Ja, van IR kwam ik deze kerst erachter dat hij mijn ozo geliefde klasgenoot is geweest 3 jaar lang. En dat door een Drs P boekje wat ie voor zn snuit hieldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:20 schreef Reya het volgende:
http://www.actionradio.nl/listen.asx
In WMP dan, iig
En trouwens Haus, maandag over een week komt de grote I.R. Baboon show, inclusief politiek incorrecte seksueel getinte schuttingwoorden, dus dan moet je wel luisteren
Duik dan je bed in met een lekker vent een leuk boekquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is nog maar halfelf en ik ben doodmoe.
Iedereen zit op irc! En daar ga jij weer wegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen is zeker al naar bed?Ik ga nog maar even met de hondjes eruit. Wie weet kom ik nog een leuke man tegen...
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen is zeker al naar bed?Ik ga nog maar even met de hondjes eruit. Wie weet kom ik nog een leuke man tegen...
Ja, dat ga ik zo maar eens doen... Nadat ik de hondjes heb uitgelaten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef Reya het volgende:
Duik dan je bed in met een lekker vent een leuk boek
idd!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef het_fokschaap het volgende:
iedereen zit op IRC...en ik ga nog niet naar bed....het is weekend
beidequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zitten jullie nog steeds in truth dan, of nu in wfl?
eerst nog hart van nederland, om 23.00 gaat ie weer verder!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef qu63 het volgende:
en dr is nu ook een goie film op sbs6!
The Fan!
is het over met je minnaar dan ? en proef ik hier een verandering in je houding jegens relaties ? of zoek je een nieuwe minnaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:44 schreef het_fokschaap het volgende:
is het over met je minnaar dan ? en proef ik hier een verandering in je houding jegens relaties ? of zoek je een nieuwe minnaar
Nou kan'k vanavond niet slapen.quote:
Jij weet wel hoe het zit, dus jij moet niet zeuren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef Haushofer het volgende:
Nou kan'k vanavond niet slapen.
Ah, dat is ook zoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe het zit, dus jij moet niet zeuren.![]()
Ik ook. Maar dan wel met mijn vriendinnetjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:50 schreef Reya het volgende:
Ik heb me officieel voorgenomen met vrouwen te gaan flirten dit weekend![]()
Niet dat het iets helpt, maar je moet toch wat![]()
Lucky youquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan wel met mijn vriendinnetje![]()
Maar het blijft ook leuk om met andere meisjes te flirten. Kan er niks aan doen.
Ja, ik heb dan ook een heel lief, heel mooi en heel leuk vriendinnetje. Maar da's natuurlijk heel persoonlijk.quote:
Foto's!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan ook een heel lief, heel mooi en heel leuk vriendinnetje. Maar da's natuurlijk heel persoonlijk.
leest ze mee ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan ook een heel lief, heel mooi en heel leuk vriendinnetje. Maar da's natuurlijk heel persoonlijk.
Je maakt me jaloersquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt me jaloers
Maar ik heb pen en papier...![]()
Nee, die blijft angstvallig van Fok. Die heeft een sociaal levenquote:
en hoe vindt ze dat haar vriend moderator is ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, die blijft angstvallig van Fok. Die heeft een sociaal leven
Ja, daar is ze natuurlijk heel trots op, met al haar affiniteit met Fok! .quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en hoe vindt ze dat haar vriend moderator is ?
ze vertelt het aan al haar vriendenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, daar is ze natuurlijk heel trots op, met al haar affiniteit met Fok! .
Nou ja, het zegt haar heel erg weinig. Behalve die enkele keer dat ik voor de massage toch nog ff gauw WFL wou checken. Maar dat heb ik nu wel afgeleerdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze vertelt het aan al haar vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |