Onzin, die leveren later geld op.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:06 schreef Reya het volgende:
Baby's kosten ook veel te veel, en leveren absoluut niets op. Weg ermee.
Daar zou ik nog voor tekenen ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
Je kunt bijvoorbeeld wel mensen met vroeger pensioen laten gaan als ze een euthanasieverklaring ondertekenen als ze dement worden. Dat is sociaal.
Die zetten alleen iemand op een ijsschots en laten hem afdrijven, dat vind ik dan ergens wel weer cru..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De inuït hebben ook een dergelijke regeling. Heel raar is het dus niet.
Ja, verplicht sterven? Doen ze dat zelf of doen anderen het?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De inuït hebben ook een dergelijke regeling. Heel raar is het dus niet.
De bevriezingsdood schijnt een zachte dood te zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
Die zetten alleen iemand op een ijsschots en laten hem afdrijven, dat vind ik dan ergens wel weer cru..
Semi-overheid lijkt mij de beste oplossing. Geprivatiseerd, maar wel met een overkoepelend overheidsorgaan. Op die manier kun je zelf je euthanasiekliniek kiezen, en kun je een kliniek kiezen die aan jouw specifieke wensen voldoet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stellen we een speciale instelling aan die de euthanasie uitvoert?
idd.quote:Zou me niks verbazen als dit topic op een dag in de VS opduikt als bewijs voor de Nederlandse verdorvenheid.
Met dikke kleding bevries je niet snel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De bevriezingsdood schijnt een zachte dood te zijn.
Samenlevingen worden gebouwd door slavenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alle mensen met een IQ onder de 100 ook graag weg.
Oh. Damn. Bad way to go.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die zetten alleen iemand op een ijsschots en laten hem afdrijven, dat vind ik dan ergens wel weer cru..
Ik weet niet precies hoe het zit en wat het waarheidsgehalte is. Maar het verhaal bestaat al heel lang. Er zijn verschillende versies. Naast die van Alicey is er ook een versie die zegt dat ze vrijwillig de sneeuw inlopen en daar sterven. Er zal vast een kern van waarheid in zitten, want in de omstandigheden waarin die mensen leven, kun je je geen afhankelijke mensen veroorloven.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:15 schreef NiNi het volgende:
Ja, verplicht sterven? Doen ze dat zelf of doen anderen het?
Maar je moet er niet teveel hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:16 schreef jdmorpheus het volgende:
Samenlevingen worden gebouwd door slaven![]()
Je kunt je kleren uitdoen. Het lijkt mij heerlijk om naakt in de sneeuw te liggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
Met dikke kleding bevries je niet snel.
Maar inderdaad, bevriezingsdood is heerlijk volgens mij..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |