Wat een stomme TT eigenlijkquote:
Wat een walgelijke PI trouwensquote:
Ik gebruik hem slechts bij uitzondering.quote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik gebruik hem slechts bij uitzondering.
Geen ideequote:
*droogt tranen*quote:
Ik zei het tegen Bupatih. Hij zij hoi met hartjes erbij en dan zo'n knipoog als PI. Hij meent er dus niks vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik gebruik hem slechts bij uitzondering.
Jaja, photoshop zekerquote:
*kras*quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei het tegen Bupatih. Hij zij hoi met hartjes erbij en dan zo'n knipoog als PI. Hij meent er dus niks van
Ik meen alles wat ik zeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei het tegen Bupatih. Hij zij hoi met hartjes erbij en dan zo'n knipoog als PI. Hij meent er dus niks van
Whehequote:
Nee, maar plaats eens een foto in je fotoboekquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:31 schreef Tania18 het volgende:
Hee een nieuwe. Laat ik eens even geen tvp plaatsen
Er staat een foto in hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar plaats een foto in je fotoboek
Dan heb je macaroni-soep.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:43 schreef Airelle het volgende:
Ik eet macaroni.
Wou eigenlijk buiten gaan eten... gaat het inees onweren.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgens mij heb ik hooikoorts..
*hatsjoe*.
*door rood oog wrijft*.
Die ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:46 schreef Tania18 het volgende:
Echt, er is geen een horror of thriller die ik eng vind, maar ik ben nog altijd doodsbang voor:
[afbeelding]
De griezels van de freggelsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die ken ik ergens van
Vertel, wij zijn dat?
Sorrry som somquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Flou hoor.
En het was hier vanmiddag superwarm enzo, maar nu wordt het minder.
*snotter*.
Had ik nou maar niks gezegd.quote:
Hier onweert het heftigquote:
Onze katten zijn ALTIJD buiten...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier onweert het heftig
En de kat zit buiten![]()
![]()
Luister jij naar Bett Gibbons???quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:32 schreef Tom_Tom- het volgende:. Beth Gibbons & Rustin' Man - Tom The Model.
.
Wat een prachtig nummer.
Ik ken maar 2 solonummers van d'r, maar Tom The Model is echt geniaal.quote:
jij was altijd al de leukste thuisquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:34 schreef timbob het volgende:
ik luister liever naar portishead, ik vind die zangeres veel beter!
Da's mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Had ik hier al verteld over mijn fantastische dag van gister?
Dus je kent/luistert ook Portishead?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ken maar 2 solonummers van d'r, maar Tom The Model is echt geniaal..
Niet alleen om die titel, natuurlijk..
.
where i shelter!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
don't you know?
hell is around the corner!
Jazeker.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:35 schreef Airelle het volgende:
Dus je kent/luistert ook Portishead?
wie?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:39 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, nou maak je er helemaaaaal een zootje van
At the GAY BAR!
Het is zeker goede muziek.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik vind niet alles even goed, maar ik vind het wel fijne muziek. Ik word er alleen nooit rustig van, ik vind het juist een beetje wiebelige muziek.
Beth heeft een prachtige stem.
En Bupa, inderdaad! Ik was zo blij..
Ik zit op level 13.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:http://weblog.fok.nl/blog/7114
Laatste spelletje.
Level 12
En toen?
Ik op 17quote:
I wanna take you to a gay-bar!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:39 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, nou maak je er helemaaaaal een zootje van
At the GAY BAR!
Die is onwijs moeilijk męn!!quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Onze katten zijn ALTIJD buiten...
Maar dat had ik geloof ik al eens verteld.
BJÖRK RIP-OFF!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, Emiliana is tof. Natuurlijk een beetje een Bjork-ripoff, maar toch. Ze kan lekker zingen.
[afbeelding]
En ze ziet er leuk uit, natuuurlijk..
Dan heeft onze kat een goede dag want hij zit nog steeds buitenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Joh... ze zijn eraan gewend.
En het is zelfs beter voor katten....
Die was ook vrij lastig ja:Pquote:
Tennis!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:26 schreef BVO het volgende:
Eindelijk ff klaar met school. Begin het nu zat te worden..
Maja, over 4 weken vakantie..
Nu ff niks doen.(Lees: Kwartfinale-OP maken, muziek luisteren en tv/tennis kijken.
.).
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:48 schreef PeRi het volgende:
Zitten jullie met zn allen tegelijk te gamen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tennis!
Roland Garros.
Federe (ondanks arrogantie).
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:50 schreef PeRi het volgende:
You fucking nerds!!11
Gebruik gewoon passwords!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:56 schreef BVO het volgende:
Ik ben bij level 1.
We gaan hier toch niet Teletubbieen ?quote:
Klein beetje maarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:01 schreef Skaai het volgende:
Oke, die afkorting klonk wel erg travestieterig.
5e Teletubbie, en dan mag je Oranje zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Trancy doet me een beetje denken dat ik een vierde Teletubbie ben, welke kleur ben ik dan?
Ben ik dan ook van koninlijke bloede ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
5e Teletubbie, en dan mag je Oranje zijn.
Met zo'n naam niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben ik dan ook van koninlijke bloede ?
![]()
Trancy Faggy eerder.quote:
Say what?quote:
Level 17 is bekant onmogelijkquote:
Ik heb 'm toch echt uitgespeeld.quote:
Wel, want PeRi gebruikt het ookquote:
Sssssst!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel, want PeRi gebruikt het ook
Had je trouwens al door dat je niet meer in de OP stond?
Ik kom je wel helpen danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
en in je eentje posten op een nieuwe pagina ook
'Dankjewel mijn drug'quote:
Neej, maar daar kan Buup vast weer verandering in brengen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel, want PeRi gebruikt het ook
Had je trouwens al door dat je niet meer in de OP stond?
Maar je bent tegenwoordig aan een stuk door gebandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:37 0schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej, maar daar kan Buup vast weer verandering in brengen...![]()
Hehe dat hoofdstuk is afgesloten. Ik was voor mn eerste ban 4,5 jaar lid zonder ook maar 1 ban of berisping. Op naar de volgende 4,5 jaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je bent tegenwoordig aan een stuk door geband![]()
!!
Al maakte die flasbacks wel een hoop goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:43 schreef Airelle het volgende:
bonsoir grande soeur.
ja maikel, gtst was wel weer leuk.
op die saaie ray na.
Tss.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat nummer van Shakira is kut..
Vies ranzig wijf dat het is, dat ze een douche neemt.
Clip geil en jij vond Nina lelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Tss.. Dat nummer is leuk.
.
En die clip is geil..
Ten eerste heb ik geen pedopas en is dat meisje dus nét (quote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is dat Nina?
Pff.
GTST wordt ook met de dag ongeloofwaardiger.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, die vieze modder, been there done that.
* Tom_Tom-] denkt aan Whenever Wherever.[/me]
[me=Tom_Tom- denkt aan dat kutnummer van. Christina Millian.
.
Dat jij op de 2e plek hoortquote:
Maar het is niet zoquote:
ONM/GTST zit toch in SHOquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:59 schreef babette21 het volgende:
* Babette fluit iedereen terug uit ONM/GTST om gezamelijk in SHO verder te ouwehoeren...
3 topics is vandaag veel te vermoeiend.....:')
Nou, leg het mij eens uit dan. Want ik snap 'm nietquote:
Ja jij kwam niet eens verder dan level 4quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, leg het mij eens uit dan. Want ik snap 'm niet
Leuke naamquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Anouk heeft weer geworpen.
De spruit heet Phoenix Ray.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Anouk die vrouw heeft zichzelf echt verpest met al die lichaam vernieling als tatoes en piersingsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het ook geen mooie naam.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had persoonlijk een andere naam voor een kind uitgekozen...
maar evengoed leuk voor d'r natuurlijk
Ha, domoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:13 schreef Airelle het volgende:
Sorry Sven.
Ik kan niet lezen.
Het ging om mei.
emiliana!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen mooie naam.
Hoe noemen wij ons kind later?
Nou, nee maar dan kunnen we lang denken over een originele naam enzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
WTF krijgen jullie ook al een kind?!?!? ik kan 't allemaal niet meer bijhouden hoor
maar eh, dan word ik dustante
Word ik oom??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
WTF krijgen jullie ook al een kind?!?!? ik kan 't allemaal niet meer bijhouden hoor
maar eh, dan word ik dustante
Ik plaag je maar een beetjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha, domoor.![]()
En ik zit in level 18 trouwens
kennelijk toch niet....quote:
Je vergat je adres te mailenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
kennelijk toch niet....
maar eh.... ff wat anders, meneer Dizer: ik heb je gemist vandaag... IRL....
schuitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, want dat zou betekenen dat haar moeder haar naam niet kan spellen.
Heb je de rest van Fok al afgewerkt dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je het leuk hebt, maar goed genoeg gekeuveld,...
neuken?
Ik klim er zo opquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
Maar de kast is niet zo hoog vandaag merk ik.
Ik was zooo fucking snel.. dat ik om half zes klaar wasquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik klim er zo op
En Dizer, hoor jij niet nog een half uur in de trein te zitten??
Nee, niemand van FOK! meer sinds een verder niet meer nader te noemen persoon.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je de rest van Fok al afgewerkt dan?![]()
Het is net gtstquote:
Je had er van de week nog tweequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, niemand van FOK! meer sinds een verder niet meer nader te noemen persoon.
Ben jij het... mijn lang verloren vader (hoewel ik ouder ben...)quote:
Was je erbij?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had er van de week nog twee![]()
!!
Ja en ik moet je wat vertellen ik was zwanger toen ik werd opgenomen ......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben jij het... mijn lang verloren vader (hoewel ik ouder ben...)![]()
dan heb je niet goed gelezen... ik zei dat je me maar moest zien te vindenquote:
Van het kind dat door mijn zus is ontvoerd waarmee zij een relatie heeft gekregen.. dus ik ben de grootvader van mijn zelf?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en ik moet je wat vertellen ik was zwanger toen ik werd opgenomen ......
Je bent vader !![]()
Ik zou zeggen, doe even de moeite om erheen te gaan en mijn uitleg te lezen. Dat zijn oudjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had er van de week nog twee![]()
!!
Tjah.. wil je best een massage geven hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan heb je niet goed gelezen... ik zei dat je me maar moest zien te vinden
als 't je lukt.... mag je met hebben
maar ik bedoel meer dat ik vandaag zwaar verrot thuiskwam - na 2 dagen overwerk vanwege fucking crisiszaak - en spontaan hevig naar wijn, kaas en fijne man verlangde....
Jij weer met je Brother issues.. ga je weer ontkennen dat ik je oude broer benquote:
i know noooothingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij weer met je Brother issues.. ga je weer ontkennen dat ik je oude broer ben
Ja en nu ga ik huilen en pleeg ik zelfmoord en krijg ik mijn eigen filmpje met mijn mooiste scenes gemaakt door Frey en dan staat er aan het einde dag lieve maikelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van het kind dat door mijn zus is ontvoerd waarmee zij een relatie heeft gekregen.. dus ik ben de grootvader van mijn zelf?
Misschien moet je even naar het HOSPITAL danquote:
Ha!! Ik heb je gevonden irl... je zat bij de haven van Meerdijk! Dus nu mag ik je "nemen"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha dank voor de uitleg...
* Bet gaat nu even naar de haven....![]()
OMGquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en nu ga ik huilen en pleeg ik zelfmoord en krijg ik mijn eigen filmpje met mijn mooiste scenes gemaakt door Frey en dan staat er aan het einde dag lieve maikel![]()
![]()
* Tranceptor vraagt zich af of Dizer the crazy frogsong gemist heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Dizer nomineert Don't phunk with my heart van The Blackeyed Peas tot irritantste nummer van het jaar
Ja maar die heb ik echt al jaren geleden al gehoord....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor vraagt zich af of Dizer the crazy frogsong gemist heeft
wat "tsssk" jij mij?!?!?!?quote:
Het is schnappiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik echt al jaren geleden al gehoord....
En Shnappy was al voor kerst
Ik hou van je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat "tsssk" jij mij?!?!?!?
ik bedoel alleen maar dat ze niet zwanger is, dus jij geen oom wordt..... hoor!!!
ja doeiiiiiii..... jij bent toch zo hoffelijk enzo, zo'n prince charming....???quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
Ha!! Ik heb je gevonden irl... je zat bij de haven van Meerdijk! Dus nu mag ik je "nemen"![]()
![]()
nou, schenk mij ook nog maar 's bij...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:43 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 is aan de wijn. Het weekend is officieel begonnen
Sorry schat, maar ik ga geen paarden misbruiken door middel van erop te jumpen en door de stad heen te rijden... Vind je het goed als ik in mijn Jaguar naar je ga zoeken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja doeiiiiiii..... jij bent toch zo hoffelijk enzo, zo'n prince charming....???
jump dan op je paard, zoek stad en land af...... ik wacht wel tot de bel gaat...![]()
en ik zei "hebben", niet "nemen"....
Dat is een goeie voor raad de verborgen userquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, schenk mij ook nog maar 's bij...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
laat die rozen en bonbons [jezus hoe bedenk je het elke keer?!] maar zitten.... de rose is genoeg....
Das heel lief van je... Maar zou je me er ook inlaten zonder rosequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
en al kwam je lopend of op de step [sorry, flauw Purmerend-grapje], ik zal je niet op de stoep laten staan
Goed als ik die voortaan in mijn msn gebruik ? ?quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goed als ik die voortaan in mijn msn gebruik ? ?
tuurlijk, 't gaat erom dat je me zou vinden, da's toch al best knap enzo...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
Das heel lief van je... Maar zou je me er ook inlaten zonder rose
Straks zie jij mij elke dag in de trein of op het station of zo en ik weet dat niet...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk, 't gaat erom dat je me zou vinden, da's toch al best knap enzo...
en dan heb je zoveel moeite genoeg gedaan, da's pas bewijs van liefde [en dat soort bull].........
dan trek ik desnoods 'n flesje van mezelf open [C1000versie maar toch]
Beter dan in Utrecht?!? (Dat moet haast welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou het uitgaan was in 1 woord: Super
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:01 schreef Airelle het volgende:
Oké.
ik reis nooit met de trein.... heb 'n auto, weet jequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
Straks zie jij mij elke dag in de trein of op het station of zo en ik weet dat niet...
direct!!!quote:Zou je mij aanspreken als je me tegenkwam?
Ja gisteravond verslaat Utrecht met gemak.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beter dan in Utrecht?!? (Dat moet haast wel)
Ik was er ook overdagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was je gister in E-town?
Ik ook..
Maar niet uitgeweest.
quote:
Elke mooie vrouw in de trein of op station die naar me glimlacht of gelijk omkijkt elke dag, denk ik.. dat had Babsie kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik reis nooit met de trein.... heb 'n auto, weet je
[..]
direct!!!
Ik was er ook overdag. Maar ook 's avonds.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ik was er ook overdag
Wat heb jij gedaan?
... Nu wordt het een beetje te erg Diz.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Elke mooie vrouw in de trein of op station die naar me glimlacht of gelijk omkijkt elke dag, denk ik.. dat had Babsie kunnen zijn
Eigendunkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Elke mooie vrouw in de trein of op station die naar me glimlacht of gelijk omkijkt elke dag
Sorry, kan er niks aan doen.. das verliefdheidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
... Nu wordt het een beetje te erg Diz.
Je moet eerst zeggen dat je Sander Foppele een geweldig acteur vindt en dat je hoopt dat Daan blijft levenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
je houdt je in mannetje, die foto's zijn stuk voor stuk verschrikkelijk en bovendien is het tégen mijn beleid.....
![]()
Nietesquote:
Je mag ze ook mailenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet eerst zeggen dat je Sander Foppele een geweldig acteur vindt en dat je hoopt dat Daan blijft leven![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, kan er niks aan doen.. das verliefdheid![]()
HE! Je kunt niet het onmogelijke van mensen vragen he?!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet eerst zeggen dat je Sander Foppele een geweldig acteur vindt en dat je hoopt dat Daan blijft leven![]()
Mooi van binnen....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
@ Babs: Of ik je nou zie of niet, je bent al mooi genoeg van binnen! Al was je 300 kilo.. ik ben verliefd...
LOL de binnenkant is juist zo'n drama....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:17 schreef Airelle het volgende:
Mooi van binnen.....
NU moet je echt kappen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |