quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qu, je bent altijd veel te snel. Wij willen ook wel eens een nieuw topic openen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qu, je bent altijd veel te snel. Wij willen ook wel eens een nieuw topic openen.
Ik kan de TT helaas niet veranderen.. anders had ik er "lief doen allemaal, behalve Doffy" van gemaakt...quote:
en net nu is Alicey weg...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan de TT helaas niet veranderen.. anders had ik er "lief doen allemaal, behalve Doffy" van gemaakt...
Haus huppelt straks wel ff voorbijquote:
Ik wil geen seks met livE.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[WFL-LFC #130] Make love, not war...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil geen seks met livE.
Nee, écht niet.
Nee, die gaat zo meteen borrelen.quote:
Doen jullie daar ook wel eens iets anders?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:43 schreef Maethor het volgende:
Nee, die gaat zo meteen borrelen.
Ik ook, trouwens.
Ja. Koffiedrinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doen jullie daar ook wel eens iets anders?![]()
Als ik daar op druk, krijg ik dan die kikker te horen? Dan druk ik er namelijk niet op.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef descendent1 het volgende:
Dit doe ik nu...
http://hatethatfrog.desktopcreatures.com/index.asp?q=Ringtones
Allemaal jongens en meisjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die jongelui van tegenwoordig...
Nee, wil ik niet.quote:Geef Haus een zoen van me, wil je?
Nou je krijgt m even te horen, totdat je m wegschiet....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik daar op druk, krijg ik dan die kikker te horen? Dan druk ik er namelijk niet op.
Nou, vooruit dan maar, ik ga eens kijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:51 schreef descendent1 het volgende:
Nou je krijgt m even te horen, totdat je m wegschiet....![]()
Deal.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nou, vooruit. Als je erbij zegt dat het eigenlijk een zoen had moeten zijn.
maar pas op...hoe verder je hem schiet...hoe meer je hem hoortquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar, ik ga eens kijken.
Die laatste zin volg ik niet helemaal...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:55 schreef het_fokschaap het volgende:
maar om nog even terug te komen op het topic uit het vorige topic
ik wil niet oordelen over iemands gevoelsleven...dat is puur persoonlijk en gebaseerd op ervaringen. mijn punt is slechts dat je kunt praten over relevantie in de context van een bepaalde kijk op het leven. zoals Lupa eerder opmerkte is de evt. constructiviteit van een lange rouwperiode twijfelachtig. daarbij valt wel op te merken dat de oorzaak van de rouwperiode ook twijfelachtig is op basis van constructiviteit
Dan schiet ik zeker niet zo ver, ik hoor hem alleen vóór het schieten een kikje geven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:56 schreef het_fokschaap het volgende:
maar pas op...hoe verder je hem schiet...hoe meer je hem hoort
mja, komt niet zo goed uit de verfquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die laatste zin volg ik niet helemaal...
Dat is waar en daar is ook niets mis mee. Maar iedereen kan zelf kiezen op welke manier hij omgaat met problemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wil eigenlijk zeggen dat de evt. oorzaak natuurlijk in meerdere gradaties kan plaatsvinden en bij iedereen op een bepaald moment een emotionele grens doorbreken en dat daardoor een langere periode van inconstructiviteit aanbreekt dan eigenlijk gewenst of vantevoren gedacht. het ligt maar aan je evt. weerbaarheid of eerdere ervaringen op dit gebied.
Ik zag gister een programma op de IKON over bejaarden. zag er heel treurig uit. allemaal klagende mensen, maar ze gingen door vanwege het GELOOF. Als ze dat niet hadden dan...nou ja vul maar in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is waar en daar is ook niets mis mee. Maar iedereen kan zelf kiezen op welke manier hij omgaat met problemen.
Een mooi voorbeeld vind ik altijd mensen die een ernstige (dodelijke) ziekte krijgen. Sommigen zijn vanaf dat moment volledig geïmmobiliseerd en kwijnen weg. Anderen vechten keihard en maken van de tijd die hen rest de beste tijd van hun leven. Ik ken iemand die zo wegkwijnde, heel erg triest. Maar wel een keus die ze maakte. Geen vreemde keus, want ze stond altijd al zeer negatief in het leven en zag altijd alleen maar het slechte. Was dus te verwachten.
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik geen klagend oud mannetje word.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:11 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik hoop dat ik niet zo'n klagend oud mannetje wordt ofzo. Je hoopt dat je alles nog kan, maar het kan best tegenvallen. Hoe ga je daar mee om. Ga je zoeken naar mogelijkheden die je nog wel hebt of ga je inderdaad wegkwijnen. Ik weet niet hoe dat zal gaan. Ik hoop er het beste van. Hoop doet leven
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik geen klagend oud mannetje word.
vrouwtje dan...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik geen klagend oud mannetje word.
het was toch gay-weekend in Utrecht ?...zoiets hoorde ik op radio 1quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Ik ga ervandoor, ga met mijnnaar "Fort Europa" van ZT Hollandia, in Utrecht. File, here I come!
![]()
Ow, joyquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:17 schreef het_fokschaap het volgende:
het was toch gay-weekend in Utrecht ?...zoiets hoorde ik op radio 1
quote:anyway...de groeten
van jou misschien niet, maar van jequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:24 schreef Doffy het volgende:
Dat is dus níet de reden...
soort van godver.. maar dan anders.quote:
Dag dag!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ow, joy![]()
Dat is dus níet de reden...
[..]![]()
Ik ben eht voor een groot gedeelte met je eens.Ik dnek alleen dat de lengte van de rouwperiode ook persoonlijk is en door een ander niet mag worden bestempeld als 'te lang'.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:55 schreef het_fokschaap het volgende:
maar om nog even terug te komen op het topic uit het vorige topic
ik wil niet oordelen over iemands gevoelsleven...dat is puur persoonlijk en gebaseerd op ervaringen. mijn punt is slechts dat je kunt praten over relevantie in de context van een bepaalde kijk op het leven. zoals Lupa eerder opmerkte is de evt. constructiviteit van een lange rouwperiode twijfelachtig. daarbij valt wel op te merken dat de oorzaak van de rouwperiode ook twijfelachtig is op basis van constructiviteit
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:39 schreef het_fokschaap het volgende:
wordt er net aangebeld en de deur was nog helemaal op slot. dus ik alle sloten eraf en toen stond er iemand voor de gehandicaptenzorg. maar een euro gegeven want anders had ik al die sloten voor niks open zitten maken
en het is voor een goed doel natuurlijk. voor de wapenhandel in Colombia had ik de deur zonder pardon weer op slot gedraaid
Ja, even boodscahppen doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:05 schreef DionysuZ het volgende:
ik wil bier
Ik oordeel in die zin dat ik het niet heb op mensen die wel willen zeuren maar niets willen doen. Aan de andere kant heb ik diep medelijden met hen omdat zij het zichzelf moeilijker maken dan nodig. Daarin zou ik ze willen helpen, maar als iemand alleen maar medelijden wil en geen werkelijke hulp, dan geef ik het op.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk alleen dat het niet erg correct is om op basis van het feit dat je zelf op een bepaalde manier denkt of voelt, te oordelen over een ander. Dat je diegene niet altijd begrijpt, is prima, maar het maakt niet dat de ander dan per se fout is.
Oordelen doen we allemaal, dat is m.i. inherent aan de mens. Iemand die emotioneler is dan een ander kan oordelen dat een rationeel persoon te weinig gevoelens toont en dat dan niet goed is enzo...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk alleen dat het niet erg correct is om op basis van het feit dat je zelf op een bepaalde manier denkt of voelt, te oordelen over een ander.
okquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:36 schreef DionysuZ het volgende:
ik was net ff bier kopen en toen dacht ik ik haal ff wat frieten maar toen stond er zo'n enorme rij bij de snackbar dat ik maar ff terug de appie ingelopen ben
Het gaat me met name om het laatste stukje van je zin: dat dat niet goed is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Oordelen doen we allemaal, dat is m.i. inherent aan de mens. Iemand die emotioneler is dan een ander kan oordelen dat een rationeel persoon te weinig gevoelens toont en dat dan niet goed is enzo...
ja, dat bedoel ik. of althans dat men toch denkt dat hun aanpak beter werkt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat me met name om het laatste stukje van je zin: dat dat niet goed is.
gelukkig zijn wij niet allemaal hetzelfde. al zorgt dit ook voor problemen. al zou het omgekeerde, allemaal het zelfde, ook voor problemen zorgenquote:Als iemand anders is dan je zelf bent, is dat toch niet verkeerd? Het nadeel van veel mensen is dat ze niet gewoon kunnen constateren dat een ander anders in elkaar steekt, maar dat andere dan ook nog eens als minder goed bestempelen. Constateren dat je het zelf anders zou doen, of dat je iemand niet begrijpt, of dat de ander op jou overkomt als een zeurpiet mag allemaal, maar veroordeel ze dan niet. Dat vind ik het belangrijkste: niet veroordelen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:05 schreef Reya het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik toch best blij ben dat ik geslaagd ben
Maar zoals je zelf al aangeeft, is dat een eigen keus. Dat is toch iets dat je altijd moet respecteren: iemands eigen keuzes?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof niet dat het ermee te maken heeft dat iemand anders is. Ik geloof dat het ermee te maken heeft dat je ziet dat iemand zichzelf ongelukkig maakt. Als iemand heel gelukkig is door de hele dag over alles en nog iets te klagen, dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Alleen zijn mensen die dat doen meestal allesbehalve gelukkig.
Ik kan niet goed tegen ongelukkige mensen. Vooral niet als ze door eigen toedoen ongelukkig zijn.
Natuurlijk, als iemand daar wérkelijk voor kiest, dan zal ik hem geen strobreed in de weg leggen om zichzelf het leven zuur te maken. Maar ik vind het niet prettig om aan te zien hoe iemand zichzelf kwelt en dus zal ik proberen diegene te helpen. Sommige mensen hebben ook niet door wat ze doen, weten niet dat het anders kan. Dan probeer ik ze een duwtje in de rug te geven, meestal door hen het boek aan te raden waar ik het hier ook al vaker over gehad heb. Een aantal mensen zijn me daar zeer dankbaar voor omdat ze er veel aan gehad hebben (net als ikzelf), anderen hebben het in de prullenbak gemikt. Ook goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:09 schreef miss_sly het volgende:
Maar zoals je zelf al aangeeft, is dat een eigen keus. Dat is toch iets dat je altijd moet respecteren: iemands eigen keuzes?
je wilde toch een tarotlegging??quote:
Oh eh... Ja op de meet, maar ben nu ff in gesprek eigenlijk... Of zitten jullie daar speciaal voor mij?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:24 schreef qu63 het volgende:
je wilde toch een tarotlegging??
kan je ook de w wat groter maken?quote:
Jullie kunnen dus ook zonder mij?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:27 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor Lupa, er is gewoon een orakelsessie vanavond, ook als jij niet komt
Ik vrees dat dat wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jullie kunnen dus ook zonder mij?
kom je ook op irc dan?quote:
zover ik begreep op het nieuws wordt het toch weer niet zooo mooi als ze gedacht hadden...nou ja, het is dan ook een weersverwachting...waarom zetten ze d'r niet een paar paranormalen neerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:42 schreef miss_sly het volgende:
Het moet morgen en overmorgen schitterend weer worden, maar zoals het er nu uitziet, kan ik dat echt niet geloven.
* miss_sly gaat morgen bbq-en en dan moet het mooi zijn!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zover ik begreep op het nieuws wordt het toch weer niet zooo mooi als ze gedacht hadden...nou ja, het is dan ook een weersverwachting...waarom zetten ze d'r niet een paar paranormalen neer
Iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:42 schreef miss_sly het volgende:
Het moet morgen en overmorgen schitterend weer worden, maar zoals het er nu uitziet, kan ik dat echt niet geloven.
* miss_sly gaat morgen bbq-en en dan moet het mooi zijn!
Nouja dan had je weer mislukte oogsten enzo..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kwam het weer maar tot stand via referenda.
Misschien iets voor het volgende verkiezingsprogramma van D'66quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ipv D66, Groenlinks, PvdA enzo op je stembiljet krijg je dan keuzes als Cirrocumulus Castellanus, Cumulus Congestus, Cumulonimbus capillatus...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Altocumulus = Schaapjeswolkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ipv D66, Groenlinks, PvdA enzo op je stembiljet krijg je dan keuzes als Cirrocumulus Castellanus, Cumulus Congestus, Cumulonimbus capillatus...
quote:
misschien moeten we er nog een atheïstische variant bij zetten...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De Genesisvloek
De laatste reactie
Het is dat mijn klomp al stuk was, anders zou 'ie nu breken.
Reactie van wie?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De Genesisvloek
De laatste reactie
Het is dat mijn klomp al stuk was, anders zou 'ie nu breken.
Veel meer valt er niet over te zeggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
Tja..
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Veel meer valt er niet over te zeggen.
Mannen versierenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, heeft iemand een idee voor iets leuks wat ik dit weekend kan gaan doen?
Strand?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, heeft iemand een idee voor iets leuks wat ik dit weekend kan gaan doen?
Beetje te ver weg van hier... Ik zou wel even met een boek naar het bos kunnen gaan als het mooi weer is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:59 schreef qu63 het volgende:
Strand?
Op de kermis natuurlijk. En volgens mij ben jij daar reuzegoed in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar waar? En hoe? Ik ben daar helemaal niet goed in.
Ik ben er ook superslecht in, en toch neem ik me elk weekend voor vrouwen te gaan versierenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar waar? En hoe? Ik ben daar helemaal niet goed in.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:01 schreef Haushofer het volgende:
Op de kermis natuurlijk. En volgens mij ben jij daar reuzegoed in.
In de kroeg heb ik ook weinig succes. Zou het bos wat zijn...?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:02 schreef Reya het volgende:
Ik ben er ook superslecht in, en toch neem ik me elk weekend voor vrouwen te gaan versieren
En waar? In ieder geval niet in de kroeg...dat werkt zelden...
Komen daar leuke mannen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In de kroeg heb ik ook weinig succes. Zou het bos wat zijn...?
Volgende keer sms ik je weer hoor. Maken we het samen wel gezellig, want eigenlijk vind ik kermissen erg kansloos.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik doe het dan zeker per ongeluk.
Op de kermis kom ik alleen maar kansloze types tegen (tenzij jij er bent natuurlijk).
Kabouters.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
met een gedicht ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef Reya het volgende:
Oh, ik kom trouwens in FOK!-radio, komende maandag.
Ik vind de grootte niet zo belangrijk, maar...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef Haushofer het volgende:
Kabouters.
met de FP ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef Haushofer het volgende:
Volgende keer sms ik je weer hoor. Maken we het samen wel gezellig, want eigenlijk vind ik kermissen erg kansloos.
het allochtonen smulbos....negers om in te olieën...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik kom er echter vanzelf achter. Ik ga daar gewoon bevallig op een bankje zitten en dan maar afwachten.quote:
Da's weer zo ver weg. Nee, ik ga naar het Bos van Ypey, kwartiertje fietsen hiervandaan. Meer een park dan een bos, maar wel mooi.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
het allochtonen smulbos....negers om in te olieën...
Waar kun je zoiets eigenlijk luisteren?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef Reya het volgende:
Oh, ik kom trouwens in FOK!-radio, komende maandag.
Zoiets zag ik al lichtelijk aankomenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind de grootte niet zo belangrijk, maar...
via winamp..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Waar kun je zoiets eigenlijk luisteren?
Ik zag al aankomen dat jullie die al aan zagen komen. Maar je kent me, het flapt eruit voor ik er erg in heb.quote:
ik kan je vliegvelden aanraden !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:15 schreef Reya het volgende:
Ik ga altijd in het park zitten om te schrijven, maar er komen altijd maar weinig leuke vrouwen langs
Ken je dat-->quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zag al aankomen dat jullie die al aan zagen komen. Maar je kent me, het flapt eruit voor ik er erg in heb.
Boney Mquote:
Ja, van IR kwam ik deze kerst erachter dat hij mijn ozo geliefde klasgenoot is geweest 3 jaar lang. En dat door een Drs P boekje wat ie voor zn snuit hieldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
http://www.actionradio.nl/listen.asx
In WMP dan, iig
En trouwens Haus, maandag over een week komt de grote I.R. Baboon show, inclusief politiek incorrecte seksueel getinte schuttingwoorden, dus dan moet je wel luisteren
Duik dan je bed in met een lekker vent een leuk boekquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is nog maar halfelf en ik ben doodmoe.
Iedereen zit op irc! En daar ga jij weer wegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen is zeker al naar bed?Ik ga nog maar even met de hondjes eruit. Wie weet kom ik nog een leuke man tegen...
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen is zeker al naar bed?Ik ga nog maar even met de hondjes eruit. Wie weet kom ik nog een leuke man tegen...
Ja, dat ga ik zo maar eens doen... Nadat ik de hondjes heb uitgelaten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef Reya het volgende:
Duik dan je bed in met een lekker vent een leuk boek
idd!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef het_fokschaap het volgende:
iedereen zit op IRC...en ik ga nog niet naar bed....het is weekend
beidequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zitten jullie nog steeds in truth dan, of nu in wfl?
eerst nog hart van nederland, om 23.00 gaat ie weer verder!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef qu63 het volgende:
en dr is nu ook een goie film op sbs6!
The Fan!
is het over met je minnaar dan ? en proef ik hier een verandering in je houding jegens relaties ? of zoek je een nieuwe minnaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:44 schreef het_fokschaap het volgende:
is het over met je minnaar dan ? en proef ik hier een verandering in je houding jegens relaties ? of zoek je een nieuwe minnaar
Nou kan'k vanavond niet slapen.quote:
Jij weet wel hoe het zit, dus jij moet niet zeuren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef Haushofer het volgende:
Nou kan'k vanavond niet slapen.
Ah, dat is ook zoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe het zit, dus jij moet niet zeuren.![]()
Ik ook. Maar dan wel met mijn vriendinnetjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:50 schreef Reya het volgende:
Ik heb me officieel voorgenomen met vrouwen te gaan flirten dit weekend![]()
Niet dat het iets helpt, maar je moet toch wat![]()
Lucky youquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan wel met mijn vriendinnetje![]()
Maar het blijft ook leuk om met andere meisjes te flirten. Kan er niks aan doen.
Ja, ik heb dan ook een heel lief, heel mooi en heel leuk vriendinnetje. Maar da's natuurlijk heel persoonlijk.quote:
Foto's!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan ook een heel lief, heel mooi en heel leuk vriendinnetje. Maar da's natuurlijk heel persoonlijk.
leest ze mee ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan ook een heel lief, heel mooi en heel leuk vriendinnetje. Maar da's natuurlijk heel persoonlijk.
Je maakt me jaloersquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt me jaloers
Maar ik heb pen en papier...![]()
Nee, die blijft angstvallig van Fok. Die heeft een sociaal levenquote:
en hoe vindt ze dat haar vriend moderator is ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, die blijft angstvallig van Fok. Die heeft een sociaal leven
Ja, daar is ze natuurlijk heel trots op, met al haar affiniteit met Fok! .quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en hoe vindt ze dat haar vriend moderator is ?
ze vertelt het aan al haar vriendenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, daar is ze natuurlijk heel trots op, met al haar affiniteit met Fok! .
Nou ja, het zegt haar heel erg weinig. Behalve die enkele keer dat ik voor de massage toch nog ff gauw WFL wou checken. Maar dat heb ik nu wel afgeleerdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze vertelt het aan al haar vrienden
Als je dan tijdens het schoppen maar roze schoenen aandoet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:28 schreef miss_sly het volgende:
Als je denkt dat ik met je mee ga huilen![]()
Een schop onder je kont moet je hebben!
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik krijg nog ¤ 40,- van mijn huisgenoot dus ik ga die schoenen lekker wel kopen.Ze zijn heel truttig oudroze met een bloem erop.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik onderga een metamorfose.Straks ben ik een vlindertje.
Nee, ik word een undercover nymfomane.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
Maar je gaat toch niet halfzacht en schattig worden?![]()
Vooral dat undercover deel zul je nog goed in moeten studeren vrees ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik word een undercover nymfomane.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:38 schreef Alicey het volgende:
Vooral dat undercover deel zul je nog goed in moeten studeren vrees ik.
Bij een roze beertje staan geen roze schoentjesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je dan tijdens het schoppen maar roze schoenen aandoet.
Wat voor schoentjes zou een roze beertje moeten aantrekken? Dat is een goede vraag.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij een roze beertje staan geen roze schoentjes
Mogguhquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor schoentjes zou een roze beertje moeten aantrekken? Dat is een goede vraag.
Het zou er wel bij passen ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mogguh
Ik denk lekkere, vrolijkgekleurde sneakers
Limegroen!quote:
quote:Goh .. tijd voor je medicijnen Lupa ... je bent namelijk nu echt onsamenhangend aan het kronkelen om niks.
Misschien tijd dat je maar weer is op andere zaken gaat focussen ipv te "proberen" mij te schofferen omwille van je eigen onvrede en afgunst tegenover mensen welk jij absoluut het licht niet in de ogen gunt..
Wil je soms nog een rondje pure ellende en hel in je leven ? Heb je nog niet genoeg gehad ?...
Als je zo doorgaat tegenover mensen die jij niet kent maar jou wel kennen,
zul je verbaasd staan over hoe een simpel lijntje tekst door zo'n vreemdeling zo'n impact kan hebben op zo iemand als jouzelf..
Want bijtertjes die raken tandloos bij mij,,, en dat gebeurd sneller dan dat ze het zelf vermoeden c.q denken.
God heeft een unieke manier om mensen nederig te maken, zoals alleen Hij dat kan.
Daar hoef ik niks voor te doen of te laten,,, slechts registreren de weerstand welk ik ondervind.
Ik had hem wel gezien geloof ik. Maar ik lees zijn posts eigenlijk niet echt, kan best zijn dat het een andere post was met dezelfde toonzetting.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Deze post had ik nog niet eens gezien, die is een paar dagen oud
[..]
Ik had alleen de eerste regel ofzo gelezen en er verder geen aandacht aan besteed, maar ik las 'm nu helemaal. Ik heb eik wel medelijden met die kerel...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
Ik had hem wel gezien geloof ik. Maar ik lees zijn posts eigenlijk niet echt, kan best zijn dat het een andere post was met dezelfde toonzetting.
Da's toch nie zo erg?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had alleen de eerste regel ofzo gelezen en er verder geen aandacht aan besteed, maar ik las 'm nu helemaal. Ik heb eik wel medelijden met die kerel...
Ik ga straks ff naar de stad. En vanavond werken.
Hij is wel net zo schizofreen als God in de bijbel overkomt, dus wie weet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vraag me trouwens af wat 'ie bedoelt met 'mensen die jij niet kent maar die jou wel kennen'. Neem aan dat hij zichzelf daartoe rekent. Ik krijg uit zijn posts een beetje het idee dat hij denkt dattie zélf God is... Zou het kunnen, dat we eindelijk God zelf aantreffen op dit forum?
Wel met dit weer.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
Da's toch nie zo erg?
Het is inderdaad mooi ja. Ik ga zo eens op de fiets mijn nieuwe buurt verkennen *verdwaal-alert*quote:
We hebben je signalement gelukkig alquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is inderdaad mooi ja. Ik ga zo eens op de fiets mijn nieuwe buurt verkennen *verdwaal-alert*
Dag dagquote:From:Emmanuel Kanaga
Lome Togo Republic
Attn:The President.
Sir,
Re:Because of my objection to war
I hope that this mail will not come to you as a suprise.
I greet in the name of almighty God with all sincerety.
my name is Dr.Emmanuel Kanaga.Iam from the republic of cotedivoire.iam the protocol officer to the present president Laurent Gbagbo.
On August 2004,all waring parties were called for peace agreement in Accra Ghana where the African Unity(A U)the United Nations and Their big wigs including secretary general koffi annan were all in attendance.as the protocol officer to the Ivoirien president i was in attendance too.agreement was reached and signed by the both parties and we all went back to our respective countries.
But instead of president Gbagbo to implement the agreed peace accord,he ordered a Leutnant colonel that was commanding the artilary to bombard the rebel areas ,and in the process of bombarding the rebels ,they mistakenly bombed the french military base that are keeping peace in the rebel controlled area,which killed eight(8)french soldiers and one(1)usa civillian,this peeved the french soldiers they were asked to distroy the Ivorien air crafts,which they did and this nearly sparked off war,although many lives were lost .
To be precise in the month of may 2004 the president deposited the sum of twenty five million united states dollars(usd25m)in the security and vault dept of a bank in togo lome.
He president Laurent gbagbo told me to enter into agreement with the Security and Vault dept to allow my(as the depositor)foreign business partners in overseas to sign out the consignment where the fund is deposited,it was done in this way to avoid the bank from having any prying eyes in the fund or even avoid the bank from knowing that there is fund inside the consignment(Metal box).This is the way which the president sends money to the Ammunition dealers,to avoid the fund been traced to him.
So when i got the knowledge that the reason why he did that was to give the money to the armunition agent to purchase arms for him,so when the united nations last November 2004 banned armunition from comming into cotedivoire,i was ordered by the president to go to lome Togo with the deposit agreement to invite foreign partner to come and sign out the consignment which contains the fund and use it to buy arms and ship them to Abidjan,cotedivoire for the purpose of war which resultant effect is death especially the innocent ones are the one to die.
when I Looked at the whole situation,i said no, i will not accomplish this mission for Mr.president,i can not contribute to what will exterminate the life of innocent citizens,i oppose war,rancour and killings.i decided to tell mr.president that i have lost the documents.
and he asked how i managed to lost the documents,i told him that i was attacked by thieves on my way going to lome togo and all my belongings including the deposit certificate were stolen by the thieves,as i travelled by road,but it was all lies that i told Mr.President,this was the only way to run away from him (mr.president) from executing his war plans.
But now he has told me to come back to Abidjan Cote Divoire,i refused to go back as he may execute me .what i want you to do is to come and sign out this consignment as the foreign partner,and you use this money in any viable business of your interest,may be real estate investment or buying of companies and shares,nothing will happen to you,it is not the presidents name that was used to deposit the fund,it was my own name that was used to deposit the consignment,but what was wriiten in the certificate of deposit agreement is that only the foreign partner of the depositor will sign out the consignment,so i want you now to act as the foreign partner to me(Emmanuel Kanaga) who is the depositor.
The document is intact(i.e Certificate of Deposit),if you agree to act as the foreign partner and invest this fund,i will give you the documents which will now prove that you are actually the foreign partner to the depositor.
please reply urgently ,and don't entertain any fear at all as this transaction is 100% risk free.
kindest regard,
Dr.Emmanuel Kanaga
Ja ik ga ook maar eens shoppen. Vanavond verjaardag van Nikkyquote:
Kadootje shoppen dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja ik ga ook maar eens shoppen. Vanavond verjaardag van Nikky
wat? waar? wanneer? waarom?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:07 schreef DionysuZ het volgende:
ik eis gerechtigheid
Ja en schoenen en sokkenquote:
Met dit weer mag je ook zonder sokken!quote:
gerechtigheid. hier. nu. daaromquote:
True truequote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Net even de uitwerkingen van de examens nagekeken: ik heb er echt wederom niets van gebakken. Einde van deze opleiding, for sure!
Misschien moeten vrouwen het vaker op gevoel doen i.p.v. kaartlezen proberenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:31 schreef Alicey het volgende:
Zelfs ik kon het vinden zonder kaarten of wat dan ook.
Ik kan prima kaartlezenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien moeten vrouwen het vaker op gevoel doen i.p.v. kaartlezen proberen![]()
Het zou best kunnen dat juist kaarten roet in het eten gooien ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Misschien moeten vrouwen het vaker op gevoel doen i.p.v. kaartlezen proberen![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:31 schreef Alicey het volgende:
Zo op de fiets eens de buurt verkend. Het was een stuk dichterbij dan ik dacht. Ik had gegokt op 5 kwartier-anderhalf uur fietsen, maar het was drie kwartier.Op een intellectuele uitdaging bij de Maastunnel en de verkeerde kant op na de maastunnel na was het ook behoorlijk straight-forward. Zelfs ik kon het vinden zonder kaarten of wat dan ook.
Werkelijk alles wat je zo ongeveer kunt bedenken zit op loopafstand, dus dat is allemaal prima in orde.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En was het ook leuk? Winkels in de buurt van je nieuwe huisje?
Ow, da's fijn!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Werkelijk alles wat je zo ongeveer kunt bedenken zit op loopafstand, dus dat is allemaal prima in orde.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, da's fijn!
Het komt ook al dichterbij; vrijdag krijg je de sleutel toch?
Haus!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:06 schreef Haushofer het volgende:
Hoi,ik steek ook ff mn kop uit de zon en laat me hier zien
quote:Echte bezetenheid kenmerkt zich door verklaarbare én onverklaarbare symptomen, zoals een buitengewone krachtontwikkeling, pupilverwijding en het uitkramen van een taal die men niet verondersteld wordt te kennen.
quote:
Het is lekker weer buiten ja, absoluut.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
![]()
Ga zo weer in het zonnetje zitten hoorEn mn vriendin moet verder met haar werkstukje.
Wauw, wat een taal weer dus dat is wat ergs zo te zien?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:26 schreef qu63 het volgende:
@#$%^&*()_)*(&@#$%^&*![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet meer inloggen op mijn back-end gedeelte van mn site
zegt dat er geen administrator gedefineerd is
Volgens mijn sql-tabel is die er nog wel gewoon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://qu63.nl/index/administrator/index.php Daar moet ik inloggen.. maar dat werkt dus nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:33 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Wauw, wat een taal weer dus dat is wat ergs zo te zien?![]()
Je web icoon lag er wel uit net, zag ik...
Dat laatste lijkt mij wel. Ik kan ook meer tillen dan ik hebben kan, maar het kost me wel dagen of weken spierpijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:28 schreef Bensel het volgende:
een onmenselijk grote kracht kan ook op andere manieren komen.. zo schijnt er een man geweeest te zijn, die is gaan slaapwandelen.. Echter kreeg hij hier ook allerlei rare andere effecten bij, zoals een enorme kracht.. hij schijnt zelfs een bed boven z'n hoofd te hebben gelicht.. met z'nn vrouw er nog op.. wat ik me dan wel afvraag is of hij de volgende morgen geen enorme spierpijn heeft gehad
jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:38 schreef FokCrash het volgende:
Kewl, da's knap lastig dan, ut is notabene je eigen site.![]()
moet je je voorstellen dat je de kracht van n mier hadquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij wel. Ik kan ook meer tillen dan ik hebben kan, maar het kost me wel dagen of weken spierpijn.
Een mier kan geen auto optillenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:41 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
moet je je voorstellen dat je de kracht van n mier haddan kon je een auto met het grootste gemak optillen
Hoezo is dat verkeerd dan???quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:43 schreef DionysuZ het volgende:
dat cms van jou gebruikt tabellen voor layout
Die wil ik niet tegenkomenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:44 schreef DionysuZ het volgende:
als een mier zo groot was als alicey wel hoor
Ik ben als de verkeerde soort geboren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:44 schreef DionysuZ het volgende:
als een mier zo groot was als alicey wel hoor
Why avoiding tables (for layout) is importantquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoezo is dat verkeerd dan???
Het werkt wel aardig vind ik
Ik wil wel, maar ik weet niet of ik dan nog wel terug komquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallootjes.
Schoenen niet gekocht, ze waren wel leuk, maar bleken voor geen meter te lopen.
Heeft er ook iemand zin om naar Leeuwarden te komen en met mij tot in de kleine uurtjes op een terras te zitten?
Zo niet, dan zie ik mij genoodzaakt om mij vanavond op de bank te nestelen voor 8 mm metNicholas Cage
.
Ik ben onlangs van mijn vegetarisme afgestapt. Dat is de reden dat ik het zo zeg. Het zijn nu eenmaal dooie beestjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:52 schreef FokCrash het volgende:
Hmm, dat van die garnalen klonk toch beter dan dat van die dooie beestjes![]()
Dan gaan we de volgende tóch naar dat steakhouse!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben onlangs van mijn vegetarisme afgestapt. Dat is de reden dat ik het zo zeg. Het zijn nu eenmaal dooie beestjes.
Ik heb een extra bed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:57 schreef qu63 het volgende:
Ik wil wel, maar ik weet niet of ik dan nog wel terug kom
vandaag dan..
Ben je nu al dronken?quote:-edit
waarom hebben ze die knopjes verplaatst?
quote, edit, fotoboek, etcquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb een extra bed.
[..]
Ben je nu al dronken?Welke knopjes?
Ik denk dat ik Jill's toch beter vond. Een steakhouse vind ik toch vaak een soort veredelde snackbar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:57 schreef qu63 het volgende:
Dan gaan we de volgende tóch naar dat steakhouse!
okquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Jill's toch beter vond. Een steakhouse vind ik toch vaak een soort veredelde snackbar.
Zin wel, geld niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallootjes.
Schoenen niet gekocht, ze waren wel leuk, maar bleken voor geen meter te lopen.
Heeft er ook iemand zin om naar Leeuwarden te komen en met mij tot in de kleine uurtjes op een terras te zitten?
Zo niet, dan zie ik mij genoodzaakt om mij vanavond op de bank te nestelen voor 8 mm metNicholas Cage
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |