* qu63 wil ook positieve notes!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik heb je er een positieve note bij gegeven!
idd. En staat er 32 achter mijn tagje.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah!
Dus nu hoef je niet meer op zoek te gaan naar de notes voor de crew
Je FOK!Strafblad.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:50 schreef FokCrash het volgende:
Wat zijn notes nou weer.
* Alicey in Rotterdam.quote:ik woon in Groningen![]()
Serieus? Is dat voor jou dan niet erg ver reizen en kost dat ook niet erg veel?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik wil wel helpen met klussen, op zich kan ik meestal wel, maar het hangt er van af of Raymond op de hondjes kan passen.
Doordeweeks kost het me niets. In het weekend wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:53 schreef Alicey het volgende:
Serieus? Is dat voor jou dan niet erg ver reizen en kost dat ook niet erg veel?
nu moeten wij naar jou, dus je kan net zo goed naar ons toe gaan!quote:
Heb er maar ingezet dat je een goede muzieksmaak hebtquote:
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doordeweeks kost het me niets. In het weekend wel.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb er maar ingezet dat je een goede muzieksmaak hebt
Geen dank.
Nee. Het was mijn idee.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:54 schreef qu63 het volgende:
nu moeten wij naar jou, dus je kan net zo goed naar ons toe gaan!
tsskquote:
Omdat het praktisch niet erg haalbaar was. Maar thuis blijven wachten tot jullie er zijn is best haalbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:56 schreef qu63 het volgende:
tssk
De vorige keer dat jij een idee had haakte je ook af
Nietquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
5 euro overmaken naar Danny ovv je userid en notes.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Alicey het volgende:
5 euro overmaken naar Danny ovv je userid en notes.
Ik wil ook crew zijn!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het aantal notes staat achter je username. Bijv. qu63 (12). Op de plaats waar bij crewleden het tagje staat dus. Vroegah kon je dus voor crewleden niet het aantal notes zien. Nu is het er achter gezet en zie je het dus wel.
Dat méén je niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
Het is serieus. Je krijgt ze dan per post opgestuurd. Maar je kunt ook crewleden vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |