat dat jouw kloon is ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:13 schreef qu63 het volgende:
Ik heb er net een geopend met een clone van mij ja (the_clones) verder niet
dat andere topic is niet van mijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'k Weet dat dat jouw kloon is ja.
Ik heb dr ook eigenlij kgeen zin meer anquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
Het maakt nog weinig los die topic in POL. Maar POL is ultra-rechts, misschien ligt het daar aan. Je wordt daar al een linkse extremist genoemd als je geen pleurishekel aan buitenlanders hebt.
Waarom is het niet raar als mensen in bikini over straat lopen maar is het wel raar als ze over straat lopen in hun onderbroek? Er is toch geen verschil behalve de de soort stof van het kledingstuk? Net zoiets: waarom is het niet raar als mensen topless zonnen maar is het wel raar als iemand naakt naar de supermarkt gaat?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Van mij mogen mooie mannen en vrouwen naakt supermarkten hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Waarom is het niet raar als mensen in bikini over straat lopen maar is het wel raar als ze over straat lopen in hun onderbroek? Er is toch geen verschil behalve de de soort stof van het kledingstuk? Net zoiets: waarom is het niet raar als mensen topless zonnen maar is het wel raar als iemand naakt naar de supermarkt gaat?
Nouja niet super controversieel, maar ik vroeg het me zomaar af.
Volgende week gaan we wel de reacties van de mensen vragenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Waarom is het niet raar als mensen in bikini over straat lopen maar is het wel raar als ze over straat lopen in hun onderbroek? Er is toch geen verschil behalve de de soort stof van het kledingstuk? Net zoiets: waarom is het niet raar als mensen topless zonnen maar is het wel raar als iemand naakt naar de supermarkt gaat?
Ik vind het sowieso al raar dat naakt rondlopen verboden is... We hebben allemaal een blootje. Wat is er zo vreselijk schokkend aan een naakt mens?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Alleen dan is het dus nog raarder dat het op het ene moment wel 'kan' en op het andere moment weer niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al raar dat naakt rondlopen verboden is... We hebben allemaal een blootje. Wat is er zo vreselijk schokkend aan een naakt mens?
Zeker onder het motto 'Alles voor de wetenschap'?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
My thoughts exactly
Heb me dit idd ook al es afgevraagd. Kom je volgende keer in bikini naar de slinger kijken?
Ja, het is echt not done om in bikini bij een sollicitatiegesprek te verschijnen. Raar hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja dat vind ik ook. Alleen dan is het dus nog raarder dat het op het ene moment wel 'kan' en op het andere moment weer niet.
Alles voor de wetenschapquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zeker onder het motto 'Alles voor de wetenschap'?
Nou ok, daar kan ik me nog iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, het is echt not done om in bikini bij een sollicitatiegesprek te verschijnen. Raar hoor.
Voor volk en vaderland dan?quote:
Kijken of de uitwijking ook groter wordt met mooi gevormd vrouwelijk schoon in de buurtquote:
Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor het volk en het vaderland dat ik in bikini rondloop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |