quote:
misschien moeten we er nog een atheïstische variant bij zetten...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De Genesisvloek
De laatste reactie
Het is dat mijn klomp al stuk was, anders zou 'ie nu breken.
Reactie van wie?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De Genesisvloek
De laatste reactie
Het is dat mijn klomp al stuk was, anders zou 'ie nu breken.
Veel meer valt er niet over te zeggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
Tja..
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Veel meer valt er niet over te zeggen.
Mannen versierenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, heeft iemand een idee voor iets leuks wat ik dit weekend kan gaan doen?
Strand?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, heeft iemand een idee voor iets leuks wat ik dit weekend kan gaan doen?
Beetje te ver weg van hier... Ik zou wel even met een boek naar het bos kunnen gaan als het mooi weer is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:59 schreef qu63 het volgende:
Strand?
Op de kermis natuurlijk. En volgens mij ben jij daar reuzegoed in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar waar? En hoe? Ik ben daar helemaal niet goed in.
Ik ben er ook superslecht in, en toch neem ik me elk weekend voor vrouwen te gaan versierenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar waar? En hoe? Ik ben daar helemaal niet goed in.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:01 schreef Haushofer het volgende:
Op de kermis natuurlijk. En volgens mij ben jij daar reuzegoed in.
In de kroeg heb ik ook weinig succes. Zou het bos wat zijn...?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:02 schreef Reya het volgende:
Ik ben er ook superslecht in, en toch neem ik me elk weekend voor vrouwen te gaan versieren
En waar? In ieder geval niet in de kroeg...dat werkt zelden...
Komen daar leuke mannen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In de kroeg heb ik ook weinig succes. Zou het bos wat zijn...?
Volgende keer sms ik je weer hoor. Maken we het samen wel gezellig, want eigenlijk vind ik kermissen erg kansloos.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik doe het dan zeker per ongeluk.
Op de kermis kom ik alleen maar kansloze types tegen (tenzij jij er bent natuurlijk).
Kabouters.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
met een gedicht ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef Reya het volgende:
Oh, ik kom trouwens in FOK!-radio, komende maandag.
Ik vind de grootte niet zo belangrijk, maar...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef Haushofer het volgende:
Kabouters.
met de FP ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef Haushofer het volgende:
Volgende keer sms ik je weer hoor. Maken we het samen wel gezellig, want eigenlijk vind ik kermissen erg kansloos.
het allochtonen smulbos....negers om in te olieën...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik kom er echter vanzelf achter. Ik ga daar gewoon bevallig op een bankje zitten en dan maar afwachten.quote:
Da's weer zo ver weg. Nee, ik ga naar het Bos van Ypey, kwartiertje fietsen hiervandaan. Meer een park dan een bos, maar wel mooi.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
het allochtonen smulbos....negers om in te olieën...
Waar kun je zoiets eigenlijk luisteren?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:08 schreef Reya het volgende:
Oh, ik kom trouwens in FOK!-radio, komende maandag.
Zoiets zag ik al lichtelijk aankomenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind de grootte niet zo belangrijk, maar...
via winamp..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Waar kun je zoiets eigenlijk luisteren?
Ik zag al aankomen dat jullie die al aan zagen komen. Maar je kent me, het flapt eruit voor ik er erg in heb.quote:
ik kan je vliegvelden aanraden !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:15 schreef Reya het volgende:
Ik ga altijd in het park zitten om te schrijven, maar er komen altijd maar weinig leuke vrouwen langs
Ken je dat-->quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zag al aankomen dat jullie die al aan zagen komen. Maar je kent me, het flapt eruit voor ik er erg in heb.
knopje?
Boney Mquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |