Maare Nina zei toch 10k om te beginnen ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
Net of Isabella moeilijk doet over 10k.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Isabella: "Als je even naar de dok van de haven loopt ligt er nog 1 miljoen voor je klaar... die was ik vergeten op te halen"
Dat is waar ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Isabella: "Als je even naar de dok van de haven loopt ligt er nog 1 miljoen voor je klaar... die was ik vergeten op te halen"
"Je regelt een relatie met Stefano voor mij of ik verlink je bij Ludo"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
Het had leuker geweest als Nina had gezegd:
Je maakt al mijn huiswerk de komende 6 jaar of ik verlink je bij Ludo![]()
1 miljoen in snippers ja...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Waar is ze zo rijk van?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is waar ookWat is daar mee gebeurd???
En trouwens, Isabella is superrijk man... die kan de 10k best missen...
Vader hoteleigenaar?quote:
Erfenis...quote:
Ze werd vastgehouden door der ex-pooier...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
ja hoe zat dat eigenlijk? die toekomstige vriending [zo voorspelbaar] van Isabella had dat kind toch gejat?!
ik zag haar laatst even met een mannetje in dat pretkeldertje van Jop en [later] Stefano.....
Hoe kom je er toch bij dat Susan op vrouwen valt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
ja hoe zat dat eigenlijk? die toekomstige vriending [zo voorspelbaar] van Isabella had dat kind toch gejat?!
ik zag haar laatst even met een mannetje in dat pretkeldertje van Jop en [later] Stefano.....
Nee dat was meer en die waren van Ludoquote:
Nee klopt het gaat over het losgeld wat Isabella voor Amy wou betalen maar wat de ontvoerder nooit gekregen heeft het ligt dus nog ergens in de haven.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
ow... en dat was alles?! want jullie hadden 't over 1 miljoen in de haven?
en ik dacht aan die snippers, maar bedenk me nu dat dat in 'n parkeergarage [van showbizzcity] was, dus kennelijk hebben we 't niet over hetzelfde....
Klinkt logisch jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
leer mij soaps kennen... Isabella moet straks van de schrijvertjes weer 's aan de vrouw, die zijn niet voorradig [niet degene die we bedoelen dus], dus laten ze spontaan iets opbloeien tussen Isa ben Suzan... en die vertrekken dan samen uit de serie, om gezellig voor Amy te zorgen.....
wedden?!???
Ja hoor want je hebt het helemaal misquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
leer mij soaps kennen... Isabella moet straks van de schrijvertjes weer 's aan de vrouw, die zijn niet voorradig [niet degene die we bedoelen dus], dus laten ze spontaan iets opbloeien tussen Isa ben Suzan... en die vertrekken dan samen uit de serie, om gezellig voor Amy te zorgen.....
wedden?!???
Een afwijkingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan is ze dus stiekem een Fischer-telg.... bi dus
aha dank voor de uitleg...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee klopt het gaat over het losgeld wat Isabella voor Amy wou betalen maar wat de ontvoerder nooit gekregen heeft het ligt dus nog ergens in de haven.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha dank voor de uitleg...
* Bet gaat nu even naar de haven....![]()
Nee, dat was een grapje mijnerzijdsquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje mijnerzijds
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar gevangen genomen, gedrogeerd, bijna verbrand acht jaar ouder worden in een paar maanden... dat kan trauma's opleveren hoor.. je kan er zo gek van worden dat je slecht wordt!
Ik vind het iets te...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
wedden?!???
Inderdaad, het zou wel kunnen dat Nina nu 14 is en eerst 12 was, maar mensen bij GTST als jullie Nina volgens seizoen hadden geintroduceerd was het minder opvallend en sneller geaccepteerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel mee vallen inderdaad.
Ik vind wel dat het een vast gezicht moet blijven.
Niet zo'n duf starend kind dat elke dag een ander gezicht heeft, zoals het was.
Ik hoop het van ganser hartequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat Nina Isabella Yasmin gaat vermoorden.
quote:
Dat wijf? Dat meen je niet. Lelijk is ze absoluut niet...maar die tieten..kom op man...dat staat gewoon niet op dat kleine lijfquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!!! Yasmin is de enige reden dat ik kijk.
.
En dan die ontplofte pleeborstel op haar kopquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:00 schreef rayteon het volgende:
[..]
Dat wijf? Dat meen je niet. Lelijk is ze absoluut niet...maar die tieten..kom op man...dat staat gewoon niet op dat kleine lijfZe is gewoon een hoochie mama
![]()
Ze zijn verkleind!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:00 schreef rayteon het volgende:
[..]
Dat wijf? Dat meen je niet. Lelijk is ze absoluut niet...maar die tieten..kom op man...dat staat gewoon niet op dat kleine lijfZe is gewoon een hoochie mama
![]()
Ik vind het juist wel wat hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van mij mogen Isabella, Yasmin, Valerie en verder alle Fishers weg, ik baal er echt van dat ze er ooit ingekomen zijn, GTST is pas achteruit gegaan in het Fisher tijdperk vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |