En namens wie ben jij bekrachtigd om te spreken voor een gemeente ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jemig man, laat toch die enorme lappen tekst eens achterwege, daar zit niemand op te wachten. Word predikant ofzo. En als het dan per se moet, doe dan iets aan de lay-out zodat het nog een beetje leesbaar is.
Ik ben boekreviewer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:22 schreef Tiesemans het volgende:
Ooit een boek gelezen of misschien een boekverslag geschreven ?
Ik neem aan dat je gelezen wilt worden. Ik kan je garanderen dat vrijwel niemand je teksten leest. Niks mis met wat langere posts, maar jij ratelt en ratelt maar.quote:(Ik wel.. misschien dat het wat ook mede uitmaakt in zienswijze ?)![]()
Gewoon de geduld hebben om even te lezen ipv te denken dat alles de grootte dient te hebben van een msn chat berichtje.
En kwa lay-out hoopt dat het scheelt....
Prettige ochtend verder![]()
Fijn dat sommige mensen daadwerkelijk "Spraak" als in "gesproken" woord met "getypde" tekst verwarren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben boekreviewer.
[..]
Ik neem aan dat je gelezen wilt worden. Ik kan je garanderen dat vrijwel niemand je teksten leest. Niks mis met wat langere posts, maar jij ratelt en ratelt maar.
Lieverd, het gaat er niet om dat ik (en anderen) niet willen lezen, het gaat erom dat jouw teksten niet al te best geschreven zijn en daardoor schier onleesbaar. Probeer nou gewoon eens helder en duidelijk te verwoorden wat je wilt zeggen, het zou in je eigen voordeel zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:45 schreef Tiesemans het volgende:
Fijn dat sommige mensen daadwerkelijk "Spraak" als in "gesproken" woord met "getypde" tekst verwarren.![]()
Geeft aan hoe de "chat" genieën van deze Hi-tech (eind)tijd, mede de (oer)tijd(loze) Bijbel,
(=boek met véél uitgebreide teksten) het maar behoorlijk moeilijk weet te maken.
En uiteraard, indirect, zij die in God's (tijdloze) Woord geloven.
Want In deze overwegend Goddeloze tijd waar het lezen van een tekst (met de omvang van een eenvoudige handleiding) niet meer welkom blijkt te zijn vanwege omvang, enzo aldoende niet gelezen word.
Vind ik het een te gemakkelijk excuus dat het 'zogenaamd' teveel moeite zou kosten.
Het bewijs maar eens te meer dat de mens het sneller het gemak verkiest boven "gezonde" inspanning welk benodigd is om te lezen.
Laat staan het bezitten van Geloof.![]()
Zeggen waar het op staat is imo niets mis mee. Lange verhalen zijn soms ok, maar dan wel als de inhoud daar naar is. Wanneer een korte reactie volstaat, geef ik daar de voorkeur aan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:45 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Fijn dat sommige mensen daadwerkelijk "Spraak" als in "gesproken" woord met "getypde" tekst verwarren.![]()
Geeft aan hoe de "chat" genieën van deze Hi-tech (eind)tijd, mede de (oer)tijd(loze) Bijbel,
(=boek met véél uitgebreide teksten) het maar behoorlijk moeilijk weet te maken.
En uiteraard, indirect, zij die in God's (tijdloze) Woord geloven.
Want In deze overwegend Goddeloze tijd waar het lezen van een tekst (met de omvang van een eenvoudige handleiding) niet meer welkom blijkt te zijn vanwege omvang, enzo aldoende niet gelezen word.
Vind ik het een te gemakkelijk excuus dat het 'zogenaamd' teveel moeite zou kosten.
Het bewijs maar eens te meer dat de mens het sneller het gemak verkiest boven "gezonde" inspanning welk benodigd is om te lezen.
Laat staan welk benodigd is om te Geloven in God's Woord.![]()
Tja als wat je zegt zo zou zijn "lieverd" dan zou het tot Geloof komen zo makkelijk zijn dat jij (waarschijnlijk) nog geen nachtje zou hoeven te slapen om zover te geraken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lieverd, het gaat er niet om dat ik (en anderen) niet willen lezen, het gaat erom dat jouw teksten niet al te best geschreven zijn en daardoor schier onleesbaar. Probeer nou gewoon eens helder en duidelijk te verwoorden wat je wilt zeggen, het zou in je eigen voordeel zijn.
Jij probeert het dus voor anderen zo moeilijk mogelijk te maken om tot 'Geloof' te komen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:52 schreef Tiesemans het volgende:
Tja als wat je zegt zo zou zijn "lieverd" dan zou het tot Geloof komen zo makkelijk zijn dat jij (waarschijnlijk) nog geen nachtje zou hoeven te slapen om zover te geraken.
En dat zal vast niet de bedoeling van de Almachtige zijn geweest.
Anders had jij die 'leuke' "slagzin" niet als handtekening gehanteerd.![]()
Tja inhoudelijk doe ik echt m'n oprechte best hé.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeggen waar het op staat is imo niets mis mee.
Lange verhalen zijn soms ok, maar dan wel als de inhoud daar naar is.
Wanneer een korte reactie volstaat, geef ik daar de voorkeur aan.
Ik niet..... Hij ....quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij probeert het dus voor anderen zo moeilijk mogelijk te maken om tot 'Geloof' te komen?
God probeert het voor mensen zo moeilijk mogelijk te maken om tot geloof te komen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:00 schreef Tiesemans het volgende:
Ik niet..... Hij ....
(aub niet op de "man" spelen) LoL.
Ik verwijt jou persoonlijk toch ook niks of wel ?![]()
Sommige willen*1 niet begrijpen, anderen kunnen*2 niet begrijpen, en weer anderen hebben wegens gebrek aan Geloof God opgegeven*3.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:58 schreef Bensel het volgende:
ja, waarom moet 'tot het geloof komen zo moeilijk zijn? Is daar een reden voor? Ik bedoel, God houdt van iedereen toch? Waarom moet het dan zo moeilijk zijn om achter het bestaan van Hem te komen?
Jou geest, jou verstand, jou hart, kortom jou zienswijze.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
God probeert het voor mensen zo moeilijk mogelijk te maken om tot geloof te komen?
Dat zal het zijn, vriend.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:07 schreef Tiesemans het volgende:
Jou geest, jou verstand, jou hart, kortom jou zienswijze.
God is voor mij (opmerkelijk) beter toegangbaar.
Zou het door mijn Geloof in Zijn Woord komen ? En het feit dat ik in de absolute redding Jezus Christus geloof ?
Jou conclusie 200% ... Ik denk van niet...quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben een kind van Satan.Dubito ergo sum.
Ik prijs mijzelf gelukkig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:08 schreef Tiesemans het volgende:
Jou conclusie 200% ... Ik denk van niet...
Maar omdat jij dat zegt, zeg ik jou :
*Lieverd*
Ik zal voor je Bidden !![]()
Amen !quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, vriend.Ik hoop dat je er gelukkig van wordt.
Dat is het wie, niet het waarom.. Ik vraag waarom het zo moeilijk moet zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:05 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Sommige willen*1 niet begrijpen, anderen kunnen*2 niet begrijpen, en weer anderen hebben wegens gebrek aan Geloof God opgegeven*3.
En dan heb je nog de kinderen van de satan*, zij staan niet in het boek van God, maar in het boek van de Satan vermeldt, dit zijn duistere kinderen. (+12)
*1 Van God los door misstap endus zwak in geloof c.q twijfelende aan van alles en nog wat.
*2 Hebben van God de genade niet verkregen.
*3 Hebben God verlaten.
*4 Zullen dus ook gegarandeerd branden en protesteren en vervloeken en tegenwerken en lastigvallen en irriteren en verzoeken, eenieder die werkelijk Christen is door Jezus Christus.
Er zullen nog meerdere voorbeelden zijn doch deze zijn mede het grootst van belang.
Met alle respect hoor, maar ik zie hier ten eerste geen antwoord in, en ten tweede is dit misschien leesbaar voor mensen die leefden in de eerste eeuw na chr..... sjeesus...quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:03 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
[b]De Heere Jezus Christus, Hij is die Boom des Levens.
In tegenstelling tot het slangenzaad, is Hij het Zaad van de vrouw, de Boom des Levens in de hof.
en verder bla bla bla
Dat hij daar moeite mee heeft blijkt wel uit het feit dat het hem al niet lukte duidelijk te zijn tegen over de eerste twee mensen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
Dat is het wie, niet het waarom.. Ik vraag waarom het zo moeilijk moet zijn.
God heeft wat psychologische probleempjes, waardoor het hem niet lukt om duidelijk te communiceren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef Frezer het volgende:
Dat hij daar moeite mee heeft blijkt wel uit het feit dat het hem al niet lukte duidelijk te zijn tegen over de eerste twee mensen.
Een gevolg van Zijn kruistocht tegen afgoden is dat hij zich nu waarschijnlijk erg eenzaam voelt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
God heeft wat psychologische probleempjes, waardoor het hem niet lukt om duidelijk te communiceren.
Ach, we hebben Allah nog, en Vishnu. Hij heeft vast nog wel iemand om mee te schaken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef Maethor het volgende:
Een gevolg van Zijn kruistocht tegen afgoden is dat hij zich nu waarschijnlijk erg eenzaam voelt.
Nee, dat zijn gewoon alterego's.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, we hebben Allah nog, en Vishnu. Hij heeft vast nog wel iemand om mee te schaken.
Daar heeft Rereformed nog een nachtmerrie over geschreven.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, we hebben Allah nog, en Vishnu. Hij heeft vast nog wel iemand om mee te schaken.
Ik herinner mij daar vagelijk iets van, schreef 'ie dat hier op Fok?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef Alicey het volgende:
Daar heeft Rereformed nog een nachtmerrie over geschreven.
Ja, op Fok heeft hij er over geschreven. Het staat echter ook in zijn boek.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik herinner mij daar vagelijk iets van, schreef 'ie dat hier op Fok?
Omdat het jou klaarblijkelijk niet gegund word om het te bevatten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
Dat is het wie, niet het waarom.. Ik vraag waarom het zo moeilijk moet zijn.
En wat wil je nu ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar ik zie hier ten eerste geen antwoord in, en ten tweede is dit misschien leesbaar voor mensen die leefden in de eerste eeuw na chr..... sjeesus...
Als jij nou gewoon is niet zoveel moeite doet om steeds onder het mom van "ik zal me niet branden aan de inhoudelijke info" mij te schofferen , doordat je dus dingen gaat zeggen die zeker te meer niet te bewijzen zijn tenzij je gezamenlijk met het "clubje" toehoorders aan het spotten slaatquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat hij daar moeite mee heeft blijkt wel uit het feit dat het hem al niet lukte duidelijk te zijn tegen over de eerste twee mensen.
Of was het nou andersom ? LOLquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
God heeft wat psychologische probleempjes, waardoor het hem niet lukt om duidelijk te communiceren.
Ik voel me bepaald niet eenzaam, daarintegen getuigd jou frequentie in postings een behoorlijke drang om erbij te horen... "gehoord" te worden zeg maar.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef Maethor het volgende:
[..]
Een gevolg van Zijn kruistocht tegen afgoden is dat hij zich nu waarschijnlijk erg eenzaam voelt.
Goh .. tijd voor je medicijnen Lupa ... je bent namelijk nu echt onsamenhangend aan het kronkelen om niks.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Postingrate (na dit oeverloze reactie'tje van Maethor..... +1 posting.....quote:
God houdt dus niet van iedereen? Sommige mensen wíl hij gewoon de hel in hebben?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:15 schreef Tiesemans het volgende:
Omdat het jou klaarblijkelijk niet gegund word om het te bevatten.
Ik haat niemand. Jij bent degene die hier constant mensen belachelijk maakt, ik vind dat niet pleiten voor die godsdienst van je. Ik dacht namelijk altijd dat die deels op liefde voor je medemens was gestoeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:22 schreef Tiesemans het volgende:
Lupa_Solitaira heeft wat "biochemisch" onderbouwde psychologische probleempjes en daarom lukt het haar totaal niet om met "gezond" verstand te beredeneren, laat staan iets te zeggen waardoor Tiesemans niet nog meer overtuigd raakt van het feit dat ze loopt op pure "haat" ongelood, euro 95(uiteraard)..
Want inhoudelijk slaat ze de plank voordurend mis...
Het is ook vaak niet meer dan 3 a 4 luliige regeltjes bestaande uit een enkel kronkeltje...
Waarom wil jij blijkbaar zo graag zien dat mensen jou 'schofferen' (terwijl je zelf voortdurend op de man speelt, iets dat je mij nog niet hebt zien doen omdat ik dat laag vind en geen manier om een discussie te winnen)? Ik schoffeerde hooguit jouw God. Of ben jij God? Of heeft Hij jou aangesteld om je in Zijn plaats geschoffeerd te voelen? Ik denk dat God oud en wijs genoeg is om zelf te bepalen of Hij zich laat schofferen.quote:[b]Op vrijdag 17 juni 2005 01:32
Goh .. tijd voor je medicijnen Lupa ... je bent namelijk nu echt onsamenhangend aan het kronkelen om niks.
Misschien tijd dat je maar weer is op andere zaken gaat focussen ipv te "proberen" mij te schofferen omwille van je eigen onvrede en afgunst tegenover mensen welk jij absoluut het licht niet in de ogen gunt..
Ik vertel dat voor mij bepaalde zaken moeilijk te begrijpen zijn, vervolgens stel ik een aantal vragen, om het beter te kunnen begrijpen. Dan kom jij met een hele lap tekst, die totaal onbegrijpelijk is, en ook nog eens geen antwoorden biedt op mijn vragen. Vervolgens kom jij met bovenstaande onbenullige reactie. Je zou ook gewoon mijn nieuwsgierigheid kunnen begrijpen, en een relevant antwoord geven. Lotte slaagt daar tenslotte ook in, dus waarom jij dan niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:16 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
En wat wil je nu ?
Met het bonnetje terug gaan naar de kassa om te ruilen ?
Tjonge jonge hé....
Het begint bij "Geloof je" ...
Dat vond ik een verstandige opmerking van Lotte.
En die staat, ook namens mij.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik met je van mening verschil over die "inhoudelijke info". Je hebt nog nergens een voor mij overtuigende argumentatie gegeven dat die twee een weloverwogen keus konden maken. Ik schoffeer niemand, dat jij dat zo voeld ligt wel degelijk aan jezelf.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:19 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon is niet zoveel moeite doet om steeds onder het mom van "ik zal me niet branden aan de inhoudelijke info" mij te schofferen , doordat je dus dingen gaat zeggen die zeker te meer niet te bewijzen zijn tenzij je gezamenlijk met het "clubje" toehoorders aan het spotten slaat..
Zie eerdere discussie met huilende wolvin.
Kortom aan mij ligt het niet ....![]()
Hey Tiesemans,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:34 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Postingrate (na dit oeverloze reactie'tje van Maethor..... +1 posting.....![]()
Bravo Maethor doe je best.
Ik zou zeggen.... succes.. !![]()
Als schijnbaar mede-linux adept had ik toch 'ech wel' een intelligentere reactie verwacht dan dit........ no offence verder hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:18 schreef Smasr het volgende:
tis gewoon een beetje jaar 0 onzin, ongeveer 350.000 jaar voordat de eerste mens op aarde rondliep en nu ehm 2005 hebben we het er maar druk mee.
Jouw schijnbare overtuiging van je gelijk siert je anders niet zo. Ik hoop dat je doorhebt dat jouw interpretatie 1 van de velen is, en de kans dat de jouwe de enige juiste is bijzonder klein is. Maar kennelijk werkt geloof niet met zulke ratio, en mag je met volle overtuiging kansloos alle vorm van rationeel nadenken overboord gooien.quote:
Dat denken sommige zeer zwaar gelovigen ja... die verstand op nul zetten en onder het mom van liefde iedereen uitkotsen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
God houdt dus niet van iedereen? Sommige mensen wíl hij gewoon de hel in hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |